Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 december 2020, 05:39   #1
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard Forumsessie(s) met politici

De vraag is misschien al (meer dan) eens gesteld en op de achtergrond verdwenen; maar ik vroeg me af of er een reden is waarom de forumsessie(s) met politici gesloten werd.

Misschien waren op het moment van sluiten, de meeste politici al aan het woord geweest en was/is het zinloos diezelfde politici opnieuw min of meer dezelfde vragen voor te schotelen.

Intussen zijn we zowat 15 jaar verder en zijn er ook heel wat andere politici. Of, kunnen aan politici van toen wel degelijk nieuwe vragen gesteld worden.

Bestaat de mogelijkheid deze sessie(s) terug op te starten; en is daar belangstelling voor?
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2020, 05:55   #2
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
De vraag is misschien al (meer dan) eens gesteld en op de achtergrond verdwenen; maar ik vroeg me af of er een reden is waarom de forumsessie(s) met politici gesloten werd.
Misschien waren op het moment van sluiten, de meeste politici al aan het woord geweest en was/is het zinloos diezelfde politici opnieuw min of meer dezelfde vragen voor te schotelen.
Intussen zijn we zowat 15 jaar verder en zijn er ook heel wat andere politici. Of, kunnen aan politici van toen wel degelijk nieuwe vragen gesteld worden.

Bestaat de mogelijkheid deze sessie(s) terug op te starten; en is daar belangstelling voor?
naar Twitter* geémigreerd misschien? (*Niet: naar simpele duiven.)

__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2020, 05:59   #3
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
naar Twitter* geémigreerd misschien? (*Niet: naar simpele duiven.)

Daar had ik in eerste instantie ook aan gedacht; hoewel twitter zich niet echt leent om een gedegen antwoord te verschaffen. Of je zou al met vijf, zes of meer tweets (in draadvorm) moet antwoorden. Net dat is niet altijd even overzichtelijk.

Als ik zo in die draden van toen lees, had dat wel iets. Als Twitter het antwoord zou zijn op de vraag waarom die sessies zijn opgehouden te bestaan, zou ik dat best jammer vinden.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2020, 07:10   #4
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

In alle eerlijkheid heb ik de indruk dat de oorspronkelijk 'beoogde belangrijkheid' van Pol.be niet gehaald werd om voldoende interessant te zijn voor hedendaagse politiekers.
Ik heb de pre-historie niet meegemaakt maar de site later ontdekt als Keystone Cops slapstick entertainment, niet gemodereerd toen in de periode 2014 en later.
Tot Zijne Heiligheid wakker werd?
De nieuwe Charlie De Pauw en maker-van-bruggen: Ponti-fex.
Plezant. Ik zie wel.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2020, 11:36   #5
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
De vraag is misschien al (meer dan) eens gesteld en op de achtergrond verdwenen; maar ik vroeg me af of er een reden is waarom de forumsessie(s) met politici gesloten werd.

Misschien waren op het moment van sluiten, de meeste politici al aan het woord geweest en was/is het zinloos diezelfde politici opnieuw min of meer dezelfde vragen voor te schotelen.

Intussen zijn we zowat 15 jaar verder en zijn er ook heel wat andere politici. Of, kunnen aan politici van toen wel degelijk nieuwe vragen gesteld worden.

Bestaat de mogelijkheid deze sessie(s) terug op te starten; en is daar belangstelling voor?
Tijden zijn veranderd. Politici geven nu enkel nog ‘interviews’ als ze er baat kunnen bij halen en zeker niet voor een ‘vijandig publiek’. Dus de enige politici die ik hier zou verwachten zijn VB’ers of (eventueel) NVA,ers.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2020, 12:49   #6
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
De vraag is misschien al (meer dan) eens gesteld en op de achtergrond verdwenen; maar ik vroeg me af of er een reden is waarom de forumsessie(s) met politici gesloten werd.

Misschien waren op het moment van sluiten, de meeste politici al aan het woord geweest en was/is het zinloos diezelfde politici opnieuw min of meer dezelfde vragen voor te schotelen.

Intussen zijn we zowat 15 jaar verder en zijn er ook heel wat andere politici. Of, kunnen aan politici van toen wel degelijk nieuwe vragen gesteld worden.

Bestaat de mogelijkheid deze sessie(s) terug op te starten; en is daar belangstelling voor?
Die vraag heb ik vrij recent gesteld.
https://forum.politics.be/showthread.php?t=255387
De reacties zijn nogal duidelijk.
Ik vrees dat er weinig tot geen politici zich geroepen voelen.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2020, 05:01   #7
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.669
Standaard

ik vrees dat politici tegenwoordig idd. voor de snelle winst gaan op twitter, waar ze ook niet zomaar tegengesproken kunnen worden
__________________
r
koe de poing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2020, 14:28   #8
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Tijden zijn veranderd. Politici geven nu enkel nog ‘interviews’ als ze er baat kunnen bij halen en zeker niet voor een ‘vijandig publiek’. Dus de enige politici die ik hier zou verwachten zijn VB’ers of (eventueel) NVA,ers.
Wat een omschrijving, kritisch zijn staat dus gelijk met vijandig zijn...

Of zijn onze hedendaagse politiekers verworden tot watjes die géén enkele vorm van kritiek meer kunnen verdragen...

Er lopen er nochtans genoeg bij waar men kritisch tegenover mag staan gezien de incompetentie die zij tentoon spreiden...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2020, 20:52   #9
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Wat een omschrijving, kritisch zijn staat dus gelijk met vijandig zijn...

Of zijn onze hedendaagse politiekers verworden tot watjes die géén enkele vorm van kritiek meer kunnen verdragen...

Er lopen er nochtans genoeg bij waar men kritisch tegenover mag staan gezien de incompetentie die zij tentoon spreiden...
Er is een verschil tussen kritisch en vijandig.

Denkt ge nu echt dat Frank, Dweil, Kalfo, Verafstoot, Trutten, basketsloefke of een andere poco, gutmensch, linkiewinkie of wat dan ook zich hier waagt?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be