Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 december 2018, 23:30   #21
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Even afwachten tot de eerste rechtzaken van La Lique des Droits Humain of Progress Lawyers Network of zoiets, tegen Maggie. Dan kunnen we zien hoe dit pact zal meespelen.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2018, 06:23   #22
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.459
Standaard

Maggie, zouden we die mensen niet naar hier halen want het is niet veilig in de Congo :

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...ongo~ac7f834b/
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2018, 06:41   #23
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Maggie, zouden we die mensen niet naar hier halen want het is niet veilig in de Congo :

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...ongo~ac7f834b/
En als je ze naar hier haalt, importeer je gelijk ook de etnische ruzies.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2018, 06:50   #24
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
En als je ze naar hier haalt, importeer je gelijk ook de etnische ruzies.
Eentje min of meer.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2018, 07:06   #25
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.459
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
En als je ze naar hier haalt, importeer je gelijk ook de etnische ruzies.
Vertel ons eens iets nieuws.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2018, 22:53   #26
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Wie is de strengste, Francken of De Block?

Geen idee van eigenlijk wie de strengste is want er is nog steeds niemand die een STOP 'geroepen' heeft op de ellenlange rijen die nog steeds alle dagen staan aan te schuiven om 'asiel' te vragen.

Het blijft maar duren dus is er eigenlijk niemand streng genoeg geweest dacht ik integendeel zelfs zie volgende.

De Block zoekt snel paar honderd bedden.

En u dacht dat het niet erger kon worden ...

Raad van State schorst quotum 50 asielaanvragen per dag.

Citaat:
De Raad van State heeft de schorsing bevolen van de beslissing van voormalig staatssecretaris voor Asiel en Migratie, Theo Francken, waardoor slechts 50 asielzoekers per dag hun asielaanvraag kunnen indienen.
Zolang hun kassa maar blijft rinkelen zeker met ze maar blijven binnen te halen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2018, 12:30   #27
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het punt is natuurlijk dat gans de aanpak fout is. Een quorum leggen op *het aantal aanvragen per dag* is totaal idioot als techniek om de stroom van "ja" antwoorden te beperken.

Dat is een beetje als het aantal klachten per dag aan het politiecommissariaat beperken, om de criminaliteit doen te dalen, he.

De uiteindelijke instroom wordt bepaald door de regelgeving betreffende de uiteindelijke beslissing, niet betreffende het aantal vragen om een beslissing te nemen. Denken dat je het aantal inbraken laat afnemen omdat je het aantal aangiftes per dag aan het politiecommissariaat beperkt, is totaal idioot.
In tegendeel, hoe meer beslissingen kunnen afgewerkt worden op korte tijd, hoe beter....

tenzij, natuurlijk, men een regelgeving heeft die een onrealistisch hoog aantal "ja" antwoorden toelaat.

Als er ergens een quorum zou kunnen ingesteld worden, dan is dat aan het aantal "ja" antwoorden op asielverzoeken, niet op het aantal verzoeken. Als het quorum bereikt is, dan zouden alle volgende verzoeken aan ijltempo kunnen behandeld worden: het is dan systematisch "nee" voor de rest van het jaar, dat antwoord vergt 20 seconden, en men kan duizenden aanvragen verwerken per dag, allemaal "nee".

Maw, het is niet aan het BEGIN van de procedure dat men een quorum moet opleggen, maar aan het EIND van de procedure. Zoniet verhoog je gewoon maar de wachtrij, en de wachtrij, dat zijn "tijdelijk gelegaliseerden".

Je laat het aantal inbraken niet verminderen door het aantal aangiften per dag te beperken. Hoe dom kan men wel niet zijn ?
We kunnen vermoeden dat de meeste van die parkgangers een gsm hebben waarmee ze in contact blijven met de basis en richtlijnen doorsturen hoe ze het moeten aanpakken wanneer ze naar hier vertrekken en aankomen, en welke verhaaltjes ze moeten vertellen...
Als ze als boodschap doorgeven dat ze hier al weken in de kou en in de regen rondlopen zullen de volgende nieuwkomers minder enthousiast zijn om te vertrekken wellicht?
Ander probleem is dat al diegenen, of het nu vlug of traag gaat, die een "neen" krijgen hier toch blijven rondhangen, jarenlang als het moet!
Kijk maar naar de ouders van Mawda die hier door "lieve mensen en ngo's" worden opgevangen tot ze hun zin krijgen...
Lieden die terug te sturen vreemdelingen opvangen zouden ferm moeten beboet worden! NGO's die hun zin doen en hun voeten vegen aan de beslissingen van de overheid zouden alle steun moeten kwijtspelen! Ze hebben al genoeg migranten opgevist...
Ze mogen allemaal nog zoveel acties op poten zetten om geld te verzamelen als ze willen, van mij alvast geen cent meer! Enkel nog het "Blauw Kruis"!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2018, 14:46   #28
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
We kunnen vermoeden dat de meeste van die parkgangers een gsm hebben waarmee ze in contact blijven met de basis en richtlijnen doorsturen hoe ze het moeten aanpakken wanneer ze naar hier vertrekken en aankomen, en welke verhaaltjes ze moeten vertellen...
Als ze als boodschap doorgeven dat ze hier al weken in de kou en in de regen rondlopen zullen de volgende nieuwkomers minder enthousiast zijn om te vertrekken wellicht?
Ander probleem is dat al diegenen, of het nu vlug of traag gaat, die een "neen" krijgen hier toch blijven rondhangen, jarenlang als het moet!
Kijk maar naar de ouders van Mawda die hier door "lieve mensen en ngo's" worden opgevangen tot ze hun zin krijgen...
Lieden die terug te sturen vreemdelingen opvangen zouden ferm moeten beboet worden! NGO's die hun zin doen en hun voeten vegen aan de beslissingen van de overheid zouden alle steun moeten kwijtspelen! Ze hebben al genoeg migranten opgevist...
Ze mogen allemaal nog zoveel acties op poten zetten om geld te verzamelen als ze willen, van mij alvast geen cent meer! Enkel nog het "Blauw Kruis"!
Héél der buurten brengen ze daar met in kaart, ik zie dat goed aan de kust als ik daar eens ben.

