Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 augustus 2007, 09:28   #401
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Dit is hetgeen erickske en z'n vrienden willen en das slechts 1 voorbeeldje van de zovele;De geleidelijke assimilatie naar een islamitische levensstijl ...

Imam bij Pauw & Witteman: Geen wijn op tafel

donderdag 29 maart 2007 13:15
Bij televisieprogramma Pauw & Witteman kwamen woensdagavond geen alcoholische dranken op tafel omdat de omstreden Tilburgse imam Ahmed Salam dat niet wilde.

Imam Salam en zijn zoon Suhayb willen alcoholloze uitzending Pauw & Witteman
Jeroen Pauw maakte tijdens de uitzending gewag van het verzoek van de imam en diens zoon, die zouden hebben gevraagd alle alcoholische dranken van tafel te verwijderen alvorens ze plaats namen.
Respect
Inderdaad ontbraken de gebruikelijke glazen wijn en bier voor de beide presentatoren en de gasten, naast de imam en zijn zoon gisteravond ook SP-leider Jan Marijnissen en schrijver Auke Kok.
Volgens de zoon van de imam, die onvoldoende Nederlandse spreekt om zelf het woord te voeren, hoort het verwijderen van alcoholische dranken bij het respect dat zijn geloof toekomt in de multiculturele samenleving.
Auke Kok wierp tegen dat niemand de moslims dwingt alcohol te drinken: 'Wij dringen jullie geen wijn op, jullie dringen ons de wijn af.' Maar op dat moment kapte Paul Witteman het gesprek af.
Imam Salam is bekend vanwege zijn weigering in 2004 om toenmalig minister voor Integratie Rita Verdonk een hand te geven. Onlangs meldde het Brabants Dagblad dat hij gelovigen maant geen belasting te betalen: 'Breng de Nederlandse staat schade toe, betaal geen belasting,' zou hij hebben gezegd. In de uitzending ontkende de Arabisch sprekende imam volgens zijn zoon deze beschuldiging.
Door Bas Benneker




"Het verwijderen van alcoholische dranken hoort bij het respect dat zijn geloof toekomt in de multiculturele samenleving. "
Waarom meldde niemand aan die imam dat het aanbieden van alcoholische dranken hoort bij het respect dat de autochtone cultuur toekomt in de multiculturele samenleving en meer bepaald het thuisland? Sinds wanneer leggen gasten brutaal en arrogant hun eisen aan de gastheer op en wordt dat respect genoemd? Sinds de linkse kerk dergelijke vormen van dhimmitude en kruiperigheid tot norm verheft?
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2007, 09:31   #402
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Tgoh,fysiek geweld?
Als die persoon je begint aan te vallen of naar je komt te dreigen dan zou ik nethetzelfde doen en ze houden hem zoals je op de foto kan zien die man alleen maar in bedwang hoor,meer niet,niets mis mee,word nergens in elkaar gestampt ofzo,groot verschil en zeer belangrijk detail.
En trouwens heeft fdw al gezegd daar al helemaal niet fier op te zijn en een mens ouder word ook wijzer word.
Ik vind dat Filip Dewinter zich altijd als een koorknaap gedragen heeft, als we de pakken stront in aanschouw nemen die over hem zijn uitgekieperd. Ik bewonder die man om zijn zelfbeheersing.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2007, 09:32   #403
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Ik vind dat Filip Dewinter zich altijd als een koorknaap gedragen heeft, als we de pakken stront in aanschouw nemen die over hem zijn uitgekieperd. Ik bewonder die man om zijn zelfbeheersing.
Inderdaad,wat die man al heeft moeten meemaken en aanhoren en toch nog zo je kunnen beheersen,ik zou er meer moeite mee hebben.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 08:48   #404
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Ik vind dat Filip Dewinter zich altijd als een koorknaap gedragen heeft, als we de pakken stront in aanschouw nemen die over hem zijn uitgekieperd. Ik bewonder die man om zijn zelfbeheersing.
Naam: dewinter vecth2.bmp
Bekeken: 44
Grootte: 43,4 KB
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 09:53   #405
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Inderdaad,wat die man al heeft moeten meemaken en aanhoren en toch nog zo je kunnen beheersen,ik zou er meer moeite mee hebben.

Ik vind 'm ook heel erg verdraagzaam.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be