Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 oktober 2018, 07:43   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard Is de Islamisering van Europa een groot gevaar?

"Die Islamisierung ist die große Bedrohung der westlichen Zivilisation im 21. Jahrhundert"

Had Ronald Reagan gelijk toen hij opmerkte:

Citaat:
Ronald Reagan heeft gezegd dat de vrijheid altijd maar één generatie van vernietiging verwijderd is. Dat is ook voor ons vandaag van toepassing. De islamisering is de grote bedreiging van de westelijke civilisatie in de 21e eeuw. Daarom moeten de vrijheidslievende burgers in Europa bondgenootschappen opbouwen om de islamisering niet alleen te stoppen, maar haar terug te dringen. We hebben, om het in de woorden van de Amerikaanse president Dwight D. Eisenhower uit te drukken, die dat destijds heeft gezegd met het oog op het communisme, een “Roll-back”-politiek nodig.
De 'Roll-back' politiek zal niet overal goed in de oren klinken denk ik.

Misschien had die Ronald wel een beetje gelijk?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 10:34   #2
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.710
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

Misschien had die Ronald wel een beetje gelijk?
https://www.youtube.com/watch?v=H86B-7fbqD0
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 11:00   #3
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
"Die Islamisierung ist die große Bedrohung der westlichen Zivilisation im 21. Jahrhundert"

Had Ronald Reagan gelijk toen hij opmerkte:



De 'Roll-back' politiek zal niet overal goed in de oren klinken denk ik.

Misschien had die Ronald wel een beetje gelijk?
Neen, neen, dat past niet in de plannen van de grote machten van de wereld van vandaag...
Europa moet onderuit gaan zodat ze een nieuwe bevolking hebben om uit te buiten. In Afrika hebben ze het volk al tot op de tand gepluimd en alle rijkdom is daar al in handen van de machtigen der aarde....
Buiten de Islamistische staten is er in Azië voor diezelfde maffia nog weinig te rapen... En Zuid-Amerika staat er niet beter voor...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 11:55   #4
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Ik weet niet uit welke provincie jij komt, maar de demografische verandering van mijn provincie Limburg is schrijnend te noemen.

Vroeger had je een beperkt aantal Turken in de mijnstreek bij Beringen.
Aangrenzende gemeenten Heusden en Leopoldsburg zijn inmiddels ook verloren en de autochtone Vlaming trekt er weg.

Tegenwoordig is 50% van de inwoners van Genk van vreemde origine (doorgaans Turken, Marokkanen en Italianen). In Hasselt begint de verschuiving ook al voelbaar te worden.

Ze exploiteren massaal onze sociale voorzieningen en het kan niet anders dan dat we uiteindelijk failliet gaan. Is ook de reden waarom ik weiger om de komende jaren een huis te kopen in België.

De islamisering is een groot probleem op zich, maar nog erger vind ik het feit dat politici de deur open laten staan om onze sociale voorzieningen (in het specifiek werkloosheidsuitkeringen) massaal te exploiteren tot we uiteindelijk overkop gaan en het gedaan is met de welvaartstaat.

Dan stort het sociale zekerheidsstelsel in, en blijven we achter met een maatschappij die verschuift naar een Islamitische staat. Dat is de wereld waarin uw kinderen nog zullen opgroeien. De mijne niet
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 14:13   #5
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.033
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik weet niet uit welke provincie jij komt, maar de demografische verandering van mijn provincie Limburg is schrijnend te noemen.

Vroeger had je een beperkt aantal Turken in de mijnstreek bij Beringen.
Aangrenzende gemeenten Heusden en Leopoldsburg zijn inmiddels ook verloren en de autochtone Vlaming trekt er weg.

Tegenwoordig is 50% van de inwoners van Genk van vreemde origine (doorgaans Turken, Marokkanen en Italianen). In Hasselt begint de verschuiving ook al voelbaar te worden.

Ze exploiteren massaal onze sociale voorzieningen en het kan niet anders dan dat we uiteindelijk failliet gaan. Is ook de reden waarom ik weiger om de komende jaren een huis te kopen in België.

De islamisering is een groot probleem op zich, maar nog erger vind ik het feit dat politici de deur open laten staan om onze sociale voorzieningen (in het specifiek werkloosheidsuitkeringen) massaal te exploiteren tot we uiteindelijk overkop gaan en het gedaan is met de welvaartstaat.