Alles in de steden/gemeenten fotograferen die en doorsturen maar die handel.

Meestal dan nog met gsm/ipad toestellen die een pak duurder zijn dan diegene die ik heb.

Sukkels noemen ze dat dan???

En slecht gekleed gaan ze in de meeste gevallen ook niet.

Ik heb erger gezien in een ver verleden van eigen mensen die op straat moesten slapen door iets wat ik hun leven verkeerd gegaan was.

Dara kocht of gaf ik al wel eens iets aan maar aan die nu allemaal per bootje binnenschuiven, genen bal krijgen die en de acties die men er voor opzet geen bal punt

Misschien is het wel erg dat we zo moeten gaan denken maar is dat onze schuld dat die in eigen land geen normaal leven kunnen leiden?

Voor ons/de EU is het meer- en meer een heuse lijdensweg geworden met ze te blijven ontvangen.

Daar moet een andere oplossing voor gezocht worden, moeilijke oefening precies?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 december 2018 om 14:50.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2018, 15:21   #29
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
maar is dat onze schuld dat die in eigen land geen normaal leven kunnen leiden?
Uiteraard !!! Heb je dat dan nog niet begrepen? Te weinig VRT gekeken?
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2018, 15:27   #30
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Uiteraard !!! Heb je dat dan nog niet begrepen? Te weinig VRT gekeken?
De eerlijkheid gebiedt mij te schrijven dat ik eigenlijk nog maar bitter weinig TV kijk.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2018, 15:57   #31
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
De eerlijkheid gebiedt mij te schrijven dat ik eigenlijk nog maar bitter weinig TV kijk.
Daar heb je het. Erg hé? Zo blijf ie met je vragen in het ongewisse zitten.. Draai de VRT open en al je vragen worden onmiddellijk beantwoord
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2018, 16:02   #32
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
marrakesch maggie is goed op weg de populairste politica ooit te worden

die vrouw gaat in haar eentje de vld terug op de kaart zetten
Daar is het te laat voor.
Zeker nadat ze Francken voor schut gezet heeft.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2018, 16:04   #33
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Mijn huisdokter heeft onlangs gezegd dat ik niet meer moet gaan briefkes naar mijn mutualiteit brengen.
Dat gebeurt nu automatisch.

Dank u Maggie.
De deur voor fraude staat nu verder open dan ooit.
Maggie heeft nagelaten veiligheidssystemen in te bouwen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2018, 16:05   #34
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ik heb Francken altijd wat een aapje gevonden.
Gelukkig dat u hem niet top vindt.
Mensen zoals u hangen aan de uier.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2018, 18:22   #35
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Daar heb je het. Erg hé? Zo blijf ie met je vragen in het ongewisse zitten.. Draai de VRT open en al je vragen worden onmiddellijk beantwoord
Ik ben eigenlijk gestopt met tv kijken, omdat al de antwoorden op bepaalde vragen uit de lucht gegrepen waren en als heel twijfelachtig/onwaar omschreven zouden kunnen geworden zijn.

Vrij vertaald zou dat kunnen geweest zijn: bullshit wat ze vertellen op tv, leugens, onwaarheden, slechte ondertiteling en te traag, niemand in beeld voor gehoorgestoorden.

Reclame is er dan wel weer genoeg.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2018, 18:25   #36
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Daar is het te laat voor.
Zeker nadat ze Francken voor schut gezet heeft.
Dat was volgens mij haar enige doel, Francken en véél andere mensen voor schut zetten. (Die Theo Francken begon voor sommigen te populair te worden)

Ik zal het eens gaan doen zie, alle macht aan MDB.

En zwijgen zullen ze moeten doen de anderen.

Jajaaaaaaaa whoehahahaha!
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 december 2018 om 18:26.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 17:17   #37
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat was volgens mij haar enige doel, Francken en véél andere mensen voor schut zetten. (Die Theo Francken begon voor sommigen te populair te worden)

Ik zal het eens gaan doen zie, alle macht aan MDB.

En zwijgen zullen ze moeten doen de anderen.

Jajaaaaaaaa whoehahahaha!
Eigenlijk is ze nu den Theo een handje aan het toesteken, en te bewijzen dat hij gelijk had en er nog veel harder had moeten tegenaan aan?
Wat denkt Maggie dan wel op te lossen? Tonen wat er gebeurt als ze niet handelt als Theo?
De burgers van dit landje zullen enkel die hele vreemde ongewenste rotzooi meer en meer uitspuwen... Zo verder doen kan gewoon niet.
Ze hulp bieden of opdringen in hun eigen landen is de enige oplossing.
Willen ze dat niet, trekken ze er hun plan maar mee.

Laatst gewijzigd door andev : 24 december 2018 om 17:22.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 17:29   #38
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Gelukkig dat u hem niet top vindt.
Mensen zoals u hangen aan de uier.
Inderdaad, het zou pas verontrustend zijn mochten mensen als zij Francken een toffe pee vinden
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be