Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 augustus 2013, 09:44   #30621
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard De Nederlandstaligheid in Brussel interesseert de NVA niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloggie Bekijk bericht
Hmm, las vandaag dit:

"Ik roep alle Franstalige partijen op om duidelijk te maken dat het zonder de N-VA zal zijn", zegt Maingain. Hij hoopt dat niemand na de verkiezingen van 2014 met de Vlaams-nationalisten zal onderhandelen. "Dan is het voor de Vlamingen duidelijk dat een stem voor de N-VA een nutteloze stem is."
Zeker op het federale vlak zal een stem voor de NVA sowieso een oppositiestem zijn omdat de huidige meerderheid zal worden voortgezet al dan niet met groen erbij.
Of die stem daarom nutteloos is, dat is maar hoe ge het bekijkt.

Mangain is een lepe strateeg; als hij iets zegt, dan denk men daar beter twee keer over na.

IK zal hem steeds blijven herinneren als diegene die stelde: liever een onafhankelijk Vlaanderen dan een België dat een lege doos geworden is maar waarbij de Vlamigen nog steeds mee Brussel besturen. Vanuit zijn standpunt heeft hij natuurlijk volkomen gelijk want dat is inderdaad het meest in het belang van de Francité. En dat primeert bij hem boven staatsgrenzen.

Ik zie het dus omgekeerd: liever een België dat een lege doos geworden is maar waarbij de Vlamingen nog steeds mee Brussel besturen, dan een Vlaamse onafhankelijkheid waarbij men Brussel opgeeft. Want d?*t eerste is in het belang van de Nederlandstaligheid.
Zolang de Nederlandstaligen Brussel kunnen mee besturen kunnen ze immers maatregelen nemen om de Kulturele Reconquista te voltrekken.
Alleen moet ik helaas vast stellen dat hun dat eigenlijk geen kloten interesseert:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=173954
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 27 augustus 2013 om 09:51.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2013, 07:18   #30622
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Van Artevelde Bekijk bericht
Zeker op het federale vlak zal een stem voor de NVA sowieso een oppositiestem zijn omdat de huidige meerderheid zal worden voortgezet al dan niet met groen erbij.
Of die stem daarom nutteloos is, dat is maar hoe ge het bekijkt.

Mangain is een lepe strateeg; als hij iets zegt, dan denk men daar beter twee keer over na.

IK zal hem steeds blijven herinneren als diegene die stelde: liever een onafhankelijk Vlaanderen dan een België dat een lege doos geworden is maar waarbij de Vlamigen nog steeds mee Brussel besturen. Vanuit zijn standpunt heeft hij natuurlijk volkomen gelijk want dat is inderdaad het meest in het belang van de Francité. En dat primeert bij hem boven staatsgrenzen.

