Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 december 2020, 20:46   #21
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.853
Standaard

Ambtenaar met 250.000 bruto per jaar gaat oordelen over doorsnee inkomen andere ambtenaren
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2020, 07:17   #22
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
VL is dan ook rijker dan de ons omringende landen.
Op wat baseert u dat?
Nederland bv., had net voor de Corona evenveel overschot als België in het rood ging ????
Dat grabbel is er nog groter op geworden ten tijde Verhofstad en Balkenende was het verschil tussen beiden "slechts" 1/3.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2020, 07:38   #23
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Beter kritisch naar veel te hoge ambtenarenpensioenen kijken. Daar is veel meer te halen. Zeker met terugwerkende kracht.
Juist ook die zijn onrechtvaardig hoog in vergelijk met de privésector maar worden dan ook lager bij een genormaliseerde verloning.

Wat me wel opvalt zijn de weinige reacties.
Schijnbaar vinden velen het normaal dat hun veel te hoge belastingen vooral opgaan in zelfverrijking van wie hier de pot verdeelt.
Moesten we er dan nog beter van worden hebben ze een slecht excuus maar zelfs dat niet.
De puinhoop, de staatsschuld en de verloningen daarvoor worden met de dag hoger.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2020, 14:33   #24
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Beter kritisch naar veel te hoge ambtenarenpensioenen kijken. Daar is veel meer te halen. Zeker met terugwerkende kracht.
Ik zal hem binnen koppen, jouw voorzet.
Ik herbevestig mijn belofte om alle verhogingen en verlagingen van mijn ambtenarenpensioen publiek te maken op dit forum.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be