Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Nieuwe wending rond dreigbrieven Remmery
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Nieuwe wending rond dreigbrieven Remmery Hier kunnen alle topics terecht die te maken hebben met de de zaak Remmery.

Bekijk resultaten enquête: Wie heeft de dreigbrief in de zaak Remmery geschreven ?
Een racist 17 20,48%
Een gek 14 16,87%
Iemand die rechts in een slecht daglicht wil stellen 19 22,89%
Een jaloerse bekende van Remmery 19 22,89%
Geen idee 11 13,25%
Ik 3 3,61%
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 5 maart 2005, 17:22   #21
muys
Parlementsvoorzitter
 
muys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 2.468
Standaard

vreemd dat niemand de optie in overweging neemt dat remmery die brieven zelf schrijft, hij kan zich geen betere reclame voor zijn winkel voorstellen.....

misschien is het gewoon een extreme marketingstrategie.
muys is offline  
Oud 5 maart 2005, 17:47   #22
Najim
Partijlid
 
Najim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Het blijft voorlopig een raadsel wie de dreigbrieven schreef en er worden al volop conclusies getrokken wat men hiermee moet doen alhoewel men nog nergens staat in het onderzoek.
Ik weet wie de dader is...

[size=+2]Het is de persoon die op "ik" gestemd heeft!![/size]

Ik denk een mediageile racist die niet in orde is in de bovenkamer. Er zijn dus 1.000.000 potentiële daders. (vb-stemmers)
__________________
Najim is offline  
Oud 5 maart 2005, 17:56   #23
Willem
Provinciaal Statenlid
 
Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2003
Berichten: 737
Standaard

Ik denk dat het iemand is die Vlaanderen in een slecht daglicht wil stellen.
__________________
Willem is offline  
Oud 5 maart 2005, 18:20   #24
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

Misschien zou het interessant zijn om de plaatselijke sp.a-mandatarissen eens aan de tand te voelen !!
PAJOT is offline  
Oud 5 maart 2005, 18:21   #25
la_Principessa
Banneling
 
 
la_Principessa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 2.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Ik weet wie de dader is...

[size=+2]Het is de persoon die op "ik" gestemd heeft!![/size]

Ik denk een mediageile racist die niet in orde is in de bovenkamer. Er zijn dus 1.000.000 potentiële daders. (vb-stemmers)
Ja op welke 'partij' de dader gestemd heeft is idd niet moeilijk te raden.

'Elke vrouw met een hoofddoek tekent haar eigen terugkeringscontract.' hebben we voledig verkeert begrepen volgens vanhecke (het is dat het zo multi-interpreteerbaar is natuurlijk ).
Nuja de dader heeft het ook verkeerd begrepen blijkbaar.
Zoiets was eigenlijk wel te verwachten na meer dan 20j haat en angst zaaien.

[size=1](Dat Remmery zelf of iemand die Vlaanderen in slecht daglicht wil stellen het gedaan heeft lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.)[/size]
la_Principessa is offline  
Oud 5 maart 2005, 18:44   #26
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

Het is best mogelijk dat het iemand is die teleurgesteld is in de perceptie van het "nieuwe" VB pa. door de verklaringen dat men het 70 punten plan heeft "begraven" of "gearchiveerd" die dus niet meer kan stemmen voor een partij en dus als laatste toevlucht van "antidemokraat" naar de "grote middelen" grijpt om de Islam uit onze contreien te verdrijven. Het is hoopgevend dat het gedeelte van de 1000000
"freespeechers" dat op dit forum post zeer goed beseft dat ze zich zeer ver van deze daden moet distanciëren en zich in de onwaarschijnlijkste bochten wringt.
Feit blijft dat wat de dreigbrievenschrijver doet gewoon het in de praktijk brengen van de racistische ideologie is die onverkort voortdurend door de Vb mensen gepromoot wordt. Men oogst wat men zaait !
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest
1handclapping is offline  
Oud 8 maart 2005, 18:45   #27
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Misschien wel "manlief" van Naima, die liever heeft dat het vrouwtje thuisblijft?

Schijnt wel niet te pakken, want ondertussen is ze al terug aan het werk.

-------------
Ik gok gewoon op een gefrustreerde oud-werknemer / concurrent van Remmery die misschien ontslagen werd, terwijl nadien Naima werd aangeworven?