Ik zie het dus omgekeerd: liever een België dat een lege doos geworden is maar waarbij de Vlamingen nog steeds mee Brussel besturen, dan een Vlaamse onafhankelijkheid waarbij men Brussel opgeeft. Want d?*t eerste is in het belang van de Nederlandstaligheid.
Zolang de Nederlandstaligen Brussel kunnen mee besturen kunnen ze immers maatregelen nemen om de Kulturele Reconquista te voltrekken.
Alleen moet ik helaas vast stellen dat hun dat eigenlijk geen kloten interesseert:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=173954
Indien het wonen in Brussel wat aangenamer wordt gemaakt, zie ik nog veel Vlamingen terugkeren naar de hoofdstad. Hetgeen ik vroeger stelde, blijkt nu bevestigd: het Nederlandstalig onderwijs in Brussel barst uit zijn voegen. En dat is zeer positief. Op de NVA moet men niet te veel rekenen. Een groot deel van de NVA heeft Brussel al laten vallen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 augustus 2013 om 07:19.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2013, 07:52   #30623
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Indien het wonen in Brussel wat aangenamer wordt gemaakt, zie ik nog veel Vlamingen terugkeren naar de hoofdstad. Hetgeen ik vroeger stelde, blijkt nu bevestigd: het Nederlandstalig onderwijs in Brussel barst uit zijn voegen. En dat is zeer positief. Op de NVA moet men niet te veel rekenen. Een groot deel van de NVA heeft Brussel al laten vallen.
Onderzoek Brussel
http://www.briobrussel.be/ned/webpag...WebpageId=1037
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2013, 08:35   #30624
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Het is inderdaad een vrij complex gegeven.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2013, 09:01   #30625
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Indien het wonen in Brussel wat aangenamer wordt gemaakt, zie ik nog veel Vlamingen terugkeren naar de hoofdstad.
Ze blijven er beter weg want het eerste wat ze doen is hun jongelen naar de Franstalige school sturen. Met als gevolg dat de kleinkinderen de grootouders die in Vlaanderen bleven niet meer kunnen verstaan. Zo is het steeds geweest en zal het steeds zijn. Het zit nu eenmaal psycholinguistisch ingebakken in de aard van het beestje, dat daartegen, tegen zichzelf dus, moet beschermd worden.
Ik deed mijn ideeën hierover in een aparte draad over uit de doeken:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=169287
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Hetgeen ik vroeger stelde, blijkt nu bevestigd: het Nederlandstalig onderwijs in Brussel barst uit zijn voegen. En dat is zeer positief.
Neen de eindbeoordeing over het NL-onderwijs in Brussel is zeer negatief zoals ik vroeger stelde. Men vertikt het namelijk van aan de groeiende vraag tegemoet te komen. Velen worden weggestuurd bij gebrek aan beschikbare plaatsen en door de gestelde inschrijvingsbeperkingen en gaan dan maar naar het F-onderwijs waar die beperkingen niet gelden.
Citaat:
Op de NVA moet men niet te veel rekenen. Een groot deel van de NVA heeft Brussel al laten vallen.
Alsof gij dat onderzocht hebt voor ale NVA mandatarissen....Ge zegt dat dus zomaar op het gevoel af.
Maar zoals ik de link in # 30625 te kennen gaf blijkt uit de feiten niet het tegendeel. Helaas, helaas!
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 28 augustus 2013 om 09:22.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2013, 09:20   #30626
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Het is inderdaad een vrij complex gegeven.
Maar de gevoerde taalpolitiek is ondanks alles eenvoudig: uitsluitend NL en F zijn bestuurstalen.

Sprekers van alle andere talen zijn dus op termijn gedwongen tot taalassimilatie.
Zoals het de Nederlandstaligen is vergaan.
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 28 augustus 2013 om 09:26.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2013, 10:05   #30627
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Van Artevelde Bekijk bericht
Ze blijven er beter weg want het eerste wat ze doen is hun jongelen naar de Franstalige school sturen. Met als gevolg dat de kleinkinderen de grootouders die in Vlaanderen bleven niet meer kunnen verstaan. Zo is het steeds geweest en zal het steeds zijn. Het zit nu eenmaal psycholinguistisch ingebakken in de aard van het beestje, dat daartegen, tegen zichzelf dus, moet beschermd worden.
Ik deed mijn ideeën hierover in een aparte draad over uit de doeken:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=169287
Neen de eindbeoordeing over het NL-onderwijs in Brussel is zeer negatief zoals ik vroeger stelde. Men vertikt het namelijk van aan de groeiende vraag tegemoet te komen. Velen worden weggestuurd bij gebrek aan beschikbare plaatsen en door de gestelde inschrijvingsbeperkingen en gaan dan maar naar het F-onderwijs waar die beperkingen niet gelden.
Alsof gij dat onderzocht hebt voor ale NVA mandatarissen....Ge zegt dat dus zomaar op het gevoel af.
Maar zoals ik de link in # 30625 te kennen gaf blijkt uit de feiten niet het tegendeel. Helaas, helaas!
Inderdaad, er is een infrastructureel probleem. Maar het feit dat de Nederlandstalige scholen zoveel succes hebben, zelfs bij Franstaligen, is zeer bemoedigend. Vroeger was het wel effe anders.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2013, 11:54   #30628
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Het is inderdaad een vrij complex gegeven.
Als het voor jullie al complex is, te begrijpen dat het voor ons uiterst moeilijk te volgen is.
Van buiten België gezien is er nauwelijks of niets over te zeggen, men moet echt wel in België wonen, naar mijn idee, om een mening over te ventileren
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2013, 11:58   #30629
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Als het voor jullie al complex is, te begrijpen dat het voor ons uiterst moeilijk te volgen is.
Van buiten België gezien is er nauwelijks of niets over te zeggen, men moet echt wel in België wonen, naar mijn idee, om een mening over te ventileren
Men moet vooral in Brussel wonen om de onderwijsproblematiek aldaar echt te kunnen begrijpen

