Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Forummer van de week
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 juni 2012, 11:41   #41
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter
 
roger verhiest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 november 2007
Locatie: 2100 Meneghem
Berichten: 9.288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Mijn favoriete karakter(s): 凌遲

Verder ben ik eigenlijk een heel erg minzaam man, de vriendelijkheid zelve, hulpvaardig en tegelijkertijd diep filosofisch en toch zeer spiritueel a-religieus. Een minder goede kant van me is dat ik veel te vergevingsgezind kan zijn, maar dankzij de inspiratie die ik put uit diverse filosofische werken, waaronder die van de 19e eeuwse Duitse filosoof Helmut von Kahlerkwatsch, die immers stelde: "Wer sich immer von hinten splinten lasst, bekommt ewige Weltschmerz und Drang nach Defäkation im Arsch", ben ik daaraan werkende.
Ronduit slechte kanten heb ik eigenlijk niet, of het zou moeten zijn dat de autochtone standvogels in het park, namelijk de lichtgekleurde eendjes altijd eerder en veel meer brood van me krijgen dan de zwarte exoten die er alleen maar in de zomer komen om te fourageren, de boel er enkel onderschijten, en weer gevlogen zijn zodra in de herfst de ruif is leeggevreten. Misschien moet ik me hierom maar eens bij het CGKR gaan melden zodat ze een zaak tegen me kunnen gaan aanspannen.
Trekvogels zijn er in alle kleuren en bovendien onontbeerlijk in deze Biosfeer I
__________________


Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2012, 12:19   #42
Munglik
Minister-President
 
Munglik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2012
Berichten: 4.305
Standaard

Ben je interessant?
__________________
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2012, 15:28   #43
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
bvb. je willen verdrinken
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be