Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 17 maart 2017, 22:43   #1
Leica
Schepen
 
Geregistreerd: 24 augustus 2014
Berichten: 482
Standaard Hoe lang nog?

Hoe lang nog sluiten wij onze ogen voor de islaminvasie in Europa? Hoe lang nog sluiten de leiders van de EU hun ogen en negeren ze de wil van het volk? Ik kan me moeilijk voorstellen dat de meerderheid van de bevolking een overheersing van de islam wil! Hoe lang zal het nog duren vooraleer er een burgeroorlog uitbreekt? Of zal het een godsdienstoorlog zijn?
Leica is offline  
Oud 17 maart 2017, 23:22   #2
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leica Bekijk bericht
Hoe lang nog sluiten wij onze ogen voor de islaminvasie in Europa? Hoe lang nog sluiten de leiders van de EU hun ogen en negeren ze de wil van het volk? Ik kan me moeilijk voorstellen dat de meerderheid van de bevolking een overheersing van de islam wil! Hoe lang zal het nog duren vooraleer er een burgeroorlog uitbreekt? Of zal het een godsdienstoorlog zijn?
Zo lang het Coudenhove-Kalergi Plan van kracht is.

http://curiales.nl/2015/10/24/coudenhove-kalergi-eu/

https://detheorist.nl/post/europa-mo...ras-het-bewijs
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 18 maart 2017, 00:03   #3
Loki
Parlementsvoorzitter
 
Loki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2008
Berichten: 2.273
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leica Bekijk bericht
Hoe lang nog sluiten wij onze ogen voor de islaminvasie in Europa? Hoe lang nog sluiten de leiders van de EU hun ogen en negeren ze de wil van het volk? Ik kan me moeilijk voorstellen dat de meerderheid van de bevolking een overheersing van de islam wil! Hoe lang zal het nog duren vooraleer er een burgeroorlog uitbreekt? Of zal het een godsdienstoorlog zijn?
Europa doet aan paniekvoetbal, de invasie moet nog beginnen. Klimaatopwarming gaat een ongeziene volksverhuizing teweegbrengen. Grenzen sluiten kan misschien tijdelijk, maar op middellange termijn is het contraproductief. Concreet gaat dit beleid in Europa een massa volk opleveren dat leeft in de illegaliteit.. In eenvoudig nederlands heet dit: "de kop in het zand beleid".

De wil van het volk??? Sinds wanneer kan er sprake zijn van de wil van het volk.
Ik neem aan dat we van hetzelfde 'volk' zijn, doch is mijn wil toch wat anders dan dat van 'mijn' volk. Tenzij dat 'volk' eigenlijk mijn vriendenkring is.
Welke mening behoort het volk toe, de consensus, de meerderheid of alles tegelijk.
Hoe wordt die mening gevormd? Algemene kennis, actief informeren, passief informeren of gewoon gelul?

Hoe groter de groep dat 'het volk' genoemd wordt, hoe platter haar mening zal zijn. Democratie werk pas goed op kleine schaal, op grote school is het nonsens. Zelfs de Grieken hadden dat snel door.
Loki is offline  
Oud 18 maart 2017, 00:21   #4
Leica
Schepen
 
Geregistreerd: 24 augustus 2014
Berichten: 482
Standaard

Waarom zouden grenzen sluiten contraproductief werken? Leg dat eens uit? M.i. blijkt het open stellen van grenzen net contraproductief te werken.
Het multiculsprookje is voorbij....
Leica is offline  
Oud 18 maart 2017, 00:41   #5
Loki
Parlementsvoorzitter
 
Loki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2008
Berichten: 2.273
Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door Loki : 18 maart 2017 om 00:42.
Loki is offline  
Oud 18 maart 2017, 00:41   #6
Loki
Parlementsvoorzitter
 
Loki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2008
Berichten: 2.273
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leica Bekijk bericht
Waarom zouden grenzen sluiten contraproductief werken? Leg dat eens uit? M.i. blijkt het open stellen van grenzen net contraproductief te werken.
Het multiculsprookje is voorbij....
Een grens is geen deur...Je kan een muur bouwen zoals Trump, maar zoals ze in Duitsland weten is die nooit sluitend. Bovendien spreken we van een vluchtelingenstroom die verschillende decennia zal aanhouden, ook binnen de EU trouwens zullen er volksverhuizingen van zuid naar noord plaatsvinden.

