Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: zuhal is
hier 2 5,71%
daar 2 5,71%
overal 7 20,00%
in het kolenhok van ZKH Prins laurent 24 68,57%
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 oktober 2017, 06:57   #681
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Omdat ik een hekel heb aan hypocrisie. U niet?
En ik vind dat u dat niet succesvol hebt gedaan. Het woord discriminatie komt uit uw koker.
En ik heb u al gevraagd waarom. Ik wacht nog steeds op een antwoord. En een CD&V'er quoten is ten eerste een argument of authority, en ten 2e een héél slecht argument of authority!
Ze hoeft geen steek te houden. De anderen hebben ongelijk.
Als politiekers pure sexadvertenties in HLN gedogen, moeten ze geen moord en brand schreeuwen bij reclame van deze website, die overigens redelijk onschuldig is.
Als ze vinden dat 'studentes' kwetsbaar zijn, dan moeten ze maar de minderjarigheid optrekken naar 25 jaar. En chaperones terug invoeren zoals 150 jaar geleden.
Als ze vinden dat jongeren best al kunnen stemmen op 16 jaar, dan moeten ze niet beweren dat studentes van 18 niet zelf kunnen beslissen of de website 'sugardaddy' gevaarlijk is of niet.

Laten we niet te hypocriet zijn...
..
laten we vooral niet hypocriet zijn ..
te ? nuanceerde u ..
ik beken ..
ik ben de uitvinder van de idee dat er sprake zou zijn van discriminatie in de sugardaddy campagne ..
ik verklaar (bis) ..
de sugardatingcampagne 'Rich Meet Beautiful' is een vorm van seksime ..
u hoeft het met deze idee niet eens te zijn ..
het komt inderdaad uit mijn eigenste koker dat seksime een vorm van vrouwendiscriminatie en dus van discriminatie is ..
u hoeft het ook daarmee niet eens te zijn ..
u mag gerust vinden dat mijn interpretatie weinig suksesvol is ..
fijn voor mij ..
mijn antwoord zint of voldoet u niet ..
minder fijn voor u ..
het is schijnheilig om dit zo te wringen alsof u geen antwoord ontvangen zou hebben ..
u heeft een antwoord gekregen ..
keurig verwoord, schoon op tijd ..
het is nog schijnheiliger om er het handboek retoriek bij te sleuren ..
het gezagsargument, naar verluid ..
ik zou eraan kunnen toevoegen een kwoot niet van een CDV'er maar van een PS'ster ..
ware het niet hypocriet details onnodig uit te vergroten ..
u wilt de discussie namelijk zuiver houden ..
wars van kunstjes ..
puur als het ware ..
ik zeg : madamme de staatssecretaresse voert geen knijt uit ..
madamme de staatssecretaresse beweert niets te hoeven doen omdat er ergers bestaat ..
raadpleeg het handboek onder het kopje drogredenen ..
het vergt een hypocriet om een hypocriet te vangen ..
laat ons elkaar vooral geen liesbet noemen, liesbet ..
..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 14 oktober 2017 om 07:05.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2017, 07:29   #682
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Bron
de glammer en glitter van Plopsaland (#665) bracht madamme de staatssecretaresse op ideeën : valse feiten ..
madamme de staatssecretaresses viseert op haar facebook pagina twee wetenschappers die meeschreven aan het jaarboek armoede persoonlijk ..
medeforummer geertvdb weet meteen : een ad hominemmeke ..
de staatssecretaresse ontdekte dat één van de academici, Jan Vranken, ooit een boekske pleegde bij EPO ..
l'horreur ..
de andere, Ides Nicaise, interpreteert dan weer cijfers in het nadeel van madamme de staatssecretaresse ..
het heden ten dage erg controversiële blaaskens wijsmaken dus ..
de staatssecretaresse neemt daarmee toevlucht tot de haar zeer vertrouwde techniek van bullebakken ..
meer info bij Rachida Lamrabet ..
hoedanook..
waar maakt madamme de staatssecretaresse zich druk over ..
op de verreziender kwetterde ze verleden zondag immers geen inspanningen meer te willen leveren om de haar opgelegde armoede doelstellingen te halen ..
wat een luxe voor madamme de staatssecretaresse : een landingsbaan op haar zeven en dertigste ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 14 oktober 2017 om 07:34.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2017, 07:58   #683
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Bron
de glammer en glitter van Plopsaland (#665) bracht madamme de staatssecretaresse op ideeën : valse feiten ..
madamme de staatssecretaresses viseert op haar facebook pagina twee wetenschappers die meeschreven aan het jaarboek armoede persoonlijk ..
medeforummer geertvdb weet meteen : een ad hominemmeke ..
de staatssecretaresse ontdekte dat één van de academici, Jan Vranken, ooit een boekske pleegde bij EPO ..
l'horreur ..
de andere, Ides Nicaise, interpreteert dan weer cijfers in het nadeel van madamme de staatssecretaresse ..
het heden ten dage erg controversiële blaaskens wijsmaken dus ..
de staatssecretaresse neemt daarmee toevlucht tot de haar zeer vertrouwde techniek van bullebakken ..
meer info bij Rachida Lamrabet ..
hoedanook..
waar maakt madamme de staatssecretaresse zich druk over ..
op de verreziender kwetterde ze verleden zondag immers geen inspanningen meer te willen leveren om de haar opgelegde armoede doelstellingen te halen ..
wat een luxe voor madamme de staatssecretaresse : een landingsbaan op haar zeven en dertigste ..
Definieer eens armoede?

