Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 september 2017, 14:19   #16501
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik beweer niets. Ik geloof enkel uw beweringen niet. En de reden waarom ik ze niet geloof is omdat u geen bewijs hebt. Bovendien zijn er heel veel van die 'getuigenissen' die na onderzoek vergissingen waren of hoaxen.

U mag al mijn posten nagaan op dit forum. nergens probeer ik andere personen te overtuigen van een geloof, een ideologie, of een complottheorie. De bekeringsdrang die zo typisch zijn voor gelovigen, politiek extremisten en complottheoristen zijn mij vreemd.
En dat geldt voor ongeveer alle atheïsten. Hebt u ooit al een atheist aan de deur gehad die u probeerde te overtuigen atheist te worden?


Uw gedrag is niet normaal. Waarom kan u gewoon niet content zijn met het feit dat niet iedereen gelooft aliens die de aarde bezoeken? waarom die drang van : 'kijk kijk kijk naar dat filmpje!'. Dat is hetzelfde als een getuige van jehova die aan de deur komt en zegt: 'lees lees lees de bijbel'!

U beweert niets? Behalve dit dan:

Citaat:
Citaat:

Snapt gij nu echt niet dat ze met uw voeten spelen? Er zijn effectief mensen die er een plezier in hebben om die filmpkes te fabriceren, en er dan er een plezier in hebben om te zien hoe dat zich verspreid in het milieu. En met milieu

Kortom, u hebt zich in nesten gewerkt met uw (terechte) opmerking: ‘hij die iets beweert, moet het kunnen bewijzen’.


Nu vraag ik van uw bewering hetzelfde en dan gaat de vlieger plots niet meer op. U kronkelt en draait de hele tijd rond de pot.

En dat komt natuurlijk omdat u niet kunt bewijzen (wat u wel van anderen eist…) hetgeen u poneert en beweert : namelijk dat alle getuigenissen (of filmpkes) vals zijn, of beter: welke nu vals zijn en welke niet. En als u dat niet kunt, zou ik maar in het vervolg mijn mond houden over ‘het geven van bewijzen’. Want u doet het zelf niet.

Meer valt er niet over te zeggen.
(en zeker niet op dit krakkemikigge forum. Foei wat lamlendig forum)

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 september 2017 om 14:33.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 14:35   #16502
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
hetgeen u poneert en beweert : namelijk dat alle getuigenissen (of filmpkes) vals zijn, of beter: welke nu vals zijn en welke niet.
je hebt het nog altijd niet door hé?
dat filmpje heb JIJ aangeleverd. JIJ moet dat filmpje dus valideren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Meer valt er niet over te zeggen.
(En zeker niet op dit krakkemikigge forum. Foei wat lamlendig forum)
yup.
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 14:41   #16503
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
je hebt het nog altijd niet door hé?
dat filmpje heb JIJ aangeleverd. JIJ moet dat filmpje dus valideren.



yup.
Ik moet niets valideren. Ik poneer een stelling en geef daar een illustratie bij. Dat kan een tekst zijn, een filmpje, of een getuigenis. Of ik geef gewoon één van die drie dingen aan zonder stelling. En daar kunnen we over discussiëren. Maar uiteindelijk is het aan u om te geloven wat er van aan is of niet.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 september 2017 om 14:43.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 15:08   #16504
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Wie zegt dat dat 'onverklaarbaar verschijnsel' niet god is?

Hij wacht op uw bewijs dat het buitenaardse wezens zijn. Of god, ; dat mag ook. 'Menen' is niet goed genoeg, ge moet het zeker weten.

En wat bedoelt ge met 'echt'? Dat het buitenaardse wezens zijn from a galaxy far far away?
Dit is natuurlijk nonsens. Ge kunt niet bewijzen dat iets 'niet zo zou zijn'. Ik kan niet bewijzen dat sinterklaas niet bestaat. En gij ook niet.

