Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies politieke jongerenvoorzitters 2008 > Hans Verreyt (Vlaams Belang Jongeren) (forumsessie 28 juli t.e.m. 3 aug)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Hans Verreyt (Vlaams Belang Jongeren) (forumsessie 28 juli t.e.m. 3 aug) voorzitter Vlaams Belang Jongeren

 
 
Discussietools
Oud 2 augustus 2008, 11:55   #1
Trapper
Burger
 
Geregistreerd: 23 april 2007
Berichten: 156
Standaard de jongeren terug in het gareel krijgen

wat stelt het VB voor om de jongeren te redden van toenemend individualisme en druggebruik en gebrek aan tucht? ik dacht zelf aan het houden van afschrikwekkende steekproeven bij min-18jarigen om drugs en ander afwijkend gedrag, desnoods door hun kamer te onderzoeken iedereen weet dat wanneer men tegen zulke maatregelen is dat men wat te verbergen heeft onder de naam "privacy", een consumptiemaatschappij woord naar mijn mening
vroeger bestond dat niet maar zulk gedrag word tegenwoordig aangespoord op MTV en TMF en JIMtv en wat weer ik allemaal, dit onder de naam "vrije meningsuiting"
ik ben ook voor de dienstplicht (uiteraard...) dan zullen de jongeren wel twee keer nadenken alvoor ze afwijkend gedrag willen tonen want vroeger moest ge dat niet proberen in het leger!!!
Trapper is offline  
Oud 2 augustus 2008, 11:59   #2
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trapper Bekijk bericht
wat stelt het VB voor om de jongeren te redden van toenemend individualisme en druggebruik en gebrek aan tucht? ik dacht zelf aan het houden van afschrikwekkende steekproeven bij min-18jarigen om drugs en ander afwijkend gedrag, desnoods door hun kamer te onderzoeken iedereen weet dat wanneer men tegen zulke maatregelen is dat men wat te verbergen heeft onder de naam "privacy", een consumptiemaatschappij woord naar mijn mening
vroeger bestond dat niet maar zulk gedrag word tegenwoordig aangespoord op MTV en TMF en JIMtv en wat weer ik allemaal, dit onder de naam "vrije meningsuiting"
ik ben ook voor de dienstplicht (uiteraard...) dan zullen de jongeren wel twee keer nadenken alvoor ze afwijkend gedrag willen tonen want vroeger moest ge dat niet proberen in het leger!!!
"Afwijkend gedrag", kan je dat iets concreter omschrijven? Want dat is zo vaag dat je het voor alles kan misbruiken.
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline  
Oud 2 augustus 2008, 12:05   #3
Trapper
Burger
 
Geregistreerd: 23 april 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
"Afwijkend gedrag", kan je dat iets concreter omschrijven? Want dat is zo vaag dat je het voor alles kan misbruiken.
dat ge u da afvraagd zegt al genoeg: het is gissen naar waar de grensen liggen
druggebruik, zogeheten "holebis" die met hun designbrilleke hun praktijken verdedigen, gebrek aan tucht op school, en noem maar op
dat spreekt toch vanzelf waar de normen liggen? maar vandaag moet dat allemaal in vraag gesteld worden door de hippies van mei68
zingeving kent de jeugd niet en nemen dan maar toevlucht in allerlei afwijkende zogeheten "subculturen" en word dan nog gepromoot door JIMtv en TMF want ze hebben tegenwoordig een cannabisblad in hun reclame, dat kan blijkbaar zomaar en geen haan die er naar kraait
Trapper is offline  
Oud 2 augustus 2008, 12:16   #4
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trapper Bekijk bericht
wat stelt het VB voor om de jongeren te redden van toenemend individualisme en druggebruik en gebrek aan tucht? ik dacht zelf aan het houden van afschrikwekkende steekproeven bij min-18jarigen om drugs en ander afwijkend gedrag, desnoods door hun kamer te onderzoeken iedereen weet dat wanneer men tegen zulke maatregelen is dat men wat te verbergen heeft onder de naam "privacy", een consumptiemaatschappij woord naar mijn mening
vroeger bestond dat niet maar zulk gedrag word tegenwoordig aangespoord op MTV en TMF en JIMtv en wat weer ik allemaal, dit onder de naam "vrije meningsuiting"
Stekezot zeker? Als je zoiets via de politiek gaat verbieden, ga je het enkel nog meer in de hand werken. Een cultureel offensief vanuit het middenveld is de enige duurzame oplossing.
Citaat:
ik ben ook voor de dienstplicht (uiteraard...) dan zullen de jongeren wel twee keer nadenken alvoor ze afwijkend gedrag willen tonen want vroeger moest ge dat niet proberen in het leger!!!
Ik ben daar radikaal tegen. Je denkt toch niet dat ik van plan ben om trouw te gaan zweren aan de Belgische wanstaat...
__________________


