Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 september 2020, 13:06   #41
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dat het een zielig, vuil kereltje is lijkt me buiten kijf.
Maar hoeveel vrouwen en ook mannen zijn niet vies van wat gunsten te verlenen voor promotie of zoals in deze context een kans in een of ander programma en eventuele "beroemdheid"? Om er zelf beter van te worden?
Sex in ruil voor een gunst?
Ik zou ze geen eten willen geven....
Ik ook niet. En ik spreek beetje uit eigen ervaring.

Ik zou wel eens willen weten hoeveel van die vrouwen die je op de Meir ziet rondtoeren met een nieuwe Porsche of Range Rover die daar met puur echt eigen centjes hebben betaald ?

Ge weet knappe (sluwe) vrouwen worden toevallig eerder verliefd op een directeur dan op een facteur

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 september 2020 om 13:08.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2020, 13:08   #42
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.617
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Hij zegt zelf: "Wie heeft nog nooit eens zo'n soort tweet verstuurd, zo'n beetje flirterig en lachend" oid.

'n Tweet als: " OMG, jij bent hot, ik wil je neuken. Ik scheer m'n hoofd kaal, ik bel 'Make a Wish' om m'n wens in vervulling te laten gaan" edm...
Bron ? Ik dacht dat het vooral om belaging ging via gsm, sms en ongevraagd bezoek aan de woonst. Ik wist niet dat de inhoud van de sms'en al ergens publiek waren. Dat is dacht ik één van de vragen van Bart De Pauw die tegen het njet van zijn aantijgers en het beroepsgeheim van de VRT vertrouwenspersoon botsen.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2020, 13:12   #43
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.851
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik ook niet. En ik spreek beetje uit eigen ervaring.

Ik zou wel eens willen weten hoeveel van die vrouwen die je op de Meir ziet rondtoeren met een nieuwe Porsche of Range Rover die daar met puur echt eigen centjes hebben betaald ?

Ge weet knappe (sluwe) vrouwen worden toevallig eerder verliefd op een directeur dan op een facteur
Er zijn nu ook wel veel (en meer dan vroeger) zelfverdienende vrouwen met topfuncties.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2020, 13:14   #44
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik ook niet. En ik spreek beetje uit eigen ervaring.

Ik zou wel eens willen weten hoeveel van die vrouwen die je op de Meir ziet rondtoeren met een nieuwe Porsche of Range Rover die daar met puur echt eigen centjes hebben betaald ?

Ge weet knappe (sluwe) vrouwen worden toevallig eerder verliefd op een directeur dan op een facteur
Als je een paar tiental jaar in het bedrijfsleven staat ken je er wel enkele die zich omhoog gevogeld of gelikt hebben, niet?
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2020, 13:14   #45
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Bron ? Ik dacht dat het vooral om belaging ging via gsm, sms en ongevraagd bezoek aan de woonst. Ik wist niet dat de inhoud van de sms'en al ergens publiek waren. Dat is dacht ik één van de vragen van Bart De Pauw die tegen het njet van zijn aantijgers en het beroepsgeheim van de VRT vertrouwenspersoon botsen.
Wat is ongewenst bezoek aan een woonst ? Voor zover ik weet mag een vrouw die mij ziet zitten toch eens komen aanbellen ? Dat is toch geen misdaad.

Waarom zou een man die al wat contact heeft gehad met een collega niet eens mogen gaan aanbellen ? Het is aan de persoon in kwestie om op dat moment gewoon te zeggen dat ze er geen zin in heeft en dat niet op prijs stelt.

Anders wordt het als de persoon in kwestie dat alle dagen gaat doen of ergens gaat postvatten voor de deur dan spreken we inderdaad van stalking.

Nu ben ik er wel van overtuigd dat BDP een eng ventje is maar ben er eveneens van overtuigd dat hij door die engheid ook vele vrouwen het hoofd op hol heeft gebracht.
Hij zal alleszins meer vrouwen tussen de lakens hebben gekregen dan de eerste beste peperkleurige loketbediende.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2020, 13:16   #46
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Als je een paar tiental jaar in het bedrijfsleven staat ken je er wel enkele die zich omhoog gevogeld of gelikt hebben, niet?
Inderdaad.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2020, 13:16   #47
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.851
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Wat is ongewenst bezoek aan een woonst ? Voor zover ik weet mag een vrouw die mij ziet zitten toch eens komen aanbellen ? Dat is toch geen misdaad.

Waarom zou een man die al wat contact heeft gehad met een collega niet eens mogen gaan aanbellen ? Het is aan de persoon in kwestie om op dat moment gewoon te zeggen dat ze er geen zin in heeft en dat niet op prijs stelt.

Anders wordt het als de persoon in kwestie dat alle dagen gaat doen of ergens gaat postvatten voor de deur dan spreken we inderdaad van stalking.

