Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 augustus 2003, 16:19   #41
Welvaart&Veiligheid
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 oktober 2002
Berichten: 679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Welvaart&Veiligheid
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eastwick
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Welvaart&Veiligheid
Wie uit een veilig land komt, kan onmiddellijk worden teruggestuurd.
Wat is volgens u een 'veilig land'? En moeten we niet meer individueel kijken?
Zo is Turkije voor de meesten een 'veilig land', behalve voor die Turk die recht wil op vrije meningsuiting en opkomt voor de verdrukte Koerden...
Misschien zouden we in de derde wereld een aantal gebieden onder VN-mandaat kunnen plaatsen en daar dan internationale vluchtelingengebieden van maken die onder toezicht staan van de VN. Het overgrote deel van de vluchtelingen zou daar dan naartoe gestuurd kunnen worden tot de situatie in hun eigen land opnieuw veilig is.

Het Westen zou dan in elk geval zijn vluchtelingen en zijn illegalen naar die gebieden kunnen sturen. Op die manier zou het Westen een duidelijk signaal geven dat het voor economische vluchtelingen écht géén zin heeft om naar het Westen te komen.
De ideale bestemming voor vluchtelingen allerhande, politieke, religieuze en economische, is de Verenigde Staten: het minst bevolkte gebied van de aarde, "waar vreemdelingen thuis zijn" en de grootste pleitbezorger van de "multiculturele samenleving".

Het zou dan ook het beste zijn als hier in Europa alle niet-Europese fortuinzoekers die een hekel hebben aan de Europese cultuur hun biezen zouden pakken en op staande voet naar Amerika zouden emigreren.

Wie houdt van de ontkerkelijkte en op de rede gebaseerde Europese cultuur met zijn in onderscheiden monoculturele territoria opgedeelde "eenheid in verscheidenheid", kan dan hier in Europa terecht.

Wie gelooft in de waan van de 'multiculturele-tegen-elkander-leving' kan zich gaan uitleven in de States tussen de nazaten van volksmoordenaars van Indianen en zwarte slaven en andere christian fundamentalists.

En zo is er 'voor elck wat wils' en is iedereen tevreden.
Laten de VS zomaar iedereen binnen? Moet men daarvoor geen "green-card" hebben? En is het niet zo dat ze enkel geïnteresseerd zijn in hoogopgeleide buitenlanders? Mexicanen proberen zij alvast tegen te houden met een soort "ijzeren gordijn".
Welvaart&Veiligheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2003, 16:32   #42
moon
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 15 januari 2003
Berichten: 354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oeteke

En iemand die hier al 3 generaties is, zal niet worden teruggestuurd.
EN die zal normaal gezien ook al zijn aangepast aan ONZE cultuur en gedragingen, kortom BELG zijn en geen greintje allochtoon meer in zich hebben, als hij da wilt.
Ge hebt natuurlijk de MArokkanen die hier al 3 generaties zijn en nog steeds geen woord nederlands kunnen omdat ze zich NIET WILLEN toevoegen aan de BElgische gemeenschap.
Heel simpel voorbeeld.
Op een oudercontact gaat meestal de zuster of broer van de leerling naar het contact omdat de ouders geen Nederlands kunnen.
Das toch nie meer kunnen zeker.
Ik ken ook geen enkele marokkaan die deftig nederlands spreekt, ik bedoel dus , zonder die schokkerige praat gelijk ALi Salmi. en das dan een Schepen....(enkel de vrouwen spreken min of meer deftig zie maar naar Kader Gurbuz, en das nog een Turkse dan)
Als ze in hun prive tijd ook geen nederlands spreken dan blijft dat zo.
As usual...aanpassen of opkrassen....
je hebt gelijk wat betreft dat de eerste generatie geen nederlands spreekt
ik vind dat als allochtoon ook erg maar ik hoop dat jij dat op een of andere manier toch begrip kan opbrengen voor de eerste generatie
mijn ouders werken meer dan 60 uur in de week, ze hebben maar 1 dag vrij en op die dag moeten ze vb. inkopen doen enzo,...
hoe wil je dat ze nederlands leren?
en ik moet ook erbij zeggen dat vroeger er veel minder taalcursussen waren voor allochtonen

jij zegt eigenlijk dat ze in hun privé niet meer hun eigen taal mogen spreken , eigenlijk wil je dat ze hun volledige culturele eigenheid opgeven
der zijn veel mensen die thuis een andere taal spreken , nu heb ik het niet alleen over allochtonen, maar sommige verkiezen thuis om engels, duits te spreken
ik zie daar op zicht geen problemen in
kleine opmerking nog: veel marok spreken frans dus 1 landstaal kennen ze toch al

btw wat zijn belgische gedragingen en belg cultuur?
ik weet meer over belg actualiteit,politiek,geschiedenis .... dan de gemiddelde belg
wat zijn de minimum vereisten voor een allochtoon dat hij zeker moet weten over belgië?

