Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 augustus 2019, 17:03   #81
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Nog erger, de rechter die het Fortisvonnis uitsprak had zelf boter op het hoofd en werd gepusht door de CVP.
Ze werd later op een zijspoor gezet zo ging alles in de doofpot.
De CVP toen aan de macht zag liever Fortis dan Dexia hun huisbankier vallen.
Een van de grootse diefstallen op de burger gepleegd door een "democratische?" overheid.

Ik dacht dat ik een uitzonderlijk geval was die ze bij zijn kloten hebben genomen. Ik verheug mij nu te horen dat dit niet zo is.
En toch zijn we allemaal aanhangers van een of andere democratische kleurpartij. En wat bewijzen die partijen tot nu toe?
Niks. Niemendal. Het zijn vrienden onder mekaar die elkaar in dekken.
Daarom maken ze zichzelf onschendbaar; zelfs voor justitie; en iedereen van de bende danst mee. Toch pretenderen er enkelingen dat zij echte democraten zijn. Dat zijn nog de grootste leugenaars.
En wij; simpele zielen gaan hun kieslijsten nog goed keuren.
Wij kiezen voor dezen die reeds verkozen zijn door zichzelf.
En met Europa wordt het nog mooier. Het wordt voor iedereen een ver van mijn bed show. Talrijk zijn zij die zich vragen stellen over kandidaten in het succes die reeds jaren tevoren bewezen onkundig te zijn.
Het is een adellijk bordeel geworden. Zoveel te meer de vader bewees dat hij volwaardig meeloper van de maffia is geweest; zoveel te meer kans maakt de zoon om de rangen te vervoegen.
En zegt er klein grut dat ze hun kloten vegen aan zulke politiek dan ontstaat er een storm van onbegrip in het debat. Plots blijken we weer echte vrienden te hebben die moeten verdedigd worden.
Verdedigen zij U? Wees dan tevreden blijf van debatten weg. Je bent binnen en.....profiteer er van. Ga een ijsje eten ergens in een koel bos.
En denk...…: "Na mij de...…….."
Sukkelaars en bestolenen zullen er altijd zijn.

Laatst gewijzigd door werkman : 25 augustus 2019 om 17:05.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2019, 07:46   #82
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Ik dacht dat ik een uitzonderlijk geval was die ze bij zijn kloten hebben genomen. Ik verheug mij nu te horen dat dit niet zo is.
En toch zijn we allemaal aanhangers van een of andere democratische kleurpartij. En wat bewijzen die partijen tot nu toe?
Niks. Niemendal. Het zijn vrienden onder mekaar die elkaar in dekken.
Daarom maken ze zichzelf onschendbaar; zelfs voor justitie; en iedereen van de bende danst mee. Toch pretenderen er enkelingen dat zij echte democraten zijn. Dat zijn nog de grootste leugenaars.
En wij; simpele zielen gaan hun kieslijsten nog goed keuren.
Wij kiezen voor dezen die reeds verkozen zijn door zichzelf.
En met Europa wordt het nog mooier. Het wordt voor iedereen een ver van mijn bed show. Talrijk zijn zij die zich vragen stellen over kandidaten in het succes die reeds jaren tevoren bewezen onkundig te zijn.
Het is een adellijk bordeel geworden. Zoveel te meer de vader bewees dat hij volwaardig meeloper van de maffia is geweest; zoveel te meer kans maakt de zoon om de rangen te vervoegen.
En zegt er klein grut dat ze hun kloten vegen aan zulke politiek dan ontstaat er een storm van onbegrip in het debat. Plots blijken we weer echte vrienden te hebben die moeten verdedigd worden.
Verdedigen zij U? Wees dan tevreden blijf van debatten weg. Je bent binnen en.....profiteer er van. Ga een ijsje eten ergens in een koel bos.
En denk...…: "Na mij de...…….."
Sukkelaars en bestolenen zullen er altijd zijn.