Nu ben ik er wel van overtuigd dat BDP een eng ventje is maar ben er eveneens van overtuigd dat hij door die engheid ook vele vrouwen het hoofd op hol heeft gebracht.
Hij zal alleszins meer vrouwen tussen de lakens hebben gekregen dan de eerste beste peperkleurige loketbediende.
Bekendheid erotiseert, da's niks nieuws.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2020, 13:17   #48
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Er zijn nu ook wel veel (en meer dan vroeger) zelfverdienende vrouwen met topfuncties.
Ja dat klopt.Echter zijn die zelden in de volle namiddag tijdens de week aan het winkelen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2020, 13:18   #49
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.851
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ja dat klopt.Echter zijn die zelden in de volle namiddag tijdens de week aan het winkelen.
Gij hebt dan blijkbaar ook niks beters te doen, als ge dat kunt gadeslaan.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2020, 13:20   #50
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Gij hebt dan blijkbaar ook niks beters te doen, als ge dat kunt gadeslaan.
Een gepensioneerde heeft inderdaad wat meer tijd om rond te kijken.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2020, 13:44   #51
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik denk dat De Pauw gewoon een koppigaard is die niet wil toegeven dat hij fout zat. Het gaat inderdaad niet over feitelijke verkrachting, maar uit wat ervan uitgelekt is blijkt toch dat hij ferm over de schreef gegaan is.
Ik denk dat de VRT ook ferm over de schreef is gegaan, door hem onmiddellijk van het scherm te halen.
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2020, 13:51   #52
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
Ik denk dat de VRT ook ferm over de schreef is gegaan, door hem onmiddellijk van het scherm te halen.
Het was temidden me mietoe gekte. Net als bij de huidige blm gekte gaat het niet over waarheid of eerlijkheid, het gaat over tonen dat je iets doet. Of dat nu wel of niet correct is, of wel of niet iets nuttigs uithaalt doet er niet toe.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2020, 14:20   #53
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.709
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Maar hoeveel vrouwen en ook mannen zijn niet vies van wat gunsten te verlenen voor promotie of zoals in deze context een kans in een of ander programma en eventuele "beroemdheid"? Om er zelf beter van te worden?
Sex in ruil voor een gunst?
Wat heeft dat met de zaak Bart De Pauw te maken ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2020, 14:26   #54
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.688
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Voor zover ik begrijp is er nog niemand die zich partij heeft gesteld op aantijging van belaging. Wel is er een poging geweest om te schikken via advocaten.
Het parket is een eigen onderzoek begonnen op basis van de video van Bart De Pauw. Het enige wat die vrouwen vroegen was een excuus.

Probleem is dat De Pauw het in zijn kop gestoken heeft dat hij niks fout gedaan heeft.

Verschillende van zijn vrienden hadden hem er al op gewezen dat hij fout bezig was en hij is er al voor bij de VRT directie op het matje geroepen.

Die zit gewoon in een ontkenningsfase.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2020, 14:27   #55
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Het was temidden me mietoe gekte. Net als bij de huidige blm gekte gaat het niet over waarheid of eerlijkheid, het gaat over tonen dat je iets doet. Of dat nu wel of niet correct is, of wel of niet iets nuttigs uithaalt doet er niet toe.
Het doet er juist veel aan toe!

Het had nooit tot een proces hoeven te komen, had de VRT alles op een bemiddeling gezet. Maar de openbare omroep liet zich meesleuren in die mietoe gekte.

Ik ben ook heel blij dat het tot een proces komt. Maar denk dat het op een sisser zal aflopen.

Meer nog hoe kan de VRT hier ooit een neutrale berichtgeving van maken?
Ze zijn betrokken partij.
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2020, 14:28   #56
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.688
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
Ik denk dat de VRT ook ferm over de schreef is gegaan, door hem onmiddellijk van het scherm te halen.
Het was niet de eerste keer, hij was voordien al bij de VRT directie moeten komen. Hielp niet.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2020, 14:31   #57
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het parket is een eigen onderzoek begonnen op basis van de video van Bart De Pauw. Het enige wat die vrouwen vroegen was een excuus.

Probleem is dat De Pauw het in zijn kop gestoken heeft dat hij niks fout gedaan heeft.

Verschillende van zijn vrienden hadden hem er al op gewezen dat hij fout bezig was en hij is er al voor bij de VRT directie op het matje geroepen.

Die zit gewoon in een ontkenningsfase.
Ik denk dat het allang niet meer gaat over of hij nu fout bezig was of niet.
Hij weet zelf ook genoeg dat hij fout bezig was.

Maar het gaat om de omgang van deze zaak. Men heeft het opgeblazen als een moordzaak.
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2020, 14:34   #58
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Bron ? Ik dacht dat het vooral om belaging ging via gsm, sms en ongevraagd bezoek aan de woonst. Ik wist niet dat de inhoud van de sms'en al ergens publiek waren. Dat is dacht ik één van de vragen van Bart De Pauw die tegen het njet van zijn aantijgers en het beroepsgeheim van de VRT vertrouwenspersoon botsen.
SMS was 't.
Tekst berichtje.

Die tweet is eruit geslipt waarschijnlijk.

Maar dat is niet de essentie èh.

Dat ene van dat "ik wil je neuken/kaal scheren/make a wish" etc....werd gisteren in 't 7 uur nieuws gezegd.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2020, 14:34   #59
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het was niet de eerste keer, hij was voordien al bij de VRT directie moeten komen. Hielp niet.
Was jij daarbij?

Ik ga niet oordelen over wat dat onderhoud inhield of wat er daar is afgesproken.
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2020, 14:35   #60
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.688
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
Ik denk dat het allang niet meer gaat over of hij nu fout bezig was of niet.
Hij weet zelf ook genoeg dat hij fout bezig was.

Maar het gaat om de omgang van deze zaak. Men heeft het opgeblazen als een moordzaak.
Hij stuurt zelf aan op een rechtszaak. Hij denkt dat hij er beter zal uitkomen dan maar ik vrees dat er alleen maar meer drek naar boven gaat komen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be