Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 november 2007, 09:56   #81
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeef Bekijk bericht
Met alle respect, maar een groot deel van de mensen baseert zijn keuze op het voorkomen in de media, punt. Dat (kan) het verschil zijn tussen Holemans en Vogels: 10 pct ipv 5.
Die redenering werkt aan twee kanten: Net zoveel mensen laten hun keuze afhangen van de inhoudelijke kwaliteiten van de politicus/ca van hun voorkeur.

Als je een dom kalf voorzitter maakt omdat die beter overkomt in de media haal je langs de ene kant een segment erg volatiele kiezers binnen die kiezen op de vlotte jongen die het best voorkomt in de media. Een jaar later kiezen ze weer voor een andere vlotte jongen die nog beter overkomt en ben je ze kwijt.

Zeker een kleine partij als Groen! heeft een bewust stemmend en inhoudelijk kiezend publiek. Het getuigt van nogal wat minachting voor je basiskiezers om hen op te zadelen met een infantiel geval als Vogels omdat je hen toch te stom vindt om op basis van inhoud voor Groen! te stemmen.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2007, 11:20   #82
Don Quichote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 juni 2003
Berichten: 3.350
Standaard

Als ze naar de groentenmarkt gaat, dan hoort ze aan de mensen dat de Vlaming niet wakker ligt van BHV en staatshervorming.

Van de verschrikkelijke invloed op het milieu door plastieken scheermesjes zullen ze zeker wakker liggen!
En ook het slechte voorbeeld van chocoladesigaretten.

Dat noemen ze in Vlaanderen dus een top-politica.

Onnozel wijf.
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2007, 15:02   #83
Dycore
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 januari 2007
Locatie: Mare Mortum
Berichten: 5.231
Standaard

Heheh. Vogels voor Groen. Genez voor Rood. Rarara, links is dood.

Laatst gewijzigd door Dycore : 13 november 2007 om 15:02.
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2007, 19:11   #84
groene flamingant
Banneling
 
 
groene flamingant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 november 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeef Bekijk bericht
Ik vind de manier van discussiëren, en vooral de aangedragen 'argumenten' niks te maken hebben met politiek.
Je manier van reageren was nu ook niet bepaald overtuigend.

Bovendien kan je moeilijk ontkennen dat GROEN! er sinds de beruchte verkiezingsnederlaag niet echt veel van bakt. De 6 á 7% die GROEN! sindsdien haalt bij verkiezingen en peilingen zijn louter diegenen die sowieso overtuigd zijn en gewoon uit principe op een groene partij stemmen. Door iemand aan de top van de partij te zetten die evenveel kiezers afstoot dan ze aantrekt is het twijfelachtig dat dat in de toekomst zal veranderen.
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2007, 14:35   #85
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stratcat Bekijk bericht
Die Groen!en zijn nog stommer dan ik al dacht.
Dat wil ik nu niet zeggen. Maar als men niets anders te bieden heeft dan grootmoeders, dan stel ik me vragen. Wat bloedarmoede bij de groenen. Niet dat ik iets heb tegen MV, verre van.

Laatst gewijzigd door system : 14 november 2007 om 14:35.
system is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be