Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Filip Dewinter (Vlaams Blok) - 16 tot 22 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Filip Dewinter (Vlaams Blok) - 16 tot 22 februari "De man die niet uit het nieuws is weg te branden. De opgang van zijn partij, het Vlaams Blok stond ook garant voor zijn persoonlijke carrière. Als grote tegenstander van het stemrecht voor migranten is hij ook nu actueel present. Als Bruggeling zete

 
 
Discussietools
Oud 22 februari 2004, 18:46   #21
Bieke
Vreemdeling
 
Bieke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace

Het is tijd dat wij eens met ons allen moeten gaan inzien dat ons land vol is. Elke migrant die er nog bijkomt maakt ons land iets onleefbaarder.
Elkeen die zich tot het Vlaams Blok bekeert maakt het leven voor de anderen onleefbaarder, bedoel je toch? Een maatschappij vol haat, daar dank ik voor.

Citaat:
Wegens schaarste worden bouwgronden en huizen onbetaalbaar. Onze wegen beginnen meer en meer op grote parkeerplaatsen te lijken. Veel van onze wegen kunnen gewoon niet nog meer mensen aan.
Heb je het nu over de rijke Nederlanders?


Citaat:
Elke vreemdeling die er bijkomt zorgt ervoor dat er rechtstreeks of onrechtstreeks één werkloze of steuntrekker bijkomt.
Vraag eens aan uw grootouders hoedat dat komt. Die mensen hebben het België gezien van na de 2de WO en de opbouw ervan. Dat migranten net zoals veel Belgen werkloos zijn, is niet HUN fout.

Citaat:
Als wij dat met ons allen gaan inzien en niet enkel de Vlaams Blokkers, dan kunnen wij samen beginnen te bouwen aan een leefbare samenleving met een kleiner aantal vreemdelingen die wel integreerbaar zijn.
Leven in een monotoon grijs Vlaanderen? De zelfdoding staat nu al op de eerste plaats voor de mannen in Vlaanderen. Gaat hier plezant worden.
__________________
Solidariteit tussen Vlamingen, Walen en migranten
Bieke is offline  
Oud 22 februari 2004, 19:03   #22
Muisje
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: oost vlaanderen
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Hoe meer rechten je aan vreemdelingen geeft, hoe meer rechten je van ons afneemt.
kun je dat eens even verklaren? Of een voorbeeld geven van hoe vreemdelingen bepaalde rechten geven gelijk staat aan rechten van belgen afneemt?

Dat klinkt eigenlijk alsof je door migranten stemrecht te geven, de belgen hun stemrecht afneemt...
Of door een migrant recht te geven op een bestaansminimum je dat van een belg afneemt...
of heb ik je verkeerd begrepen?
__________________
~trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never knew~
Muisje is offline  
Oud 24 februari 2004, 00:42   #23
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.108
Standaard

Citaat:
- de partner die overkomt dient verplicht zijn eigen burgerschapscursus zelf te betalen;
ok, waarom niet.

Citaat:
- de partner die overkomt moet slagen voor een verplichte burgerschapsproef, met als sanctie remigratie;
Wat houdt die burgerschapsproef in, enkel de taal goed spreken of moeten ze ook witloof in kaassaus kunnen klaarmaken en het repertoire van Will Tura kennen? geldt die ook voor mensen die met Amerikanen of Canadezen trouwen of enkel voor "de bruine"? Het is duidelijk er geen sprake kan zijn van inburgering het eerste jaar, dus als ze na enkele jaren niet slagen moeten ze van hun geliefde gescheiden worden en gedeporteerd worden?

Citaat:
- een minimumleeftijd voor de partner die wordt overgebracht (bv. 24 jaar).
Waarom? wat als ik van een meisje hou dat 22 is?