Metternich is offline  
Oud 2 augustus 2008, 12:30   #5
Trapper
Burger
 
Geregistreerd: 23 april 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Stekezot zeker? Als je zoiets via de politiek gaat verbieden, ga je het enkel nog meer in de hand werken. Een cultureel offensief vanuit het middenveld is de enige duurzame oplossing.
Ik ben daar radikaal tegen. Je denkt toch niet dat ik van plan ben om trouw te gaan zweren aan de Belgische wanstaat...
van wie moet dat offensief komen? ik kan alleen denken aan stemmen op het VB

Ze moeten uiteraard lid zijn van het VLAAMS leger
Trapper is offline  
Oud 2 augustus 2008, 12:34   #6
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trapper Bekijk bericht
dat ge u da afvraagd zegt al genoeg: het is gissen naar waar de grensen liggen
druggebruik, zogeheten "holebis" die met hun designbrilleke hun praktijken verdedigen, gebrek aan tucht op school, en noem maar op
dat spreekt toch vanzelf waar de normen liggen? maar vandaag moet dat allemaal in vraag gesteld worden door de hippies van mei68
zingeving kent de jeugd niet en nemen dan maar toevlucht in allerlei afwijkende zogeheten "subculturen" en word dan nog gepromoot door JIMtv en TMF want ze hebben tegenwoordig een cannabisblad in hun reclame, dat kan blijkbaar zomaar en geen haan die er naar kraait
De eerste Vlaams Belanger (of eender welke andere randdebiel) die een steekproef komt doen in mijn slaapkamer om te kijken of ik geen holebi-praktijken er op na hou, die krijgt mijn afwijkende rechtervoorpoot tegen zijn lelijke bakkes.

Ik heb daarvoor geen legerdienst nodig.
En ik draag geen designbrilleke. Niet dat het je zaken zijn.

Ik hoop dat het Vlaams Belang radikaal afstand neemt van de vraag van Trapper.
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline  
Oud 2 augustus 2008, 12:42   #7
Trapper
Burger
 
Geregistreerd: 23 april 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
De eerste Vlaams Belanger (of eender welke andere randdebiel) die een steekproef komt doen in mijn slaapkamer om te kijken of ik geen holebi-praktijken er op na hou, die krijgt mijn afwijkende rechtervoorpoot tegen zijn lelijke bakkes.

Ik heb daarvoor geen legerdienst nodig.
En ik draag geen designbrilleke. Niet dat het je zaken zijn.

Ik hoop dat het Vlaams Belang radikaal afstand neemt van de vraag van Trapper.
zo, vlaamsbelangers zijn randdebielen. wroet u hier maar eens uit, zo van "nee nee dat is niet wat ik zei" zeker? het is de bedoeling afwijkelingen tegen te houden en in de eerste plaats voor hun eigen bestwil er een controle op nahouden voor eventueel risicogedrag. moet wel want tegenwoordig vertikken ouders dat, vooral die pa's met hun designerbrilleke die denken dat inspraak en cannabis roken voor kinderen best wel moet kunnen
deze mentaliteit moet dringen veranderen, en aangezien de bevolking dat niet spontaan doet moet er zwaar opgetreden wordenaangezien jongeren elkaar copieren maar vooral wat er in de media komt...
Trapper is offline  
Oud 2 augustus 2008, 12:46   #8
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Ik sluit mij voor een groot deel aan bij Fozzie. Wie mij komt controleren op wat ik op mijn kamer uitsteek, kan een serieuze tegenstand verwachten. Het is niet omdat de vorige generatie ouders voor een groot deel het vertikt hebben van een deftige opvoeding mee te geven, dat de generatie daarna moet boeten.
__________________


