Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 juni 2020, 23:41   #3261
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Haha

En dan zijn er nog pipo's die menen dat 1 of andere afgedankte "ik wil ook mijn zegje doen, mijn duit in't zakje doen", hem in de grond boort.

Als er al geboord wordt, is hij 't die boort.
mmm. Niet meer zo zeker. De elite/media oorlog tegen Trump is sterk aan het scoren de laatste tijd. Trump in de bunker. Trump de verdeler van de natie. Obama die opgevoerd wordt bijna alsof hij nog president zou zijn. Men poogt Trump ook binnen zijn partij te isoleren.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2020, 23:54   #3262
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Rasmussen poll, meest betrouwbare poll: https://m.rasmussenreports.com/publi...ez_track_jun04

Gezien deze poll: Niets voor Trump om over te paniekeren dus
Azo, is Rasmussen de meest betrouwbare? Kan je me een linkje geven naar de track-record van de polls van Rasmussen?

...of zullen we gewoon die van 538 nemen

C+, da's gene vette zenne: https://projects.fivethirtyeight.com/pollster-ratings/

Ma bon, da's een left-wing libtard biased websiteje zeker?
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains

Laatst gewijzigd door Voltian : 4 juni 2020 om 23:55.
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2020, 00:11   #3263
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Ze zaten goed in 2016 en waren vrij exact met polls mbt tussentijdse verkiezingen die erna volgden.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 5 juni 2020 om 00:12.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2020, 00:34   #3264
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
mmm. Niet meer zo zeker. De elite/media oorlog tegen Trump is sterk aan het scoren de laatste tijd. Trump in de bunker. Trump de verdeler van de natie. Obama die opgevoerd wordt bijna alsof hij nog president zou zijn. Men poogt Trump ook binnen zijn partij te isoleren.
Dat wordt al gedurende heel z'n ambtstermijn gedaan.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2020, 00:43   #3265
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Trumpie wou alle staten open, dan moet hij achteraf niet komen huilen dat mensen inderdaad weer op de straat komen hé. Blijkbaar is dat voor hem en zijn even slimme achterban nogal moeilijk om te begrijpen

Ondertussen is de rust overal teruggekeerd, is er vooral vredevol protest, maarja, onze oranje vriend vond het blijkbaar toch nodig om er hier en daar in te laten schieten hé. Mensen die dat soort acties verdedigen zijn gewoon achterlijk. Gatachterlijk. Gelukkig zijn er binnen de GOP ook verstandige mensen. Zelfs binnen de administratie van Trump zijn er verstandige mensen die tegen zijn zotte praat ingaan. Er is nog hoop voor de VS
Er is veel wat je over Trump kan vertellen.

Maar niet dat hij ooit huilt.

En jij denkt dat ondertussen de rust overal is teruggekeerd.

Vertelt CNN je dat?

Het is blijkbaar moeilijk te begrijpen dat die staten waar gereld ... euh...vreedzaam gedemonstreerd wordt, nog steeds onder lockdown zijn omdat de gouverneurs dat beslist hebben, maar voor reltuig ... euh ... vreedzame protesters worden uitzonderingen gemaakt?

Dat is pas getuigen van intelligentie.

Als straks de ICU's weer vol liggen met naar adem snakkende stervenden hebben ze weer wat om Trump te kunnen aansmeren.

Laatst gewijzigd door SDX : 5 juni 2020 om 00:47.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2020, 02:12   #3266
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Daarom!
Hij is controversieel, hij schopt tegen schenen, krijgt emmers drek over zich heen waardoor hij de dreksmijters nog meer begint te trollen.
En de schapen blaten allemaal in koor "Orange Man Bad"
Ha altijd al 'n hekel aan gehad, aan mainstream meelopers, die niet tegen de publieke opinie durven ingaan.
Volledig eens met die laatste zin.

Maar ik zou er wel niet direct een goed gevoel aan overhouden moest ik zoveel stupide onzin uitkramen als hij.
Hier stop ik. Meer woorden ga ik aan die idioot niet verspillen.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2020, 02:52   #3267
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Volledig eens met die laatste zin.

Maar ik zou er wel niet direct een goed gevoel aan overhouden moest ik zoveel stupide onzin uitkramen als hij.
Hier stop ik. Meer woorden ga ik aan die idioot niet verspillen.
De publieke opinie is dat Trump 'n idioot is.

De stupide onzin die hij uitkraamt zijn enkele zinnen die de MSM publiceren uit 'n speech of persconferentie van soms zo'n anderhalf uur.