Bestaat Sinterklaas daarom?
Ik vraag gewoon aan jou of je een logische verklaring hebt van dat verschijnsel op die video, de rest van je irrelevante gebazel laat ik voor jouw rekening.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 15:09   #16505
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Nieuwe tech van de Russen? Of de Chinezen?
Daarom misschien dat af en toe de livestream werd gecut, diplomatieke druk.
Da’s toch al iets dat lijkt op ’n antwoord.
Citaat:
Of een spacevlieg op de lens?
Dat moet dan wel ’n supersnelle fosforvlieg zijn.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 15:11   #16506
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
is dit jou ultiem bewijs dat ufo's bestaan? een stuk debris die eventjes teruggaat???
ooit gehoord van apparent retrograde motion en epycikels? nee? 'k dacht het niet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
Aah, het was dus volgens jou een planeet die eventjes ter plekke ’n loop maakt en dan met ongelooflijke snelheid wegschiet, juist, jaja…
Duizend maal dank voor die briljante opheldering.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 17:08   #16507
JimmyB
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 7.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Maar ook velen terecht zijn veroordeeld op basis van getuigenissen...
Dus, ik zou als rechter een dobbelsteen kunnen gooien en als het 2 zessen zijn wordt de verdachte veroordeeld tot de doodstraf en indien niet komt die vrij.

Als ik daarop aangesproken wordt met de beschuldiging dat er veel mensen onschuldig ter dood zullen veroordeeld worden stel ik gewoon dat er ook schuldigen zullen tussen zitten die terecht veroordeeld werden. En perfect sluitend systeem als je het mij vraagt.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 17:29   #16508
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U verwart alles en gooit alles op een hoop. De foto was zo goed als zeker fake.
'Zo goed als zeker fake'
Degene die de foto heeft genomen heeft uitgelegd hoe hij u flauwe kul heeft wijsgemaakt op een zeer simpele manier. En gij denkt dat er nog een kans is dat zijn foto ... toch echt is??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Maar niet het driehoekig toestel. Dat trouwens meerder dagen achter elkaar verscheen.
Piepschuim overleeft enkele dagen hoor.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Vandaar dat men ook spreekt van een 'UFO-golf'.
Dus gij denkt dat er buitenaardse wezens iets te doen hadden in de oost kantons? Een uitstapje of zo?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Natuurlijk hadden sceptici zo hun bedenkingen. Maar dat is hun goed recht.
Sceptici hadden geen bedenkingen, die dachten: 'als ge echt nen alien vindt, laat het dan weten, maar val ons niet lastig met vage foto's met onduidelijke lichtvlekken'.

Hebt ge ondertussen al nen alien gevonden, of fixeert ge u nog altijd op die onduidelijke foto's?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 17:39   #16509
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Kortom, u hebt zich in nesten gewerkt met uw (terechte) opmerking: ‘hij die iets beweert, moet het kunnen bewijzen’.
Wel, ik wacht op uw bewijs. Toon mij een alien.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht

Nu vraag ik van uw bewering hetzelfde en dan gaat de vlieger plots niet meer op. U kronkelt en draait de hele tijd rond de pot.

En dat komt natuurlijk omdat u niet kunt bewijzen (wat u wel van anderen eist…) hetgeen u poneert en beweert : namelijk dat alle getuigenissen (of filmpkes) vals zijn,
Dit is een leugen! Ik heb geschreven dat een deel van de filmpjes/foto's opzettelijk fake zijn. Gelieve te STOPPEN met liegen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
of beter: welke nu vals zijn en welke niet. En als u dat niet kunt, zou ik maar in het vervolg mijn mond houden over ‘het geven van bewijzen’. Want u doet het zelf niet.
Leg mij eens uit hoe ik kan bewijzen dat die getuigenissen vals zijn. Als een piloot beweert dat hij ufo's heeft gezien, hoe kan ik dat ontkrachten? Ik was niet in zijn cockpit, EN GIJ OOK NIET. Als uw buurman beweert dat hij een eenhoorn heeft gezien in zijn badkamer, hoe kunt gij dat ontkrachten?

Wat gij eist is debiel! De bewijslast ligt bij degene die iets beweert. Gij snapt dat niet.

Gij beweert dat bepaalde getuigenissen zijn van 'betrouwbare ervaren ' piloten. Waar is uw bewijs? Nergens! Gij vindt niet dat gij iets moet bewijzen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht

Meer valt er niet over te zeggen.
(en zeker niet op dit krakkemikigge forum. Foei wat lamlendig forum)
Een forum dat gij misbruik om uw geloof te verspreiden. Ik zie geen verschil tussen uw en Diego's nonsens en die van Guinevere die hier de koran zit te promoten.
Stop met het ambeteren van anderen met uw geloof!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 17:40   #16510
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik vraag gewoon aan jou of je een logische verklaring hebt van dat verschijnsel op die video,
Hebt gij een logische verklaring?
Ik luister!

