Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 september 2018, 19:39   #1
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard Brett Kavanaugh

Wat een drama. Nu kan iemand geen opperrechter worden omdat hij op z'n 15de een meisje zou hebben aangerand op een dronken studentenfeestje ofzo. En die vrouw moet daar nog steeds om wenen.

Citaat:
Ford said she suffers from anxiety and PTSD, among other psychological problems, and "claustrophobia and panic" specifically, as a result of the alleged assault.

Ford said she struggled most in the first four years after the alleged attack and "very much" during her time at the University of North Carolina, Chapel Hill.
Aldus madam professor dr. Christine Ford.

Wie gelooft dat allemaal?
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 19:54   #2
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Wat een drama. Nu kan iemand geen opperrechter worden omdat hij op z'n 15de een meisje zou hebben aangerand op een dronken studentenfeestje ofzo. En die vrouw moet daar nog steeds om wenen.


Aldus madam professor dr. Christine Ford.

Wie gelooft dat allemaal?


__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 19:54   #3
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Ze heeft een leugendetectortest doorstaan. Een test die door kavanaugh stevig wordt aangeraden en beschouwd als bewijs...als rechter.

De man is afgeserveerd. Klaar.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 20:05   #4
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ze heeft een leugendetectortest doorstaan. Een test die door kavanaugh stevig wordt aangeraden en beschouwd als bewijs...als rechter.

De man is afgeserveerd. Klaar.
Kan, hopelijk komt Trump's echte kandidaat naar voren.
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 20:19   #5
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Iets oprakelen dat 35 jaar geleden (1983) plaats vond komt de rechtszekerheid niet ten goede.

Verjaringstermijnen zijn niet voor niks uitgevonden.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 20:58   #6
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Iets oprakelen dat 35 jaar geleden (1983) plaats vond komt de rechtszekerheid niet ten goede.

Verjaringstermijnen zijn niet voor niks uitgevonden.
Ik heb een probleem met die versleten oude wijven waar geen kat meer naar kijkt die nu ineens met een verhaal afkomen van 30 of 40 jaar geleden. Ze hebben toen hun bakkes gehouden dat ze dat nu ook doen. Of zijn ze ontgoocheld dat niemand hen meer bij de pussy wil pakken. Laat staan dat dit gebeurd is, so what? Die vent ziet er echt zo geen slechte uit. Sinds die Metoo zever zou je godverdomme adept worden van self service. Straks gaan de wijven neuten dat geen enkele vent nog aan hen probeert en dat alle venten impotent zijn. Het begint stilaan genoeg te worden.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 21:21   #7
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.984
Standaard

Bij vrouwen wordt dat dan zo'n wedstrijdje om ter zieligste verhaal. Wahaha. Neen, ik ben zieliger.

En dan moet er iemand komen om het arme slachtoffer af te voeren en wat te kalmeren.

Terwijl de hoeren in de zaal een beetje beginnen te schuifelen op hun stoel.

Meer metoo drama graag. Parasieten aan het werk zien is grappig.

Het hoerengedoe werkt niet meer dus moeten ze nu maar de krokodillentranen toer opgaan om wat geld los te krijgen.

Hypergamy aan het werk.

Weet je wat nog het grappigste was dat iemand vertelde om vrouwen te verleiden. Je doet alsof je iets hebt dat zij wilt en als ze dan wat stupide moves voor je doet weet je dat ze geïnteresseerd is. Eigenlijk zoals een hond en een bot. Wahhaha.

Ik lag dubbel. Genoeg domme verhaaltjes....
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 21:24   #8
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.489
Standaard

Brett Kavanaugh slaat zwaar terug, de 'feiten' toen hij 17 jaar was zijn waarschijnlijk niet eens gebeurd of ze vergist zich van persoon. De Democraten zijn nu echt te ver gegaan, volgens mij zal dit gevolgen hebben.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180927_03789428
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 21:27   #9
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Iets oprakelen dat 35 jaar geleden (1983) plaats vond komt de rechtszekerheid niet ten goede.

Verjaringstermijnen zijn niet voor niks uitgevonden.
Ik heb dat de laatste tijden ook al eigenaardig gevonden dat die ineens gaan staan gillen en roepen na 30 ?* 40 jaar.

Ik denk dat er in dit geval, de aanstelling van de man als 'opperrechter' voor het leven meer schrik inboezemt bij velen daar.

En intussen gooien ze weer maar eens met wat stenen naar 'The Donald'.

Mocht er geldige bewijslevering zijn dat de man op heterdaad betrapt zou geweest zijn dan heeft hij een fout gemaakt in een ver verleden.

Als dat niet zo is moet hij aan diegenen die een klacht neerlegden serieuze boetes laten uitschrijven, om zijn positie zo ten gronde te richten in het gedrang te brengen.

