Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 8 november 2018, 08:18   #61
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ja_an Bekijk bericht
Veel dank Kallikles. EINDELIJK een concreet geval voor onze database. Als je ook nog de gemeente (en evt. straat) kan meegeven (mag via pb)...




Inderdaad Andev, vandaar dat ik gisteren zelf buiten ben gekomen. Een volledig lege database, dat was onverdraagbaar.

Vooraleer er klachten komen, ook al was het uitlokking, dat maakt de aanslagen niet minder erg:

- Op 5/11/2018 ben ik binnengestapt in halal slagerij aan de dampoort in Gent en gevraagd naar 5 varkenskoteletten. Dit werd mij geweigerd. Hiermee werd een aanslag gepleegd op onze Vlaamse samenleving en tradities.
- In dezelfde slagerij heb ik na deze weigering dan maar 5 merguez worsten besteld. Bij de afrekening betaalde ik contant, maar werd er verkeerd teruggegeven. Twee cent, i.p.v. vijf cent. Toen ik de slager hiermee confronteerde weigerde hij de drie cent op te leggen. Dit was een aanslag op mijn Vlaams eigendom.

In het licht van deze gerapporteerde aanslagen pas ik de openingspost aan om EINDELIJK onze database te stofferen.

Verdere meldingen UITERAARD welkom (en nodig).
Volgende keer, doe dit in k&k, ok?
geertvdb is offline  
Oud 8 november 2018, 14:16   #62
Ja_an
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 5 januari 2014
Berichten: 908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Volgende keer, doe dit in k&k, ok?
Hier, nog een linkse gutmensch die de realiteit niet WIL zien.
Ja_an is offline  
Oud 8 november 2018, 18:43   #63
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ja_an Bekijk bericht
Veel dank Kallikles. EINDELIJK een concreet geval voor onze database. Als je ook nog de gemeente (en evt. straat) kan meegeven (mag via pb)...




Inderdaad Andev, vandaar dat ik gisteren zelf buiten ben gekomen. Een volledig lege database, dat was onverdraagbaar.

Vooraleer er klachten komen, ook al was het uitlokking, dat maakt de aanslagen niet minder erg:

- Op 5/11/2018 ben ik binnengestapt in halal slagerij aan de dampoort in Gent en gevraagd naar 5 varkenskoteletten. Dit werd mij geweigerd. Hiermee werd een aanslag gepleegd op onze Vlaamse samenleving en tradities.
- In dezelfde slagerij heb ik na deze weigering dan maar 5 merguez worsten besteld. Bij de afrekening betaalde ik contant, maar werd er verkeerd teruggegeven. Twee cent, i.p.v. vijf cent. Toen ik de slager hiermee confronteerde weigerde hij de drie cent op te leggen. Dit was een aanslag op mijn Vlaams eigendom.

In het licht van deze gerapporteerde aanslagen pas ik de openingspost aan om EINDELIJK onze database te stofferen.

Verdere meldingen UITERAARD welkom (en nodig).
Ah zo'n aanslagen Vanmorgen deed de bebaarde trambestuurder van migrantenafkomst de deuren plak voor mijn neus sluiten terwijl hij mij gezien had, om dan één meter vooruit te rijden en voor het licht te moeten wachten. Ik heb dat ook al witten zien doen bij mannen met een donkere huid. Wat ik me nu wel afvraag is of dat dat een racistische aanslag is of een seksistische want vrouwen hebben dat naar mijn gevoel veel minder voor.

Er hebben vandaag ook tal van andere aanslagen plaats gevonden waarover niet bericht is. Aanslagen op de vrijheid van honderdduizenden slaven in het midden oosten wiens paspoorten men afgepakt heeft. Aanslagen op de toekomst van Palestijnen en andere moslims omdat hun leiders de enige welvarende democratie in hun midden weigeren te erkennen en de hele wereld ertegen opjutten. En dan heb ik het nog niet over de dagelijkse bomaanslagen waarmee moslims overal ter wereld elkaar afmaken en die de media maar bij uitzondering halen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline  
Oud 8 november 2018, 21:30   #64
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ja_an Bekijk bericht
Hier, nog een linkse gutmensch die de realiteit niet WIL zien.
ja manneke. Maar gij KUNT ze niet vinden.
geertvdb is offline  
Oud 9 november 2018, 06:26   #65
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.223
Standaard

In 2014 heeft het meer raketten geregend op Israël dan er tijdens WO2 V2 raketten zijn afgeschoten. Ik was toen nog volledig mee met de mainstream media en dacht dat Israël zwaar over reageerde op wat vuurwerk van de 'Palestijnen'.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 9 november 2018 om 06:27.
Vlad is offline  
Oud 9 november 2018, 08:11   #66
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
In 2014 heeft het meer raketten geregend op Israël dan er tijdens WO2 V2 raketten zijn afgeschoten. Ik was toen nog volledig mee met de mainstream media en dacht dat Israël zwaar over reageerde op wat vuurwerk van de 'Palestijnen'.
bron?
geertvdb is offline  
Oud 9 november 2018, 14:17   #67
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
bron?
4.800 raketten volgens dit artikel: https://www.bbc.com/news/world-middle-east-32053999

Het artikel verwijst naar UN-data, maar jammer genoeg zonder de exacte bron te vermelden.

