Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 november 2017, 18:13   #21
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De enige politieke partij die dat wél opviel, en die daar iets aan wilde doen werd zowel door de politiek als door de media zwaar gemuilkorfd. Resultaat: sinds mijn registratie op dit forum heb ik meermaals gewezen op het gebrek aan integratie, aan het gebrek aan taalkennis, en de gevolgen daarvan. Ik sprak uit ervaring maar rarara, wie waren dat die mij de mond probeerden te snoeren door mij racisme aan te wrijven?

Het klopt trouwens niet dat de eerste en tweede generatie voor de meest problemen zorgen. Het is in hoofdzaak de derde generatie moslims die compleet onaangepast gedrag vertoont.

Het is ook geen toeval dat bijna de helft (4000 van 11.300) van de gevangenen in Belgique moslims zijn.




Waarom bevolkt dat zootje islam-ongeregeld onze gevangenissen ipv van het retour te sturen naar hun respectievelijke zandbak?
Dan hebben we het niet eens over het aantal moslimjongeren dat in een gesloten instelling zit.

En nog zijn er islamgekken zoals Jan Hertogen die Brussel, en bij uitbreiding Belgique, een "stralende toekomst voorspellen, dit dankzij het groeiend aantal moslims, hun "perspectieven" en invloed.

http://www.dewereldmorgen.be/artikel...ussel-stralend

Wetend dat 90 procent van de moslimjongeren in Molenbeek en Schaarbeek ISIS-terroristen helden noemen staat niet moslims idd een "stralende" toekomst te wachten.....

En neen, het zijn niet Wilders en Dewinter die op dit alarmerende cijfer wijzen, maar de kabinetschef van de Brusselse minister-president.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160412_02232760

Enne.....wie mogen we de "gebrekkige" integratie van moslims verwijten?

Na halal op school, gescheiden zwemmen, aparte begraafplaatsen enz...krijgen moslims nu het recht om op school hun eigen taal te gebruiken. De zoveelste anti-integratie bevorderende maatregel.
En niet te vergeten dat men nu ook al mannen niet toelaat op schoolactiviteiten omdat er anders geen moslima's komen.

Crevits is er tegen maar ze kan er mee leven want dit kan een opstapje zijn om de betrokkenheid van bepaalde ouders te verhogen zegt ze.

Om moslima's hun zin te geven mag men dus mannen discrimineren.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...pa-s~ac2ab635/
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2017, 19:49   #22
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stultitiae Bekijk bericht
Hierzie, nog een "studie": 't is weer de schuld van de NV-A.

Zal het racisme in Vlaanderen opnieuw toenemen door de negatievere toon van de N-VA over migranten?
https://www.knack.be/nieuws/belgie/z...ad-925779.html
Dit bevestigd mijn reden om gene Knack meer te kopen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2017, 19:51   #23
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Wat probeert u te bereiken met uw 'erkenning'?
Kijk, ik moet allang lachen bij dit soort kopstukken, bijhorende artikels en gebrek aan kritisch denkvermogen bij sommigen. Hoe kan iemand nu overleven in een samenleving als hij zich niet integreert? Een bepaald soort gesubsidieerde wetenschapper beweert iets vanuit z'n ivoren toren en we moeten het allemaal geloven. Wat wil die man in feite? Dat een immigrant zijn job doet? Dan pas zijn immigranten geïntegreerd, zeker. Wel, van mij mag zijn postje naar een immigrant. Want België doet het goed op vlak van sociale zekerheid en net dat is het probleem om mensen naar de arbeidsmarkt te krijgen. Ook zijn er gewoon niet genoeg jobs voor iedereen.
En gaan mensen zoals u gewoon aan de kant staan als ze geworpen hebben.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2017, 21:45   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Dit bevestigd mijn reden om gene Knack meer te kopen.
De Knack is de Kack geworden toen Rik van Cauwelaert het afstapte. Ik heb toen meteen mijn abonnement opgezegd.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2017, 21:48   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Een bepaald soort gesubsidieerde wetenschapper beweert iets vanuit z'n ivoren toren en we moeten het allemaal geloven.
Jan Hertogen?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be