Zijn er toch die het begrepen hebben?
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2019, 11:47   #83
N-Vb
Minister-President
 
N-Vb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Locatie: Vlaanderen, België, Europa
Berichten: 4.341
Standaard

Gewezen advocaat Marc G. uit Merksem is vanmiddag door de Kamer van Inbeschuldigingstelling in voorlopige vrijheid gesteld. De man belandde kort na nieuwjaar in de gevangenis toen verschillende klanten hem aanklaagden voor oplichting. In totaal zou hij zijn klanten voor 10 miljoen euro hebben afgetroggeld.

Marc G. kwam maandagmiddag in een aftandse Toyota Corolla aangereden aan het Antwerpse hof van beroep. Wat een contrast met zijn Maserati Gran Turismo of zijn Mercedes 500AMG waarin hij in betere tijden rondreed. Advocaat G. had een levensstijl met een villa en een jacht in Mallorca, waarover zijn confraters zich al langer vragen stelden.

Marc G. had aan de raadkamer gevraagd om hem voorwaardelijk in vrijheid te stellen. De man was eerder vrijgelaten uit de gevangenis maar moest thuiszitten in Kapellen met een elektronische enkelband. De raadkamer kende de voorwaardelijke vrijlating toe, maar het parket tekende beroep aan.

Maandagmiddag hakte de Kamer voor Inbeschuldigingstelling dan de knoop door. Marc G. mag vrijgelaten worden onder voorwaarden. Hij mag zijn enkelband dus inleveren. Het gerechtelijke onderzoek loopt wel verder.

Erfenissen afgesnoept

De bom barstte eind vorig jaar toen een Nederlandse zakenman hem aankloeg voor een oplichting van 3,5 miljoen euro. Die klacht bracht een waterval aan andere klachten teweeg. Tientallen klanten getuigden hoe zij, vooral bij erfeniskwesties, door Marc G. om de tuin werden geleid. Hij zette familieleden tegen elkaar op, deed dubieuze tussenkomst bij de verkoop van eigendommen en ‘vergat’ grote bedragen door te storten naar zijn klanten.

De Orde van Advocaten had in het verleden klachten gekregen van gedupeerde klanten van Marc G. maar de Orde vond een grondig onderzoek niet nodig. Zo kon Marc G. jarenlang zijn sjoemelpraktijken blijven toepassen.

Meester Joris Vercraeye zamelde de meeste klachten van klanten in. Hij schat de totale fraude op 10 miljoen euro. De klanten zijn er waarschijnlijk aan voor de moeite, want de banken hebben Marc G. leningen onder hypotheek verleend. Zij mogen dus eerst langs de kassa passeren als de eigendommen van Marc G. worden verkocht.


Triest, die Orde, is daar dan geen enkele controle op?
N-Vb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2019, 11:50   #84
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.678
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-Vb Bekijk bericht
Gewezen advocaat Marc G. uit Merksem is vanmiddag door de Kamer van Inbeschuldigingstelling in voorlopige vrijheid gesteld. De man belandde kort na nieuwjaar in de gevangenis toen verschillende klanten hem aanklaagden voor oplichting. In totaal zou hij zijn klanten voor 10 miljoen euro hebben afgetroggeld.

Marc G. kwam maandagmiddag in een aftandse Toyota Corolla aangereden aan het Antwerpse hof van beroep. Wat een contrast met zijn Maserati Gran Turismo of zijn Mercedes 500AMG waarin hij in betere tijden rondreed. Advocaat G. had een levensstijl met een villa en een jacht in Mallorca, waarover zijn confraters zich al langer vragen stelden.

Marc G. had aan de raadkamer gevraagd om hem voorwaardelijk in vrijheid te stellen. De man was eerder vrijgelaten uit de gevangenis maar moest thuiszitten in Kapellen met een elektronische enkelband. De raadkamer kende de voorwaardelijke vrijlating toe, maar het parket tekende beroep aan.

Maandagmiddag hakte de Kamer voor Inbeschuldigingstelling dan de knoop door. Marc G. mag vrijgelaten worden onder voorwaarden. Hij mag zijn enkelband dus inleveren. Het gerechtelijke onderzoek loopt wel verder.