De multicul is geen sprookje, maar bittere realiteit. Je kan daar boos om zijn, maar dat is dan ook alles. Het is contraproductief als je tijd verspeelt in het niet aanvaarden van de complicaties van klimaatsverandering. De mensen zullen hier geraken en dan vooral diegenen met geld. De illegaliteit van mensen zal op die manier exploderen, maar helaas ook de criminaliteit. Dit is het recept voor de politiestaat om onvrede te onderdrukken..
Loki is offline  
Oud 18 maart 2017, 12:29   #7
Odol
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2015
Berichten: 1.274
Standaard

@loki

Je zit in een eindeloze loop die zichzelf voedt.

Haal uw oogkleppen eens af.

Steun in eigen regio, geen overzetboot. Geen riant leefloon, geen smartphones, internet, gratis imam op de koop toe en de vluchtelingenstroom is beheersbaar.
Odol is offline  
Oud 20 maart 2017, 10:16   #8
Kaal
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 november 2003
Berichten: 4.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Loki Bekijk bericht
Een grens is geen deur...Je kan een muur bouwen zoals Trump, maar zoals ze in Duitsland weten is die nooit sluitend. Bovendien spreken we van een vluchtelingenstroom die verschillende decennia zal aanhouden, ook binnen de EU trouwens zullen er volksverhuizingen van zuid naar noord plaatsvinden.
Je hebt gelijk enkel in de zin dat een grens op zich niemand tegenhoudt. Maar je kan wel degelijk een grens hermetisch afsluiten.

Dertig jaar lang hebben de communistische landen van Europa hun grens met het Westen volledig afgesloten.

Israël heet ook een muur gebouwd en die is sluitend.

Hongarije heeft ook een soort muur gebouwd en de vluchtelingenstroom gestopt.

Duitsland heeft geen muur gebouwd en heeft ook niet de intentie om haar grenzen te sluiten. Dat de grens in dat geval geen deur is is dan ook niet meer dan normaal. Je moet je grenzen eerst willen sluiten.
Kaal is offline  
Oud 20 maart 2017, 11:46   #9
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.865
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Loki Bekijk bericht
Hoe groter de groep dat 'het volk' genoemd wordt, hoe platter haar mening zal zijn.
Klopt. Zit maar eens aan tafel met een groep kennissen. Hoe groter de groep, hoe nietszeggender de gesprekken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Loki Bekijk bericht
Democratie werk pas goed op kleine schaal, op grote school is het nonsens. Zelfs de Grieken hadden dat snel door.
Volledig mee akkoord.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Loki Bekijk bericht
Grenzen sluiten kan misschien tijdelijk, maar op middellange termijn is het contraproductief. Concreet gaat dit beleid in Europa een massa volk opleveren dat leeft in de illegaliteit.. In eenvoudig nederlands heet dit: "de kop in het zand beleid".
Hoe is controle uitoefenen op wie er jouw land binnenkomt nu contraproductief? Een huis zonder muren is geen huis en een land zonder grenzen is geen land. Staan de ramen en deuren van jouw huis altijd wagenwijd open? En zorgt het afsluiten van jouw huis tot een stijging van het aantal ongenode gasten? Ik dacht het niet!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Loki Bekijk bericht
Een grens is geen deur...Je kan een muur bouwen zoals Trump, maar zoals ze in Duitsland weten is die nooit sluitend.
Een maatregel hoeft niet 100% sluitend te zijn om effectief te zijn. Een groot ontradend effect is meestal genoeg.

En naar wat refereer je wanneer je het over Duitsland hebt? Het ijzeren gordijn? Of de instroom van migranten gedurende de jongste jaren? Wat dat laatste betreft, die massa is niet binnengeraakt door allerlei barrières te overwinnen, maar doordat Merkel elke barrière heeft weggehaald en letterlijk honderdduizenden ongedocumenteerde migranten haar land heeft binnengesleept.

Merkel en haar marionnetten bij de EU hebben in 2015 de voedselhulp aan vluchtelingenkampen in het Midden-Oosten drastisch en gecoördineerd teruggeschroefd:

Germany drops EU rules to allow in Syrian refugees

U.N. Funding Shortfalls and Cuts in Refugee Aid Fuel Exodus to Europe

WFP to cut food vouchers for Syrian refugees in Jordan and Lebanon

Tegelijk beloofde ze dat iedereen die in Duitsland aanklopt met een (onverifieerbaar) vluchtelingenverhaal gratis geld, eten en onderdak ging krijgen.