God? groene mannetjes van een andere planeet?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
de rest van je irrelevante gebazel laat ik voor jouw rekening.
Op dat 'irrelevant gebazel' hebt ge wel geen weerwoord...

Dus ... dat is schaakmat.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 14 september 2017 om 17:46.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 17:53   #16511
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Natuurlijk zijn er verschijnselen in onze atmosfeer die we niet kunnen vatten of uitleggen.
Daar gaat het niet eens over.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Er zijn immers ook verschijnselen die duidelijk wijzen op bestuurde vliegende voorwerpen die zeer snel gaan en die door betrouwbare ervaren ooggetuigen (piloten) worden bestempeld als 'niet-aards', in de zin van onbekend in de lijst vliegende voorwerpen die mensen tot nu toe kennen.

Waarom is dit zo moeilijk te accepteren?
Dat zijn interpretaties die al veel te ver gaan. 'bestuurd' is bvb. zo'n interpretatie en 'niet aards ook'. Speculatie dus.

Accepteer gewoon dat er een fenomeen is waargenomen dat onverklaarbaar is wegens te weinig gegevens. Niets meer. Waarom altijd dat gespeculeer erbij?

Bestuurd door smurfen? Niet-aards, zoals uit Teletubbie-land bvb?
Waarom altijd die stap te ver?
Wees eens een beetje kritisch zeg.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 18:11   #16512
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Wel, ik wacht op uw bewijs. Toon mij een alien.


Dit is een leugen! Ik heb geschreven dat een deel van de filmpjes/foto's opzettelijk fake zijn. Gelieve te STOPPEN met liegen!

Leg mij eens uit hoe ik kan bewijzen dat die getuigenissen vals zijn. Als een piloot beweert dat hij ufo's heeft gezien, hoe kan ik dat ontkrachten? Ik was niet in zijn cockpit, EN GIJ OOK NIET. Als uw buurman beweert dat hij een eenhoorn heeft gezien in zijn badkamer, hoe kunt gij dat ontkrachten?

Wat gij eist is debiel! De bewijslast ligt bij degene die iets beweert. Gij snapt dat niet.

Gij beweert dat bepaalde getuigenissen zijn van 'betrouwbare ervaren ' piloten. Waar is uw bewijs? Nergens! Gij vindt niet dat gij iets moet bewijzen.

Een forum dat gij misbruik om uw geloof te verspreiden. Ik zie geen verschil tussen uw en Diego's nonsens en die van Guinevere die hier de koran zit te promoten.
Stop met het ambeteren van anderen met uw geloof!
Nú zijn we er. Eindelijk.

Waar is inderdaad het bewijs van uw bewering dat de filmpjes gedeeltelijk fake zijn? U geeft hiervan geen bewijs. En U kunt dit ook niet. Maar zeer waarschijnlijk zal dit zonder meer waar zijn.

Waar is mijn bewijs dat de piloten vaak betrouwbare (in het observeren van het luchtruim in het welk zij met hun vliegtuig vliegen) en ervaren mensen zijn? Ik kan dat niet bewijzen maar de kans is uitermate groot dat vele piloten dit zijn. Zeker wanneer hun observatie van het onbekend vliegend tuig en de locatie ervan bevestigd worden door de radar (en het 'ding' -soms- tevens wordt gespot door de passagiers , inzittenden van het vliegtuig).

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 september 2017 om 18:36.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 18:23   #16513
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Daar gaat het niet eens over.




Dat zijn interpretaties die al veel te ver gaan. 'bestuurd' is bvb. zo'n interpretatie en 'niet aards ook'. Speculatie dus.

Accepteer gewoon dat er een fenomeen is waargenomen dat onverklaarbaar is wegens te weinig gegevens. Niets meer. Waarom altijd dat gespeculeer erbij?

Bestuurd door smurfen? Niet-aards, zoals uit Teletubbie-land bvb?
Waarom altijd die stap te ver?
Wees eens een beetje kritisch zeg.
Die interpretaties gaat helemaal niet te ver. De piloten zien wat ze zien. Zij nemen waar. En zij rapporteren dit. Dat moeten ze ook. Al was het maar omdat zij verantwoordelijk zijn voor de veiligheid van de passagiers.

