Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 november 2017, 16:57   #1
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.847
Standaard De islamisering gaat gewoon door, naar een verdubbeling in 2050

En niemand die zich blijkbaar zorgen maakt. Bedankt "EU", dat je Europa zo laat verkloten

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/11...ie-tegen-2050/

__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2017, 22:43   #2
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.134
Standaard

Moslims sturen we best terug. In ruil kunnen we meer christenen opvangen.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2017, 12:25   #3
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
En niemand die zich blijkbaar zorgen maakt. Bedankt "EU", dat je Europa zo laat verkloten

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/11...ie-tegen-2050/

Elk land heeft een missie.
De onze is blijkbaar sociale woningen bouwen om ze daarna vol te steken met analfabeten uit moslimlanden en deze vervolgens tot aan hun dood op onze kosten te laten leven.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2017, 14:19   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Elk land heeft een missie.
De onze is blijkbaar sociale woningen bouwen om ze daarna vol te steken met analfabeten uit moslimlanden en deze vervolgens tot aan hun dood op onze kosten te laten leven.
Het doel 'heiligt' de middelen?

Moslims hebben dat 'goed' begrepen dacht ik in de zin van:

Alle middelen zijn toegelaten, zolang het doel maar bereikt wordt.

Ter hoogte van het vroegere 'Gazet van Antwerpen' gebouw in de buurt van het Galgenweel rijst ook het éne nieuwe flatgebouw uit de grond. De bevolking die daar komt wonen daar hoeft geen tekst en uitleg bij.

Om even handig in te spelen op Galgenweel moet dat galgenhumor zijn al die bouwwerken en wat men er insteekt.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 4 december 2017 om 14:19.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2017, 10:23   #5
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

En een gezond denkend mens zou op dit stadium toch eindelijk moeten inzien, beseffen en toegeven dat de promotie van arabische kolonisatie in west-europa de grootste flater in de geschiedenis is, maar neen, blijkbaar is dat echt te moeilijk voor de linkse meute. Ze wanen zich de enige intellectuelen in het universum terwijl ze de poten onder hun eigen stoel aan het afzagen zijn. Echt schrijnend.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2017, 10:57   #6
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
En een gezond denkend mens zou op dit stadium toch eindelijk moeten inzien, beseffen en toegeven dat de promotie van arabische kolonisatie in west-europa de grootste flater in de geschiedenis is, maar neen, blijkbaar is dat echt te moeilijk voor de linkse meute. Ze wanen zich de enige intellectuelen in het universum terwijl ze de poten onder hun eigen stoel aan het afzagen zijn. Echt schrijnend.
InderdaadN
Het aantal moslims groeit spectaculair.
Door krankzinnige import en masieve kweek.
Het is maar een kwestie van tijd voordat een moslimpartijd met gemak de kiesdrempel haalt.En vanaf dar moment wordt het voor SP-A en Groen! vechten tegen de kiesdrempel.
We hebben maar één geluk namelijk het feit dat Turken en Maeokkanen elkaar niet kunnen uitstaan.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2017, 11:04   #7
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
InderdaadN
Het aantal moslims groeit spectaculair.
Door krankzinnige import en masieve kweek.
Het is maar een kwestie van tijd voordat een moslimpartijd met gemak de kiesdrempel haalt.En vanaf dar moment wordt het voor SP-A en Groen! vechten tegen de kiesdrempel.
We hebben maar één geluk namelijk het feit dat Turken en Maeokkanen elkaar niet kunnen uitstaan.
Ik geloof niet in die "moslimpartijen" (daar zijn ze meestal te lui en te dom voor). Er zijn trouwens al twee "moslimpartijen, nl. de sossen en Groen.
Gij als Leuvenaar, weet toch ook dat, als het van L.Tobback afhangt, er volgend jaar een islamiet als burgemeester in het Leuvens stadhuis zit.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 7 december 2017 om 11:05.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2017, 11:12   #8
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ik geloof niet in die "moslimpartijen" (daar zijn ze meestal te lui en te dom voor). Er zijn trouwens al twee "moslimpartijen, nl. de sossen en Groen.
Gij als Leuvenaar, weet toch ook dat, als het van L.Tobback afhangt, er volgend jaar een islamiet als burgemeester in het Leuvens stadhuis zit.
Leuven zit vol met moslims en negers , duizenden. Ze doen volens mij geen klop want ze vullen 24/24 het straatbeeld.
En in Nederland zeit Erdogan onder de vorm van DENK met 3 vertegenwoordigers in de 2-de kamer.
Die mannen hebben tijd jong,, meer dan wij.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2017, 14:22   #9
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Leuven zit vol met moslims en negers , duizenden. Ze doen volens mij geen klop want ze vullen 24/24 het straatbeeld.
En in Nederland zeit Erdogan onder de vorm van DENK met 3 vertegenwoordigers in de 2-de kamer.
Die mannen hebben tijd jong,, meer dan wij.
Nochtans kan het plots héél snel gaan. Moslims werken op basis van een exponentiële functie. Dat werkt als volgt: in het begin is het dubbele van bijna niets nog steeds niet veel, en we laten hen dus maar aanmodderen. Maar dan komt gaandeweg het dubbele van veel meer in zicht, enz, tot... het plots héééél veel wordt. En dan is het laat om de kanker uit te roeien. Wij zitten nu op dat keerpunt; slachtoffer van de exponentiële functie. De topic gaat dus over de laatste verdubbeling die ons echt fataal wordt. En geloven of niet: de linkse meute viert feest, want leve de democratie! Van een bende idioten gesproken!

Laatst gewijzigd door kwantum : 7 december 2017 om 14:24.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2017, 07:36   #10
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Onderstaande daar lijkt mij niet veel meer van waar te zijn in tegenwoordige tijden, democratie???

Vroeg er ooit iemand aan de autochtone bevolking alhier of wij akkoord gingen met ons zomaar, tot vervelens toe, te laten overspoelen?

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be