Volgens Wikipedia zijn er ongeveer 3.100 V2 raketten afgevuurd.
TheFourHorsemen is offline  
Oud 9 november 2018, 14:57   #68
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
4.800 raketten volgens dit artikel: https://www.bbc.com/news/world-middle-east-32053999

Het artikel verwijst naar UN-data, maar jammer genoeg zonder de exacte bron te vermelden.

Volgens Wikipedia zijn er ongeveer 3.100 V2 raketten afgevuurd.
En hoeveel doden zijn er gevallen in Israel door 4800 raketten en hoeveel Belgen door 3100 V2 raketten. En wat met de V1's?
geertvdb is offline  
Oud 9 november 2018, 15:05   #69
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
En hoeveel doden zijn er gevallen in Israel door 4800 raketten en hoeveel Belgen door 3100 V2 raketten. En wat met de V1's?

In Israël zijn er veel minder doden gevallen. De Islam verknoeit echt alles.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline  
Oud 9 november 2018, 15:20   #70
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ja_an Bekijk bericht
Elke patriotische Europeaan kan de redenering makkelijk volgen:

1. Dankzij heldere zieners zoals Geert Wilders weten we dat de Islam geen vredelievende religie is, maar uit is op onderwerping via geweld en terreur.
2. Dankzij heldere zieners zoals BDW weten we dat er door Angela Merkel honderd duizenden (miljoenen?) moslims Europa zijn binnengekomen.

1 + 2 betekent logischerwijs dat er dus dagelijks verschillende islamitische terreuraanslagen moeten plaatsvinden.

Maar:

3. In de massamedia horen we hier niets over. Slechts heel uitzonderlijk wordt er over een aanslag bericht.

Vandaar deze thread om bij te houden over welke aanslagen niet bericht wordt.

Iedereen heeft wel weet van een aanslag in de buurt. Graag hier delen, dan maken we een database aan.

Uiteraard welk enkel deze waarover NIET bericht wordt door de poco media.
Dat komt omdat er geen aanslagen zijn want moslims plegen geen aanslagen omdat Islam vrede is...…………...Simpel toch????????????
TREBRON is offline  
Oud 9 november 2018, 17:01   #71
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Dat komt omdat er geen aanslagen zijn want moslims plegen geen aanslagen omdat Islam vrede is...…………...Simpel toch????????????
Voor de slachtoffers van dodelijke aanslagen is er nadien niets dan vrede, juist.
andev is offline  
Oud 9 november 2018, 17:16   #72
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
En hoeveel doden zijn er gevallen in Israel door 4800 raketten en hoeveel Belgen door 3100 V2 raketten. En wat met de V1's?
Ik vind het belangrijk te kijken naar de intentie. Dat er al bij al weinig doden zijn gevallen is te wijten aan de gebrekkige raketten + het defensiesysteem van Israël.

Moet Israël zich verontschuldigen omdat het zijn burgers beschermt? Omdat de strijd niet 'eerlijk' is?

Als het aan Hamas had gelegen, waren er zo veel mogelijk doden gevallen. Het afvuren van 4.800 raketten minimaliseren omdat er weinig doden zijn gevallen vind ik wat vreemd.

En wat met de V1's? Daar is toch niets over gezegd?

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 9 november 2018 om 17:16.
TheFourHorsemen is offline  
Oud 9 november 2018, 20:21   #73
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
In Israël zijn er veel minder doden gevallen. De Islam verknoeit echt alles.
Ik wacht nog altijd op uw bron.

Ook op uw bron dat Lenin 94 miljoen doden op zijn geweten heeft.
geertvdb is offline  
Oud 9 november 2018, 20:24   #74
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ik vind het belangrijk te kijken naar de intentie.
Wat gij 'vindt' is totaal onbelangrijk voor mij.

Ik stel een simpele vraag, en gij ontwijkt ze. Er is hier al 1 JvdB, is dat niet genoeg?

Moet ik de vraag herhalen, of is ze te ambetant?
geertvdb is offline  
Oud 15 november 2018, 10:25   #75
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

Een aanslag op iemands eerbaarheid, telt dat ook? Als het met 14 tegelijk is?

https://voiceofeurope.com/2018/11/14...-media-silent/
Skobelev is nu online  
Oud 3 januari 2019, 19:26   #76
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 4.955
Standaard

zie ( nog maar eens) naar Molenbeek op nieuwjaarsnacht
Pol Dolf is offline  
Oud 4 januari 2019, 09:42   #77
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.006
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pol Dolf Bekijk bericht
zie ( nog maar eens) naar Molenbeek op nieuwjaarsnacht
Erger nog, Scheveningen! Daar staken onverlaten de hele stad in brand!

(Toegegeven, die is in het nieuws gekomen. Ik zal weer naar k&k vertrekken.)
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 4 januari 2019 om 09:44.
Bovenbuur is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be