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 augustus 2013 om 11:59.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2013, 12:39   #30630
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Men moet vooral in Brussel wonen om de onderwijsproblematiek aldaar echt te kunnen begrijpen
U zit in ieder geval dichter bij het vuur om er uit wijs te kunnen worden dan aan deze kant van de grens.
Wij kunnen niet het gevoelsmatige aanvoelen wat eveneens een grote rol speelt in deze problematiek.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2013, 14:19   #30631
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Men moet vooral in Brussel wonen om de onderwijsproblematiek aldaar echt te kunnen begrijpen
Ach, neen, dat is gewoon een kwestie van zich te informeren, waar men woont is hoegenaamd van geen belang.
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2013, 15:24   #30632
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Van Artevelde Bekijk bericht
Ach, neen, dat is gewoon een kwestie van zich te informeren, waar men woont is hoegenaamd van geen belang.
Vlaamse Brusselaars klagen toch altijd dat de niet Brusselse Vlamingen Brussel niet goed begrijpen . En dat ook niet goed kunnen omdat ze geen Brusselaars zijn. Zo stelde bijvoorbeeld Guy Vanhengel het. En die kan het weten want dat is een echt 'ketje'.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2013, 15:35   #30633
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Vlaamse Brusselaars klagen toch altijd dat de niet Brusselse Vlamingen Brussel niet goed begrijpen . En dat ook niet goed kunnen omdat ze geen Brusselaars zijn. Zo stelde bijvoorbeeld Guy Vanhengel het. En die kan het weten want dat is een echt 'ketje'.
Ge springt weer van de hak op de tak.
Brusselse/Vlamingen of Vlaamse/Brusselaars en de daarmee samenhangende relatie tot Vlaanderen is een kwestie van identifikatie.
We hadden het evenwel over de onderwijsproblematiek, weet ge nog wel...

Voor mijn part mag Van Hengel zich een ketje noemen als hij het Brussels dialekt spreekt.
(En als dusdanig ben ik met mijn dialekt uit Neerijse ergens meer Brusselaar dan eentalig Franstalige Brusselaars. )
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 28 augustus 2013 om 15:42.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2013, 15:55   #30634
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Van Artevelde Bekijk bericht
Ge springt weer van de hak op de tak.
Brusselse/Vlamingen of Vlaamse/Brusselaars en de daarmee samenhangende relatie tot Vlaanderen is een kwestie van identifikatie.
We hadden het evenwel over de onderwijsproblematiek, weet ge nog wel...

Voor mijn part mag Van Hengel zich een ketje noemen als hij het Brussels dialekt spreekt.
(En als dusdanig ben ik met mijn dialekt uit Neerijse ergens meer Brusselaar dan eentalig Franstalige Brusselaars. )
Ik denk toch de Brusselse problematiek een heel bijzondere is gezien het statuut van Brussel en de samenstelling van haar bevolking. En dus ook de Brusselse onderwijsproblematiek een speciale is.