Geef toe: wie kan weten dat BINNEN in dat bedrijf (waar iedereen met een hoofddeksel rondloopt) een gehoofddoekte moslima werkt?

Ondertussen is de Remmery-site blijkbaar één van de meest bekeken sites geworden. En kijk wat ik ontdekte: verleden week in Aldi "Sint-Jacobsschelpen in witte wijnsaus met een toefje brocolli-puree" gekocht, in aardewerkschaaltje!
Jawel hoor! was van Remmery, nergens op de verpakking te bespeuren maar ik zag het toevallig op de site staan.
Eergisteren opgegeten, en ja, ik leef nog! Was bovendien zeer lekker als voorgerecht. (het oranje gedeelte van de SJC was er evenwel niet bij). Prijs: iets van 2 euro en een klets geloof ik.
En ik ben DOL OP AARDEWERKEN SCHAALTJES!!!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 8 maart 2005 om 18:47.
circe is offline  
Oud 8 maart 2005, 19:05   #28
Yossarian
Parlementslid
 
Yossarian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 1.601
Standaard

"Rechts in een slecht daglicht stellen" lijkt me zeer onlogisch. (tenminste, als men hier met 'rechts' het VB bedoelt), want wat de briefschrijver eist komt ofwel perfect overeen met wat het VB wil (zie bv. punten 23 en 52 van het 70-puntenprogramma), of is zelfs minder verregaand dan wat Dewinter half november uitbraakte (hoofddoek = terugkeercontract).

Het klopt natuurlijk wel dat die kogelbrieven en bedreigingen met vergiftiging niet echt sympathiek overkomen. Maar misschien kan de VB-aanhang bij deze uitleggen welk drukkingsmiddel ZIJ dan wel zullen hanteren, eens zij tot gedwongen ontslagen en deportaties zullen moeten overgaan.
Yossarian is offline  
Oud 8 maart 2005, 20:27   #29
pibo®
Parlementslid
 
pibo®'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.992
Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Misschien wel "manlief" van Naima, die liever heeft dat het vrouwtje thuisblijft?

Schijnt wel niet te pakken, want ondertussen is ze al terug aan het werk.

-------------
Ik gok gewoon op een gefrustreerde oud-werknemer / concurrent van Remmery die misschien ontslagen werd, terwijl nadien Naima werd aangeworven?

Geef toe: wie kan weten dat BINNEN in dat bedrijf (waar iedereen met een hoofddeksel rondloopt) een gehoofddoekte moslima werkt?

Ondertussen is de Remmery-site blijkbaar één van de meest bekeken sites geworden. En kijk wat ik ontdekte: verleden week in Aldi "Sint-Jacobsschelpen in witte wijnsaus met een toefje brocolli-puree" gekocht, in aardewerkschaaltje!
Jawel hoor! was van Remmery, nergens op de verpakking te bespeuren maar ik zag het toevallig op de site staan.
Eergisteren opgegeten, en ja, ik leef nog! Was bovendien zeer lekker als voorgerecht. (het oranje gedeelte van de SJC was er evenwel niet bij). Prijs: iets van 2 euro en een klets geloof ik.
En ik ben DOL OP AARDEWERKEN SCHAALTJES!!!
pfft vind ik al volledig verkeerd , ik wil weten vanwaar mijn eten komt , dus voor mij zeker geen kant en klaar van de eene of andere winkel , en niet de naam van de winkel , maar van wie het echt heeft gemaakt
pibo® is offline  
Oud 4 mei 2005, 10:41   #30
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Het blijkt dus een bekende te zijn.

13 % van de stemmers had het juist !
Geertje is offline  
Oud 4 mei 2005, 12:51   #31
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Misschien wel "manlief" van Naima, die liever heeft dat het vrouwtje thuisblijft?

Schijnt wel niet te pakken, want ondertussen is ze al terug aan het werk.

-------------
Ik gok gewoon op een gefrustreerde oud-werknemer / concurrent van Remmery die misschien ontslagen werd, terwijl nadien Naima werd aangeworven?

Geef toe: wie kan weten dat BINNEN in dat bedrijf (waar iedereen met een hoofddeksel rondloopt) een gehoofddoekte moslima werkt?