Metternich is offline  
Oud 2 augustus 2008, 12:54   #9
Trapper
Burger
 
Geregistreerd: 23 april 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Ik sluit mij voor een groot deel aan bij Fozzie. Wie mij komt controleren op wat ik op mijn kamer uitsteek, kan een serieuze tegenstand verwachten. Het is niet omdat de vorige generatie ouders voor een groot deel het vertikt hebben van een deftige opvoeding mee te geven, dat de generatie daarna moet boeten.
welke andere matregelen stelt u dan voor?
Trapper is offline  
Oud 2 augustus 2008, 12:54   #10
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trapper Bekijk bericht
zo, vlaamsbelangers zijn randdebielen. wroet u hier maar eens uit, zo van "nee nee dat is niet wat ik zei" zeker? het is de bedoeling afwijkelingen tegen te houden en in de eerste plaats voor hun eigen bestwil er een controle op nahouden voor eventueel risicogedrag. moet wel want tegenwoordig vertikken ouders dat, vooral die pa's met hun designerbrilleke die denken dat inspraak en cannabis roken voor kinderen best wel moet kunnen
deze mentaliteit moet dringen veranderen, en aangezien de bevolking dat niet spontaan doet moet er zwaar opgetreden wordenaangezien jongeren elkaar copieren maar vooral wat er in de media komt...
Ik hoef er niet uit te wroeten, ik meen het: wie binnenbreekt in mijn huis en in mijn slaapkamer om te controleren of ik toevallig holebi ben is op zijn minst een randdebiel (Vlaams Belanger of niet), en bovendien een crimineel (inbraak, huisvredebreuk, enz...). En tegen inbrekers verdedig ik me.

Homoseksuele handelingen zijn niet verboden boven de 16, waarom zou er dan controle moeten op komen? Of is het dat wat je wil: homoseksualiteit strafbaar maken, zoals in Iran en Saoudi-Arabië?

Blijkbaar heeft u iets tegen designerbrillekes. Ooit gebeten door de hond van een opticien of zo?

Inspraak is trouwens het fundament van een democratie, wat heeft u daar tegen? Of toch beetje dictatoriaal aangelegd?

Maar er zijn inderdaad heel wat ouders die niet goed weten hoe ze bepaalde zaken moeten aan pakken. Misschien is een cursus opvoeding in het vak "maatschappijleer" of zoiets wel een oplossing. Het zou dan wel in de eindtermen van het secundair moeten komen, zodat iedereen het vak gekregen heeft.
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline  
Oud 2 augustus 2008, 13:05   #11
Trapper
Burger
 
Geregistreerd: 23 april 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Ik hoef er niet uit te wroeten, ik meen het: wie binnenbreekt in mijn huis en in mijn slaapkamer om te controleren of ik toevallig holebi ben is op zijn minst een randdebiel (Vlaams Belanger of niet), en bovendien een crimineel (inbraak, huisvredebreuk, enz...). En tegen inbrekers verdedig ik me.

Homoseksuele handelingen zijn niet verboden boven de 16, waarom zou er dan controle moeten op komen? Of is het dat wat je wil: homoseksualiteit strafbaar maken, zoals in Iran en Saoudi-Arabië?

Blijkbaar heeft u iets tegen designerbrillekes. Ooit gebeten door de hond van een opticien of zo?

Inspraak is trouwens het fundament van een democratie, wat heeft u daar tegen? Of toch beetje dictatoriaal aangelegd?

Maar er zijn inderdaad heel wat ouders die niet goed weten hoe ze bepaalde zaken moeten aan pakken. Misschien is een cursus opvoeding in het vak "maatschappijleer" of zoiets wel een oplossing. Het zou dan wel in de eindtermen van het secundair moeten komen, zodat iedereen het vak gekregen heeft.
nog steeds komt u niet af met constructieve maatregelen
u verdedigt liever uw individualismeu moest zich schamen! maar dat doet u niet! neen, u kan niet weerstaan aan de verleidingen van de consumtie en alles kan en maag maatschappij, of wat er van overschiet
Trapper is offline  
Oud 2 augustus 2008, 13:14   #12
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trapper Bekijk bericht
nog steeds komt u niet af met constructieve maatregelen
u verdedigt liever uw individualismeu moest zich schamen! maar dat doet u niet! neen, u kan niet weerstaan aan de verleidingen van de consumtie en alles kan en maag maatschappij, of wat er van overschiet
Liefste Trapper, blijkbaar zou u zelf wel deugd hebben van een brilleke (design of niet) want in het citaat van mij dat u aan haalt staat een heel constructieve maatregel.

U moest zich overigens schamen: u wil binnen vallen op slaapkamers om te controleren of er geen homosekuele handelingen worden gesteld. En zo ja, wat dan? Gevangenisstraf? Zweepslagen? Ophanging?