Erfenissen afgesnoept

De bom barstte eind vorig jaar toen een Nederlandse zakenman hem aankloeg voor een oplichting van 3,5 miljoen euro. Die klacht bracht een waterval aan andere klachten teweeg. Tientallen klanten getuigden hoe zij, vooral bij erfeniskwesties, door Marc G. om de tuin werden geleid. Hij zette familieleden tegen elkaar op, deed dubieuze tussenkomst bij de verkoop van eigendommen en ‘vergat’ grote bedragen door te storten naar zijn klanten.

De Orde van Advocaten had in het verleden klachten gekregen van gedupeerde klanten van Marc G. maar de Orde vond een grondig onderzoek niet nodig. Zo kon Marc G. jarenlang zijn sjoemelpraktijken blijven toepassen.

Meester Joris Vercraeye zamelde de meeste klachten van klanten in. Hij schat de totale fraude op 10 miljoen euro. De klanten zijn er waarschijnlijk aan voor de moeite, want de banken hebben Marc G. leningen onder hypotheek verleend. Zij mogen dus eerst langs de kassa passeren als de eigendommen van Marc G. worden verkocht.


Triest, die Orde, is daar dan geen enkele controle op?
Banken staan altijd op de eerste plaats in zo'n zaken. Dat is het erge.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2019, 08:27   #85
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat Belgique rijk is aan klassenjustitie wordt dagelijks bewezen. Probeer maar eens om aan een boete te ontsnappen als je 10 km per uur te hard rijdt.
Kameraad zijn met -en een paar pintjes voor- de Gjiandarm helpt:



(TEST: eigen fotokes posten. Apologies for inconvenience.)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_2923.1.JPG‎ (878,2 KB, 304x gelezen)
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2019, 10:05   #86
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ja, ik ben niet de eerste de beste.
Heb ik ook al gemerkt maar bijdehands en to the point op een realistische manier.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2019, 10:13   #87
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat zijn veel woorden om te zeggen dat een advocaat betaald wordt voor zijn diensten.

Je zou denken dat betaling voor prestaties een gewone zaak zijn.
Wat ik onredelijk vind is de BTW op de erelonen.
-1. Ga maar eens procederen tegen de staat, met de 21% die jij op de erelonen betaald betalen zij hun aangestelde advokaten. Dus jij bent altijd de verliezer.
-2. Het mist zijn doel want een partikuliezr die zijn kosten niet af mag houden zal nu nog meer trachten handje kontantje te betalen ....
-3. Advokaten worden alsmaar duurder op die manier dus het wordt "meer en meer" klasse justie.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2019, 10:20   #88
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Dexia,Fortis.....geen vervolgingen.

Er is "niks" gebeurd tenslotte,"gewoon" maar de belastingsbetaler die asap moest ingrijpen en "gewoon" maar de Belgische begroting die voor jaren (totdat er compensatie terugkwam) extra uit het lood hing......