wat mij vooral ergert is jullie denkwijze
ook al hebben ze al 3 generaties de belg nationaliteit, toch vinden jullie dat indien ze in jullie ogen niet volledig aangepast zijn kunnen worden teruggestuurd
nu heb ik het vooral over dat het juridisch gezien niet volledig correct is
het probleem is vooral , wat is jullie volledige definitie van aanpassen?
dus ik wil weten vanaf wanneer is iemand aangepast en vanaf wanneer niet, ik heb het dan over regels die voor iedereen gelden en niet onderworpen zijn aan subjectieve willekeur
ik heb deze vraag al zeker 10 keer gevraagd op dit forum maar niemand wil een antwoord geven
moon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2003, 17:02   #43
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moon
wat mij vooral ergert is jullie denkwijze
ook al hebben ze al 3 generaties de belg nationaliteit, toch vinden jullie dat indien ze in jullie ogen niet volledig aangepast zijn kunnen worden teruggestuurd
nu heb ik het vooral over dat het juridisch gezien niet volledig correct is
het probleem is vooral , wat is jullie volledige definitie van aanpassen?
dus ik wil weten vanaf wanneer is iemand aangepast en vanaf wanneer niet, ik heb het dan over regels die voor iedereen gelden en niet onderworpen zijn aan subjectieve willekeur
ik heb deze vraag al zeker 10 keer gevraagd op dit forum maar niemand wil een antwoord geven
Iemand die zich ergert over onze denkwijze heeft hier niets verloren. Die moet maar elders gaan waar het volgens hem beter is.

Je kan al eens beginnen met je af te vragen waarom die vraag niet gesteld wordt door Italianen en Spanjaarden en Grieken, en ook niet door Polen, Russen of Filipijnen of Thais of Chinezen of door zwart-Afrikanen of Zuid-Amerikanen.

Zelf denken is niet verboden in Europa. Je moet het ook maar eens proberen.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2003, 17:17   #44
Aangebrande Phönix
Minister
 
Aangebrande Phönix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Hoofd
Berichten: 3.818
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Iemand die zich ergert over onze denkwijze heeft hier niets verloren. Die moet maar elders gaan waar het volgens hem beter is.

Je kan al eens beginnen met je af te vragen waarom die vraag niet gesteld wordt door Italianen en Spanjaarden en Grieken, en ook niet door Polen, Russen of Filipijnen of Thais of Chinezen of door zwart-Afrikanen of Zuid-Amerikanen.

Zelf denken is niet verboden in Europa. Je moet het ook maar eens proberen.
Dus ik mag wel zelf denken maar mag me niet ergeren aan "onze" denkwijze. Ze hebben daar een benaming voor.
Ik heb trouwens last van de bekrompenheid van "Les Flamandes". Moet ik nu opkrassen? Ai, wat een pech, ik vind de rest van de wereld nauwelijks beter...
En uw Italianen, Grieken, Polen, Filipijnen, Chinezen, zwart-Afrikanen (zeker die) en Zuid-Amerikanen stellen zich die vraag ook, hoe dit kieken hier dat weet? Ze hebben het hem zelf gezegd. Met Spanjaarden, Russen of Thais heb ik jammer genoeg nog niet kunnen spreken.
Misschien is het u niet duidelijk, maar in de wolken ben ik niet met uw reactie, stop misschien af en toe eens met uw kruistocht tegen de Islam. Het zal u verlichten.
__________________
Ik sta in den avond
Op den rand van een afgrond
En schouw in het Heelal
Niets was, niets is, niets zal
Aangebrande Phönix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2003, 17:34   #45
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
ook al hebben ze al 3 generaties de belg nationaliteit, toch vinden jullie dat indien ze in jullie ogen niet volledig aangepast zijn kunnen worden teruggestuurd
Indien criminele mensen een dubbele nationaliteit hebben, waarom zou het ene land (waar ze dan ook nog totaal onaangepast gedrag tentoonspreiden) ze dan steeds maar moeten blijven opvangen en het andere niet?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2003, 17:38   #46
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
En even toevoegen. Daar dan 2 maanden verblijven op, de eerste kosten van de baas, en dan van de ziekenkas.
Want ze sturen een briefje van de dokter op, en ze blijven nog een maandje langer in congé.
Of ze worden ziek de eerste dag van de Congé,en nemen daarna hun VERLOF in hun thuisland. Allemaal meegemaakt!
Dit probleem zou snel opgelost kunnen zijn:

a. indien gewoon ziekteverlof wordt opgenomen bestaat er zoiets als een CONTROLEDOKTER die door de werkgever kan opgestuurd worden.

b. indien na de ziekteperiode verlof wordt aangevraagd is iedereen VERPLICHT eerst minstens één dag te komen werken!