De armoedegrens wordt vaak herleid tot een ratio, zijnde 60% van het mediaaninkomen. Hoe verschilt het aantal mensen dat eronder zit tav de vorige legislaturen?
Er gewoon geld tegenaan smijten schuift de mediaan op. En van waar moeten die centjes komen?

Tellen de mensen die daaronder zitten, maar activa bezitten ook mee? Er zijn wel wat gepensioneerden die in die situatie zitten.
Gepensioneerden die geen eigendom hebben en onder de armoededrempel zitten, dat is inderdaad schrijnend.

Een nieuwe vorm van armoede is naar verluidt de eenoudergezinnen. Een gezin stichten is volgens mij een bewuste keuze. Ze uiteen trekken ook.

De beste remedie tegen armoede is onderwijs en werk.
Iedereen kan op 2,5 jaar naar school en men zit daar (op enkele uitzonderingen na die moeten kunnen rekenen op ondersteuning) allemaal in dezelfde boot. Als er zijn die niet willen roeien en overboord springen, is dat dan 'kansarm' zijn?

Wie zijn leven lang gepamperd wil worden moet niet klagen dat de veiligheidsspeld prikt. O wacht, men verwacht uiteraard Pampers.

BTW, armoede volgens de mediaandefinitie is voornamelijk een Brussels en waals probleem. Is de PS dan in al die jaren in gebreke gebleven?
We kunnen van armoede (en alle aanpalende bevoegdheden) uitsluitend gewestmaterie maken. Vlaanderen zit alvast 7% onder het Europees gemiddelde. Maar ik vrees dat men in de andere gewesten daar niet voor staat te springen.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill

Laatst gewijzigd door hamac : 14 oktober 2017 om 08:05.
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2017, 08:02   #684
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Definieer eens armoede?

De armoedegrens wordt vaak herleid tot een ratio, zijnde 60% van het mediaaninkomen. Hoe verschilt het aantal mensen dat eronder zit tav de vorige legislaturen?
Er gewoon geld tegenaan smijten schuift de mediaan op. En van waar moeten die centjes komen?

Tellen de mensen die daaronder zitten, maar activa bezitten ook mee? Er zijn wel wat gepensioneerden die in die situatie zitten.
Gepensioneerden die geen eigendom hebben en onder de armoededrempel zitten, dat is inderdaad schrijnend.

Een nieuwe vorm van armoede is naar verluidt de eenoudergezinnen. Een gezin stichten is volgens mij een bewuste keuze. Ze uiteen trekken ook.

De beste remedie tegen armoede is onderwijs en werk.
Iedereen kan op 2,5 jaar naar school en men zit daar (op enkele uitzonderingen na die moeten kunnen rekenen op ondersteuning) allemaal in dezelfde boot. Als er zijn die niet willen roeien en overboord springen, is dat dan 'kansarm' zijn?

Wie zijn leven lang gepamperd wil worden moet niet klagen dat de veiligheidsspeld prikt. O wacht, men verwacht uiteraard Pampers.

BTW, armoede volgens de mediaandefinitie is voornamelijk een Brussels en waals probleem. Is de PS dan in al die jaren in gebreke gebleven?
twijfelt u daaraan ? ja ..
de PS is zo passé ..
leuk dat u de discussie probeert weg te sturen van madamme de staatssecretaresses incompetentie, procastrinatie- en patsergedrag ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 14 oktober 2017 om 08:05.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2017, 08:06   #685
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
twijfelt u daaraan ? ja ..
de PS is zo passé ..
Ach ja, 'Green is the new Red'.