Ik heb er persoonlijk mijn twijfels aan, die verhalen van die vrouwen.

(misschien werden ze wel betaald om dat in scene te zetten, follow the money dus bij het onderzoek)

p.s. Stel dat er heren geweest zijn die wilden overgaan tot bepaalde daden is dat in de filmwereld, is dat in de politiek, is dat in de muziekwereld, op het werk dan kan een vrouw op dat ogenblik toch NEE zeggen, weigeren er op in te gaan op de 'spelletjes', of zien die het al verder als ze er op ingaan als kassa kassa.

Op dat ogenblik hebben ze precies zoveel praat niet dat type vrouwen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 27 september 2018 om 21:50.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 22:04   #10
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ze heeft een leugendetectortest doorstaan. Een test die door kavanaugh stevig wordt aangeraden en beschouwd als bewijs...als rechter.

De man is afgeserveerd. Klaar.
Niet echt, het was geen uitgebreide ondervraging, slechts 2 vragen waar ze 'no' op moest zeggen.

https://www.knoe.com/content/news/Ch...494426861.html

1) Is any part of your statement false?
2) Did you make up any part of your statement?

Uit Wikipedia: Haar psychiatrisch rapport uit 2012 spreekt van 4 studenten "from an elitist boys' school" who went on to become "highly respected and high-ranking members of society in Washington"

Klinkt als een vrouw met een stoornis die waarschijnlijk wel aangerand is (door de kleren kleren heen waarbij iedereen zat was, zij waarschijnlijk ook) en daar verdorie 30 jaar later nog steeds therapie voor volgt.

Ze wil niet dat haar medische gegevens vrijkomen, ik vraag me af wat daar allemaal zou in staan.

Allemaal erg zwak, het is hoofdzakelijk massa hysterie.

.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 27 september 2018 om 22:08.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 22:08   #11
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
(misschien werden ze wel betaald om dat in scene te zetten, follow the money dus bij het onderzoek)
Go Fund Me lijkt een goeie methode om geld over te sluizen, momenteel zit ze aan 375.000 dollar.

https://www.gofundme.com/help-christine-blasey-ford
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 00:20   #12
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard





Mission complete.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 06:17   #13
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Trump bevestigt steun voor Kavanaugh: 'Schandalig destructieve strategie van Democraten'

Citaat:
De Amerikaanse president Trump blijft achter zijn kandidaat-opperrechter staan. Dat twitterde hij nadat Brett Kavanaugh zich in de Senaat fel had verdedigd tegen de aantijgingen van Dr Christine Blasey Ford, die hem beschuldigt van aanranding.
Toch blijft zijn benoeming door die héle heisa aan een zijden draadje hangen.

Mocht er ook maar iets van waar zijn van wat men hem ten laste legt is er nog een punt en dat is: slechte keuze qua vrouwen heeft hij alvast.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 28 september 2018 om 06:19.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 08:35   #14
Indomitable
Minister-President
 
Indomitable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2014
Berichten: 4.362
Standaard

Het huilend gezicht van Brett Kavanaugh doet mij denken aan die andere sexueel gefrustreerde mongool Jimmy Swaggart.

__________________
Life is a game of Chess, changing with each move.
Indomitable is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 08:49   #15
Indomitable
Minister-President
 
Indomitable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2014
Berichten: 4.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ze heeft een leugendetectortest doorstaan. Een test die door kavanaugh stevig wordt aangeraden en beschouwd als bewijs...als rechter.

De man is afgeserveerd. Klaar.
__________________
Life is a game of Chess, changing with each move.
Indomitable is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 08:58   #16
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Mocht er ook maar iets van waar zijn van wat men hem ten laste legt is er nog een punt en dat is: slechte keuze qua vrouwen heeft hij alvast.
Bill Clinton destijds met Paula Jones en Monica Lewinsky getuigde toch ook niet echt van iemand die de vrouwen maar voor het uitkiezen had.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 28 september 2018 om 08:58.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 09:03   #17
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

De tijd dat seksueel gefrustreerde mannen met alles weg komen, lijkt stilletjes aan voorbij. Dat is een goede zaak voor zowel vrouwen als mannen.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 09:04   #18
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Slechts mijn mening, he:
Wie van een aangenaam leven houdt met de zijnen, blijft met zijn fikken ver van de actieve politiek.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 09:38   #19
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Het is woord tegen woord. Daarom verwacht ik een benoeming.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 09:40   #20
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Het is woord tegen woord. Daarom verwacht ik een benoeming.
je bent zeker dat er geen 2 vrouwelijke Republikeinse senatoren tegen hem gaan stemmen?
De partijtucht is daar toch wat minder dan hier.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be