Indien de werknemers noch aan a. noch aan b. kunnen voldoen geldt die periode als onwettige afwezigheid en kan men ontslagen worden. (volgens mij zelfs op staande voet, maar daar ben ik niet zeker van)
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2003, 18:03   #47
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
En even toevoegen. Daar dan 2 maanden verblijven op, de eerste kosten van de baas, en dan van de ziekenkas.
Want ze sturen een briefje van de dokter op, en ze blijven nog een maandje langer in congé.
Of ze worden ziek de eerste dag van de Congé,en nemen daarna hun VERLOF in hun thuisland. Allemaal meegemaakt!
Dit probleem zou snel opgelost kunnen zijn:

a. indien gewoon ziekteverlof wordt opgenomen bestaat er zoiets als een CONTROLEDOKTER die door de werkgever kan opgestuurd worden.

b. indien na de ziekteperiode verlof wordt aangevraagd is iedereen VERPLICHT eerst minstens één dag te komen werken!

Indien de werknemers noch aan a. noch aan b. kunnen voldoen geldt die periode als onwettige afwezigheid en kan men ontslagen worden. (volgens mij zelfs op staande voet, maar daar ben ik niet zeker van)
Die mensen worden ziek in hun thuisland. Stuur daar maar Uw controledokter op af. Dan wil ik seffens dokter worden.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2003, 19:49   #48
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Och daarom dat de Nederlanders speciaal al psychologen mee naar Marokko laten gaan als hun patienten op verlof gaan!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2003, 21:05   #49
moon
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 15 januari 2003
Berichten: 354
Standaard

[quote="Darwin"]


Iemand die zich ergert over onze denkwijze heeft hier niets verloren. Die moet maar elders gaan waar het volgens hem beter is.

quote]


wanneer ik jullie denkwijze schreef, bedoelde ik eigenlijk denkwijze van bepaalde mensen van dit forum

beste darwin,
uw mening is belange niet hetzelfde als de meerderheid van belgë
aangezien jij zo ontevreden bent over ons land, misschien moet jij een overwegen om andere oorden op te zoeken
btw een allochtoon mag van jou niet eens een kritische mening hebben of anders moet ze oprotten
ik denk dat u eens moet beginnen vrijheid van meningsuiting te respecteren
of was ik vergeten dat vrijheid van meningsuiting alleen voor het eigen volk geldt?
moon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2003, 21:07   #50
moon
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 15 januari 2003
Berichten: 354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
ook al hebben ze al 3 generaties de belg nationaliteit, toch vinden jullie dat indien ze in jullie ogen niet volledig aangepast zijn kunnen worden teruggestuurd
Indien criminele mensen een dubbele nationaliteit hebben, waarom zou het ene land (waar ze dan ook nog totaal onaangepast gedrag tentoonspreiden) ze dan steeds maar moeten blijven opvangen en het andere niet?
probleem is, velen hebben geen dubbele nationaliteit
der is geen land waar je ze terug kan sturen
moon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2003, 02:17   #51
KempensBoerke
Burgemeester
 
Geregistreerd: 3 januari 2003
Berichten: 583
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eastwick
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Welvaart&Veiligheid
Wie uit een veilig land komt, kan onmiddellijk worden teruggestuurd.
Wat is volgens u een 'veilig land'? En moeten we niet meer individueel kijken?
Zo is Turkije voor de meesten een 'veilig land', behalve voor die Turk die recht wil op vrije meningsuiting en opkomt voor de verdrukte Koerden...
Jij wil iedereen die in het thuisland geen "vrije meningsuiting" enz. heeft, zomaar toelaten in ons landje? Ik zou ook iedereen toelaten in ons landje die in het thuisland niet makkelijk aan een pakske friet geraakt. Zie je hoe belachelijk uw criterium is. Het is mijns inziens geen primair criterium om iemand niet terug te sturen. Zolang die persoon niet in levensgevaar is, is er geen reden om hem niet terug te sturen. In den belziek is trouwens ook geen "vrije meningsuiting", want als je ervoor uitkomt dat je VB-gezind bent, ben je een vuile zwarte strontzak.