Iemand die de taal spreekt en werk vindt en de wetten naleeft is volgens mij ingeburgerd, ik denk dat u de verkeerde mensen viseert.
Er moeten wel maatregelen genomen worden tegen schijnhuwelijken en tegen de penetratie van islamfundamentalisme en onderdrukking van de vrouw.

Citaat:
België is totaal ongeschikt om nog meer migranten op te nemen. Als wij dat met ons allen gaan inzien en niet enkel de Vlaams Blokkers, dan kunnen wij samen beginnen te bouwen aan een leefbare samenleving met een kleiner aantal vreemdelingen die wel integreerbaar zijn.
Waarom, BelgiË vergrijst en de migranten hebben veel kinderen die voor ons pensioen zullen moeten zorgen binnen 40 jaar... Onze universiteiten, ziekenhuizen etc. hebben ook nood aan geschoolde migranten, die voor een groot deel bijdragen aan de economische heropleving in de VS. BelgiË is niet echt overbevolkt, de bevolkingsgroei is gestagneerd en als de economie weer aantrekt zullen we mensen tekort komen. Het probleem met ruimetlijke ordening kan gemakkelijk opgelost worden door in de hoogte te bouwen en meer ruimte te laten voor natuur en landbouw en minder voor lelijke fermetten en lintbebouwing.
tomm is offline  
Oud 26 februari 2004, 01:09   #24
jules
Staatssecretaris
 
jules's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 oktober 2003
Locatie: Antwerpen en zo
Berichten: 2.565
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Het is tijd dat wij eens met ons allen moeten gaan inzien dat ons land vol is. Elke migrant die er nog bijkomt maakt ons land iets onleefbaarder.

Wegens schaarste worden bouwgronden en huizen onbetaalbaar. Onze wegen beginnen meer en meer op grote parkeerplaatsen te lijken. Veel van onze wegen kunnen gewoon niet nog meer mensen aan.
Elke vreemdeling die er bijkomt zorgt ervoor dat er rechtstreeks of onrechtstreeks één werkloze of steuntrekker bijkomt. .
Dan kan je net zo goed zeggen dat iedere baby die in Vlaanderen geboren wordt ons alnd onleefbaar maakt. Zullen we de Chinese 2-kinderen per gezin regel dan maar ineens adopteren ?



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Elke vreemdeling die er nog bijkomt vergroot procentueel de vreemdelingencriminaliteit. Deze opsomming kunnen wij met nog heel wat negatieve voorbeelden voortzetten.
Tenzij het natuurlijk een niet-criminele vreemdeling is, dan daalt de vreemdelingencriminaliteit ...
jules is offline  
Oud 26 februari 2004, 01:27   #25
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jules
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Het is tijd dat wij eens met ons allen moeten gaan inzien dat ons land vol is. Elke migrant die er nog bijkomt maakt ons land iets onleefbaarder.

Wegens schaarste worden bouwgronden en huizen onbetaalbaar. Onze wegen beginnen meer en meer op grote parkeerplaatsen te lijken. Veel van onze wegen kunnen gewoon niet nog meer mensen aan.
Elke vreemdeling die er bijkomt zorgt ervoor dat er rechtstreeks of onrechtstreeks één werkloze of steuntrekker bijkomt. .
Dan kan je net zo goed zeggen dat iedere baby die in Vlaanderen geboren wordt ons alnd onleefbaar maakt. Zullen we de Chinese 2-kinderen per gezin regel dan maar ineens adopteren ?
Zolang er niet meer kinderen geboren worden dan nodig om de bevolking op peil te houden of zelfs te laten afnemen, gaat uw redenering niet op.
Bobke is offline  
Oud 26 februari 2004, 01:32   #26
jules
Staatssecretaris
 