Voor al die zaken en het oplopen van de staatsschulden is de EU een goede controleur die de boel nog een beetje binnen de perken houdt.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2019, 10:31   #89
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Ik dacht dat ik een uitzonderlijk geval was die ze bij zijn kloten hebben genomen. Ik verheug mij nu te horen dat dit niet zo is.
En toch zijn we allemaal aanhangers van een of andere democratische kleurpartij. En wat bewijzen die partijen tot nu toe?
Niks. Niemendal. Het zijn vrienden onder mekaar die elkaar in dekken.
Daarom maken ze zichzelf onschendbaar; zelfs voor justitie; en iedereen van de bende danst mee. Toch pretenderen er enkelingen dat zij echte democraten zijn. Dat zijn nog de grootste leugenaars.
En wij; simpele zielen gaan hun kieslijsten nog goed keuren.
Wij kiezen voor dezen die reeds verkozen zijn door zichzelf.
En met Europa wordt het nog mooier. Het wordt voor iedereen een ver van mijn bed show. Talrijk zijn zij die zich vragen stellen over kandidaten in het succes die reeds jaren tevoren bewezen onkundig te zijn.
Het is een adellijk bordeel geworden. Zoveel te meer de vader bewees dat hij volwaardig meeloper van de maffia is geweest; zoveel te meer kans maakt de zoon om de rangen te vervoegen.
En zegt er klein grut dat ze hun kloten vegen aan zulke politiek dan ontstaat er een storm van onbegrip in het debat. Plots blijken we weer echte vrienden te hebben die moeten verdedigd worden.
Verdedigen zij U? Wees dan tevreden blijf van debatten weg. Je bent binnen en.....profiteer er van. Ga een ijsje eten ergens in een koel bos.
En denk...…: "Na mij de...…….."
Sukkelaars en bestolenen zullen er altijd zijn.
Ik kies voor niemand en ging héél zelden eens wel kiezen op basis van wat ze je voorliegen maar dat is reeds lang definitief voorbij.
Ik heb ze door maar en ja met Fortis was ik er bij ook doordat ik lang in hetbuitenland zat toen
Jean Gabin; maintenant je sais, je sais que l'on ne sais jamias.
Nooit te vertrouwen zijn; de banken, de overheid, mooipraters.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2019, 10:53   #90
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.237
Standaard

Wereldvreemde rechters...falende justitie

https://www.hln.be/in-de-buurt/antwe...emen~ac8621c3/

Laatst gewijzigd door Skobelev : 13 september 2019 om 10:54.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2019, 10:58   #91
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Wereldvreemde rechters...falende justitie

https://www.hln.be/in-de-buurt/antwe...emen~ac8621c3/
Een apenland waardig, maar pas op, sommigen vinden dat steevast een populistische opmeking.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2019, 11:10   #92
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.853
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Banken staan altijd op de eerste plaats in zo'n zaken. Dat is het erge.
Dit neemt niet weg, dat de Orde van Advocaten="Wij van WC Eend." Idem voor de gerechtsdeurwaarders.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2019, 11:46   #93
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Wereldvreemde rechters...falende justitie

https://www.hln.be/in-de-buurt/antwe...emen~ac8621c3/
Hier moet je van niets meer verschieten.
Verleden week was in het programma De Rechtbank te zien hoe drie allochtonen slecht een werkstraf kregen voor het in de voormiddag plegen van een gewapende overval op een supermarkt en na de middag pleegden ze ook nog een diefstal met geweld.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2019, 12:37   #94
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Hier moet je van niets meer verschieten.
Verleden week was in het programma De Rechtbank te zien hoe drie allochtonen slecht een werkstraf kregen voor het in de voormiddag plegen van een gewapende overval op een supermarkt en na de middag pleegden ze ook nog een diefstal met geweld.
Ja, dat was er een beetje over.

En hoeveel straffen voorwaardelijk worden uitgesproken.

Heb ik nooit last van gehad, ik kreeg gewoonlijk effectief.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2019, 12:40   #95
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ja, dat was er een beetje over.

En hoeveel straffen voorwaardelijk worden uitgesproken.

Heb ik nooit last van gehad, ik kreeg gewoonlijk effectief.
Jij behoort dan ook niet bij de gekleurde beschermde soort.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2019, 19:50   #96
N-Vb
Minister-President
 
N-Vb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Locatie: Vlaanderen, België, Europa
Berichten: 4.341
Standaard

Orde van Vlaamse Balies messcherp voor Francken: ‘Hij begrijpt niets van fundamenten rechtsstaat’


De Orde van Vlaamse Balies reageert op de tweets van Theo Francken. Ze stelt dat “de Raad van State alleen de wettelijkheid van een besluit onderzoekt, zodat het enige signaal kan zijn dat de voormalige staatssecretaris zijn werk niet behoorlijk heeft gedaan.”


De Orde zegt dat het de plicht van een advocaat is op te komen voor de belangen van zijn cliënt. “Wie toetert dat advocaten die hun plicht doen ‘handelaars in ijdele hoop’ zijn, bewijst daarmee niets te begrijpen van de fundamenten van de rechtsstaat, tenzij hij zou willen aanvoeren dat België het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens moet opzeggen en uit de Raad van Europa stappen.”