Een waterdichte immigratiestop, zoals in de openingsposting voorgesteld, kan al veel soelaas brengen. Zo kan de huidige scheefgetrokken situatie in den belziek eens terug rechtgetrokken worden en kunnen we eens iets doen aan ons mietjesimago.
KempensBoerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2003, 02:20   #52
KempensBoerke
Burgemeester
 
Geregistreerd: 3 januari 2003
Berichten: 583
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eastwick
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Welvaart&Veiligheid
Wie uit een veilig land komt, kan onmiddellijk worden teruggestuurd.
Wat is volgens u een 'veilig land'? En moeten we niet meer individueel kijken?
Zo is Turkije voor de meesten een 'veilig land', behalve voor die Turk die recht wil op vrije meningsuiting en opkomt voor de verdrukte Koerden...
Maar Turkije is volgens onze politiek- correcte vriendjes wel zo democratisch dat het lid mag worden van de EG, begrijpe wie het kan.
Hehe, zo had ik het effe niet bekeken.

De hypocrisie op de bek. Tof!!!
KempensBoerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2003, 06:34   #53
Ace Ventura
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 23 augustus 2003
Locatie: Zonhoven
Berichten: 18
Standaard

Kijk maar naar TV en radio. Hoe dikwijls zie je mensen van rode en blauwe strekking op TV aan spelletjes en kwissen en de zevende dag. Minstens tien keer per week. Hoe zou ons Freyake anders aan haar postje zijn geraakt. Maar als je er voor uitkomt dat je Vlaams Blokker bent kom je 1 keer per jaar op TV en dan proberen ze hen nog belachelijk te maken. Ik ga niet akkoord met hen zienswijze over sommige problemen, maar als 1/3 van de bevolking zijn stem uitbrengt mag het zijn mond toch opendoen, of geldt de vrije meningsuiting dan niet meer.
Ace Ventura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2003, 10:14   #54
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

[quote="moon"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin


Iemand die zich ergert over onze denkwijze heeft hier niets verloren. Die moet maar elders gaan waar het volgens hem beter is.

quote]


wanneer ik jullie denkwijze schreef, bedoelde ik eigenlijk denkwijze van bepaalde mensen van dit forum

beste darwin,
uw mening is belange niet hetzelfde als de meerderheid van belgë
aangezien jij zo ontevreden bent over ons land, misschien moet jij een overwegen om andere oorden op te zoeken
btw een allochtoon mag van jou niet eens een kritische mening hebben of anders moet ze oprotten
ik denk dat u eens moet beginnen vrijheid van meningsuiting te respecteren
of was ik vergeten dat vrijheid van meningsuiting alleen voor het eigen volk geldt?
Beter zou zijn om een referendum te organiseren waarin de bevolking zich kan uitspreken voor of tegen de multiculturele samenleving en over de wenselijkheid van een terugkeerbeleid voor moslimallochtonen.

Dan zouden we ineens weten wat die 'mening' is.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2003, 12:32   #55
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin


Iemand die zich ergert over onze denkwijze heeft hier niets verloren. Die moet maar elders gaan waar het volgens hem beter is.

quote]


wanneer ik jullie denkwijze schreef, bedoelde ik eigenlijk denkwijze van bepaalde mensen van dit forum

beste darwin,
uw mening is belange niet hetzelfde als de meerderheid van belgë
aangezien jij zo ontevreden bent over ons land, misschien moet jij een overwegen om andere oorden op te zoeken
btw een allochtoon mag van jou niet eens een kritische mening hebben of anders moet ze oprotten
ik denk dat u eens moet beginnen vrijheid van meningsuiting te respecteren
of was ik vergeten dat vrijheid van meningsuiting alleen voor het eigen volk geldt?
Beter zou zijn om een referendum te organiseren waarin de bevolking zich kan uitspreken voor of tegen de multiculturele samenleving en over de wenselijkheid van een terugkeerbeleid voor moslimallochtonen.

Dan zouden we ineens weten wat die 'mening' is.
Darwin,
Zou je hier soms je pseudo gekozen hebben?:
http://www.ety.com/HRP/race/darwin.htm
Al brachten de kraaien het uit....
Ik nodig iedereen uit op http://www.ety.com/HRP/
Kwestie van te weten waar Darwin zijn mosterd haalt...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2003, 12:38   #56
moon
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 15 januari 2003
Berichten: 354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Beter zou zijn om een referendum te organiseren waarin de bevolking zich kan uitspreken voor of tegen de multiculturele samenleving en over de wenselijkheid van een terugkeerbeleid voor moslimallochtonen.