Ook nu nog worden vluchtelingen Europa binnengesleept. No-borders activisten vissen mensen uit rubberbootjes op 2 km van de Libische kust en transporteren ze helemaal naar de Italiaanse kust:

https://www.theguardian.com/world/20...-borders-chief

http://www.zerohedge.com/news/2016-1...-mediterranean

Dit zijn geen vluchtelingenfamilies maar vooral mannelijke singles - economische opportunisten die, eenmaal in Europa, samentroepen in sloppenwijken en no-go zones:

http://nos.nl/artikel/2122901-olympi...htelingen.html

De weinige vrouwen zijn voor vier vijfde seksslavinnen die door de Nigeriaanse maffia aan het werk worden gezet als spotgoedkope prostituees:

https://www.theguardian.com/global-d...t-crisis-level

Hun slavendrijvers kunnen zich geen betere handlangers wensen dan al die NGO's die met hun schepen gratis en voor niets de laatste en moeilijkste reisetappe van hun slachtoffers voor hun rekening nemen.

Indien die mensen zouden worden opgevist en terug afgezet op de Libische kust en hun boot vernietigd, dan zal er snel geen sprake meer zijn van illegale instroom.

Dus die instroom die volgens jou iets onvermijdelijks is dat ons overkomt, is in werkelijkheid een humanitaire ramp georganiseerd door de Europese politieke elite onder het voorwendsel van mededogen en met een air van morele superioriteit.

Het is een leugen die de media klakkeloos overneemt en waar we dag in dag uit mee rond de oren worden geslagen.

Citaat:
If you repeat a lie often enough, people will believe it, and you will even come to believe it yourself.

-- Joseph Goebbels
vanderzapig is offline  
Oud 20 maart 2017, 12:41   #10
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leica Bekijk bericht
Hoe lang nog sluiten wij onze ogen voor de islaminvasie in Europa? Hoe lang nog sluiten de leiders van de EU hun ogen en negeren ze de wil van het volk? Ik kan me moeilijk voorstellen dat de meerderheid van de bevolking een overheersing van de islam wil! Hoe lang zal het nog duren vooraleer er een burgeroorlog uitbreekt? Of zal het een godsdienstoorlog zijn?
Hangt er vanaf. Het doel van Groen (voor de allochtonen) en Vlaams Belang (voor de autochtonen) iis om zoveel mogelijk haat en polarisatie te creëren tot een moment dat we al braakneigingen krijgen om naar een ander ras dan het onze te kijken. Op dat moment zal er waarschijnlijk 't 1 en 't ander gebeuren. Voorlopig nog niet want de gemiddelde Belg is momenteel nog meer bezig met de lengte van zijn gazon, of dat 'm stoofvleessaus of een curryworst gaat pakken, dan met de kleur van zijn buur.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline  
Oud 23 maart 2017, 20:01   #11
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Hangt er vanaf. Het doel van Groen (voor de allochtonen) en Vlaams Belang (voor de autochtonen) iis om zoveel mogelijk haat en polarisatie te creëren tot een moment dat we al braakneigingen krijgen om naar een ander ras dan het onze te kijken. Op dat moment zal er waarschijnlijk 't 1 en 't ander gebeuren. Voorlopig nog niet want de gemiddelde Belg is momenteel nog meer bezig met de lengte van zijn gazon, of dat 'm stoofvleessaus of een curryworst gaat pakken, dan met de kleur van zijn buur.
Of iemands kleur daar iets met te maken heeft dat lijkt mij niet echt juist.

Het gaat er eerder om of bepaalde groepen mensen onze leefregels, wetten en plichten op een deftige manier willen naleven. (wij moeten het in hun landen ook niet gaan uithangen)

Pijnlijk detail is dat dit ver te zoeken is in bepaalde gevallen en dat het zelfs zover gaat dat er groepen zijn die hun eigen regeltjes aan ons (de EU in het algemeen) willen opdringen.

Ik denk te weten dat we die groepen mensen al jaren de kans gegeven hebben om zich aan te passen wat ze uiteindelijk nog steeds niet doen laat staan ooit gedaan te hebben, ze vertikken het gewoon.

Dan lijkt het mij ook niet nodig om ze nog verder te blijven uitnodigen en toe te laten tot ons land/de EU.