jules's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 oktober 2003
Locatie: Antwerpen en zo
Berichten: 2.565
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Zolang er niet meer kinderen geboren worden dan nodig om de bevolking op peil te houden of zelfs te laten afnemen, gaat uw redenering niet op.
Het Vlaams Blok is bij mijn weten anders wel voorstander van grote gezinnen ...
jules is offline  
Oud 26 februari 2004, 02:03   #27
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jules
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Zolang er niet meer kinderen geboren worden dan nodig om de bevolking op peil te houden of zelfs te laten afnemen, gaat uw redenering niet op.
Het Vlaams Blok is bij mijn weten anders wel voorstander van grote gezinnen ...
Geen idee waar het blok voor staat.
Ik zie ze te weinig op tv om hun standpunt terzake uit te leggen.
Bobke is offline  
Oud 26 februari 2004, 11:25   #28
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filippe De Winter
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Filip Dewinter schreef:
- de partner die overkomt dient verplicht zijn eigen burgerschapscursus zelf te betalen;

Straffe kost.
Jullie leggen eisen op, maar de sollicitant moet voor de kosten opdraaien.
Een soort selectie op basis van kapitaalkrachtigheid.
Wij verplichten niemand te immigreren, mijn beste.
Immigratie verplichten jullie niet.
Maar dat is geen antwoord op mijn vaststelling dat jullie wél inburgeringscursus wensen te verplichten én te doen betalen.

Met welk recht zou een partij bepalen aan welke normen je moet voldoen om hier te wonen?
De grootste debiel, de meest onaangepaste kwiet, de vervaarlijkte crimineel, de grootste boef, vormt voor jullie geen probleem, maar owee als hij toevallig in een ander land op de wereld botste. Dan begint plots de selectiviteit , xenofobie en zelfs mysoxenie op te spelen.

Ook blijft mijn vraag wie plots zomaar gaat bepalen aan welke arbitraire criteria en normen iemand van elders moet voldoen om hier te verblijven.

Citaat:
Ik twijfel er niet aan dat een man en een vrouw die elkaar graag zien even goed zullen gaan samenwonen in het land van herkomst. Overwint de liefde niet alles?
Liefde heeft hier nogabollen mee te maken.
Het gaat erom dat iedereen het recht toekomt om te wonen waar hij wenst met dezelfde rechten en plichten, zonder onderscheid op ras, afkomst, religie, cultuur etc.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 26 februari 2004, 18:11   #29
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ongewenste Europeaan
Stop toch met FDW alweer lastig te vallen met zaken, waarover er al zoveel liters inkt gevloeid is. Vreemdelingen die huwen met een Vlaming en zich in Vlaanderen aanpassen, kunnen m.i. perfecte Vlamingen worden - natuurlijk enkel als zij slagen voor een burgerschapsproef. Het kind dat daaruit voorvloeid is ONTEGENSPREKELIJK Vlaams !
Sorry, 't is een dicussieforum hier.
En daar werken demagogische truuks om iemand het zwijgen op te leggen niet.
Hier kan je niet anders dan iemand laten uitpraten en luid typen helpt ook al geen zier.

't Is niet aan iedereen gegeven om louter op basis van argumenten te discussiëren.

Als dat niet lukt, druk gewoon op het kruisje in de rechterbovenhoek of gebruik de toetsencombinatie alt F4

Geen dank
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 8 juni 2004, 06:29   #30
pietervdb
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 8 juni 2004
Berichten: 1
Standaard

Niet alle buitenlanders in Belgie zijn criminelen of uit op een verblijfsvergunning door huwelijk.
Net zoals niet alle Belgen racisten zijn, zijn er genoeg voorbeelden van buitenlanders die wel positief bijdragen aan de economie en van België.

Ikzelf zal in ieder geval niet buigen voor "stomme" Belgen die denken dat ze mij kunnen verbieden mijn zwarte vrouw lief te hebben. Zelfs een discussie starten over liefde tussen 2 verschillende rassen en het al dan niet toelaten van gemengde huwelijken is al een stap te ver. Want zeg nu zelf, wie ben jij om te oordelen? Meestal zijn diegenen met de meeste vooroordelen nu net de Belgen die sociaal achtergesteld zijn en een bekrompen visie hebben over vreemdelingen. Scheer toch niet steeds iedereen over dezelfde kam.

