Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 augustus 2011, 13:11   #1
revoleto
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 augustus 2011
Berichten: 992
Standaard Om trots op jezelf ?????

________________________________________
Beschouwingen over praten van het eren van je ouders)

vrede zij met u

Wat meer hadith die rijk is aan wonderen, die getuigen van de oprechtheid van de boodschap van deze heilige Profeet, vrede zij met hem, om te lezen ....

Ik zag een kleine jonge Amerikanen een nieuwe moslim in een interview gezegd dat het vreemdste ding Sadviny na mijn bekering tot de islam en werd mijn moeder houdt van me meer dan mijn broeders en zusters! Gevraagd naar het geheim van dat? Ze zei: ik ben met de niet-moslim en de islam, maar anderen werd een jongen Bualdtk Parra was niet zo voor de Islam!

Degene die leeft in het westen en ziet een vervorming van het beeld van de islam dat moslims geloven dat de meest achterlijke en gewelddadige en wrede, maar integendeel, de nieuwe moslims hun gedrag veranderen ten goede, weinig, waardoor het drinken van wijn, en laat het kwaad, en ze behandelen de ouders een betere behandeling ... Waarom deze verandering in de levens van deze nieuwe moslims? Waarom

ze meer geïnteresseerd in de moeder?
Het geheim zit hem in de leer van Mustafa, vrede zij met hem, gaf hij de ouders een zeer hoog, zodat toen hij werd gevraagd welke daad is het meest geliefd bij Allah? Hij zei: (gebed op tijd, zei hij, en dan is elke zei: Eerbetoon je ouders zeiden nee en zei toen: Jihad in de weg van Allah) [Bukhari].

Inderdaad de Profeet vrede zij met hem kwetsen ouders gezien als een grote zonde, maar van de grootste zonden! Hij zei dat vrede zij met hem: (Zal ik niet zeggen de grootste zonden Wij zeggen ja, O boodschapper van Allah, heeft gezegd:. Betrokkenheid bij God en ongehoorzaam ouders En hij was liggende, zei hij: nee, valse spraak en valse getuigenis. .. en meerdere keren herhaald) [Bukhari].

De Heilige Profeet zei in een interview is een goede reden om de banden van verwantschap van de levensverwachting en de vele middelen van bestaan te maken, zei hij, vrede zij met hem: (Wie die hem eenvoudiger in zijn leven en de banden van verwantschap) [Bukhari].
Maar hij (vzmh) aanbevolen behandeling van ouders na hun dood! Door te komen en geïnteresseerde vrienden van je ouders en dierbaren na zijn dood, de Heilige Profeet heeft gezegd: (De goede daden is de jongen de mensen van de vrienden van zijn vader) [Overgeleverd door Muslim].

Als we denken dat dit spreken van de Heilige Profeet, vinden we dat een belangrijke oorzaak van eren van je ouders naar het Paradijs gaan, zegt de Grote Profeet vrede zij met hem (ondanks en in weerwil van ondanks ... en toen werd gezegd, O Boodschapper van God? Hij zei, vangt hij zijn ouders op oudere leeftijd, een of beide niet het Paradijs) [Overgeleverd door Muslim].

De vragen komen voor de geest tijdens de meditatie van deze gesprekken, op deze vragen facetten portretteren die sceptici die (via websites) dat de Boodschapper van Allah orders het geweld en bloedvergieten en terreur, en zeggen:
1 - Als de Profeet vrede zij met hem, zoals u beweert, waarom zijn geïnteresseerd in ongehoorzaam ouders, hun eigen maken van de grootste zonden? Wat betekent het? Het geeft de genade van de Profeet ouders. In feite, toen de profeet de moeder aanbevolen, als hij beveelt aan alle mensen, want ieder mens heeft een vader .. Na een tijdje zal het een vader te worden .. En ga zo maar door.

2 - De pre-islamitische geschiedenis die leest beelden zien van rebellie en geweld, vrouwelijke baby's en ouderlijke ongehoorzaamheid en opstand te ... Had de profeet dacht ook de vijanden van de islam, dus waarom niet houden van deze slechte gewoonten? Waarom zijn volgelingen aan te raden om een dergelijke mate de moeder interessant?

3 - Misschien wel de Heilige Profeet dat hij roem en geld en controle als zij beweren wilden, wat reden is om zich op dergelijke onderwijskwesties mededogen? We weten niet een man in de geschiedenis (met uitzondering van de Profeten) betrof met de moeder in die mate, en dit getuigt dat de Profeet de boodschapper van God, elk woord gesproken is een openbaring van God, die een genade gestuurd naar de werelden.