Dan stort het sociale zekerheidsstelsel in, en blijven we achter met een maatschappij die verschuift naar een Islamitische staat. Dat is de wereld waarin uw kinderen nog zullen opgroeien. De mijne niet
Aan uw boodschap is er één item dat me stoort:
Citaat:
Tegenwoordig is 50% van de inwoners van Genk van vreemde origine (doorgaans Turken, Marokkanen en Italianen)
Ik kan moeilijk geloven dat u tegen Italiaanse inwijkelingen en hun nakomelingen op dezelfde manier aankijkt als Turken en Marokkanen. Italianen zijn Europeanen verdorie ! En Italië is het land dat een zeer hoogstaande en rijke culturele geschiedenis heeft. De Italiaanse cultuur heeft doorheen de eeuwen op de rest van Europa een grotere invloed gehad dan de Franse. Goed, ik weet wel dat de Italianen die na WO2 bij ons in de koolmijnen kwamen werken tot de armere bevolkingslagen van hun land van herkomst behoorden. Maar, geef toe, die mensen hebben zich op een voortreffelijke manier aan onze Vlaamse samenleving aangepast. Wat niet zo gauw van Turken en Marokkanen kan gezegd worden. Merkwaardige uitzonderingen, zoals de Koerdische Zuhal Demir of de half-Marokkaanse Nadia Sminate natuurlijk buiten beschouwing gelaten.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 14:36   #6
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Aan uw boodschap is er één item dat me stoort:

Ik kan moeilijk geloven dat u tegen Italiaanse inwijkelingen en hun nakomelingen op dezelfde manier aankijkt als Turken en Marokkanen.
Ik zet Italianen ook helemaal niet op dezelfde hoogte als Turken en Marokkanen. Italianen mengen zich doorgaans perfect met de autochtone Vlaming, spreken goed Nederlands en gaan werken. Hebben een culturele achtergrond met scheiding van kerk en staat, en respecteren onze manier van leven.

Ze zijn wel in grote hoeveelheden aanwezig in Genk. Gezien het feit dat ze samen met ons leven en niet naast ons (zoals Turken en Marokkanen) vind ik het wel vreemd dat ze vooral in Genk blijven.

Als er een migratiegolf met enkel Italianen was geweest, had de multiculturele samenleving gewerkt. Dan was het zelfs een verrijking voor onze cultuur geweest.

Maar hoe meer moslims hoe meer ellende
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 17:53   #7
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Ik plaats de Italianen nu ook niet in het rijtje naast Turken en Marokkanen want Italianen zijn Europeanen, Turken en Marokkanen horen niet thuis in Europa daar ze een te opdringerig karakter hebben qua levensstijl en godsdienst en omgaan met autochtonen in de landen van de EU dat lukt ze in de meeste gevallen ook niet echt.

Begrijpt u mij niet verkeerd: ik heb er géén probleem mee dat ze hun godsdienst en het grote boek willen eren en beleven zoals het er in geschreven staat maar dat ze dat liever in eigen landen doen.

Dus is die roll-back de beste optie ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 21:08   #8
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

Dus is die roll-back de beste optie ...
Dat gaat nooit gebeuren. In feite worden we gesust door de N-VA, een soort van VB light wat migratie betreft.

Maar niemand anders dan VB durft rechtuit te zeggen dat een multiculturele samenleving met moslims erin niet werkt. Intussen modderen we maar wat aan, tot uiteindelijk de samenleving zodanig veranderd is dat we niet meer terug kunnen.

Ik geef de Belgische welvaartstaat nog 20 jaar te leven. Daarna eten we overal halalvlees en ontstaat er een druk om vrouwen met een hoofddoek over de straat te sturen. Wat er met criminaliteitscijfers en werkloosheidscijfers gaat gebeuren zien we nu al
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2018, 00:22   #9
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

Deze affiches waren te zien in Borgerhout :
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Shirk.jpg‎ (108,4 KB, 78x gelezen)
__________________
Citaat:
• William Faulkner: “Het verleden is nooit dood. Het is zelfs nog niet eens voorbij.”
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2018, 05:49   #10
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
Deze affiches waren te zien in Borgerhout :
Benieuwd wat het % is van Antwerpenaren dat niet is komen opdagen bij de stemming.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2018, 07:20   #11
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Dat gaat nooit gebeuren. In feite worden we gesust door de N-VA, een soort van VB light wat migratie betreft.