Wij hebben ze ontvangen, jobs gegeven (zelfs voor onze eigen mensen) alle mogelijke toegevingen gedaan, wat krijgen we daar voor in de plaats????

Trop c'est trop ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 maart 2017 om 20:05.
Universalia is offline  
Oud 2 april 2017, 16:16   #12
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Of iemands kleur daar iets met te maken heeft dat lijkt mij niet echt juist.

Het gaat er eerder om of bepaalde groepen mensen onze leefregels, wetten en plichten op een deftige manier willen naleven. (wij moeten het in hun landen ook niet gaan uithangen)

Pijnlijk detail is dat dit ver te zoeken is in bepaalde gevallen en dat het zelfs zover gaat dat er groepen zijn die hun eigen regeltjes aan ons (de EU in het algemeen) willen opdringen.

Ik denk te weten dat we die groepen mensen al jaren de kans gegeven hebben om zich aan te passen wat ze uiteindelijk nog steeds niet doen laat staan ooit gedaan te hebben, ze vertikken het gewoon.

Dan lijkt het mij ook niet nodig om ze nog verder te blijven uitnodigen en toe te laten tot ons land/de EU.

Wij hebben ze ontvangen, jobs gegeven (zelfs voor onze eigen mensen) alle mogelijke toegevingen gedaan, wat krijgen we daar voor in de plaats????

Trop c'est trop ...
De Franstaligen in Vlaanderen zijn daar een stichtend voorbeeld van. Als die het niet moeten, waarom zouden de 'anderen' dat dan doen?
TREBRON is offline  
Oud 3 april 2017, 11:29   #13
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Of iemands kleur daar iets met te maken heeft dat lijkt mij niet echt juist.

Het gaat er eerder om of bepaalde groepen mensen onze leefregels, wetten en plichten op een deftige manier willen naleven. (wij moeten het in hun landen ook niet gaan uithangen)

Pijnlijk detail is dat dit ver te zoeken is in bepaalde gevallen en dat het zelfs zover gaat dat er groepen zijn die hun eigen regeltjes aan ons (de EU in het algemeen) willen opdringen.

Ik denk te weten dat we die groepen mensen al jaren de kans gegeven hebben om zich aan te passen wat ze uiteindelijk nog steeds niet doen laat staan ooit gedaan te hebben, ze vertikken het gewoon.

Dan lijkt het mij ook niet nodig om ze nog verder te blijven uitnodigen en toe te laten tot ons land/de EU.

Wij hebben ze ontvangen, jobs gegeven (zelfs voor onze eigen mensen) alle mogelijke toegevingen gedaan, wat krijgen we daar voor in de plaats????

Trop c'est trop ...
Heeft wel met kleur te maken, hoe donkerder de kleur, hoe minder kritiek erop toegelaten is. Daarom mag je niet elke getinte een terrorist noemen, maar wel elke blanke een nazi, zelfs een staatshoofd mag het.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline  
Oud 3 april 2017, 11:41   #14
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Loki Bekijk bericht
Een grens is geen deur...Je kan een muur bouwen zoals Trump, maar zoals ze in Duitsland weten is die nooit sluitend.
Als linkie-winkie moet je toch wat gedachtesprongen maken hoor.

1) Het feit dat iemand zal proberen je oplossing te omzeilen wilt dus feitelijk zeggen dat je maar beter niets doet?
Volgens dezelfde logica zouden we beter stoppen mensen te vervolgen voor moord. Er gebeuren immers nog steeds moorden, ondanks het feit dat dit verboden is, sterker nog, sommige mensen komen er zelfs mee weg. Volgens dezelfde logica moeten we dus concluderen dat de wet op moorden en het toepassen daarvan, nutteloos is. Linkse logica.

2) In Duitsland weten ze heel goed dat zo'n muur wel werkt, of men had met 16 miljoen Oost-Duitsers in West-Berlijn gezeten ipv. 616 000 waarvan er zo'n 40 000 de grens EN latere muur overgestoken zijn.

