Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 maart 2020, 22:46   #41
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik heb 9a, das ideaal nu. Voldoende groot voor een tuin en wat spelende kinderen.

Maar mocht ik pensionado zijn wil ik toch meer hebben. Verhuizen naar regios waar dat wel nog te kopen is hé
siberie, dat zal een vakantiekolonie zijn in onze links-totalitaire staat!
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2020, 23:05   #42
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
siberie, dat zal een vakantiekolonie zijn in onze links-totalitaire staat!
Siberia zal door de klimaatsverandering een nieuw paradijs worden.

Ik bouw een verlaten goelag om tot vakantiedorp voor West Vlaamse varkenskwekers.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2020, 23:12   #43
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Siberia zal door de klimaatsverandering een nieuw paradijs worden.

Ik bouw een verlaten goelag om tot vakantiedorp voor West Vlaamse varkenskwekers.
voor de varkens is dat toch een beetje te warm of te koud hé, zelfs met een beetje klimaatopwarming (wat toch een chinese hoax is, wij weten dat, van onze linkse broeders in Bejing ) Misschien zijn kippen beter. Die kunnen we nog gebruiken voor de ontwikkeling van ons nieuw biowapen op basis van een GMO-vogelgriepvirus
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2020, 23:25   #44
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
voor de varkens is dat toch een beetje te warm of te koud hé, zelfs met een beetje klimaatopwarming (wat toch een chinese hoax is, wij weten dat, van onze linkse broeders in Bejing ) Misschien zijn kippen beter. Die kunnen we nog gebruiken voor de ontwikkeling van ons nieuw biowapen op basis van een GMO-vogelgriepvirus
Vleermuizen.

En dan virussen mixen.

Op tv zei een of andere kwiep vandaag dat dat een goed idee was.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2020, 23:44   #45
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

ik heb vandaag zitten lezen hoe je VX en Sarin maakt
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2020, 00:17   #46
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
We zijn inderdaad gelukkig.

En OB is zelfs in de meerderheid.



Probeer maar eens om OB te wonen.

En we hebben officieel maar een paar are per persoon, 2,4 are namelijk.

De Vlaming heeft inderdaad graag een grote tuin waar hij dan 3 maal per jaar in kan zitten van 16 uur tot 20 uur en dan naar binnen moet opdat het te koud wordt of begint te regenen. De kinderen spelen daar gemiddeld een jaar of 6 in denk ik vanaf hun 5 jaar tot hoogstens hun 12. Vanaf hun 12 maximum komen ze nooit meer in de tuin.
Ik heb ook een huis gehad met een tuin en hetgeen ik me vooral herinner aan die tuin is het onderhoud er van.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2020, 00:19   #47
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
We zijn inderdaad gelukkig.

En OB is zelfs in de meerderheid.



Probeer maar eens om OB te wonen.

En we hebben officieel maar een paar are per persoon, 2,4 are namelijk.
Veel mensen zijn ook gelukkig met hun oude diesel. De meeste mensen trekken zich dan ook geen fluit aan van anderen.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2020, 00:22   #48
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

de pH van deze draad begint plots zwaar te dalen
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2020, 11:08   #49
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Door de wereldwijde werkloosheid die ontstaat in de huidige recessie zijn miljoenen mensen niet meer in staat om hun hypotheek af te lossen en rente te betalen.

Zijn de effecten van COVID-19 al zichtbaar in
- de woningmarkt?
- de hypotheekmarkt?
- de woningwaarde?
Hoezo niet? De werkloosheid door de overheidsdwang is een betaalde: 70% van normale loon + 5.63 of zoiets euro per dag. En allerhande factuurbetaaltermijnen werden verlengd. En allerlei andere gunstmaatregelen.
De rente is al flut en er is belastingsaftrek ervan.
Hoezo dan hypotheek niet meer kunnen aflossen?
Beetje geduld. Eerst moet er nog wat spaargeld verdampt worden op de beurs en dan is het *floep* virusprobleem weg over naar flowers bees and SUNSHINE!
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2020, 11:13   #50
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
de pH van deze draad begint plots zwaar te dalen
De spuit is ervan af.
Wat wil je, de overheid dwingt mensen in hondekoterijen waar ze enkel hun gat kunnen draaien, zo verslappen en overgeweldigd geworden door SARS en ander prul. Vala, weeral zoveel erflating en vala weer zoveel sterftaks.
En in de rand van die marge nog wat sukkels die hun aandelen voor een spuitprikje terug verkopen aan diegenen van wie ze ze kochten, haha.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2020, 14:12   #51
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik heb 9a, das ideaal nu. Voldoende groot voor een tuin en wat spelende kinderen.

