Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 april 2013, 13:00   #981
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Wel dat eerste is mijn homepage en van die derde staat er op mijn werk langs mijn buro een enorm tv scherm dat enkel die post uitzendt, maar kom.
Kan je dat niet aanklagen bij de ombudsdienst of zo? Dergelijke praktijken zijn echt wel heel manipulatief, laat je dat zomaar toe?

Laatst gewijzigd door MIS : 1 april 2013 om 13:00.
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2013, 19:25   #982
Gambassi
Parlementsvoorzitter
 
Gambassi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2012
Locatie: Lokeren
Berichten: 2.360
Standaard

Citaat:
Savatage;
Jij zou de mosterd nog gehaald kunnen hebben uit die eerste boek. Daar vonden ze ook altijd hele bergen goud
Juist,

en daar waren ze ook nog eerlijk, bestonden vrienden nog
en kreeg de slechterik op zijn kop op het einde.

Heel wat anders dan al die halve waarheden in 'de tijd' en de straffeloze banken-witteboordcriminaliteit van tegenwoordig.

Kent ge trouwens de titel van het volgende album al ?

Jommeke krijgt honger.

Vandaar dat de banken al jaren de kleine filialen opdoeken en in superbeveiligde bunkers zonder loketten kruipen.
Zien dit al jaaaren aankomen.
Gambassi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2013, 09:08   #983
Ben2
Schepen
 
Geregistreerd: 8 augustus 2012
Berichten: 412
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben2 Bekijk bericht
Dus je noemt mij een oplichter zonder enige vorm van bewijs? IK PIK DAT NIET! Jouw insinuaties zijn gebaseerd op niets en al helemaal verkeerd.

Ik neem mij voor uit te zoeken wie jij precies bent. Je bent ook actief op andere fora dus dat moet makkelijk uit te zoeken zijn. Daar waar jij over praat zit ik midden in, capiche?


Naar aanleiding van deze posting heb ik een officiële waarschuwing gekregen van Politics.be

Dit dus nadat Erw mij een BEDRIEGER had genoemd.


De rechtvaardigheid op dit forum is ver zoek!
__________________
"De hoge spaarquote van de Belgen is één grote blijk van wantrouwen tegenover de pensioenbeloftes van de overheid." - Stefaan Michielsen in De Tijd (23/09/2016).

Laatst gewijzigd door Ben2 : 2 april 2013 om 09:08.
Ben2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2013, 09:10   #984
Ben2
Schepen
 
Geregistreerd: 8 augustus 2012
Berichten: 412
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ja, Ben2's post is de zo typisch-hysterische peptalk waarmee de geldvoorniks club anderen poogt te lokken tot kopen ongeacht de prijs. Gedurende maart/april 2011 waren edelmetaalfora vergeven van zulke peptalk. En toen dumpte de geldvoorniks club.
Het woord voor zoiets is 'oplichting', en diegenen die het bedrijven worden 'oplichters' genoemd.
En wat is de motivatie ervoor? Ook voor de hand liggend: krak dezelfde als de motivatie van de centrale banken / het parasitaire bevolkingsdeel. Uiteindelijk doel: andermans producten kunnen kopen zonder te moeten helpen te produceren.


In deze posting noemt ERW mij zwart op wit een BEDRIEGER.

Hij krijgt daarvoor géén officiële waarschuwing.

Dat is totaal onrechtvaardig.
__________________
"De hoge spaarquote van de Belgen is één grote blijk van wantrouwen tegenover de pensioenbeloftes van de overheid." - Stefaan Michielsen in De Tijd (23/09/2016).
Ben2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2013, 09:43   #985
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben2 Bekijk bericht
Naar aanleiding van deze posting heb ik een officiële waarschuwing gekregen van Politics.be. Dit dus nadat Erw mij een BEDRIEGER had genoemd. De rechtvaardigheid op dit forum is ver zoek!
Om dit te vermijden had ik voorgesteld om een subcategorie te maken binnen economie, enerzijds economie, anderzijds monopoly. Mensen hebben de neiging om dat steeds te verwarren en dan komt er vrijwel automatisch ruzie van. Hebben hiervoor ook een wetsvoorstel ingediend maar politiek heeft nog wat tijd nodig om te begrijpen waar het nu over gaat.