Citaat:
During 1962 to 1988 the flow averaged one sixth what it had been during 1949-61. With the erection of the wall, Berlin quickly went from being the easiest place to make an unauthorized crossing between East and West Germany to being the most difficult.
__________________
Wortelloze bomen vallen

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 3 april 2017 om 12:06.
AnarchoChristophe is offline  
Oud 3 april 2017, 12:08   #15
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Hoe is controle uitoefenen op wie er jouw land binnenkomt nu contraproductief? Een huis zonder muren is geen huis en een land zonder grenzen is geen land. Staan de ramen en deuren van jouw huis altijd wagenwijd open? En zorgt het afsluiten van jouw huis tot een stijging van het aantal ongenode gasten? Ik dacht het niet!
.
Volgens de cultuur-marxisten moet je geen muren bouwen en sloten hebben, want inbraken gebeuren toch. Je huis beveiligen is dus bij gevolg nutteloos.
__________________
Wortelloze bomen vallen
AnarchoChristophe is offline  
Oud 3 april 2017, 12:15   #16
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Volgens de cultuur-marxisten moet je geen muren bouwen en sloten hebben, want inbraken gebeuren toch. Je huis beveiligen is dus bij gevolg nutteloos.
Niet meer naar rechts en links kijken als je de straat oversteekt, want een auto zou je nog steeds kunnen scheppen.
Nietzsche is offline  
Oud 3 april 2017, 12:37   #17
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ras en moslims zijn 2 verschillende dingen. Bovendien als er geen olie was gevonden in de Wahabische gemeenten in den Golf dan waren moslims in ons midden en buiten niet zo fanatiek en 'achterlijk' geweest als nu.

Voor mij een vraag voor u een weet; welke 'mongool' heeft begin 20e eeuw, religie gelijkgesteld aan ras ?

Maybe Hitler of zijn leermeester ?

Een Egyptisch ras creëren in combinatie met het sodomiseren of uitroeien van Wahabies midden 20e eeuw had ook tot de mogelijkheden kunnen behoren.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 3 april 2017 om 12:41.
Frankenstein is offline  
Oud 3 april 2017, 14:09   #18
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Niet meer naar rechts en links kijken als je de straat oversteekt, want een auto zou je nog steeds kunnen scheppen.
Jep, dat soort redeneringen.
__________________
Wortelloze bomen vallen
AnarchoChristophe is offline  
Oud 3 april 2017, 14:16   #19
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ras en moslims zijn 2 verschillende dingen. Bovendien als er geen olie was gevonden in de Wahabische gemeenten in den Golf dan waren moslims in ons midden en buiten niet zo fanatiek en 'achterlijk' geweest als nu.
Lol. Ze zijn daar al zo'n 1400 jaar fanatiek. Islam noemt dat.
Betreft achterlijk, dat zijn ze daar al sinds de val van Fatimiden in de 12de eeuw.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Voor mij een vraag voor u een weet; welke 'mongool' heeft begin 20e eeuw, religie gelijkgesteld aan ras ?
Maybe Hitler of zijn leermeester ?
Het zijn vooral de Joden zelf die dat gedaan hebben. Ze doen dat vandaag nog, zie hun etnostaat. Bekeerlingen kunnen bijvoorbeeld niet de Israelische/Joodse nationaliteit kunnen aanvragen zonder te bewijzen dat ze van etnische joodse afkomst zijn, hoewel "alle Joden" Israelisch staatsburger kunnen worden. Daarenboven is je bekeren tot het jodendom ook niet iets wat je zomaar doet. Dat kost je letterlijk vlees en bloed, als de rabbijn je al aanvaard (want die moet eerst drie maal weigeren).

Dat is zo gek natuurlijk niet vanuit hun standpunt.
__________________
Wortelloze bomen vallen
AnarchoChristophe is offline  
Oud 3 april 2017, 16:09   #20
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Lol. Ze zijn daar al zo'n 1400 jaar fanatiek. Islam noemt dat.
Betreft achterlijk, dat zijn ze daar al sinds de val van Fatimiden in de 12de eeuw.

Het zijn vooral de Joden zelf die dat gedaan hebben. Ze doen dat vandaag nog, zie hun etnostaat. Bekeerlingen kunnen bijvoorbeeld niet de Israelische/Joodse nationaliteit kunnen aanvragen zonder te bewijzen dat ze van etnische joodse afkomst zijn, hoewel "alle Joden" Israelisch staatsburger kunnen worden. Daarenboven is je bekeren tot het jodendom ook niet iets wat je zomaar doet. Dat kost je letterlijk vlees en bloed, als de rabbijn je al aanvaard (want die moet eerst drie maal weigeren).

Dat is zo gek natuurlijk niet vanuit hun standpunt.
Inderdaad, maar wel 'open borders' voor Europa promoten. O vey.
Nietzsche is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be