Akkoord dat er verschillende problemen zijn met jongerencriminaliteit onder de allochtonen, en ja daar kan wel over gepraat worden en zelfs iets aan gedaan worden op een constructieve manier. Ouders van deze jongeren dienen in eerste plaats betrokken te worden in de dialoog en verantwoordelijk te worden gesteld voor de daden van de kids.

Mijn vrouw is zwart, spreekt Engels, Italiaans, Swahili, 10 talen uit haar geboorteland en na 1 jaar een hartig mondje Nederlands.

Dus ik ben bang om op het VL Blok te stemmen aangezien dit het leven van mijn prachtige vrouw en ons samenzijn kan schaden. Zelfs de vermelding van een burgerschapsproef is schrikwekkend, aangezien zoiets uitermate breed kan geinterpreteerd worden.
Gaat een politieke partij mij verbieden het bed te delen met mijn vrouw of kinderen te krijgen omdat ze niet slaagde voor een burgerschapsproef??

Pieter
pietervdb is offline  
Oud 4 juli 2004, 20:07   #31
tigerpants
Burgemeester
 
Geregistreerd: 20 juni 2004
Locatie: Kortessem
Berichten: 517
Stuur een bericht via MSN naar tigerpants
Standaard

Ik zal u zeggen wat de ENIGE aanvaardbare, menselijke oplossing is om de migrantenstroom te doen verminderen:

Ervoor zorgen dat het in de landen van herkomst beter gaat!! En niet door voedselhulp etc., want zo worden ze alleen maar afhankelijker, maar door hun te steunen in het opbouwen van een welvarende staat...
tigerpants is offline  
Oud 5 november 2004, 01:32   #32
aaliyah
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 5 november 2004
Locatie: antwerpen
Berichten: 3
Standaard