Citaat:
leuk dat u de discussie probeert weg te sturen van madamme de staatssecretaresses incompetentie, procastrinatie- en patsergedrag ..
Met uw antwoord kunnen we moeilijk spreken van een discussie.

Incompetentie is dat zoiets als 'slechte keuzen maken in het leven'?

BTW, en nu verwijs je niet naar haar Turkse roots.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill

Laatst gewijzigd door hamac : 14 oktober 2017 om 08:34.
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2017, 14:43   #686
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
..
laten we vooral niet hypocriet zijn ..
te ? nuanceerde u ..
ik beken ..
ik ben de uitvinder van de idee dat er sprake zou zijn van discriminatie in de sugardaddy campagne ..
ik verklaar (bis) ..
de sugardatingcampagne 'Rich Meet Beautiful' is een vorm van seksime ..
u hoeft het met deze idee niet eens te zijn ..
het komt inderdaad uit mijn eigenste koker dat seksime een vorm van vrouwendiscriminatie en dus van discriminatie is ..
u hoeft het ook daarmee niet eens te zijn ..
u mag gerust vinden dat mijn interpretatie weinig suksesvol is ..
fijn voor mij ..
mijn antwoord zint of voldoet u niet ..
minder fijn voor u ..
het is schijnheilig om dit zo te wringen alsof u geen antwoord ontvangen zou hebben ..
u heeft een antwoord gekregen ..
keurig verwoord, schoon op tijd ..
Leg mij uit waar er gediscrimineerd wordt. Worden vrouwen gedwongen om zich te registreren? Zijn er vrouwen die zich niet mogen registreren? Op basis van leeftijd? (op basis van schoonheid is geen wettelijke norm van discriminatie)


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
het is nog schijnheiliger om er het handboek retoriek bij te sleuren ..
Gij gebruikt een autoriteits argument. En dat mag niet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
het gezagsargument, naar verluid ..
ik zou eraan kunnen toevoegen een kwoot niet van een CDV'er maar van een PS'ster ..
Gij gebruikt een autoriteits argument van een PS'er ... Dat is NOG erger! Hoe linkser een politicus, hoe meer ze prostitutie willen gedogen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
ware het niet hypocriet details onnodig uit te vergroten ..
u wilt de discussie namelijk zuiver houden ..
wars van kunstjes ..
puur als het ware ..
Ja, en gij zou dat ook moeten doen. Een gratis advies dat ik u geef.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
ik zeg : madamme de staatssecretaresse voert geen knijt uit ..
madamme de staatssecretaresse beweert niets te hoeven doen omdat er ergers bestaat ..
Ja, en ge zou wel eens best gelijk kunnen hebben in het geval van armoede bestrijding. Maar ge hebt het al verknoeid met uw onterecht verwijt over deze onnozele website. 'raam' 'ingooien, 'eigen', maak eens een mooie zin met deze 3 woorden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
raadpleeg het handboek onder het kopje drogredenen ..
het vergt een hypocriet om een hypocriet te vangen ..
laat ons elkaar vooral geen liesbet noemen, liesbet ..
..
Geef eens eerst een antwoord op de 3 voorbeelden die ik gaf waarom politici die deze website willen verbieden (en zo een belangrijk grondrecht willen schenden!) hypocriet zijn.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2017, 16:07   #687
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Leg mij uit waar er gediscrimineerd wordt. Worden vrouwen gedwongen om zich te registreren? Zijn er vrouwen die zich niet mogen registreren? Op basis van leeftijd? (op basis van schoonheid is geen wettelijke norm van discriminatie)


Gij gebruikt een autoriteits argument. En dat mag niet.
Gij gebruikt een autoriteits argument van een PS'er ... Dat is NOG erger! Hoe linkser een politicus, hoe meer ze prostitutie willen gedogen.
Ja, en gij zou dat ook moeten doen. Een gratis advies dat ik u geef.
Ja, en ge zou wel eens best gelijk kunnen hebben in het geval van armoede bestrijding. Maar ge hebt het al verknoeid met uw onterecht verwijt over deze onnozele website. 'raam' 'ingooien, 'eigen', maak eens een mooie zin met deze 3 woorden.