Ìk heb dat hele anderhalf uur gekeken en geluisterd naar wat er allemaal gezegd werd en in welke context.


Ìk heb altijd 'n hekel gehad aan mensen die met de kudde meelopen, klakkeloos slikken wat de gazetten schrijven, wat de media hen voorkauwt, en niet tegen de publieke opinie durven ingaan.

Ìk heb 'n hekel aan "Orange Man Bad" omdat dat van mij (iedereen) verwacht wordt, anders denken anderen dat ik óók 'n idioot ben.

Wat anderen van me denken zal me worst wezen, net als Trump dat worst kan wezen, het sterkt hem zelfs, hoe meer tegenstand, hoe meer hij tegen alles en iedereen schopt.

Als hij liegt, overdrijft hij deftig.

Hij staat daar niet met 'n uitgestreken muil van z'n teleprompter af te lezen alsof hij de Nieuwe Messias is, de Nobelprijswinnaar met meer Drone Strike Deaths op z'n palmares dan je kan tellen & oorlogen gedurende heel z'n ambtstermijn, waarover de media nooit 'n slecht woord over de lippen kreeg.

Al z'n schandalen;

Citaat:
Don't believe the spin. Barack Obama was a machine politician from Chicago, not a post-political saint sent to deliver us from politics as usual, and his administration was riddled with scandals.

As historians get busy with their hagiographies and the mainstream media mine relentlessly for supposed corruption in the Trump administration, this book lays out the evidence of the Obama administration's abuse of power.

White House reporter Keith Koffler covered all eight years Barack Obama's presidency and wrote about the administration's scandals as they unfolded. From Hillary Clinton's copious wrongdoing to Fast and Furious, the IRS attack on conservatives, and the most recent revelations of the "unmasking" of Trump officials' names, the pantheon of Obama administration misdeeds is succinctly described in a book that finally sets the record straight.

The Obama administration was not just incompetent. It was corrupt. Here is the proof you need when your liberal friends tell you it just isn't so.
https://www.thoughtco.com/list-of-ob...ersies-3367635

Tot zelfs de kinderen in kooien toe die Trump werden toegeschreven.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2020, 03:46   #3268
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
De publieke opinie is dat Trump 'n idioot is.

De stupide onzin die hij uitkraamt zijn enkele zinnen die de MSM publiceren uit 'n speech of persconferentie van soms zo'n anderhalf uur.

Ìk heb dat hele anderhalf uur gekeken en geluisterd naar wat er allemaal gezegd werd en in welke context.


Ìk heb altijd 'n hekel gehad aan mensen die met de kudde meelopen, klakkeloos slikken wat de gazetten schrijven, wat de media hen voorkauwt, en niet tegen de publieke opinie durven ingaan.

Ìk heb 'n hekel aan "Orange Man Bad" omdat dat van mij (iedereen) verwacht wordt, anders denken anderen dat ik óók 'n idioot ben.

Wat anderen van me denken zal me worst wezen, net als Trump dat worst kan wezen, het sterkt hem zelfs, hoe meer tegenstand, hoe meer hij tegen alles en iedereen schopt.

Als hij liegt, overdrijft hij deftig.

Hij staat daar niet met 'n uitgestreken muil van z'n teleprompter af te lezen alsof hij de Nieuwe Messias is, de Nobelprijswinnaar met meer Drone Strike Deaths op z'n palmares dan je kan tellen & oorlogen gedurende heel z'n ambtstermijn, waarover de media nooit 'n slecht woord over de lippen kreeg.

Al z'n schandalen;