Laatst gewijzigd door MIS : 2 april 2013 om 09:44.
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2013, 09:45   #986
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben2 Bekijk bericht
In deze posting noemt ERW mij zwart op wit een BEDRIEGER. Hij krijgt daarvoor géén officiële waarschuwing. Dat is totaal onrechtvaardig.
Auschwitz is niet het resultaat van rationalisme. Auschwitz is het resultaat van een irrationeel gebruik van de vele producten van het rationalisme. Auschwitz is rationalisme dat gekaapt is door tribalisme, door een etnocentrische mythologie van Blut und Boden en rassenwaan, geworteld in het land, romantisch van oriëntatie en barbaars in haar etnische zuiveringen. Met pijl en boog behoort genocide niet tot de serieuze mogelijkheden maar met staal en steenkool, verbrandingsmotoren en gaskamers, machinegeweren en atoombommen wel. Dat zijn geen rationele verlangens, hoe men rationaliteit ook definieert – het zijn etnocentrische vormen van tribalisme die zich meester hebben gemaakt van de werktuigen van een geavanceerd bewustzijn en ze voor de allerlaagste doeleinden inzetten. Auschwitz is niet het slotakkoord van de rede, maar van het tribalisme.
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2013, 10:09   #987
Gambassi
Parlementsvoorzitter
 
Gambassi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2012
Locatie: Lokeren
Berichten: 2.360
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ja, Ben2's post is de zo typisch-hysterische peptalk waarmee de geldvoorniks club anderen poogt te lokken tot kopen ongeacht de prijs. Gedurende maart/april 2011 waren edelmetaalfora vergeven van zulke peptalk. En toen dumpte de geldvoorniks club.
Het woord voor zoiets is 'oplichting', en diegenen die het bedrijven worden 'oplichters' genoemd.
En wat is de motivatie ervoor? Ook voor de hand liggend: krak dezelfde als de motivatie van de centrale banken / het parasitaire bevolkingsdeel. Uiteindelijk doel: andermans producten kunnen kopen zonder te moeten helpen te produceren.
Goud stond in maart /april 2011 : 1000€ per ounce.
Nu staat het 1246€ /ounce.

Wat is uw probleem eigenlijk ?
Wie is er opgelicht sinds maart 2011 ?
De mensen die 25 % winst maken intussen ?

Bril kopen ?
Pak nen zilverkleurige misschien.
Gambassi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2013, 10:12   #988
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gambassi Bekijk bericht
Goud stond in maart /april 2011 : 1000€ per ounce.
Nu staat het 1246€ /ounce.

Wat is uw probleem eigenlijk ?
Wie is er opgelicht sinds maart 2011 ?
De mensen die 25 % winst maken intussen ?

Bril kopen ?
Pak nen zilverkleurige misschien.
Hoe kom je tot die 25% plots? Betekent dit dat we binnenkort een inflatieaanpassing krijgen voor hetzelfde percentage? Of is die Goudoorlog van overheden doorgestoken kaart waardoor we allemaal dat goud willen en de prijs stijgt?
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2013, 11:25   #989
Vito
Europees Commissaris
 
Vito's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juli 2010
Berichten: 6.423
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben2 Bekijk bericht
Naar aanleiding van deze posting heb ik een officiële waarschuwing gekregen van Politics.be

Dit dus nadat Erw mij een BEDRIEGER had genoemd.


De rechtvaardigheid op dit forum is ver zoek!
Ik vond uw bewoordingen ook nogal bedreigend eigenlijk, zeker omdat Erw je niet rechtstreeks een bedrieger heeft genoemd...
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2013, 11:32   #990
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Ik vond uw bewoordingen ook nogal bedreigend eigenlijk, zeker omdat Erw je niet rechtstreeks een bedrieger heeft genoemd...
Klopt wel, Erw werkt bij de staat en die hebben andere technieken.
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2013, 12:16   #991
Ben2
Schepen
 
Geregistreerd: 8 augustus 2012
Berichten: 412
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Ik vond uw bewoordingen ook nogal bedreigend eigenlijk, zeker omdat Erw je niet rechtstreeks een bedrieger heeft genoemd...

Nee het is waar

Erw noemde mij enkel een OPLICHTER.
__________________
"De hoge spaarquote van de Belgen is één grote blijk van wantrouwen tegenover de pensioenbeloftes van de overheid." - Stefaan Michielsen in De Tijd (23/09/2016).
Ben2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2013, 12:32   #992
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben2 Bekijk bericht
Nee het is waar. Erw noemde mij enkel een OPLICHTER.
Zoals gesteld werkt Erw bij de staat, de term oplichter is een projectie vanuit het onbewuste, is niet zozeer op jou bedoeld Ben. Mensen van de overheid doen dat om zichzelf te beschermen tegen ontmaskering.