Door wie worden ze bestuurd?? Wel, dat is nu juist de controverse.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 september 2017 om 18:29.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 19:23   #16514
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Uit het interview is anders wel heel duidelijk wat hij zegt en wat hij bedoelt. Trouwens dat interview dateert uit het eind jaren negentig of begin jaren 2000. Diegenen die hem op de rooster hadden willen leggen, hadden dit dan maar moeten doen.
...alsof dat dat ooit zou kunnen/mogen
Niet zwansen hé ... het gaat hier over een kliek die dacht zelfs hun eigen 'rechtbank' ( citizen hearing ) te installeren

Btw over rechtbanken en getuigen gesproken...
Ge beseft toch dat al deze getuigen er in feite geen zijn resp. wat men onder een getuigenis verstaat op de rechtbank.
Één van de aspecten is immers net dat hun geloofwaardigheid afgetoetst wordt door de tegenpartij en dat een onafhankelijke partij uiteindelijk beslist
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 19:25   #16515
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Hebt gij een logische verklaring?
Ik luister!

God? groene mannetjes van een andere planeet?
Ik heb er geen zinnige verklaring voor, daarom vraag ik het aan jou en Praha.
Sywen beweert zelfs dat het een planeet is die wat rare bewegingen maakte.
Dus Geert, wat denk jij dat het zou kunnen zijn ?
Verfschilfers, ijsbrokjes of 'n stukje isolatie dat wat gek doet ? Of een zwervend mini-planeetje ?

Citaat:
Op dat 'irrelevant gebazel' hebt ge wel geen weerwoord...

Dus ... dat is schaakmat.
Droom maar voort...
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 19:31   #16516
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Nú zijn we er. Eindelijk.
Nu zijn we waar? ge hebt een alien gevangen? ge hebt eindelijk bewijs?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Waar is inderdaad het bewijs van uw bewering dat de filmpjes gedeeltelijk fake zijn? U geeft hiervan geen bewijs. En U kunt dit ook niet. Maar zeer waarschijnlijk zal dit zonder meer waar zijn.
Maar ik heb u een voorbeeld gegeven! En iemand anders hier gaf het voorbeeld van von Daniken, met zijn vervalste vazen. Is dat nog niet genoeg?? Er zijn tv shows over heel de wereld die fake filmpkes ontmaskeren zoals 'fact or faked'. maar voor u maakt dat niet uit. gij zijt een gelovige en dat is zoals een tv evangelist die ontmaskerd wordt als een bedrieger, de gelovigen blijven naar zijn kerk komen en geld doneren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht

Waar is mijn bewijs dat de piloten vaak betrouwbare (in het observeren van het luchtruim in het welk zij met hun vliegtuig vliegen) en ervaren mensen zijn? Ik kan dat niet bewijzen
Say no more!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
maar de kans is uitermate groot dat vele piloten dit zijn. Zeker wanneer hun observatie van het onbekend vliegend tuig en de locatie ervan bevestigd worden door de radar (en het 'ding' -soms- tevens wordt gespot door de passagiers , inzittenden van het vliegtuig).
Bla bla bla bla bla, wanneer wordt gij uw eigen bekeringsdrang beu?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 19:36   #16517
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Nu zijn we waar? ge hebt een alien gevangen? ge hebt eindelijk bewijs?

Maar ik heb u een voorbeeld gegeven! En iemand anders hier gaf het voorbeeld van von Daniken, met zijn vervalste vazen. Is dat nog niet genoeg?? Er zijn tv shows over heel de wereld die fake filmpkes ontmaskeren zoals 'fact or faked'. maar voor u maakt dat niet uit. gij zijt een gelovige en dat is zoals een tv evangelist die ontmaskerd wordt als een bedrieger, de gelovigen blijven naar zijn kerk komen en geld doneren.
Say no more!

Bla bla bla bla bla, wanneer wordt gij uw eigen bekeringsdrang beu?
Bekeren? Ik zeg nu juist dat iedereen maar zelf moeten uitmaken of dit of dat waar is.