Geef eens eerst een antwoord op de 3 voorbeelden die ik gaf waarom politici die deze website willen verbieden (en zo een belangrijk grondrecht willen schenden!) hypocriet zijn.
eerst .. eerst ?
laat ik u eenvoudigweg nog eens uitleggen waarom hier sprake is van discriminatie ..

stap 1. de sugardaddy advertenties in kwestie zijn uitingen van seksisme (ic. jegens vrouwen) ..
stap 2. seksisme is een vorm van vrouwendiscriminatie ..
stap 3. vrouwendiscriminatie is een vorm van discriminatie

dat bovenstaande u niet zint betekent geenszins dat u niet van een antwoord en uitleg bent voorzien ..

leuk dat u er allerlei bagger bijsleurt over websites en vrouwen die er zich al dan niet mogen registreren, schoonheid, leeftijd, enzovoorts ..
dit zijn echter bijkomstigheden ..
ballast die u moet toelaten de discussie een pad in het bos op te sturen ..

welke horzel u gestoken heeft ontgaat me, doch leef u uit aan volgende vragen in uw wederwoord ..
vraag 1. is vrouwendiscriminatie een vorm van discriminatie
vraag 2. is seksisme (jegens vrouwen) een vorm van vrouwendiscriminatie
vraag 3. zijn de kwestisieuze advertenties uitingen van seksisme ..

rooien gamen eieren, geert ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 14 oktober 2017 om 16:15.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2017, 16:18   #688
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Ach ja, 'Green is the new Red'.



Met uw antwoord kunnen we moeilijk spreken van een discussie.

Incompetentie is dat zoiets als 'slechte keuzen maken in het leven'?

BTW, en nu verwijs je niet naar haar Turkse roots.
.. verwees ik daar ooit naar ? foutje van mij .. madamme de staatssecretaresse heeft Koerdische roots .. èn een Turks paspoort ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2017, 17:51   #689
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
eerst .. eerst ?
laat ik u eenvoudigweg nog eens uitleggen waarom hier sprake is van discriminatie ..

stap 1. de sugardaddy advertenties in kwestie zijn uitingen van seksisme (ic. jegens vrouwen) ..
Geef eens een voorbeeld van een seksistische advertentie op deze site, hoe die seksistisch is, en hoe ze discrimineert.
En vooral!
WIE wordt er gediscrimineerd? Qui? Who? Wer? 谁?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
stap 2. seksisme is een vorm van vrouwendiscriminatie ..
Alle vrouwen?, Of vrouwen die zich vrijwillig registreren op de website?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
stap 3. vrouwendiscriminatie is een vorm van discriminatie

dat bovenstaande u niet zint betekent geenszins dat u niet van een antwoord en uitleg bent voorzien ..
Gij hebt het hier over een 'misdaad', maar ik zie geen slachtoffers....? Toon mij een slachtoffer.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
leuk dat u er allerlei bagger bijsleurt over websites en vrouwen die er zich al dan niet mogen registreren, schoonheid, leeftijd, enzovoorts ..
dit zijn echter bijkomstigheden ..
ballast die u moet toelaten de discussie een pad in het bos op te sturen ..

welke horzel u gestoken heeft ontgaat me, doch leef u uit aan volgende vragen in uw wederwoord ..
vraag 1. is vrouwendiscriminatie een vorm van discriminatie
vraag 2. is seksisme (jegens vrouwen) een vorm van vrouwendiscriminatie
vraag 3. zijn de kwestisieuze advertenties uitingen van seksisme ..

rooien gamen eieren, geert ..
Waarmee u een hele reeks vragen die ik u pertinent stel handig ontwijkt.

Kunt u mij vertellen waarom de advertenties in deze website (verborgen voor iedereen die niet registreert op vrijwillige basis) meer discriminerend is dan de sex advertenties in HLN, die vrij te lezen zijn in de krantenwinkel? en waarmee die 'verontwaardigde' politici van de PS en de CD&V geen enkel probleem mee hebben?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2017, 09:08   #690
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
eerst .. eerst ?
laat ik u eenvoudigweg nog eens uitleggen waarom hier sprake is van discriminatie ..

stap 1. de sugardaddy advertenties in kwestie zijn uitingen van seksisme (ic. jegens vrouwen) ..
stap 2. seksisme is een vorm van vrouwendiscriminatie ..
stap 3. vrouwendiscriminatie is een vorm van discriminatie
Stap 1. IS is een terreurgroep waarbij moslims 'nogal overgerepresenteerd zijn.'
Stap 2. Groen! mikt duidelijk op de moslimpopulatie in Antwerpen (en daarbuiten)
Stap 3. Groen = de politieke vleugel van IS

Uw zelfde logica werd toegepast.