Maar mocht ik pensionado zijn wil ik toch meer hebben. Verhuizen naar regios waar dat wel nog te kopen is hé
Ik heb mijn stukje grond (4,8 a) toen gekocht (was bijna gratis in 1994) - verkavelingsrand doodlopend - omdat het grenst aan een doorzichtig bos (~*30 m diep en ~150 meter lengte). De beste natuurlijke airco - en nodige schaduw - die er bestaat in de hete zomer.

De grenzende 20 m perceelbreedte *30 m diep hou ik zelf redelijk (diervriendelijk) zuiver, zodat we nog wat vergezicht heb op een paardenwei en enkele huizen in de verte achter een veldweg.
Deze morgen waren de reeën op bezoek, haas af en toe ook en natuurlijk talrijke vogels die verwend worden in de winter, voederplaatsen en water.

Ik hou me dus al meer bezig dan normaal in deze coronatijden.

Als de tuin geen werk meer behoeft zit ik af en toe in het bosje waar af en toe wel kleine kinderen van de buren durven ravotten als het proper is (rotte takken durven plots wel eens naar beneden vallen)

Laatst gewijzigd door Micele : 27 maart 2020 om 14:23.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2020, 08:16   #52
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Al een geluk voor U dat niet iedereen in een open bebouwing wil wonen met een lap grond er rond.
Vind ik ook. Anders was het voor mensen die dat wel wensen nog véél duurder om een grote lap te kopen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Al een geluk dat er mensen zijn die wat minder kwistig omspringen met natuur en open ruimte.
Waarom is dat kwistig omspringen met natuur of open ruimte? Wat verschil is er tussen bomen en struiken die in mijn hof staan, of bomen en struiken die ergens langs een wegberm staan? Waar mijn hof ligt liepen vroeger milieuvervuilende koeien. Later stond daar maïs. Nu staan daar vooral fruitbomen en fruitstruiken. Ik heb een gans jaar vers fruit uit eigen hof. De stedeling moet voor elke appel naar de winkel. Ge denkt toch niet dat die appel in de winkelrek komt te liggen zonder milieuvervuilend vervoer?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Al een geluk dat er nog mensen zijn die nog in de stad willen wonen en wat minder de lucht willen bezoedelen met hun kilometers verre verplaatsingen voor een pakske boter.
Een pakske boter haal ik te voet aan de overkant van de weg.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Wat intelligenter wonen zou een pak minder belastend zijn voor onze luchtkwaliteit .
Dat klopt. De overheid zou er voor kunnen zorgen dat werkgelegenheid dichter bij de mensen kom te liggen i.p..v. alles te centraliseren in de Vlaamse ruit.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
In plaats van alle heil te zoeken in de Elektrische auto ware het beter mensen nog te verbieden van zich een paar are toe te eigenen per persoon

https://www.gemeentevoordetoekomst.b...at-25-recepten
Ik zie niet in wat daarvan het voordeel is. Mensen die een grote tuin hebben is een voordeel voor de overheid. Dat is gratis natuur, die dan nog eens gratis onderhouden wordt door de eigenaar.