Ik snap niet waarom er de laatste tijd zoveel zever wordt gemaakt.... allochtonen zijn er altijd al geweest, zowel goei als slechte!! Vroeger zijn we ze allemaal gaan halen en nu wil een onnozel manneke als filip de winter ze allemaal effe gaan terug sturen... "aanpassen of buiten" zoals hij het zo subtiel zegt! Eerst en vooral iedereen wordt geboren als een eigen persoontje.. met zijn eigen geloof,eigen achtergrond,eigen karakter en eigen mening... en ik vind het verkeerd om mensen te dwingen om dit zomaar op te geven,want ik weet niet of u het beseft meneer de winter, maar voor de meeste van deze mensen is hun geloof opgeven (of hun "aanpassen") juist hetzelfde als een deel van hun leven,wie ze zijn opgeven! Want de eerste generatie is naar hier gehaald toen we ze nodig hadden en zijn hier dus gebleven en kregen kinderen die net als ik (en alle andere jongeren) gewoon naart school gaan en de nederlandse taal machtig zijn (zelfs soms beter als de autochtoonse gemeenschap) En ik heb er ook helemaal geen problemen mee als er een allochtoons meisje met een hoofddoek in de klas zit... wat doet ze daar in hemelsnaam verkeerd mee? ze leert toch mee de lessen die wij leren,tis niet dat die hoofddoek haar oppeens minder intelligent maakt ofzo?! Geloof mij ik zou ook maar al te graag een pet op zetten ofzo als ik een bad hair day had het zijn juist de mensen die hiervan een probleem maken,waar iets aan gedaan zou moeten worden,want deze mensen zijn het voorbeeld van onverdraagzaamheid... want hoewel deze meisjes hen niet hinderen,toch geven ze er commentaar op! en is het nog nooit niemand op gevallen als filip de winter over "de allochtoonse gemeenschap" spreekt hij het dan meestal alleen maar over marokkanen heeft... zoals met die rellen in borgerhout twee jaar geleden ofzo, ik zal het nooit vergeten hoe u er toen op wees dat het marokkaanse jongeren waren die toen bij die rellen betrokken waren... eerlijk meneer de winter , gaat u mij vertellen dat u zo een kenner bent,dat u werkelijk kunt zeggen wanneer iemand,marokkaan,turk,portugees,spanjaard,italiaan ,chileen of dergelijke is???? mag ik in u plaats als ik daar een overtuigde NEE plaatste! trouwens de jongens van de school waar ik toen op zat zaten er ook tussen en guess what marokkanen waren in de minderheid,zelfs belgische jongeren zaten daar tussen!! Ik raad u aan toch eens naar de oogarts te gaan! kijk,dat u iets wil doen aan de illigalen tot daar toe,of wil zorgen voor hardere straffen voor de criminelen en idd iederen crimineel te straffen volgens de wet van oorsprong... Maar over de gemende huwelijke hebt u volgens mij niets maar dan ook niets in de pap te brokken!! Niet elk huwelijk is schijn meneer de winter! En het is niet om dat één van de betrokkene toevallig een "bruine" kleur heeft,dat het iets louche is!! Ik zelf ben ook opgegroeit in een culturele samenleving en zou graag hebben dat mijn kinderen dit ook doen! Ik ben ook samen met een turkse jongen en mijn beste vriend is een marokkaan! En als ik nu beslis om later mij te bekeren tot de islam (wat ik wel zeker van plan ben,of ik nu wel of niet trouw met een moslim) dan is dat mijn zaak en mijn zaak alleen!! Wie bent u om mij dat te verbieden?! en als ik nu besluit om moslim te worden (zonder dat ik samen ben met een moslim) ,gaat u mij dan ook het land uitgooien?! Naar waar? dan kan ik mij al een beetje voorbereiden door een garderobe te kopen enz... Of ja als ik dan moest trouwen met mijn turkse vriend,kan ik met hem mee gaan ofwa? bullshit,als ik besluit naar een ander land te imigreren is dat omdat ik dat zo wil,niet omdat u dat wil! U leeft in een droomwereld dat u denk om de allochtoonse gemeenschap te verdrijven uit belgië om zo een witter belgië te maken... Denk u nu echt dat u dit zal kunnen doen zonder slag of stoot?! u zou gewoon een burgeroorlog veroorzaken,net als meneer bush nu op weg is om een derde wereldoorlog te veroorzaken (niet dat wat er na gebeurd nog telt,want dit zou het einde van de wereld betekenen!) Trouwens ik weet ni hoe u er tegenover staat om uw eigen dochter dan ook uit het land te gooien,want ik begin meer en meer te denken dat uw haat tegenover marokkanen,meer een persoonlijke vendetta is! Omdat ze uw dochter ook "ingepalmt" hebben of oei misschien wist u dat nog niet dat uw dochter zich ook in het allochtoonse gezelschap voortbeweegde????! Als daar maar geen gemengd huwelijk van komt!!
aaliyah is offline  
Oud 5 november 2004, 01:40   #33
aaliyah
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 5 november 2004
Locatie: antwerpen
Berichten: 3
Standaard

Ah ja nog een kleine iets... als u nu gaat zeggen ik heb alleen iets tegen allochtonen die zich niet aanpassen blablabla (M.a.w. geen belgische pas bezitten enz..) mijn beste vriend is hier geboren en getogen,spreekt beschaafder nederlands als ik,maar heeft geen belgische pas,alleen een marokkaanse... denkt u dat u hem het land uitgaat zetten dan?! dat had u gedroomt... of mag hij wel blijven,gaat u ze allemaal in een rij laten staan en er een klapke met doen en dan beslissen of ze mogen blijven of nie?! wie waant u zich? oppermachtig ofzo?! Maar ja zoals jezus zei: "vergeef hem god (allah) hij is onwetend"
aaliyah is offline  
Oud 10 november 2004, 15:20   #34
bk232214
Gouverneur
 
Geregistreerd: 3 april 2002
Berichten: 1.309
Standaard Je moet alles durven

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pietervdb
Niet alle buitenlanders in Belgie zijn criminelen of uit op een verblijfsvergunning door huwelijk.
Net zoals niet alle Belgen racisten zijn, zijn er genoeg voorbeelden van buitenlanders die wel positief bijdragen aan de economie en van België.