Dan zouden we ineens weten wat die 'mening' is.
multiculturele samenleving is een feit
btw wat bedoel je exact met terugkeerbeleid van moslimsallochtonen , heb je het dan ook over niet-criminele moslmimallochtonen die belg nationaliteit hebben?
(dus in uw ogen mag onze staatssecretaris Tensammani direct vliegtuig op?)
wat is het verschil tussen deportatie en terugkeerbeleid in uw ogen?
zoals ik zei al goe dat we nog onder de rechtsmacht van EHRM vallen
je denkt toch echt niet dat een europees land zomaar gaat beginnen met deporteren van een bepaalde gemeenschap
moon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2003, 13:00   #57
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moon
wat mij vooral ergert is jullie denkwijze
ook al hebben ze al 3 generaties de belg nationaliteit, toch vinden jullie dat indien ze in jullie ogen niet volledig aangepast zijn kunnen worden teruggestuurd
nu heb ik het vooral over dat het juridisch gezien niet volledig correct is
het probleem is vooral , wat is jullie volledige definitie van aanpassen?
dus ik wil weten vanaf wanneer is iemand aangepast en vanaf wanneer niet, ik heb het dan over regels die voor iedereen gelden en niet onderworpen zijn aan subjectieve willekeur
ik heb deze vraag al zeker 10 keer gevraagd op dit forum maar niemand wil een antwoord geven
Iemand die zich ergert over onze denkwijze heeft hier niets verloren. Die moet maar elders gaan waar het volgens hem beter is.

Je kan al eens beginnen met je af te vragen waarom die vraag niet gesteld wordt door Italianen en Spanjaarden en Grieken, en ook niet door Polen, Russen of Filipijnen of Thais of Chinezen of door zwart-Afrikanen of Zuid-Amerikanen.

Zelf denken is niet verboden in Europa. Je moet het ook maar eens proberen.
Darwin,
Zou je hier soms je pseudo gekozen hebben?:
http://www.ety.com/HRP/race/darwin.htm
Al brachten de kraaien het uit....
Ik nodig iedereen uit op http://www.ety.com/HRP/
zelf dénken, Darwin? revisionnisme op deze site..
Kwestie van te weten waar Darwin zijn mosterd haalt...
D�*t verdient ruime publiciteit, jongen!!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2003, 13:25   #58
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

filosoof, je bent aan het zagen!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2003, 13:44   #59
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moon
wat mij vooral ergert is jullie denkwijze
ook al hebben ze al 3 generaties de belg nationaliteit, toch vinden jullie dat indien ze in jullie ogen niet volledig aangepast zijn kunnen worden teruggestuurd
nu heb ik het vooral over dat het juridisch gezien niet volledig correct is
het probleem is vooral , wat is jullie volledige definitie van aanpassen?
dus ik wil weten vanaf wanneer is iemand aangepast en vanaf wanneer niet, ik heb het dan over regels die voor iedereen gelden en niet onderworpen zijn aan subjectieve willekeur
ik heb deze vraag al zeker 10 keer gevraagd op dit forum maar niemand wil een antwoord geven
Iemand die zich ergert over onze denkwijze heeft hier niets verloren. Die moet maar elders gaan waar het volgens hem beter is.

Je kan al eens beginnen met je af te vragen waarom die vraag niet gesteld wordt door Italianen en Spanjaarden en Grieken, en ook niet door Polen, Russen of Filipijnen of Thais of Chinezen of door zwart-Afrikanen of Zuid-Amerikanen.

Zelf denken is niet verboden in Europa. Je moet het ook maar eens proberen.

Darwin,
Zou je hier soms je pseudo gekozen hebben?:
http://www.ety.com/HRP/race/darwin.htm
Al brachten de kraaien het uit....
Ik nodig iedereen uit op http://www.ety.com/HRP/
Kwestie van te weten waar Darwin zijn mosterd haalt...
D�*t verdient ruime publiciteit, jongen!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2003, 13:48   #60
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
filosoof, je bent aan het zagen!
Circe,
JIJ kan het zagen noemen, maar ik vind het normaal dat iedereen weet wie deze "Darwin" is en dat hij zijn "waarheden" haalde bij revisionnisten..
"Iemand die "zaagt" is iemand die iets vertelt dat jij niet graag hoort...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be