Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Rechts
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Rechts Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond rechtse thema's.
Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 april 2006, 18:36   #21
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Het Duitse leger telde vrouwelijke soldaten en officieren. Niet dat ik hier het derde rijk in een positief daglicht wil stellen, maar historische correctheid is belangrijken dan persoonlijke meningen.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2006, 19:24   #22
phoebe
Parlementsvoorzitter
 
phoebe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2004
Berichten: 2.190
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Niet voor lang hoor. Onze partijen buigen als een knipmes voor hen.
Dat is naar ik vermoed te wijten aan het kiespotentieel dat die groep inhoud.
Het is onbegrijpelijk dat men zich zo kan prostitueren en verraden om het peluche van de zetels.
Nu momenteel hebben de landveraaders, of collaborateurs of hoe je het achterlijke machtsgeile clubje ook wil noemen nog een meerderheid.
Maar niets weerhoud allochtonen ervan om zelf een partij op te zetten, en navenant de moslim jeugd steeds fundamentalistische en extremer wordt, en de daarbij groeiende nataliteit onder die bevolkingsgroep is het niet zo heel ver gezocht dat ze ooit de meerderheid kunnen uitmaken in het Parlement.

Citaat:
Momenteel is het al de fout van de autochtonen dat ze niet ingrepen bij het gevalletje "mp3-moord" maar morgen bij de zoveelste verkrachting zullen kardinaal en premier ons wel op het hard drukken dat we wel erg individualistisch zijn geworden in onze kledingkeuze.
Elke drogreden is goed om het falende intergratiebeleid te verdedigen, wat een schande is. Het is niet onze [regering] fout maar jullie[racistisch voetvolk] fout (billekletser van formaat) Maar ik ben er toch ook enigzinds van overtuigd dat de mensen druppelsgewijs beginnen in te zien, wat er eigenlijk aan de hand is, en daar ook naar zullen handelen bij komende verkiezingen.


Citaat:
Nog even geduld, beste phoebe, nog even geduld.
Dat is nu juist een deugd die ik blijkbaar wel eens durf te mankeren.
Vooral als men beleidsfouten wil afschuiven op de "onverschilligheid" van de bevolking.
__________________
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn

phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2006, 21:01   #23
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

De vraag is of onze politiek correcte politici het VB zelf niet gecreëerd hebben door de moslimgastarbeiders hier zelf binnen te halen.
Ik was in die tijd niet geboren en heb niet voor deze maatregel gekozen. Nu moet ik in onmogelijke omstandigheden overleven in een multicul rotzooi en mijn ouders en grootouders horen zagen over de goede oude tijd.
Nee, ik wil in een cultuurzuiver Westen leven. Ik moet geen pita bars en moskeeën. Voor mij is het ideaal een staat waarin godsdienstvrijheid geldt, maar waar dit enkel strikt privé mag toegepast worden, vermits de monotheïstische godsdiensten sowieso al in stijd zijn met de Westerse begrippen van gelijkheid tussen man en vrouw. Het vaticaan verbiedt nog steeds vrouwelijke priesters. In moskeeën en synagogen komen vrouwen helemaal niet aan de bak. Daar mogen ze niet bij de mannen zitten en worden ze als onrein aanzien.
Daarnaast stel ik me de vraag of seminaries eigenlijk wel wettelijk in orde zijn. Ze krijgen subsidies van de Belgische staat, maar houden zich verder niet aan de regels, door meisjes uit te sluiten. Nu willen ze hier ook nog imams opleiden. Van mij mag dit, net als de katholieke priesteropleiding, gecontroleerd door de staat, maar niet gefinacierd erdoor.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be