Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Forummer van de week
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 september 2013, 17:00   #1
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid
 
The_Belgian_Kurd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 629
Standaard Vraag het aan The_Belgian_Kurd

Wel ik verveel me...

Dus kom maar op met die vragen!
__________________
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement”
The_Belgian_Kurd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2013, 17:28   #2
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Alles goed?

Studie/werk?

Mening Transhumanisme?

Mening migratie?

Mening dierenrechten?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2013, 17:44   #3
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid
 
The_Belgian_Kurd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Alles goed?

Studie/werk?

Mening Transhumanisme?

Mening migratie?

Mening dierenrechten?
1)Ja en met jou?

2) Lijkt me wel cool, maar op den duur zal het sowieso misbruikt worden. Bv om een Supersoldaat te creeëren, nu vallen er al zo vele doden door gewone, stel u voor door zo eentje.

3) Goh ja nu moet er wel ne zekere migratiestop komen. Goed ja ik weet het mijn ouders zijn zelf migranten, maar het leven draait om geluk en het lot. Ik heb het geluk om hier te zijn, sommige hebben dat geluk niet. Ik heb het geluk niet om een zoon van een miljardair te zijn, sommige hebben dat geluk wel. En voor de rest zou ik iedereen het land uitzetten die na 3 jaar nog geen Nederlands kan. Ook de mensen die minstens 2 jaar niet hebben gewerkt zonder geldige reden het land uit. Hetzelfde geld voor criminelen.

4) Als van mij afhangt worden dieren alleen maar onder verdoving gedood, maar dat is mijn mening. Verschrikkelijk toch als iemand uw nek eraf moet doen zonder verdoving.
__________________
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement”
The_Belgian_Kurd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2013, 17:50   #4
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
1)Ja en met jou?

2) Lijkt me wel cool, maar op den duur zal het sowieso misbruikt worden. Bv om een Supersoldaat te creeëren, nu vallen er al zo vele doden door gewone, stel u voor door zo eentje.

3) Goh ja nu moet er wel ne zekere migratiestop komen. Goed ja ik weet het mijn ouders zijn zelf migranten, maar het leven draait om geluk en het lot. Ik heb het geluk om hier te zijn, sommige hebben dat geluk niet. Ik heb het geluk niet om een zoon van een miljardair te zijn, sommige hebben dat geluk wel. En voor de rest zou ik iedereen het land uitzetten die na 3 jaar nog geen Nederlands kan. Ook de mensen die minstens 2 jaar niet hebben gewerkt zonder geldige reden het land uit. Hetzelfde geld voor criminelen.

4) Als van mij afhangt worden dieren alleen maar onder verdoving gedood, maar dat is mijn mening. Verschrikkelijk toch als iemand uw nek eraf moet doen zonder verdoving.
1: Mooi en altijd hé.

2: Dat is niet de bedoeling van het Transhumanisme hé.

Natuurlijk kan men het gaat misbruiken maar dat is geen argument tegen het Transhumanisme. Een technologische revolutie gaat er hoe dan ook komen. Daar je tegen verzetten is erg nihilistisch.

3: Is dat niet erg egoïstisch?

En geldt dit ook voor Koerden die vluchten uit Turkije omdat ze op straat worden geterroriseerd door Turkse Nationalisten?

4: Hoe doe je dat met je geloof (de islam).
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2013, 17:57   #5
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid
 
The_Belgian_Kurd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
1: Mooi en altijd hé.

2: Dat is niet de bedoeling van het Transhumanisme hé.

Natuurlijk kan men het gaat misbruiken maar dat is geen argument tegen het Transhumanisme. Een technologische revolutie gaat er hoe dan ook komen. Daar je tegen verzetten is erg nihilistisch.

3: Is dat niet erg egoïstisch?

En geldt dit ook voor Koerden die vluchten uit Turkije omdat ze op straat worden geterroriseerd door Turkse Nationalisten?

4: Hoe doe je dat met je geloof (de islam).
2) De bedoeling van het internet was toch ook niet om mensen hun privacy te schenden en al hun gegevens te bewaren

3) Die kunnen terecht in Zuid-Koerdistan (Noord-"Irak") waar ze een warme welkom zullen krijgen. Maar het is een beetje ingewikkeld: De MHP, De Turkse facistische nationalisten, halen geen enkele stemmen in Noord-Koerdistan(Zuid-Oost "Turkije"). De inwoners zijn voor 99% Koerdisch en het is onwaarschijnlijk dat een Facistische Turk daar wil gaan wonen.