Daarentegen. Een nieuw soort predikant is onder ons is opgestaan: de atheïstische anti-ufo predikant.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 september 2017 om 19:38.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 19:40   #16518
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik weet niet of Von Däniken een 'fraudeur' is. Maar vermits u het zegt...
Bovendien zijn er ook boeken bij die ik lees die kritisch staan tegenover het Ufo-fenomeen.Dat hoort er ook bij.
Is dat het enige wat je aan weerwerk op die post ?
Dat is pas triest

en ja... Von Däniken is verscheiden malen door de mand gevallen als 'fraudeur' ( letterlijk zelfs ook ... hij heeft er 3 1/2 jaar voor gekregen) bovenop de charlatan die hij is.
De zaken die hij schreef zijn vrij grondig onderzocht en niet alleen onderuit gehald maar er werd ook vastgesteld dat hij een niet zo erg nauw nam met onderzoekmethoden ( op zich niet erg verbazingwekkend daar hij nooit enige studies heeft genoten ) tot het selectief quoteren van stukken tekst en het vervalsen van zijn zogezegde ancient-artifacts

Ik vraag me echt af wat voor kritische stukken of boeken dat wel mogen zijn.
Want één kritisch boek over bv Roswell en er blijft in principe geen spaander overeind van al de flutboeken rond die case
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 19:47   #16519
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Yup, en niemand heeft daar 'n verklaring voor.
neen en ?
( nog steeds in de veronderstelling hé )
Niet alles is verklaarbaar... maar perfect gelijkaardige zaken incluis vreemde bewegingen zijn dat wel
DUS waarom is dit filmpje dan zo speciaal ?

Citaat:
Het was 'n interview van die manager op Fox News, die verklaarde dat de NASA er geen verklaring voor had.
YT dient dan om zo'n interviews te kunnen bewaren/opzoeken en doet niets af aan de verklaring van die kerel.
Doet weinig af aan wat ik zei

[quote]
Allez kom, niet wegkruipen eh, Praha, als je die video bekijkt zul je zelf wel zien wat daar zo bijzonder aan is:

https://www.youtube.com/watch?v=S5odmA4EDwc

'n Verfschilfer ? Brokje ijs ? Stukske isolatie ? Zeg het eens.
[/quote[]
hoze wegkruipen ?
1) Ik hoef niks te verklaren... dat is jouw werk als je denkt dat er wat eigenaardigs aan de hand
2) Gij kruip nu al weg daar ge gewoon begint over een nieuw filmpje

Citaat:
Ik wacht nog steeds op jouw substantiële bijdrage, die aantoont dat de getoonde video hierboven een lichtbol, dan wel 'n zwervende verfschilfer, 'n brokje vliegend ijs of 'n losgekomen stukske isolatie zou zijn of mss wel 'n (ons onbekende) aardse technologie heeft als bron.
Ik wacht nog steeds op die van jou
Je zou kunnen beginnen met : waarom is dit filmpje zo speciaal tegenover de 1001 anderen

Citaat:
2.25 min van je tijd is toch hopelijk niet te veel gevraagd, om me het zwijgen op te leggen, quoi ?
Het is ondertussen al op z'n minst 4:50 geworden
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 19:54   #16520
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

[quote=praha;8527602]neen en ?
( nog steeds in de veronderstelling hé )
Niet alles is verklaarbaar... maar perfect gelijkaardige zaken incluis vreemde bewegingen zijn dat wel
DUS waarom is dit filmpje dan zo speciaal ?


Doet weinig af aan wat ik zei

Citaat:
Allez kom, niet wegkruipen eh, Praha, als je die video bekijkt zul je zelf wel zien wat daar zo bijzonder aan is:

https://www.youtube.com/watch?v=S5odmA4EDwc

'n Verfschilfer ? Brokje ijs ? Stukske isolatie ? Zeg het eens.
[/quote[]
hoze wegkruipen ?
1) Ik hoef niks te verklaren... dat is jouw werk als je denkt dat er wat eigenaardigs aan de hand
2) Gij kruip nu al weg daar ge gewoon begint over een nieuw filmpje


Ik wacht nog steeds op die van jou
Je zou kunnen beginnen met : waarom is dit filmpje zo speciaal tegenover de 1001 anderen


Het is ondertussen al op z'n minst 4:50 geworden
Ok, alvast bedankt om toe te geven, dat dit rare verschijnsel in die video ook je logica-petje te boven gaat.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be