Overigens ben ik van mening dat er helemaal geen maatregels nodig zijn tegen homoseksuele handelingen in de slaapkamer tussen personen van 16 of ouder, omdat dit (nog) niet illegaal is. Ik zou mijn kinderen wel op voeden in de visie dat (hetero- of homo-)seksualiteit enkel kan met respect voor de partner (dus geen dwang) en liefst binnen een vaste duurzame relatie zodat de partner meer is dan louter een "seksobject".
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline  
Oud 2 augustus 2008, 13:14   #13
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Andro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Locatie: Spanje/La Nucia
Berichten: 11.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trapper Bekijk bericht
wat stelt het VB voor om de jongeren te redden van toenemend individualisme en druggebruik en gebrek aan tucht? ik dacht zelf aan het houden van afschrikwekkende steekproeven bij min-18jarigen om drugs en ander afwijkend gedrag, desnoods door hun kamer te onderzoeken iedereen weet dat wanneer men tegen zulke maatregelen is dat men wat te verbergen heeft onder de naam "privacy", een consumptiemaatschappij woord naar mijn mening
vroeger bestond dat niet maar zulk gedrag word tegenwoordig aangespoord op MTV en TMF en JIMtv en wat weer ik allemaal, dit onder de naam "vrije meningsuiting"
ik ben ook voor de dienstplicht (uiteraard...) dan zullen de jongeren wel twee keer nadenken alvoor ze afwijkend gedrag willen tonen want vroeger moest ge dat niet proberen in het leger!!!
Die krijgt meteen een kogel in zijn hersenpan.
__________________
"We did not know that child abuse was a crime." - Catholic archbishop Rembert G Weakland
Andro is offline  
Oud 2 augustus 2008, 13:16   #14
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Andro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Locatie: Spanje/La Nucia
Berichten: 11.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trapper Bekijk bericht
welke andere matregelen stelt u dan voor?
Mensen zoals jij naar het riagg sturen. Probleem opgelost.

Next ?
__________________
"We did not know that child abuse was a crime." - Catholic archbishop Rembert G Weakland
Andro is offline  
Oud 2 augustus 2008, 13:17   #15
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Jawatte.
Heb al dingen gezien, maar DIT?

Laatst gewijzigd door Bhairav : 2 augustus 2008 om 13:20.
Bhairav is offline  
Oud 2 augustus 2008, 13:21   #16
Trapper
Burger
 
Geregistreerd: 23 april 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Liefste Trapper, blijkbaar zou u zelf wel deugd hebben van een brilleke (design of niet) want in het citaat van mij dat u aan haalt staat een heel constructieve maatregel.

U moest zich overigens schamen: u wil binnen vallen op slaapkamers om te controleren of er geen homosekuele handelingen worden gesteld. En zo ja, wat dan? Gevangenisstraf? Zweepslagen? Ophanging?

Overigens ben ik van mening dat er helemaal geen maatregels nodig zijn tegen homoseksuele handelingen in de slaapkamer tussen personen van 16 of ouder, omdat dit (nog) niet illegaal is. Ik zou mijn kinderen wel op voeden in de visie dat (hetero- of homo-)seksualiteit enkel kan met respect voor de partner (dus geen dwang) en liefst binnen een vaste duurzame relatie zodat de partner meer is dan louter een "seksobject".
zulke perverten horen in de eerste plaats heropgevoed worden
slechts in geval van misbruik zie ik de doodstraf noodzakelijk
Trapper is offline  
Oud 2 augustus 2008, 13:23   #17
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Andro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Locatie: Spanje/La Nucia
Berichten: 11.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Jawatte.
Heb al dingen gezien, maar DIT?
Dat moet een gigantische molen geweest zijn.
__________________
"We did not know that child abuse was a crime." - Catholic archbishop Rembert G Weakland
Andro is offline  
Oud 2 augustus 2008, 13:29   #18
Trapper
Burger
 
Geregistreerd: 23 april 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Over heropvoeden gesproken, wat is er bij u misgegaan?
ik hoor mij dat af te vragen als ik rondom mijheen kijk naar de maatschappij
en ni omgekeerd!
als ik de jeugd zie, dan schrewen ze om aandacht en tucht! zoals een kind stout is om te leren uit de tikken die daaruit voorkomen maar tegenwoordig moet er "gepraat" worden, of efkes time out
pas dat maar eens toe op die losgeslagen tieners van tegenwoordig
luisteren? dat past toch niet bij hoe ze zich kleden, meneer?
Trapper is offline  
Oud 2 augustus 2008, 13:30   #19
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ik ruik een sterke alcohollucht...
Het enigste moderne aan hem is dat-ie internet heeft.
Misschien hebben die Chinezen toch gelijk, met hun censuur op het internet... Maar dan wel geen sites verbieden, maar bepaalde individuen die duidelijk nog niet klaar zijn voor de beschaafde wereld verbieden op het internet te komen
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline  
Oud 2 augustus 2008, 13:32   #20
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Misschien hebben die Chinezen toch gelijk, met hun censuur op het internet... Maar dan wel geen sites verbieden, maar bepaalde individuen die duidelijk nog niet klaar zijn voor de beschaafde wereld verbieden op het internet te komen
Verbod op stemmen zie ik eerder zitten.
Mogen mensen met het Down syndroom trouwens stemmen?
Bhairav is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be