Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 april 2019, 13:57   #41
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Zij die de buurt aan het Noordstation onveilig maken zijn allemaal illegalen, en willen dat ook blijven. Zij willen helemaal geen asiel aanvragen. Dus heeft/had Francken daar ook geen uitstaans mee. Het BHG is volledig verantwoordelijk voor de (wan)orde en netheid van haar regio.
2
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2019, 14:00   #42
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Wat wel een overduidelijk feit is: Bartje is een zagevent. Altijd maar zagen en klagen en de schuld op anderen steken.

Hij had weer een sterk argument: Antwerpen had dubbel zoveel asielzoekers als Gent. Wat hij ‘vergeet’ is dat Antwerpen ook dubbel zoveel inwoners heeft als Gent.
Per duizend inwoners.



Door uw ziekelijke haat op alles wat maar ruikt naar de N-VA, is uw vermogen om begrijpend te lezen ferm aangetast.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2019, 14:04   #43
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Per duizend inwoners.



Door uw ziekelijke haat op alles wat maar ruikt naar de N-VA, is uw vermogen om begrijpend te lezen ferm aangetast.
Mijnen beste, ik heb geen kristallen bol waarin ik kan zien dat De Wever IMPLICIET 'per duizend' of 'relatief' bedoelde. Ik lees gewoon in HLN dat hij zei:

https://forum.politics.be/showpost.p...4&postcount=39

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...-was~a8177063/

Citaat:
Tussen 2014 en vorig jaar ving Antwerpen al dubbel zoveel asielzoekers op dan Gent. Bovendien mag je niet vergeten dat mensen die een verblijfsvergunning krijgen nog eens naar een grootstad trekken.”

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 april 2019 om 14:05.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2019, 14:06   #44
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Per duizend inwoners.



Door uw ziekelijke haat op alles wat maar ruikt naar de N-VA, is uw vermogen om begrijpend te lezen ferm aangetast.
Als zelfs dadeemelee al vndt dat één Gentenaar maar een halve Antwerpenaar is...
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2019, 14:10   #45
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Als zelfs dadeemelee al vndt dat één Gentenaar maar een halve Antwerpenaar is...
Gentenaars kunnen hun klachten richten naar:

Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2019, 14:13   #46
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.600
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Per duizend inwoners.



Door uw ziekelijke haat op alles wat maar ruikt naar de N-VA, is uw vermogen om begrijpend te lezen ferm aangetast.
Van sommigen vraagt men zich inderdaad af of ze wel willen lezen.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2019, 14:32   #47
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Mijnen beste, ik heb geen kristallen bol waarin ik kan zien dat De Wever IMPLICIET 'per duizend' of 'relatief' bedoelde. Ik lees gewoon in HLN dat hij zei:

https://forum.politics.be/showpost.p...4&postcount=39

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...-was~a8177063/
Gij leest de verkeerde gazetten, dat is alles.
In de (papieren) GvA staan ook de cijfers 11.8/1000 voor Antwerpen en 5.4/1000 voor Gent. Zo moeilijk is dat toch niet?
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2019, 14:39   #48
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Gij leest de verkeerde gazetten, dat is alles.
In de (papieren) GvA staan ook de cijfers 11.8/1000 voor Antwerpen en 5.4/1000 voor Gent. Zo moeilijk is dat toch niet?
Ik vind dat jullie goed bezig zijn daar in aantwaarpe. Doe zo voort ! Nie pleuje !!!


En dank U, Bart, voor de bijkomende capaciteit in eigen streek voor nog een container vol vluchtelingen erbij te nemen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2019, 14:43   #49
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.600
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik vind dat jullie goed bezig zijn daar in aantwaarpe. Doe zo voort ! Nie pleuje !!!


En dank U, Bart, voor de bijkomende capaciteit in eigen streek voor nog een container vol vluchtelingen erbij te nemen.
...U toegezonden door ons aller ovld-lid, onze Maggie...
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2019, 06:13   #50
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Als Maggie "150 kg" De BLOCK eens haar werk deftig zou doen en elke vluchteling a military binnen de 24 uur terug zou sturen dan waren die extra asielcentra niet nodig. Pakken goedkoper en daar zal ze wel een draagvlak voor vinden. Helaas wil Maggie van België het paradijs voor de vluchtelingen maken. Ten koste van de eigen bevolking. Maar Maggie rekent nu eenmaal op meer stemmen van de allochtone bevolking, de nieuwe Belgen
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2019, 07:13   #51
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Als Maggie "150 kg" De BLOCK eens haar werk deftig zou doen en elke vluchteling a military binnen de 24 uur terug zou sturen dan waren die extra asielcentra niet nodig. Pakken goedkoper en daar zal ze wel een draagvlak voor vinden. Helaas wil Maggie van België het paradijs voor de vluchtelingen maken. Ten koste van de eigen bevolking. Maar Maggie rekent nu eenmaal op meer stemmen van de allochtone bevolking, de nieuwe Belgen
Maar 150 kilo? Of had je het alleen over haar hoofd?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2019, 08:59   #52
gertc
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 6.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Deze kwestie levert de nva een extra bonus stemmen op in mei.
Ah, dus het is De Wever zelf die gevraagd heeft om dit asielcentrum? Gewoon om stemmen te winnen.
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2019, 09:42   #53
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Als Maggie "150 kg" De BLOCK eens haar werk deftig zou doen en elke vluchteling a military binnen de 24 uur terug zou sturen dan waren die extra asielcentra niet nodig. Pakken goedkoper en daar zal ze wel een draagvlak voor vinden. Helaas wil Maggie van België het paradijs voor de vluchtelingen maken. Ten koste van de eigen bevolking. Maar Maggie rekent nu eenmaal op meer stemmen van de allochtone bevolking, de nieuwe Belgen
Natuurlijk is dat een kiesvee proberen te winnen spelletje.