Laatst gewijzigd door MIS : 2 april 2013 om 12:33.
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2013, 12:41   #993
Ben2
Schepen
 
Geregistreerd: 8 augustus 2012
Berichten: 412
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MIS Bekijk bericht
Zoals gesteld werkt Erw bij de staat, de term oplichter is een projectie vanuit het onbewuste, is niet zozeer op jou bedoeld Ben. Mensen van de overheid doen dat om zichzelf te beschermen tegen ontmaskering.
Yeah sure
__________________
"De hoge spaarquote van de Belgen is één grote blijk van wantrouwen tegenover de pensioenbeloftes van de overheid." - Stefaan Michielsen in De Tijd (23/09/2016).
Ben2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2013, 12:43   #994
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben2 Bekijk bericht
Yeah sure
Zeer zeker, heb je al eens een politieker gezien die stress heeft, nee toch? Het is een gezellig onderonsje die strategieën bedenken om de bevolking tegen elkaar op te zetten, schijnbaar zijn ze tegen elkaar maar dat is de facade natuurlijk.
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2013, 22:20   #995
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben2 Bekijk bericht
In deze posting noemt ERW mij zwart op wit een BEDRIEGER.

Hij krijgt daarvoor géén officiële waarschuwing.

Dat is totaal onrechtvaardig.
Helemaal niet, jongetje. Iedereen kon hier reeds dagen jouw persoonlijke aanvallen meelezen die je hier geplaatst had. Het forum werkt hier met een puntensysteem zodat de kwaliteit bewaard blijft. Dergelijke discussiemethodes horen hier niet thuis, spaar die maar op voor je goudforums.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2013, 22:33   #996
Ben2
Schepen
 
Geregistreerd: 8 augustus 2012
Berichten: 412
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Helemaal niet, jongetje. Iedereen kon hier reeds dagen jouw persoonlijke aanvallen meelezen die je hier geplaatst had. Het forum werkt hier met een puntensysteem zodat de kwaliteit bewaard blijft. Dergelijke discussiemethodes horen hier niet thuis, spaar die maar op voor je goudforums.

Is de voetbal gedaan, JONGETJE?
__________________
"De hoge spaarquote van de Belgen is één grote blijk van wantrouwen tegenover de pensioenbeloftes van de overheid." - Stefaan Michielsen in De Tijd (23/09/2016).
Ben2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2013, 22:40   #997
plakker
Minister
 
plakker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 3.730
Standaard

Kunnen jullie eventjes stoppen met het kind uit te hangen en verder gaan over het onderwerp, er zijn echter nog mensen die geïnteresseerd zijn en willen bijleren, vecht jullie vete uit in PM
__________________
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2013, 06:39   #998
Gambassi
Parlementsvoorzitter
 
Gambassi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2012
Locatie: Lokeren
Berichten: 2.360
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben2 Bekijk bericht
Is de voetbal gedaan, JONGETJE?
Die kerels weten niet dat er internet is in het rusthuis bij ons Ben.
Laat ze.
Gambassi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2013, 09:16   #999
Vito
Europees Commissaris
 
Vito's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juli 2010
Berichten: 6.423
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben2 Bekijk bericht
Nee het is waar

Erw noemde mij enkel een OPLICHTER.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ja, Ben2's post is de zo typisch-hysterische peptalk waarmee de geldvoorniks club anderen poogt te lokken tot kopen ongeacht de prijs. Gedurende maart/april 2011 waren edelmetaalfora vergeven van zulke peptalk. En toen dumpte de geldvoorniks club.
Het woord voor zoiets is 'oplichting', en diegenen die het bedrijven worden 'oplichters' genoemd.

En wat is de motivatie ervoor? Ook voor de hand liggend: krak dezelfde als de motivatie van de centrale banken / het parasitaire bevolkingsdeel. Uiteindelijk doel: andermans producten kunnen kopen zonder te moeten helpen te produceren.
Ik lees dat jij met dezelfde woorden spreekt als de "geldvoorniksclub" (wat dat ook moge zijn voor een beest), maar dat de "geldvoorniksclub" de oplichters zijn.

Tenzij jij lid bent van die "geldvoorniksclub" en je je goud toen gedumpt hebt, heeft Erw je niet rechtstreeks een oplichter genoemd.
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be