Bijgevolg, als ik gesteld word voor de keuze om uw woord te geloven en dat van het ketje Guy Vanhengel die al jaren verantwoordelijke functies bekleedt in de Brussele politiek, dan neig ik toch tot dit laatste.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 augustus 2013 om 16:05.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2013, 16:05   #30635
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard

Ge schept weer strijdpunten waar geen zijn. Maar dat is eigen aan iemand die graag diskuteert.
Waar stel ik mijn woord tegenover dat van Van Hengel en wat is dan wel het verschil tussen die twee woorden, over welke "woorden" gaat het trouwens ?

Waar wilt, ge nu ineens naartoe? We hadden het over de onderwijsproblematiek.
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 28 augustus 2013 om 16:07.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2013, 16:06   #30636
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Van Artevelde Bekijk bericht
Ge schept weer strijdpunten waar geen zijn. Maar dat is eigen aan iemand die graag diskuteert.
Waar stel ik mijn woord tegenover dat van Van Hengel en wat is dan wel het verschil tussen die twee woorden, over welke "woorden" gaat het trouwens ?
Inhoudelijk lezen is blijkbaar verre van uw sterkste kant.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2013, 21:39   #30637
Cloggie
Lokaal Raadslid
 
Cloggie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2013
Berichten: 389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Bijgevolg, als ik gesteld word voor de keuze om uw woord te geloven en dat van het ketje Guy Vanhengel die al jaren verantwoordelijke functies bekleedt in de Brussele politiek, dan neig ik toch tot dit laatste.
Zonder iets inhoudelijks toe te kunnen voegen aan jullie discussie, maar een politicus die op zijn woord te vertrouwen is, het zou een unicum zijn.
__________________
Geen gezeik, iedereen rijk! Stemp de Tegenpartij.
Cloggie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2013, 06:52   #30638
hollande
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 februari 2010
Berichten: 2.114
Standaard Kabinet trekt recht op schone luier weer in

en de oudjes zullen weer slachtoffer zijn van de wilde besparings drang, wat een schande voor het gidsland. zijn dit besparingen in holland.

Citaat:
Bewoners van zorginstellingen krijgen niet het recht geeft op een dagelijkse wasbeurt en een schone luier direct na een ongelukje. Het wetsvoorstel dat hulpbehoevenden op deze manier zeggenschap over hun zorg en hun leven moet geven, wordt ingetrokken.
volledig art.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/11698...-weer-in.dhtml

Laatst gewijzigd door hollande : 29 augustus 2013 om 06:57.
hollande is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2013, 08:35   #30639
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloggie Bekijk bericht
Zonder iets inhoudelijks toe te kunnen voegen aan jullie discussie, maar een politicus die op zijn woord te vertrouwen is, het zou een unicum zijn.
Dat is zo'n cliché. Zo'n goedkope dooddoener.

Brussel heeft nu eenmaal een tweetalig statuut. Het heeft een zeer diverse bevolking die vaak het Nederlandse niet machtig is. Vele moslims die vroeger hun kinderen naar de Franstalige scholen stuurden, sturen ze nu meer en meer naar de Vlaamse. Zelfs louter Franstalige inheemse Brusselaars beginnen dit te doen. Of proberen dit. Er zijnnu te weinig Nederlandstalige scholen in Brussel, te weinig gebouwen, te weinig plaats, te weinig geld voor nieuwe scholen. Enz, enz.

Met andere woorden, het is allemaal niet zo evident als men denkt vanachter zijn computer. En de Vlaamse Brusselaar Van Hengel, geboren en getogen in Brussel, gepokt en gemazeld in de Brusselse politiek, weet dit maar al te best.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 augustus 2013 om 09:03.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2013, 11:04   #30640
Cloggie
Lokaal Raadslid
 
Cloggie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2013
Berichten: 389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dat is zo'n cliché. Zo'n goedkope dooddoener.
Hier in Nederland niet hoor, voor onze politici is het gewoon de waarheid. Maar goed, misschien dat de politici in Belgie nog wel te vertrouwen zijn!

Verder moet je er niet zo zwaar aan tillen, het was zoals gezegd geen inhoudelijk commentaar.
__________________
Geen gezeik, iedereen rijk! Stemp de Tegenpartij.
Cloggie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be