4 - Het Westen, als het de leer van het atheïsme, dat we niet vinden in een genegenheid van de ouders heeft, vonden we veel beelden van geweld en rebellie tegen de ouders, zelfs als we gekeken naar de statistieken hebben we gezien wonderen. Daarom, wetenschappers lanceerde de moeder Onderwijs onlangs de aandacht, maar ze zeggen dat een beetje van zorg en medeleven voor de ouders weg te kunnen worden met hen het spook van de ziekte en zwakte, in het bijzonder dementie ... Halleluja!

Kijk hoe terug te keren altijd naar de leer van de Islam ... Dit is voldoende bewijs van de oprechtheid van de boodschap van deze barmhartige profeet (vzmh), die zijn Heer zei in zijn recht: (We u slechts gezonden als een genade voor de werelden) [Profeten: 107].

Commentaar:

Dit is een reactie die we hebben ontvangen van een van de broers / Duitsland, en we vonden het belangrijke aanvulling op het onderzoek zegt:
Als de Profeet vrede zij met hem, zoals u beweert, waarom zijn geïnteresseerd in ongehoorzaam ouders, hun eigen maken van de grootste zonden? Hij verloor zijn vader, die is in de buik van zijn moeder en verloor zijn moeder op de leeftijd van zes, dat wil zeggen, het was niet leven binnen de grenzen van zijn ouders en de zorg heel weinig. (Toen zijn moeder alleen maar van de periode van lactatie bij Halima Saadia)! Daarnaast is de koran die werd geopenbaard aan Profeet Mohammed vrede zij met hem

genoemd:
(En ouders liefdadigheid) vier keer, (Heer, vergeef mij en mijn ouders), (Lord Ozni de genade die mij en mijn vader bedanken gezegende) twee keer, (en hebben de mens geboden zijn ouders zijn moeder, en hier de zwakte van de segregator in twee jaar te geven dank aan Mij en je ouders), (En Wij hebben bevolen de mens vriendelijkheid jegens zijn ouders), (Heer, vergeef mij en mijn ouders) ... (En hoe lager tot hen: de vleugel van onderwerping en nederigheid door middel van genade, en zeggen dat de Heer heeft bepaald dat jullie niets aanbidden kleine) deze verzen niet getuige van de oprechtheid van het bericht dat de Heilige Profeet? God zegene hem en zegenen het zegel der profeten en boodschappers, Mohammed bin Abdullah, de Oualh zijn familie en de vrede en de waarheid van God in de Heilige Koran dat Mohammed (Wij u slechts gezonden als een genade voor de werelden)
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2011, 14:03   #2
Henkerd
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 juli 2011
Locatie: Google het!
Berichten: 496
Standaard



De grammatica!!

Leer Nederlands vooraleer je hier komt.

Laatst gewijzigd door Henkerd : 17 augustus 2011 om 14:04.
Henkerd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2011, 14:32   #3
ahuramazda
Provinciaal Statenlid
 
ahuramazda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2011
Berichten: 736
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door revoleto Bekijk bericht
(Wij u slechts gezonden als een genade voor de werelden)
Vrede zij met mij,

Zolang er religie (en elk ander bijgeloof) toegestaan wordt zullen mensen zich boven de wet durven plaatsen.
Beschouw dit als mijn genade voor de wereld en dus ook voor u.


La ilaaha (er is geen god), de rest (il lallah) is verbeelding.


We zijn ondertussen 2011, je hebt internet. Je zou al beter moeten weten.






Ik eer mijn (en uw) ouders door hun onwetendheid te vergeven en verder te bouwen aan de toekomst in het belang van mijn (en uw) kinderen.
__________________
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster.

- F. Nietzsche

Laatst gewijzigd door ahuramazda : 17 augustus 2011 om 14:55.
ahuramazda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2011, 07:12   #4
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

De rasse uitbreiding van de islaam is een groot mysterie.
Zeker als het via teksten als die van de openingsposter gebeurt.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2011, 08:09   #5
Dajjal
Minister
 
Dajjal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Locatie: In mijn zwembad.
Berichten: 3.164
Standaard

Ik weet niet wat je rookt, maar het is blijkbaar sterk spul.
__________________
Dajjal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2011, 23:50   #6
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door revoleto Bekijk bericht
#1
Halloooow
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2011, 13:38   #7
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ahuramazda Bekijk bericht
We zijn ondertussen 2011, je hebt internet. Je zou al beter moeten weten.



Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  6a00d834515f9769e2010536c6cc34970c-800wi--.JPG‎
Bekeken: 98
Grootte:  70,0 KB
ID: 82527  

__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be