De Orde besluit dat “de dag dat advocaten niet meer op onafhankelijke wijze de belangen van hun cliënten mogen verdedigen, het ook gedaan is met de rechtsstaat”.

Op Twitter is Francken niet te spreken over de reactie van de Orde van Vlaamse Balies. Die kijkt volgens hem “al jaren weg van de grote proceduremisbruiken van advocaten vreemdelingenrecht”. Hij is er niet mee opgezet dat de orde nu “morele lesjes” geeft over de rechtstaat.


Volgens N-Vb is de Belgische Justitie één corrupte knoeiboel,
en de advocaten houden u zo lang mogelijk aan het lijntje

er moet een andere tarifering komen, gelinkt aan het eindresultaat,

bv eerst 15 euro per uur; indien gewonnen kan dan een honorarium van 100 euro gerekend worden
N-Vb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2019, 13:00   #97
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

Ik heb alle vertrouwen in de justitie verloren, en niet alleen mijn vertrouwen, maar ook heel veel centen.

Ik,heb zelf ondervonden dat rechters niet naar de waarheid zoeken, maar de beste leugenaar geloven.

Ook heb ik ondervonden dat advocaten die NIET volgens de regels werken en hiermee hun confraters de boom injagen, hun slag thuishalen.

dat hierdoor een jong kind verder psychisch wordt mishandeld , daar liggen ze niet wakker van.

Nochtans zijn er overduidelijke bewijzen.

Het zgz beroepsgeheim van psychologen ligt eveneens aan de basis van de manke rechtspraak , alsook het gebrekkig functioneren van overheidsdiensten die maatregelen zouden moeten treffen, maar alles doorschuiven naar andere instanties.

Laatst gewijzigd door omaplop : 18 september 2019 om 13:01.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2019, 13:53   #98
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Ik heb alle vertrouwen in de justitie verloren, en niet alleen mijn vertrouwen, maar ook heel veel centen.

Ik,heb zelf ondervonden dat rechters niet naar de waarheid zoeken, maar de beste leugenaar geloven.

Ook heb ik ondervonden dat advocaten die NIET volgens de regels werken en hiermee hun confraters de boom injagen, hun slag thuishalen.

dat hierdoor een jong kind verder psychisch wordt mishandeld , daar liggen ze niet wakker van.

Nochtans zijn er overduidelijke bewijzen.

Het zgz beroepsgeheim van psychologen ligt eveneens aan de basis van de manke rechtspraak , alsook het gebrekkig functioneren van overheidsdiensten die maatregelen zouden moeten treffen, maar alles doorschuiven naar andere instanties.
Daar komt het inderdaad op neer.

De rechter gelooft het verhaaltje van de procureur, of hij gelooft de verdediging.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2019, 17:42   #99
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Weinig reacties? Het is dan ook geen nieuws, we weten het, we zien, horen en lezen het elke dag op welke fantastische manier het gerecht in dienst staat van de bevolking. Ze kennen het grootste deel van het krapuul en de gangsters die hier rondlopen, sommigen zijn al X-keren opgepakt, hebben al x-keren gehoord dat ze het land moeten verlaten enz
Uiteindelijk zal men ze moeten afschieten om er vanaf te geraken...
Maar nu is men nog volop bezig met de everzwijnenplaag.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2019, 17:45   #100
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard



https://www.hln.be/nieuws/buitenland...rdam~a13a07c7/

Het schijnt in Nederland al niet veel beter te gaan met hun "Multicul" verhaal.
Antwerpen komt na Nederland en blijkbaar zijn ze daar met hun bommen en granaten al goed aan het inburgeren.
Het negeren van de kleine criminaliteit zet aan tot meer en dat wordt alsmaar duidelijker.
Het "gerecht" en de politie lopen achter de feiten aan en zijn niet meer in staat onze maatschappij veilig te houden.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be