4) Hoe bedoel je?
__________________
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement”
The_Belgian_Kurd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2013, 18:00   #6
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
2) De bedoeling van het internet was toch ook niet om mensen hun privacy te schenden en al hun gegevens te bewaren

3) Die kunnen terecht in Zuid-Koerdistan (Noord-"Irak") waar ze een warme welkom zullen krijgen. Maar het is een beetje ingewikkeld: De MHP, De Turkse facistische nationalisten, halen geen enkele stemmen in Noord-Koerdistan(Zuid-Oost "Turkije"). De inwoners zijn voor 99% Koerdisch en het is onwaarschijnlijk dat een Facistische Turk daar wil gaan wonen.

4) Hoe bedoel je?
1: Maar dat is niet het punt hé.

De technologische revolutie komt er gewoon. Wij moeten er alleen nu voor zorgen dat dat ook allemaal goed gaat verlopen.

2: Ja, maar dat is niet echt wat ik bedoel.

Waarom zou jij hier wel mogen wonen en een ander niet?

3: Een dier moet toch onverdoofd geslacht worden in de islam?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2013, 18:06   #7
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid
 
The_Belgian_Kurd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
1: Maar dat is niet het punt hé.

De technologische revolutie komt er gewoon. Wij moeten er alleen nu voor zorgen dat dat ook allemaal goed gaat verlopen.

2: Ja, maar dat is niet echt wat ik bedoel.

Waarom zou jij hier wel mogen wonen en een ander niet?

3: Een dier moet toch onverdoofd geslacht worden in de islam?
1) Tja en hoe wil je dat fixen?

2) Heb ik niet gezehd, maar het land is gewoon vol. We kunnen niet elk jaar 50,000 mensen binnenlaten, we leven al met 11 miljoen man op een oppervlakte van 30.000 vierkante km.

3) Ik ben vegetarisch en ik vindt dat verschrikkelijk. Ik heb nog nooit een dier geslacht, omdat ik er altijd medelijden meekrijg. Maar ik weet niet wat de Islam over dieren slachten zegt, dus kan ik u ook geen duidelijke antwoord geven.
__________________
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement”
The_Belgian_Kurd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2013, 18:09   #8
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
1) Tja en hoe wil je dat fixen?

2) Heb ik niet gezehd, maar het land is gewoon vol. We kunnen niet elk jaar 50,000 mensen binnenlaten, we leven al met 11 miljoen man op een oppervlakte van 30.000 vierkante km.

3) Ik ben vegetarisch en ik vindt dat verschrikkelijk. Ik heb nog nooit een dier geslacht, omdat ik er altijd medelijden meekrijg. Maar ik weet niet wat de Islam over dieren slachten zegt, dus kan ik u ook geen duidelijke antwoord geven.
1: Gewoon, zoals dat nu ook gaat?

Technologie wordt over het algemeen niet misbruikt. Natuurlijk er zijn chemische wapens enz.

Maar over het algemeen valt het reuze mee.

2: Dat argument is toch wel afgezaagd hoor.

België is al heel lang een land van migratie en het is nog steeds niet overbevolkt geraakt.

De gedachten dat door open grenzen de buitenlanders uit de lucht komen vallen is saai, kleinburgerlijk en gewoon onwaar.

3: Aha.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2013, 18:22   #9
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid
 
The_Belgian_Kurd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
1: Gewoon, zoals dat nu ook gaat?

Technologie wordt over het algemeen niet misbruikt. Natuurlijk er zijn chemische wapens enz.

Maar over het algemeen valt het reuze mee.

2: Dat argument is toch wel afgezaagd hoor.

België is al heel lang een land van migratie en het is nog steeds niet overbevolkt geraakt.

De gedachten dat door open grenzen de buitenlanders uit de lucht komen vallen is saai, kleinburgerlijk en gewoon onwaar.

3: Aha.
1) Het zou natuurlijk een grote stap vooruit zijn, maar de gevaren worden nog groter. Stel u iets voor dat nog gevaarlijker is dan Chemische en biologische wapens

2) Das mijn mening he, misschien da ge er anders over denkt, maar get leven draait om geluk. Jij hebt het geluk gehad om in een welvarende land te geboren zijn, een ander heeft dat geluk niet en wordt geboren in een sloppenwijk in New Delhi
__________________
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement”
The_Belgian_Kurd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2013, 18:25   #10
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Dus we moeten mensen met kanker ook niet meer helpen?

Het leven draait immers om geluk. En als je dat geluk niet hebt... tja pech gehad.

Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2013, 18:28   #11
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid
 
The_Belgian_Kurd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Dus we moeten mensen met kanker ook niet meer helpen?

Het leven draait immers om geluk. En als je dat geluk niet hebt... tja pech gehad.
Je begrijpt me verkeerd. Ze hebben het ongeluk gehad om de ziekte te krijgen, maar ze hebben het GELUK dat ze behandeld kunnen worden
__________________
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement”
The_Belgian_Kurd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2013, 18:29   #12
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
Je begrijpt me verkeerd. Ze hebben het ongeluk gehad om de ziekte te krijgen, maar ze hebben het GELUK dat ze behandeld kunnen worden
Dus mensen hebben het ongeluk gehad om in een bepaald land geboren te worden, maar ze hebben het geluk dat ze in een ander land terecht kunnen.

Wat is het verschil?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2013, 18:39   #13
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid
 
The_Belgian_Kurd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Dus mensen hebben het ongeluk gehad om in een bepaald land geboren te worden, maar ze hebben het geluk dat ze in een ander land terecht kunnen.

Wat is het verschil?
Groot, anders zou er geen integratieprobleem zijn.
__________________
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement”
The_Belgian_Kurd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2013, 18:44   #14
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
Groot, anders zou er geen integratieprobleem zijn.
Daar gaat het allemaal niet om.

Het gaat om de manier van aanpak.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2013, 18:47   #15
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid
 
The_Belgian_Kurd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Daar gaat het allemaal niet om.

Het gaat om de manier van aanpak.
Er zijn verschillende aanpakken geweest, telkens was het een mislukking. Als de persoon in kwesrie zich niet wil aanpassen, is er ook geen sprake van integratie
__________________
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement”
The_Belgian_Kurd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2013, 18:48   #16
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Jij ben een rasechte Koerd, met roep naar een ethnonationalistische Koerdische identiteit en natie, los van Turkije etc. eenderzijds.
Anderzijds een Belgisch nationalist, België, een samenraapsel van onverbonden volkeren en toonbeeld van de dysfunctionaliteit van niet-natiestaten.
Een Koerdische ethno-natie eisen en tegelijkertijd verdedigen dat wij Vlamingen, Walen, Duitsers, Luxemburgers, moeten blijven samenhokken in dit verdriet der volkeren genaamd België.

Hoe rijm jij dat zonder mentale patstellingen zo groot dat ze aneurysma's veroorzaken?
__________________
Wortelloze bomen vallen

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 15 september 2013 om 18:53.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2013, 18:49   #17
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
Er zijn verschillende aanpakken geweest, telkens was het een mislukking. Als de persoon in kwesrie zich niet wil aanpassen, is er ook geen sprake van integratie
Geef eens een duidelijke definitie van "aanpassen".
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2013, 18:55   #18
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid
 
The_Belgian_Kurd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Jij ben een rasechte Koerd, met roep naar een ethnonationalistische Koerdische identiteit en natie eenderzijds.
Anderzijds een Belgisch nationalist, België, een samenraapsel van onverbonden volkeren en toonbeeld van de dysfunctionaliteit van niet-natiestaten.
Een Koerdische ethno-natie eisen en tegelijkertijd verdedigen dat wij Vlamingen, Walen, Duitsers, Luxemburgers, moeten blijven samenhokken in dit verdriet der naties genaamd België.

Hoe rijm jij dat zonder mentale patstellingen zo groot dat ze aneurisma's veroorzaken?
Misschien eens naar mijn posts kijken: ik heb er spijt van dat ik Belgian heb gezet ipv Vlaamse Koerd. Ik ben een voorstander van een onafhankelijk Vlaanderen, aangezien België een kunstmatige staat is.
__________________
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement”
The_Belgian_Kurd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2013, 18:57   #19
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid
 
The_Belgian_Kurd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Geef eens een duidelijke definitie van "aanpassen".
Aanpassen: Dat ik jullie taal leer, gewoontes leer, cultuur leer, dat ik ga werken als iedere burger, dat ik belastingen betaal als elke burger.
__________________
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement”
The_Belgian_Kurd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2013, 18:59   #20
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
Aanpassen: Dat ik jullie taal leer, gewoontes leer, cultuur leer, dat ik ga werken als iedere burger, dat ik belastingen betaal als elke burger.
Taal = akkoord

gewoontes = Belgische gewoontes, wat zijn dat precies?

cultuur = Belgische cultuur, wat is dat precies?

Werken = Mwau, in dit systeem akkoord.

Belasting = Mwau, in dit systeem akkoord.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be