https://www.thoughtco.com/list-of-ob...ersies-3367635

Tot zelfs de kinderen in kooien toe die Trump werden toegeschreven.
In 't kort en het betreft alleen ikke, mij en mezelf:
Citaat:
Maar ik zou er wel niet direct een goed gevoel aan overhouden moest ik zoveel stupide onzin uitkramen als hij.
Mijn eigen waardegevoel is meer mijn ding. "Me Bad Individual Man".
Voor de rest kan de "Orange Bad Man" (of wat men het ook wil noemen) den boom in of eruit donderen. -> Me cares zero.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 5 juni 2020 om 03:49.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2020, 03:59   #3269
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Ja maar dat zijn peilingen en modellen, niet teveel waarde aan hechten hebben we al geleerd. Z'n waardering kan bv ook dalen omdat hij nog geen troepen heeft gestuurd. Dat wil nog niet zeggen dat ze op debiel Biden gaan stemmen.
Alles kan daarom zijn het ook maar peilingen. Blij maken met dode mussen is zinloos.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 5 juni 2020 om 03:59.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2020, 06:13   #3270
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ìk heb altijd 'n hekel gehad aan mensen die met de kudde meelopen, klakkeloos slikken wat de gazetten schrijven, wat de media hen voorkauwt, en niet tegen de publieke opinie durven ingaan.
Ik heb dat ook, maar dat heeft dan een zodanig sterk effect dat het omgekeerd voorspelbaar wordt. Alles wat er nu gezegd wordt, geeft mij veel goesting om een racist te worden, ook al ben ik dat in de grond niet. Maar men kakt nu zoveel op "racisten" dat je zin hebt om er een van te worden...
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2020, 06:17   #3271
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Maar ik zou er wel niet direct een goed gevoel aan overhouden moest ik zoveel stupide onzin uitkramen als hij.
Wel, alles waarin je extreem uitblinkt geeft je uiteindelijk een reden om fier op te zijn, zou ik denken...
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2020, 06:27   #3272
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
En dan is er een van zijn vorige Defensieministers die Trump de grond in boort
Er zijn altijd misnoegde employees.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2020, 07:34   #3273
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Inderdaad. Dom van mij van dat niet te zien dat het verkopen van juiste evidenties een gigantische markt is !
Nog een grotere markt is het verkopen, in een wat aantrekkelijkere vorm en met subtiele variatie in de details, van wat mensen sowieso al denken en doen als 'waarheid'.

Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 5 juni 2020 om 07:35.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2020, 07:41   #3274
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Er is veel wat je over Trump kan vertellen.

Maar niet dat hij ooit huilt.

En jij denkt dat ondertussen de rust overal is teruggekeerd.

Vertelt CNN je dat?

Het is blijkbaar moeilijk te begrijpen dat die staten waar gereld ... euh...vreedzaam gedemonstreerd wordt, nog steeds onder lockdown zijn omdat de gouverneurs dat beslist hebben, maar voor reltuig ... euh ... vreedzame protesters worden uitzonderingen gemaakt?

Dat is pas getuigen van intelligentie.

Als straks de ICU's weer vol liggen met naar adem snakkende stervenden hebben ze weer wat om Trump te kunnen aansmeren.
Trump komt steeds meer in het nauw te zitten ,nu Mattis hem laat vallen.
Een burgeroorlog gaat ook het legertop te ver.

citaat Trouw:

Die actie zorgde voor grote ophef in de VS, en ook voor Mattis was dat de druppel. “Toen ik bij het leger ging, vijftig jaar geleden, heb ik een eed gezworen om de grondwet te steunen en verdedigen. Ik had nooit kunnen dromen dat troepen die dezelfde eed hebben gezworen ooit, onder enige omstandigheid, het bevel zouden krijgen om de grondwettelijke rechten van hun medeburgers te schenden. Al helemaal niet voor een bizarre fotosessie voor de verkozen hoogste bevelhebber, met militairen die ernaast staan.”

Niet alleen Mattis en veel andere ex-generaals leverden in het openbaar kritiek op die gang van zaken, ook binnen het leger begon het kennelijk te gisten. Een adviseur van Esper nam ontslag. Woordvoerders van Esper en Milley lieten weten dat de twee maandag niet op de hoogte waren geweest van het doel van de wandeling waar Trump ze voor uitnodigde. Of dat geloofwaardig is, mag iedereen voor zichzelf uitmaken, maar feit is dat de twee zich daarna van hun president begonnen te distantiëren.

Op dinsdag stuurde hoogste militair Milley uit het niets een memorandum rond naar alle legeronderdelen, waarin hij allerlei dingen werden benadrukt die tot voor kort misschien vanzelfsprekend leken, maar die door de recente uitspraken van Trump in twijfel waren getrokken. De Nationale Garde staat ter beschikking van gouverneurs die assistentie nodig hebben (en dus niet van de president, impliceert hij). Wij zijn trouw aan de grondwet (en dus niet aan de president, impliceert hij). Amerikaanse burgers hebben het recht op vrije vergadering (en traangas inzetten tegen vreedzame demonstranten, dat doen we dus niet meer, impliceert hij).