Ondertussen is de Remmery-site blijkbaar één van de meest bekeken sites geworden. En kijk wat ik ontdekte: verleden week in Aldi "Sint-Jacobsschelpen in witte wijnsaus met een toefje brocolli-puree" gekocht, in aardewerkschaaltje!
Jawel hoor! was van Remmery, nergens op de verpakking te bespeuren maar ik zag het toevallig op de site staan.
Eergisteren opgegeten, en ja, ik leef nog! Was bovendien zeer lekker als voorgerecht. (het oranje gedeelte van de SJC was er evenwel niet bij). Prijs: iets van 2 euro en een klets geloof ik.
En ik ben DOL OP AARDEWERKEN SCHAALTJES!!!

HEY HALLO! niet zover van de waarheid dus!


De 17% "Iemand die rechts in een slecht daglicht wil stellen " mogen hun grief gaan halen bij de media en bij Bébert Leroi!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 4 mei 2005 om 12:54.
circe is offline  
Oud 4 mei 2005, 13:44   #32
ashrawi
Lokaal Raadslid
 
ashrawi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2005
Berichten: 326
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Het blijkt dus een bekende te zijn.

13 % van de stemmers had het juist !
Die bekende kan ook wel een gek of een racist zijn, hoor.
ashrawi is offline  
Oud 4 mei 2005, 13:47   #33
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Die bekende kan ook wel een gek of een racist zijn, hoor.
of een linkiewinkie of een moslim ... take your pick
Dixie is offline  
Oud 4 mei 2005, 13:48   #34
Briggs
Burger
 
Briggs's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 april 2005
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Er mankeren nog een paar opties:

- een VB'r
- een neonazi
- een Voorpostenaar/NJSV'r/VJM'r/VNJ'r/ (aankruisen wat niet past)
- alle drie keuzes hierboven samen, want da's toch allemaal één pot nat
Mankeert ook nog de volgende keuze = thePiano
__________________
It matters not how strait the gate, how charged with punishments the scroll, I am the master of my fate; I am the captain of my soul.
Invictus - William E. Henley
Briggs is offline  
Oud 4 mei 2005, 13:50   #35
Meia noite
Provinciaal Gedeputeerde
 
Meia noite's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 december 2004
Berichten: 928
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
of een linkiewinkie of een moslim ... take your pick
Jammer genoeg schijnt het toch een aanhangster van het VB geweest te zijn, jammer voor jullie.
Best wel grappig om sommige linkse complottheorieën later terug te lezen.
Meia noite is offline  
Oud 4 mei 2005, 13:52   #36
Briggs
Burger
 
Briggs's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 april 2005
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meia noite
Jammer genoeg schijnt het toch een aanhangster van het VB geweest te zijn, jammer voor jullie.
Best wel grappig om sommige linkse complottheorieën later terug te lezen.
Op basis van wat besluit u dit ?
__________________
It matters not how strait the gate, how charged with punishments the scroll, I am the master of my fate; I am the captain of my soul.
Invictus - William E. Henley
Briggs is offline  
Oud 4 mei 2005, 13:55   #37
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

na jarenlange pesterijen van de hoofdoekdraagster is die betrokkene misschien licht racistisch geworden dat kan natuurlijk
Dixie is offline  
Oud 4 mei 2005, 14:00   #38
Meia noite
Provinciaal Gedeputeerde
 
Meia noite's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 december 2004
Berichten: 928
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Briggs
Op basis van wat besluit u dit ?
Op basis van een krant, ga naar www.nieuwsblad.be, het artikel heet "DNA speeksel verraadt verdachte"


(Ps: Is het normaal dat je niks kan copyapsten op deze site als je firefox gebruikt? Zoniet, wat is een mogelijke oplossing?)
Meia noite is offline  
Oud 4 mei 2005, 14:01   #39
Meia noite
Provinciaal Gedeputeerde
 
Meia noite's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 december 2004
Berichten: 928
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
na jarenlange pesterijen van de hoofdoekdraagster is die betrokkene misschien licht racistisch geworden dat kan natuurlijk
en op basis van wat besluit u dat de hoofddoekdraagster de betrokkene pestte?
Meia noite is offline  
Oud 4 mei 2005, 14:02   #40
noenkel swa
Vreemdeling
 
noenkel swa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2005
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
na jarenlange pesterijen van de hoofdoekdraagster is die betrokkene misschien licht racistisch geworden dat kan natuurlijk
Je moest eens weten !
__________________
BILL VAUGHAN: Het zou niet slecht zijn mochten de armen de helft krijgen van het geld dat wordt uitgegeven aan studies over armoede.
noenkel swa is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be