Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Stefaan Van Hecke (Groen!) - 26 maart tot 1 april
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Stefaan Van Hecke (Groen!) - 26 maart tot 1 april Stefaan Van Hecke is fractieleider voor Groen! in de provincieraad. Stefaan zetelt sinds 2005 ook in de Merelbeekse gemeenteraad. Met een gemotiveerde ploeg kandidaten hoopt hij met Groen! een goed resultaat neer te zetten bij de federale verkiezingen.

 
 
Discussietools
Oud 2 april 2007, 10:39   #21
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Pieke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door strider Bekijk bericht
Je moet anders maar eens de tijd nemen om in discussie te gaan met een PT Jones, één van de meest gezaghebbende wetenschappers op gebied van klimaatverandering in België (Leuven). Ook hij komt op als kandidaat op de lijst van Groen! (als onafhankelijke kandidaat dan). Geen expertise?
Jammer dat hij het dan afbolt als je te moeilijke vragen stelt. Gezaghebbend? Expertise? Sure, and pigs can fly...
Pieke is offline  
Oud 2 april 2007, 10:53   #22
strider
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 30 maart 2007
Berichten: 19
Standaard

Ik weet niet waar je naar verwijst... dat hij het afgebold zou zijn, daarbij neem ik aan dat hij een bepaalde discussie niet tot het einde toe voerde met je?
strider is offline  
Oud 2 april 2007, 10:55   #23
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Pieke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door strider Bekijk bericht
Ik weet niet waar je naar verwijst... dat hij het afgebold zou zijn, daarbij neem ik aan dat hij een bepaalde discussie niet tot het einde toe voerde met je?
Van zodra je kritische kantlijnen plaatste en vroeg om meer verduidelijking bij stellingen die hij poneerde , negeerde hij de draad. Ga maar eens kijken naar zijn forumsessie
Pieke is offline  
Oud 2 april 2007, 11:17   #24
strider
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 30 maart 2007
Berichten: 19
Standaard

Er zijn nogal wat discussies daar, kan je me de link geven over welke discussie je het beht?
strider is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be