Ikzelf zal in ieder geval niet buigen voor "stomme" Belgen die denken dat ze mij kunnen verbieden mijn zwarte vrouw lief te hebben. Zelfs een discussie starten over liefde tussen 2 verschillende rassen en het al dan niet toelaten van gemengde huwelijken is al een stap te ver. Want zeg nu zelf, wie ben jij om te oordelen? Meestal zijn diegenen met de meeste vooroordelen nu net de Belgen die sociaal achtergesteld zijn en een bekrompen visie hebben over vreemdelingen. Scheer toch niet steeds iedereen over dezelfde kam.

Akkoord dat er verschillende problemen zijn met jongerencriminaliteit onder de allochtonen, en ja daar kan wel over gepraat worden en zelfs iets aan gedaan worden op een constructieve manier. Ouders van deze jongeren dienen in eerste plaats betrokken te worden in de dialoog en verantwoordelijk te worden gesteld voor de daden van de kids.

Mijn vrouw is zwart, spreekt Engels, Italiaans, Swahili, 10 talen uit haar geboorteland en na 1 jaar een hartig mondje Nederlands.

Dus ik ben bang om op het VL Blok te stemmen aangezien dit het leven van mijn prachtige vrouw en ons samenzijn kan schaden. Zelfs de vermelding van een burgerschapsproef is schrikwekkend, aangezien zoiets uitermate breed kan geinterpreteerd worden.
Gaat een politieke partij mij verbieden het bed te delen met mijn vrouw of kinderen te krijgen omdat ze niet slaagde voor een burgerschapsproef??

Pieter
Er zijn veel blanke pooiers in Antwerpen , die hun zwarte werkkrachten komen afhalen in een mooie auto aan het koningsplein .
bk232214 is offline  
Oud 12 januari 2005, 13:42   #35
bk232214
Gouverneur
 
Geregistreerd: 3 april 2002
Berichten: 1.309
Standaard

Ik weet persoonlijk een kennis van mij is driemaal getrouwd met buitelandse vrouwen .Twee uit Cuba daar is hij van gescheiden , nu is hij weer getrouwd met een vrouw uit Rusland er is toch iets dat niet klopt . De cubaanse vrouwen werken nu in Antwerpen de rest laat ik aan de denkers over.
bk232214 is offline  
Oud 16 januari 2005, 23:11   #36
Peter001
Banneling
 
 
Peter001's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Sint-Lievens-Houtem
Berichten: 188
Stuur een bericht via MSN naar Peter001
Standaard

Tja er zijn huwelijken waar men een vraagteken kan bijplaatsen!!! Maar dat fenomeen heeft altijd al bestaan en zal men moeilijk uit onze maatschappij kunnen bannen.
Peter001 is offline  
Oud 20 januari 2005, 21:41   #37
aaliyah
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 5 november 2004
Locatie: antwerpen
Berichten: 3
Standaard