Citaat:
welke horzel u gestoken heeft ontgaat me, doch leef u uit aan volgende vragen in uw wederwoord ..
vraag 1. is vrouwendiscriminatie een vorm van discriminatie
vraag 2. is seksisme (jegens vrouwen) een vorm van vrouwendiscriminatie
vraag 3. zijn de kwestisieuze advertenties uitingen van seksisme ..

rooien gamen eieren, geert ..
Discriminatie == uitsluiting omwille van bepaalde kenmerken.

Waar zie jij die uitsluiting?
Moet Tinder niet verboden worden? Moet de reclame voor de datingsite 'voor mensen met standing' dan niet verboden worden?

Altijd leuk om te zien hoe zogenaamde progressieven zich een conservatief pakje aantrekken dat zelfs de Tea-baggers 'rechts' laten liggen.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill

Laatst gewijzigd door hamac : 15 oktober 2017 om 09:10.
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2017, 12:27   #691
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Geef eens een voorbeeld van een seksistische advertentie op deze site, hoe die seksistisch is, en hoe ze discrimineert.
En vooral!
WIE wordt er gediscrimineerd? Qui? Who? Wer? 谁?

Alle vrouwen?, Of vrouwen die zich vrijwillig registreren op de website?
Gij hebt het hier over een 'misdaad', maar ik zie geen slachtoffers....? Toon mij een slachtoffer. Waarmee u een hele reeks vragen die ik u pertinent stel handig ontwijkt.

Kunt u mij vertellen waarom de advertenties in deze website (verborgen voor iedereen die niet registreert op vrijwillige basis) meer discriminerend is dan de sex advertenties in HLN, die vrij te lezen zijn in de krantenwinkel? en waarmee die 'verontwaardigde' politici van de PS en de CD&V geen enkel probleem mee hebben?
.. de advertenties waar ik naar verwijs zijn posters bestemd voor billboards die zich bevinden in de buurt van de VUB, ULB, UG, enzovoorts (*) .. in Ixelles en ook in Gent werden die affiches verboden .. om joost welke redenen heeft u het voortdurend over reklaam op een website .. naar vermoeden komt u dat beter uit .. laat het kunstjesvoeren en geestfokken over aan gecertificeerde trollen ..

(*) blijkbaar reden ook bussen met dergelijke posters rond
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 15 oktober 2017 om 12:39.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2017, 12:30   #692
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Stap 1. IS is een terreurgroep waarbij moslims 'nogal overgerepresenteerd zijn.'
Stap 2. Groen! mikt duidelijk op de moslimpopulatie in Antwerpen (en daarbuiten)
Stap 3. Groen = de politieke vleugel van IS

Uw zelfde logica werd toegepast.



Discriminatie == uitsluiting omwille van bepaalde kenmerken.

Waar zie jij die uitsluiting?
Moet Tinder niet verboden worden? Moet de reclame voor de datingsite 'voor mensen met standing' dan niet verboden worden?

Altijd leuk om te zien hoe zogenaamde progressieven zich een conservatief pakje aantrekken dat zelfs de Tea-baggers 'rechts' laten liggen.
.. dezelfde logica ? echt ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2017, 12:35   #693
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. de advertenties waar ik naar verwijs zijn posters bestemd voor billboards die zich bevinden in de buurt van de VUB, ULB, UG, enzovoorts .. in Ixelles en ook in Gent werden die affiches verboden .. om joost welke redenen heeft u het voortdurend over reklaam op een website .. naar vermoeden komt u dat beter uit .. laat het kunstjesvoeren en geestfokken over aan gecertificeerde trollen ..
Dus de zogenaamde discriminatie is plaatsgebonden?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2017, 12:39   #694
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. dezelfde logica ? echt ..
Niet dan?

In beide gevallen werden wat 'losse verbanden' samengevoegd. Nu, doe er 'uw gevoeg mee'.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2017, 12:40   #695
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. de advertenties waar ik naar verwijs zijn posters bestemd voor billboards die zich bevinden in de buurt van de VUB, ULB, UG, enzovoorts .. in Ixelles en ook in Gent werden die affiches verboden ..
Dat is een inperking van de vrijheid van adverteren, en dus vrijheid van meningsuiting. Vindt u dat geen belangrijk grondrecht? Ik wel hoor! Vindt u dat die advertentie zo maatschappelijk gevaarlijk is dat een grondrecht geschonden moet worden?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. om joost welke redenen heeft u het voortdurend over reklaam op een website .. naar vermoeden komt u dat beter uit .. laat het kunstjesvoeren en geestfokken over aan gecertificeerde trollen ..
Ik trollen? Ik dacht dat gij aan het trollen waart!