Bij mij is zo ongeveer gegaan als TAVEK beschrijft. Woning op 16 are grond. Later is daar 8 are landbouwgrond bijgekomen. Die wordt door een boer bewerkt. Bij mijn pensioen is daar nog eens 19 are bijgekomen. Ongeveer 1/3 van het totaal laat ik door een boer gratis gebruiken. De rest is tuin. Ik kan in deze corona-tijden een ganse dag buiten bezig zijn zonder kans op besmetting. Alleen jammer dat de kleinkinderen nu niet bij opa kunnen komen voetballen. Want hier gaat dat beter dan in hun eigen tuin op lapjes grond van 4/5 are.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2020, 17:44   #53
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Hier in Blegië.
De beschikbare woningen zijn grotendeels verouderd en voldoen niet aan de normen.
En worden nog steeds duur verkocht.
Hypotheken gaan zeer waarschijnlijk duurder worden (goedkoper is haast onmogelijk), omdat banken "zogezegd" de overheid moeten steunen.
Oompje overheid gaat elke eurocent die ze kunnen afromen, dan ook afromen.
Rente kan gewoon negatief gemaakt worden. Waarom niet, Japanse overheid doet het al jaren, en overheid Belziekske leent ook al negatief.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2020, 15:49   #54
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
De centrale banken hebben de rente terug naar beneden getrokken. De geldkraan gaat helemaal open. Duurdere hypotheken? Dacht het niet.

Misschien meer voorwaarden om er ene te krijgen, dat zou kunnen.
De centrale planning en haar propagandakornuiten beweren al 10 jaar dat hun geldkraan helemaal open gaat.
De realiteit is het precieze tegendeel, ze zijn net als hun kornuiten in de VS na 2007 beginnen toedraaien, om hun beoogde prijsstijgingenpeil te realiseren.
http://sdw.ecb.europa.eu/quickview.d....U2.2300.Z01.E
Merk hoe de hoek van de curve tov de X as nauwelijks wijzigt. Al 20 jaar. Dat is wat centrale planning doet: dat doel halen. Zo af en toe eens beweren dat ze hun grote bazooka gebruiken, om spaarders/speculanten een informatieve peer te draaien waardoor ze geld verliezen, dat wel.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2020, 10:10   #55
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.711
Standaard

Het is fascinerend(en ook spijtig) te zien hoe die Covids-crisis geen prijsverminderende invloed heeft op de woningprijzen.Integendeel zou men kunnen vrezen...


Het probleem is niet alleen de "kosten" die buiten het direct verwerven van de woning bestaan,en ook niet de stijgende bevolking en gezinsverdunning alleen.Het probleem is dat "immo" in steeds meer beleggingsportefeuilles is geraakt,er steeds meer mensen betrokken zijn geraakt in het verhandelen van immo,en die allemaal hun deel van de koek willen....


Die ganse "parasiterende" kliek wordt in niet geringe mate geholpen doordat lenen erg goedkoop is.....


Dit is een bubbel die aan het opzwellen en opzwellen is mensen,het duurt vele jaren maar het wordt een GROTE bubbel!

Laatst gewijzigd door kelt : 19 oktober 2020 om 10:12.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2020, 11:08   #56
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Door de wereldwijde werkloosheid die ontstaat in de huidige recessie zijn miljoenen mensen niet meer in staat om hun hypotheek af te lossen en rente te betalen.

Zijn de effecten van COVID-19 al zichtbaar in
- de woningmarkt?
- de hypotheekmarkt?
- de woningwaarde?
Er zijn nooit zoveel woningen verkocht als in coronatijden.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2020, 15:24   #57
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Er zijn nooit zoveel woningen verkocht als in coronatijden.
En er nog nooit zo'n zotte prijzen voor betaald.
Zal er een weerslag komen in het postcorona tijdperk ?
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2020, 15:30   #58
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Het is fascinerend(en ook spijtig) te zien hoe die Covids-crisis geen prijsverminderende invloed heeft op de woningprijzen.Integendeel zou men kunnen vrezen...


Het probleem is niet alleen de "kosten" die buiten het direct verwerven van de woning bestaan,en ook niet de stijgende bevolking en gezinsverdunning alleen.Het probleem is dat "immo" in steeds meer beleggingsportefeuilles is geraakt,er steeds meer mensen betrokken zijn geraakt in het verhandelen van immo,en die allemaal hun deel van de koek willen....


Die ganse "parasiterende" kliek wordt in niet geringe mate geholpen doordat lenen erg goedkoop is.....