Pfff mensen stop gewoon is met da zeveren over "gemengde huwelijken".... er is niemand die iemand kan verbieden met iemand om te gaan,laat staan trouwen... we zijn toch allemaal vrij geboren... Laat iedereen gewoon zelf beslissen en zelf alles meemaken en als het dan blijkt dat men zich vergist heeft... whatever dan, tleven bestaat uit vallen en opstaan en what doesn't kill you,only makes you stronger!! Men zou beter mensen helpen die in de problemen zitten om het één of het ander,dan mensen te behoeden voor iets dat misschien zo puur en mooi is!! Door iets te verbieden maak je het alleen maar aantrekkelijker + dat je niemand de kans geeft te exploreren!! Mijn vorig bericht was gewoon in de hoop dat filip de winter het persoonlijk zou lezen... want ik haat die mens zijn naïeviteit en onmenselijkheid! En idd iedereen heeft recht op een eigen mening,maar dan moet je andere ook het recht geven die zelf te hebben en die dan ook te respecteren!! Op zich heeft vlaams belang ook miss paar goeie punten, maar er zijn zoveel (slechte) punten die doodgezwegen worden en met mensen zoals filip de winter of frank vanhecken (of whatever) als hoofdfiguren (met elk hun om ter racistische opmerkingen) gaan ze nooit hun gelijk halen! Ik ben ook vlaming en ik steun hen niet.... en ik ken hopen vlamingen die mijn mening delen... hebben wij dan geen recht om gehoord te worden (ik citeer filip de winter na de verkiezingen... "twee miljoen vlaamse kiezers moeten gehoord worden") Nee... er moet een compromis komen tussen die twee miljoen vlamingen die pro zijn en de zoveel miljoenen andere die contra zijn!! En dat zal nooit lukken door het vlaams belang aan de macht te brengen, dien mens denk alleen maar aan zijn eigen belang meer ni!
aaliyah is offline  
Oud 21 januari 2005, 17:53   #38
R. Heydrich
Banneling
 
 
R. Heydrich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2003
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bieke
Wat denkt het Vlaams Blok over gemengde huwelijken en de kinderen die daaruit voortspruiten?

Ik heb nog een link bovengehaald over de gemengde huwelijken tussen bewoners van de Canarische Eilanden en Vlamingen ten tijde van de inquisitie. Van deze nazaten zijn er ongetwijfeld verschillenden terug naar Vlaanderen gekeerd. Zijn het dan Spanjaarden of Vlamingen?




http://www.ping.be/~sintlod9/canaris...che_hfst_4.htm
Gemengde huwelijken dienen verboden te worden. Rasvermenging is volkerenmoord!!!!!!
R. Heydrich is offline  
Oud 21 januari 2005, 18:31   #39
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R. Heydrich
Gemengde huwelijken dienen verboden te worden. Rasvermenging is volkerenmoord!!!!!!
Integendeel, mijn lieve vriend: er zouden van overheidswege quota moeten opgelegd worden aan Vlaamse gezinnen: bij een gezin met twee kinderen moet er MINSTENS één kind een gemengd huwelijk aangaan. Bij gezinnen met vier kinderen of meer moeten er minstens twee kinderen een gemengd huwelijk aangaan. Per extra kind dat een gemengd huwelijk aangaat, krijgt zowel het gezin als het kind een fikse subsidie van de staat! Op die manier zullen we binnen de kortste keren één groot volk zijn en is het gedaan met al die raszuiverheidszever. 8)
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 23 januari 2005, 19:30   #40
R. Heydrich
Banneling
 
 
R. Heydrich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2003
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Integendeel, mijn lieve vriend: er zouden van overheidswege quota moeten opgelegd worden aan Vlaamse gezinnen: bij een gezin met twee kinderen moet er MINSTENS één kind een gemengd huwelijk aangaan. Bij gezinnen met vier kinderen of meer moeten er minstens twee kinderen een gemengd huwelijk aangaan. Per extra kind dat een gemengd huwelijk aangaat, krijgt zowel het gezin als het kind een fikse subsidie van de staat! Op die manier zullen we binnen de kortste keren één groot volk zijn en is het gedaan met al die raszuiverheidszever. 8)
Ik kies men vrienden wel *knip*

Laatst gewijzigd door tronca : 24 januari 2005 om 02:22.
R. Heydrich is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be