Maar niemand anders dan VB durft rechtuit te zeggen dat een multiculturele samenleving met moslims erin niet werkt. Intussen modderen we maar wat aan, tot uiteindelijk de samenleving zodanig veranderd is dat we niet meer terug kunnen.

Ik geef de Belgische welvaartstaat nog 20 jaar te leven. Daarna eten we overal halalvlees en ontstaat er een druk om vrouwen met een hoofddoek over de straat te sturen. Wat er met criminaliteitscijfers en werkloosheidscijfers gaat gebeuren zien we nu al
Het aanmodderen draagt men hoog in het vaandel de laatste tijden in de zin van: 'planloos tewerk gaan. '
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2018, 07:22   #12
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Dat gaat nooit gebeuren. In feite worden we gesust door de N-VA, een soort van VB light wat migratie betreft.

Maar niemand anders dan VB durft rechtuit te zeggen dat een multiculturele samenleving met moslims erin niet werkt. Intussen modderen we maar wat aan, tot uiteindelijk de samenleving zodanig veranderd is dat we niet meer terug kunnen.
De N-VA is inderdaad voorzichtiger in zijn uitspraken dan het VB.

Maar ik heb van het VB nog geen enkele werkbare en blijvende oplossing gehoord voor welk probleem dan ook.
En we kunnen nu al niet meer terug, dat punt zijn we allang voorbij.
Het ogenblik dat er moest en kon ingegrepen worden lag ergens eind vorige begin deze eeuw.
Toen Paars onder leiding van Verhofstadt aan de macht was.



Citaat:



Ik geef de Belgische welvaartstaat nog 20 jaar te leven. Daarna eten we overal halalvlees en ontstaat er een druk om vrouwen met een hoofddoek over de straat te sturen. Wat er met criminaliteitscijfers en werkloosheidscijfers gaat gebeuren zien we nu al
Dat heb je met een lakse bevolking die denkt sociaal en menslievend te moeten zijn.
Maar de oorzaken van de problemen niet echt durft te laten oplossen.
De huidige problemen in Europa worden veroorzaakt door problemen buiten Europa.
Als de Europese bevolking bereid is zijn zonen en dochters in te zetten om de problemen daar op te lossen en stopt met iedereen een moordenaar te noemen, als er een burgerslachtoffer valt in de probleemgebieden, pas dan kunnen de problemen binnen Europa opgelost worden.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2018, 08:04   #13
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
De N-VA is inderdaad voorzichtiger in zijn uitspraken dan het VB.

Maar ik heb van het VB nog geen enkele werkbare en blijvende oplossing gehoord voor welk probleem dan ook.
En we kunnen nu al niet meer terug, dat punt zijn we allang voorbij.
Het ogenblik dat er moest en kon ingegrepen worden lag ergens eind vorige begin deze eeuw.
Toen Paars onder leiding van Verhofstadt aan de macht was.





Dat heb je met een lakse bevolking die denkt sociaal en menslievend te moeten zijn.
Maar de oorzaken van de problemen niet echt durft te laten oplossen.
De huidige problemen in Europa worden veroorzaakt door problemen buiten Europa.
Als de Europese bevolking bereid is zijn zonen en dochters in te zetten om de problemen daar op te lossen en stopt met iedereen een moordenaar te noemen, als er een burgerslachtoffer valt in de probleemgebieden, pas dan kunnen de problemen binnen Europa opgelost worden.
Wat kunnen die mensen ook doen als hun 'handen' gebonden blijven? (schutkring)

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 15 oktober 2018 om 08:04.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2018, 08:21   #14
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
De N-VA is inderdaad voorzichtiger in zijn uitspraken dan het VB.

Maar ik heb van het VB nog geen enkele werkbare en blijvende oplossing gehoord voor welk probleem dan ook.
Het probleem is dat de juiste oplossing (een migratiestop van moslims) niet politiek correct is. En zo lang we vasthouden aan de religie der politieke correctheid blijft het hier fout lopen.

Pandareus stelt dat migratie voor ons zinvol moet zijn. Er gaat nog een tijd komen dat de autochtone Belg hier weg wil. Ik schat binnen 20-30 jaar
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2018, 08:27   #15
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
De N-VA is inderdaad voorzichtiger in zijn uitspraken dan het VB.

