Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 november 2017, 19:42   #81
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik denk dat 'wij' mensen ze de kansen genoeg geboden hebben om op een deftige manier te 'infiltreren' in onze maatschappij.

Blijkbaar is dit nog steeds niet gelukt en zien die gelukszoekers dat anders.

Ze zien dat in tegenwoordige tijden zelfs als een volwaardige veldslag (Brussel na wat voetbal)

Ook zijn er héél wat mensen die T. Francken om de één of andere reden blijven aanvallen en gewapend met spandoeken door de straten trekken om voor een zooitje armoeizaaiers op te komen, u weet wel dat soort van volkje dat we liever kwijt dan rijk zijn.

Wat doen de Politici, niets die maken zich al zorgen over hoe men de postjes gaat verdelen na de verkiezingen in 2018. (Duidelijk voorbeeld: Peeters die aast op de burgemeesterssjerp in Antwerpen)

Hoog tijd dat ze daar eens gaan wakker worden denk ik dan of zit men daar echt te wachten tot 'het volk' het recht in eigen hand gaat 'pakken?'
Geen schrik hebben, het volk is ontwapend en quasi apathisch geconditioneerd.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 19:51   #82
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Betoging tegen migratiepolitiek federale regering

‘Toen de grenzen in Europa verdwenen, groeide de hoop dat dezelfde rechten voor iedereen toegankelijk zouden worden’, zeggen de betogers.

Ze horen dus duidelijk allen wat zij menen te horen. Toen de grenzen in Europa verdwenen=de grenzen binnen Europa!! Niet dat gans de wereld Europa moest komen inlijven.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 20:15   #83
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Geen schrik hebben, het volk is ontwapend en quasi apathisch geconditioneerd.
Ja inderdaad, men vroeg ons een tijdje geleden om al de wapens die we eventueel in bezit hadden braafjes in te leveren.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 12 november 2017 om 20:16.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 20:19   #84
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Betoging tegen migratiepolitiek federale regering

‘Toen de grenzen in Europa verdwenen, groeide de hoop dat dezelfde rechten voor iedereen toegankelijk zouden worden’, zeggen de betogers.

Ze horen dus duidelijk allen wat zij menen te horen. Toen de grenzen in Europa verdwenen=de grenzen binnen Europa!! Niet dat gans de wereld Europa moest komen inlijven.
Val ik in herhaling als ik schrijf dat het open grenzen 'beleid' de geschiedenisboeken in zal gaan als de grootste blunder die men ooit gemaakt heeft met dank aan een gekke Duitse die daar het voortouw in genomen heeft?

En een tweede maal val ik tot vervelens toe in herhaling als ik schrijf dat 'wij' een tijdelijke humanitaire hulp aangeboden hebben aan de Syriërs, niet aan héél Afrika dat mee moest komen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 12 november 2017 om 20:20.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 21:04   #85
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ja inderdaad, men vroeg ons een tijdje geleden om al de wapens die we eventueel in bezit hadden braafjes in te leveren.
We worden inderdaad niet beschermd!!!!

Op de Lemonnierlaan liepen de rellen volledig uit de hand. “Handelszaken werden bestolen, voor de ogen van een peloton. Er mocht echter niet ingegrepen worden omdat de situatie anders zou kunnen escaleren. En dat is zeker niet de eerste keer! Da’s toch om zot van te worden!” is de reactie van een agent!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 21:07   #86
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Val ik in herhaling als ik schrijf dat het open grenzen 'beleid' de geschiedenisboeken in zal gaan als de grootste blunder die men ooit gemaakt heeft met dank aan een gekke Duitse die daar het voortouw in genomen heeft?

En een tweede maal val ik tot vervelens toe in herhaling als ik schrijf dat 'wij' een tijdelijke humanitaire hulp aangeboden hebben aan de Syriërs, niet aan héél Afrika dat mee moest komen.
Ik denk eerder de ongelijkheid en de uitbuiting die de geschiedenisboeken zullen ingaan, als oorzaak van al de rest
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 19:11   #87
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Complete anarchie in Gent onder links bewind. Iedere woning in Gent met een bordje aan “te huur” = KRAAK MIJ!!!

Complete anarchie in Brussel onder links bewind. Feestje bouwen = Steek in brand, breek af, plunder >>>politie doet niets!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 11:21   #88
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
We zijn er de afgelopen 25 jaar ontegensprekelijk op vooruit gegaan. Of dat door migratie komt, durf ik te betwijfelen.

Wel zie ik op socio-cultureel vlak het migratieverhaal positiever in dan tien jaar geleden. En dat komt ook deels door de diversificatie van de landen van oorsprong.
Hij zou gelijk hebben moest de migratie voor een groot deel bestaan uit intelectuelen maar dat is helemaal niet het geval.
Hij zou ook gelijk hebben moesten de migrerenden binnen de 2 jaar een job hebben maar ook dat is niet zo, de meesten hangen in het sociaal hangnet.
Met de overlast door die laatsten wordt zelfs geen rekening gehouden terwijl we er maatschappelijk sterk op achteruit gaan.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 12:43   #89
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Val ik in herhaling als ik schrijf dat het open grenzen 'beleid' de geschiedenisboeken in zal gaan als de grootste blunder die men ooit gemaakt heeft met dank aan een gekke Duitse die daar het voortouw in genomen heeft?

En een tweede maal val ik tot vervelens toe in herhaling als ik schrijf dat 'wij' een tijdelijke humanitaire hulp aangeboden hebben aan de Syriërs, niet aan héél Afrika dat mee moest komen.
Onzin. België heeft Syrië geen humanitaire hulp geboden. Het is juist het omgekeerde. België heeft meegestreden met een coalitie om Syrië plat te bombarderen, het heersend regime te destabiliseren en de infrastructuur te vernietigen. Daar is niets humanitair aan.

Ook aan de mensensmokkel waar ons land tezamen met andere EU landen aan werkt om Syriërs op ons grondgebied te krijgen heeft enkel anti-humanitaire aspecten. Deze vluchtelingen worden door hun landgenoten aanzien als verraders. Ze worden door de EU ontheemd.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be