Ik stel u verschillende vragen, en ge ontwijkt ze opzettelijk allemaal!

Ge moet goed begrijpen dat als ge Demir een belachelijk verwijt maakt over een onnozele ongevaarlijke website, dat al uw andere kritiek over haar armoede beleid ondergesneeuwd geraakt. Ge graaft met veel succes uw eigen graf.
Ge gebruikt dezelfde domme taktieken die de extreem rechtse foorapen op dit forum gebruiken om de sossen met alle zonden van Israel te overladen.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2017, 19:43   #696
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Dat is een inperking van de vrijheid van adverteren, en dus vrijheid van meningsuiting. Vindt u dat geen belangrijk grondrecht? Ik wel hoor! Vindt u dat die advertentie zo maatschappelijk gevaarlijk is dat een grondrecht geschonden moet worden?



Ik trollen? Ik dacht dat gij aan het trollen waart!

Ik stel u verschillende vragen, en ge ontwijkt ze opzettelijk allemaal!

Ge moet goed begrijpen dat als ge Demir een belachelijk verwijt maakt over een onnozele ongevaarlijke website, dat al uw andere kritiek over haar armoede beleid ondergesneeuwd geraakt. Ge graaft met veel succes uw eigen graf.
Ge gebruikt dezelfde domme taktieken die de extreem rechtse foorapen op dit forum gebruiken om de sossen met alle zonden van Israel te overladen.
.. kom kom Geert doe nu geen prariehondje .. de tijd voor pirouettekes is voorbij .. tsk tsk .. mijn 'verwijten' aan madamme de staatssecretaresse betreffen billboard en posters op bussen .. om redenen mij onbekend blijf jij maar doordrammen (én drammen en maar drammen) over websites en fok weet wat onlijns nog meer .. foutje jouwentewegen .. betreurenswaardig natuurlijk dat een trol u met de broek op de enkels vangt .. edoch kak gappens hast .. mijn jarenlange ervaring als trol vertelt me dat je nu ofwel aan het schelden gaat (noemde u mij een fooraap? foei) ofwel ga je besmuikt verwijzen naar mijn alhier ondertussen legendarisch gebruik van pharmaceutica en huisbereide fermentatieve brouwels (GIGANTISCH heertje, wat zeg ik GALAKTISCH) .. aan u de keus .. hasta la pasta ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 16 oktober 2017 om 19:57.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2017, 19:57   #697
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Niet dan?

In beide gevallen werden wat 'losse verbanden' samengevoegd. Nu, doe er 'uw gevoeg mee'.
.. losse verbanden ? zo kan-ie weer ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2017, 19:59   #698
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Dus de zogenaamde discriminatie is plaatsgebonden?
.. bâh neen : maar 't staat vast allesbehalve webstekkerig ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2017, 20:19   #699
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. kom kom Geert doe nu geen prariehondje .. de tijd voor pirouettekes is voorbij .. tsk tsk .. mijn 'verwijten' aan madamme de staatssecretaresse betreffen billboard en posters op bussen .. om redenen mij onbekend blijf jij maar doordrammen (én drammen en maar drammen) over websites en fok weet wat onlijns nog meer .. foutje jouwentewegen .. betreurenswaardig natuurlijk dat een trol u met de broek op de enkels vangt .. edoch kak gappens hast .. mijn jarenlange ervaring als trol vertelt me dat je nu ofwel aan het schelden gaat (noemde u mij een fooraap? foei)
Nee hoor, ik vind zelfs oprecht dat ge 1 van de beste forummers zijt. Maar nu zit ge verkeerd.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
ofwel ga je besmuikt verwijzen naar mijn alhier ondertussen legendarisch gebruik van pharmaceutica en huisbereide fermentatieve brouwels (GIGANTISCH heertje, wat zeg ik GALAKTISCH) .. aan u de keus .. hasta la pasta ..
Maar dit is een beetje wartaal.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2017, 20:19   #700
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

504

Laatst gewijzigd door geertvdb : 16 oktober 2017 om 20:42.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be