Alle manieren zijn 'goed' tegenwoordig om de autochtone bevolking op de achtergrond te duwen dat hebben we al wel kunnen vaststellen de laatste jaren.

Zoals u terecht schreef zou Maggie inderdaad elke vluchteling/illegaal gelijk terug de deur te wijzen al laat ze het maar klinken als: Wij zitten volzet!

Maar neen snel nog even de mensen tegen het hoofd stoten en nog maar wat asielcentra gaan openen.

Zouden we dat moeten zoeken achter dat mensen met obesitas vrij wankel op hun benen staan en op bepaalde ogenblikken overgaan tot het reflecteren van hun eigen frustraties naar anderen toe, de autochtone bevolking in dit geval?

Of is dat te hoog uit de lucht gegrepen de bovenstaande zin?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 14 april 2019 om 09:43.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2019, 09:44   #54
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Dat zijn hier twee vliegen in één klap. De joden hebben ook schrik.

Michael Freilich (N-VA) over asielcentrum: “Dit kan gevaarlijk zijn voor Joodse gemeenschap”
Vandaag om 16:45

ANTWERPEN / DEURNE - Michael Freilich, Antwerps kandidaat op de N-VA-Kamerlijst, ziet met de komst van het asielcentrum in Deurne ook een gevaar voor de Joodse gemeenschap in Antwerpen.

“We weten dat de laatste maanden er een grote toestroom is van vluchtelingen uit Gaza”, zegt Freilich. “Sommigen van hen zijn na schermutselingen met de Israëlische strijdkrachten gehandicapt geworden. Zij zouden dus wel eens in het nieuwe asielcentrum in Deurne komen. Alleen maken deze mensen geen onderscheid tussen Antwerpse en Israëlische Joden. Dit kan voor gevaarlijke situaties zorgen. Ik herinner mij nog de Palestijnse man die enkele maanden geleden Antwerpse joden belaagde. Ik vraag mij dus af of Fedasil hierover wel genoeg bij heeft stilgestaan bij de keuze voor Deurne.”
Dus wanneer migranten de spanningen van thuislanden meebrengen spreken we van twee vliegen in één klap?
Geldt dit dan ook voor vrouwen en kinderen aangesloten bij IS?
Of draait u dan van windrichting, met het argument dat het Belgen zijn?
Die dames zagen anders hun kalifaat als " thuisland" en brengen hoe dan ook spanningen mee, gezien hun fanatiek gedachtengoed, met uw pleidooi moeten we hen wel daar laten.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2019, 09:49   #55
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Freilich zit al jaren te smachten naar een aanslag op joodse doelwitten.
Ik denk eerder dat u mensen bedoeld met gedachtengoed van onze huismoslima Guinni, die heeft het over twee vliegen in één klap. En omwille van dat gedachtengoed wijst de Joodse gemeenschap op dat gevaar, niet denkbeeldig lijkt me.

Maar goed een asielcentrum voor gehandicapte migranten, wat betekent dat die mensen bij erkenning levenslang op kosten van de belastingbetaler zullen leven, moet kunnen toch, in een tijd dat bejaarden hier rond moeten komen van pakweg 800 euro.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2019, 09:58   #56
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Een artikel 'leerde' ...

AIVD waarschuwt: ook ISIS-dames zijn geen hulpeloze slachtoffers, maar getraind voor terrorisme.

Die inlichtingendienst gaat gewoon van het standpunt uit dat:

Citaat:
Jihadisten m/v zijn allemaal even gevaarlijk, aldus de inlichtingendienst.
Ook daar zal naar alle waarschijnlijkheid verschil van mening over zijn maar toch ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2019, 10:30   #57
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
De block doet ten minste iets.
Francken liet de zaak maar betijen, deed niets tegen de pipi&kaka in het Noordstation, reed enkel achter transmigranten met politiecombi's, enz.
Want de pipi & kaka in het Noordstation zijn na de overname door Maggie opgelost?

https://www.hln.be/de-krant/brussel-...-een~a66e84a8/

Artikel van 11 april 2019
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2019, 10:32   #58
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Freilich zit al jaren te smachten naar een aanslag op joodse doelwitten.
Bijzonder laag, zelfs gemeten naar de alhier geldende normen.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2019, 10:34   #59
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Wat wel een overduidelijk feit is: Bartje is een zagevent. Altijd maar zagen en klagen en de schuld op anderen steken.
Daar heeft Maggie zelf ook een handje van weg.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2019, 10:37   #60
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik denk eerder dat u mensen bedoeld met gedachtengoed van onze huismoslima Guinni, die heeft het over twee vliegen in één klap. En omwille van dat gedachtengoed wijst de Joodse gemeenschap op dat gevaar, niet denkbeeldig lijkt me.

Maar goed een asielcentrum voor gehandicapte migranten, wat betekent dat die mensen bij erkenning levenslang op kosten van de belastingbetaler zullen leven, moet kunnen toch, in een tijd dat bejaarden hier rond moeten komen van pakweg 800 euro.
Om nog te zwijgen over de gigantische wachtlijsten die in België bestaan voor hulpbehoevende ouderen.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be