Maar ik heb van het VB nog geen enkele werkbare en blijvende oplossing gehoord voor welk probleem dan ook.
En we kunnen nu al niet meer terug, dat punt zijn we allang voorbij.
Het ogenblik dat er moest en kon ingegrepen worden lag ergens eind vorige begin deze eeuw.
Toen Paars onder leiding van Verhofstadt aan de macht was.





Dat heb je met een lakse bevolking die denkt sociaal en menslievend te moeten zijn.
Maar de oorzaken van de problemen niet echt durft te laten oplossen.
De huidige problemen in Europa worden veroorzaakt door problemen buiten Europa.
Als de Europese bevolking bereid is zijn zonen en dochters in te zetten om de problemen daar op te lossen en stopt met iedereen een moordenaar te noemen, als er een burgerslachtoffer valt in de probleemgebieden, pas dan kunnen de problemen binnen Europa opgelost worden.
Als we al eens zouden beginnen met de problemen buiten Europa juist te benoemen en in kaart te bregen ipv er daar bij te creëren zoals met de oorlog tegen Irak, de Arabische lentens, Israël....
Ingrijpen, oké, maar niet om de situaties overal te lande nog te verslechteren...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2018, 08:29   #16
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Wat kunnen die mensen ook doen als hun 'handen' gebonden blijven? (schutkring)

De manier van la Belgique om de echte problemen van dit land niet te moeten aanpakken... en inderdaad te blijven aanmodderen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2018, 08:36   #17
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Het probleem is dat de juiste oplossing (een migratiestop van moslims) niet politiek correct is. En zo lang we vasthouden aan de religie der politieke correctheid blijft het hier fout lopen.

Pandareus stelt dat migratie voor ons zinvol moet zijn. Er gaat nog een tijd komen dat de autochtone Belg hier weg wil. Ik schat binnen 20-30 jaar
Feit is dat alle middelen om een migratie in goede banen te leiden en die wettelijk bestonden onmiddellijk werden uitgehold en ontkracht zodat we nu in een poel van politiek correcte beschamende uitbuiting terecht zijn gekomen...
En in la Belgique komt daar bovenop dat de Vlaamse taal en kultuur al altijd als een doorn in de ogen van macht werden gezien en dat ze die dus nu, onder de noemer van verdraagzaamheid, verder straffeloos mogen afbreken of anders gezegd, dat ze straffeloos en onder de noemer van politiek correct kultuur het Vlaamse volk mogen onthemen en overleveren aan om het even welke vreemde kultuur als ze maar een woordje frans spreekt...

La francofonie, zogezegd synoniem van verdraagzaamheid, totaal nepotistisch en onverdraagzaam...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2018, 09:03   #18
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Het probleem is dat de juiste oplossing (een migratiestop van moslims) niet politiek correct is. En zo lang we vasthouden aan de religie der politieke correctheid blijft het hier fout lopen.

Pandareus stelt dat migratie voor ons zinvol moet zijn. Er gaat nog een tijd komen dat de autochtone Belg hier weg wil. Ik schat binnen 20-30 jaar
Dat is nu al aan de gang.

En of onze planeet het nog 20-30 jaar gaat volhouden op de manier waar men op bezig is dat lijkt mij ver gezocht. (met dank aan mijne zwartgalligheid of was het galgenhumor? )

Mijn optimisme heeft de laatste jaren dan ook een ferme deuk gekregen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 15 oktober 2018 om 09:07.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2018, 09:05   #19
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Feit is dat alle middelen om een migratie in goede banen te leiden en die wettelijk bestonden onmiddellijk werden uitgehold en ontkracht zodat we nu in een poel van politiek correcte beschamende uitbuiting terecht zijn gekomen...
En in la Belgique komt daar bovenop dat de Vlaamse taal en kultuur al altijd als een doorn in de ogen van macht werden gezien en dat ze die dus nu, onder de noemer van verdraagzaamheid, verder straffeloos mogen afbreken of anders gezegd, dat ze straffeloos en onder de noemer van politiek correct kultuur het Vlaamse volk mogen onthemen en overleveren aan om het even welke vreemde kultuur als ze maar een woordje frans spreekt...

La francofonie, zogezegd synoniem van verdraagzaamheid, totaal nepotistisch en onverdraagzaam...
Dat klopt en ik denk niet, dat iemand dat ook maar in twijfel kan trekken.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2018, 09:09   #20
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat klopt en ik denk niet, dat iemand dat ook maar in twijfel kan trekken.
Maar voor zulk een gezegde wordt je in la Belgique wel voor racist uitgescholden...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be