Op woensdag verklaarde Esper in het openbaar dat het inzetten van de Insurrection Act wat hem betreft uit den boze is. “De optie om militairen in te zetten om de wet te handhaven moet alleen ingezet worden als allerlaatste redmiddel.” Trump schijnt binnenskamers ontploft te zijn over deze ongehoorzaamheid.

Het ligt voor de hand dat de tegenspraak van Esper en Milley, behalve door oprechte zorgen om het naleven van grondwet, ook ingegeven is door zorgen om de eenheid in de rangen van het leger. Dat is weliswaar geen progressief bolwerk, maar wel een multiraciale organisatie, zo’n 40 procent van de militairen zijn mensen van kleur. Die staan lang niet allemaal te popelen om ingezet te worden tegen protesten die het racisme binnen de Amerikaanse politie aan de kaak stellen.


https://www.trouw.nl/buitenland/het-...ieen~b89c09c6/

Laatst gewijzigd door cato : 5 juni 2020 om 07:43.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2020, 07:56   #3275
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

De Trump campagne plaatst een video die meer positief is en de rellen afzondert van het politieprobleem en wordt direct gecensureerd door Twitter.

https://www.politico.com/news/2020/0...pyright-302679

Voor zover ik me herinner kan copyright niet ingeroepen worden bij politieke campagnes in de VS, toch niet bij beelden uit het nieuws.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2020, 08:00   #3276
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
De Trump campagne plaatst een video die meer positief is en de rellen afzondert van het politieprobleem en wordt direct gecensureerd door Twitter.
Hahaha, ja, als ge als uw communicatie bedrijf een politieke vijand wilt gebruiken, dan gaat uw communicatie niet fantastisch goed verlopen he. Waarom gebruiken ze daar nog Twitter goed wetende dat Twitter Trump wil vloeren ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 5 juni 2020 om 08:00.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2020, 08:10   #3277
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik heb dat ook, maar dat heeft dan een zodanig sterk effect dat het omgekeerd voorspelbaar wordt. Alles wat er nu gezegd wordt, geeft mij veel goesting om een racist te worden, ook al ben ik dat in de grond niet. Maar men kakt nu zoveel op "racisten" dat je zin hebt om er een van te worden...
Alles en iedereen is racist met de huidige terminologie, als je wit bent. Iemand met een kleurtje heeft enkel last van culturele verschillen.

Ik ben geen racist geworden (in mijn ogen dan) maar ga wel volledig in tegen de huidige hypocriete bende. Als de media Trump afmaakt dan kijk ik verder, niet meegaan met de stroom maar tegen de stroom in durven gaan. Meer inzicht, meer zalm.

Het oude linkse idee dus, niet de huidige zever.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2020, 08:13   #3278
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Hahaha, ja, als ge als uw communicatie bedrijf een politieke vijand wilt gebruiken, dan gaat uw communicatie niet fantastisch goed verlopen he. Waarom gebruiken ze daar nog Twitter goed wetende dat Twitter Trump wil vloeren ?
Twitter is de tool om te communiceren met de pers en het publiek, al van voor Trump. Alles op het internet is afgankelijk van 1 of andere firma, zelfs een email campagne kan in de spam terecht komen, de site geblokkeerd door een provider.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2020, 08:19   #3279
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Twitter is de tool om te communiceren met de pers en het publiek, al van voor Trump.
Nee, Twitter en alle andere sociale netwerken zijn bedrijfspublicaties met gratis bijdragen van vele mensen als "free lance journalisten". Het zijn "gazetten". Geen communicatiemiddelen tussen burgers.

Een communicatie middel is onafhankelijk van de inhoud. Als ik iemand opbel, dan gaat de telefoonmaatschappij niet tussenkomen in de inhoud, daar dingen uit weglaten, zaken toevoegen en zo. Wat ik zeg, is wat je hoort aan de andere kant van de lijn.

Laatst gewijzigd door patrickve : 5 juni 2020 om 08:21.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2020, 08:23   #3280
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Nee, Twitter en alle andere sociale netwerken zijn bedrijfspublicaties met gratis bijdragen van vele mensen als "free lance journalisten". Het zijn "gazetten". Geen communicatiemiddelen tussen burgers.

Een communicatie middel is onafhankelijk van de inhoud. Als ik iemand opbel, dan gaat de telefoonmaatschappij niet tussenkomen in de inhoud, daar dingen uit weglaten, zaken toevoegen en zo. Wat ik zeg, is wat je hoort aan de andere kant van de lijn.
Twitter voert NU een lichte vorm van zelfcensuur in...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be