Dit is een bubbel die aan het opzwellen en opzwellen is mensen,het duurt vele jaren maar het wordt een GROTE bubbel!
Alhoewel, ik denk dat een echte weerslag er pas zal komen als de intrestvoeten serieus de hoogte zullen ingaan. De vraag is alleen of ze dit binnen afzienbare tijd gaan doen (zelf denk ik van niet). Maar intussentijd staat het geld praktisch gratis ter beschikking, en vooral zijn er niet zoveel alternatieven.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2020, 15:42   #59
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Het is fascinerend(en ook spijtig) te zien hoe die Covids-crisis geen prijsverminderende invloed heeft op de woningprijzen.Integendeel zou men kunnen vrezen...


Het probleem is niet alleen de "kosten" die buiten het direct verwerven van de woning bestaan,en ook niet de stijgende bevolking en gezinsverdunning alleen.Het probleem is dat "immo" in steeds meer beleggingsportefeuilles is geraakt,er steeds meer mensen betrokken zijn geraakt in het verhandelen van immo,en die allemaal hun deel van de koek willen....


Die ganse "parasiterende" kliek wordt in niet geringe mate geholpen doordat lenen erg goedkoop is.....


Dit is een bubbel die aan het opzwellen en opzwellen is mensen,het duurt vele jaren maar het wordt een GROTE bubbel!
Men waarschuwt al lang voor die bubbel.

Aan de andere kant staat België helemaal niet in de top van de landen met de duurste huizen. Niet enkel Nederland maar tal van andere landen zijn veel duurder.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2020, 08:23   #60
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Men waarschuwt al lang voor die bubbel.

Aan de andere kant staat België helemaal niet in de top van de landen met de duurste huizen. Niet enkel Nederland maar tal van andere landen zijn veel duurder.
De systemen zijn vaak ook anders.

Ik las een tijdje terig dat in België blijkbaar bijna 20% van de leningen afbetalingen hebben van 50% of meer van het inkomen. Begrijp niet goed hoe dat mogelijk is maar ja dan moet er niet veel gebeuren om zwaar in de problemen te komen..

In Zwitserland waar ik woon is het systeem ook waanzinnig. De basisnorm is dat mensen 2 hypotheken kunnen nemen, een eerste tot 66% van de waarde van het aan te kopen goed en dan een tweede tot je aan 80% zit.

Enkel die 2e hypotheek dien je af te betalen, die eerste betaal je enkel interest op maar geen kapitaal af. (je kan het wel maar moet het niet en veel mensen doen en kunnen dat ook niet)

Nu in Zwitserland is een lening van pakweg 1 miljoen voor die 66% helemaal niet uitzonderlijk gezien de huizenprijzen heel erg hoog liggen.

Met de huidige interestvoeten is enkel interest daarop betalen voor de meeste mensen ook perfect doenbaar. I.e. laten we zeggen 1% interest op een eerste hypotheek van 1 miljoen, dat is 10.000 CHF / Jaar.

Probleem is dat de duur van die eerste hypotheek ook beperkt is in de tijd, meestal 10 jaar en dan moet je een nieuwe afsluiten. Als de interestvoeten binnen 10 jaar op pakweg 3 of 4% zitten zie je je interestbetalingen verdrie- of viervoudigen.. En zelfs als alles goed gaat (ie je hebt je job nog enz) voorzie ik dat er dan heel wat mensen in de problemen gaan zitten...

Nu ja, het is in zowat alle landen hetzelfde in mijn ogen. De systemen verschillen een beetje van land tot land maar de rode lijn is altijd hetzelfde. De systemen dienen de belangen van de banken niet die van de kopers of verkopers.

Door de hypothekaire systemen worden huizenprijzen kunstmatig opgedreven en mensen met enorme schulden opgezadeld. De winnaars? De banken want die verdienen aan die leningen en in het geval het allemaal fout gaat kunnen ze simpelweg nog het pand verkopen (aan dumpingprijzen) en alsnog 'hun' vers gedrukt kapitaal verdubbelen.

(En nee - het is NIET in het voordeel van de verkopers imo, want een verkoper moet door de band ook iets nieuw kopen dus wat hij wint op de verkoop verliest hij aan de koop. De enige die profiteert van het hele systeem zijn de banken)
__________________
Roman soldiers were paid a silver denarius per day. About the size of a silver dime. Job description: brutal hand to hand combat against barbarian hordes.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be