Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 14 maart 2019, 12:01   #101
Gerard R.
Lokaal Raadslid
 
Gerard R.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2017
Locatie: Nederland
Berichten: 320
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Van al de groepen die in andere landen binnenstromen zijn de islamadepten de grootste lastposten!
De "multiculturele wereld" is een onmogelijke flop.
De multiculturele wereld is een feit. En er was niets aan te doen kan ik nog melden. En dat gaat niet veranderen ook.
Dat met die grootste lastposten tot in het extreme, dát is wel waar, maar het geldt niet voor de hele groep.
Gerard R. is offline  
Oud 14 maart 2019, 12:05   #102
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerard R. Bekijk bericht
De multiculturele wereld is een feit. En er was niets aan te doen kan ik nog melden. En dat gaat niet veranderen ook.
Dat met die grootste lastposten tot in het extreme, dát is wel waar, maar het geldt niet voor de hele groep.
mits wat politieke moed, is/was er heel veel aan te dioen. Enkel, niet door het soort platbroeken die beweren ons land te besturen.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 14 maart 2019, 12:10   #103
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
mits wat politieke moed, is/was er heel veel aan te dioen. Enkel, niet door het soort platbroeken die beweren ons land te besturen.
2
marie daenen is offline  
Oud 16 maart 2019, 13:34   #104
thomas1234
Burger
 
Geregistreerd: 11 september 2013
Berichten: 182
Standaard

Over het algemeen zijn er 2 uiterste zienswijzen waarop naar massa (moslim) immigratie gekeken kan worden.
Ik heb het over massa immigratie, omdat de migratie van enkelingen die zich aanpassen naar het gastland of zich in kleine geïsoleerde gemeenschappen houden geen noemenswaardige impact hebben op de samenleving.

In een ideale wereld waarin iedereen vredelievend naast elkaar kan leven, zou massa immigratie aangemoedigd kunnen worden (of men kan het laten begaan) en dit zou een oplossing kunnen bieden voor bijvoorbeeld vergrijzing. Ook kunnen vluchtelingen hiermee makkelijk geholpen worden (in plaats van een inspanning te doen in of in de buurt van het land van oorsprong).
Een behoorlijk deel van de bevolking lijkt in dit utopische beeld te geloven. Het is een utopie die ik ook graag werkelijkheid zag worden, maar waarvan ik weet dat ze even onrealistisch is als een gelukkige communistische samenleving.
Jammer genoeg is dit (extreme wereldbeeld) het politiek correcte standpunt. Het standpunt dat je kan verkondigen zonder schrik te hebben dat je woorden verdraait worden.

De extreme antipool hiervan zijn de mensen die sterk tegen immigratie gekant zijn omdat ze de migranten als indringers zien, een bedreiging voor de eigen culturele identiteit. Het hoge geboortecijfer van de migranten kan als een bedreiging voor de eigen genenpoel gezien worden. De extreme vorm van dit laatste is dan het gedachtegoed van het nazisme.
Ik geloof dat het (gelukkig) een minderheid is die in dit extreme kamp zit. Maar het is onvermijdelijk dat er aanhangers aan deze extreme rechtse kant zijn. Het is zoals fan zijn van een voetbalploeg. Een wij tegen zij gevoel is onvermijdelijk het gevolg van de sociale ingesteldheid van de mens.
Binnen de bevolkingsgroep die immigreert kan er bovendien dezelfde indeling gemaakt worden over hun ingesteldheid.

Ik zie mezelf als een realist. De geschiedenis bewijst dat er vroeg of laat problemen komen van massa immigratie. De oorzaak ligt hier bij de extreme fracties in gast land (neo-nazis,...) en immigranten (isis strijders,...).

Wat is de beste oplossing die ik als realist zie? De kemphanen uit elkaar houden zou ik zeggen. Want wie gelooft er dat we de extreme fracties binnen samenlevingen kunnen elimineren? Met de-radicalisatie? Met heropvoedingskampen?
De massa immigratie had niet mogen gebeuren en zou zo sterk mogelijk moeten gestopt worden. Problemen van vergrijzing kunnen we op andere manieren oplossen. Ik zou beginnen met een licht negatief geboortecijfer (dus mogelijks lichte aanmoediging van geboortes, maar geen stijging van het aantal inwoners). Dit komt ook het milieu en klimaat ten goede.
De vluchtelingen zou ik echt wel sterk willen helpen, in de omgeving waar de problemen zich voordoen.
Ook al kan ik zelf goed leven met een migrant als buur en moslim als collega. Voor mij is het een mislukt experiment gebleken om massaal volkeren te importeren. Dit moet stoppen. Een utopisch beeld en kaarsjes branden gaan nu eenmaal nooit de meest extreme fracties van gedachtegoed veranderen.

Jammergenoeg wordt je dus aanzien als neo-nazi wanneer je tegen massa immigratie bent.
Iets zo banaal als sterke grensbewaking (Trump muur) wordt vergeleken met racisme en met de wens van een nieuwe holocaust.

Het is net dit racisme en een mogelijke burgeroorlog die ik niet graag zie gebeuren. In mijn ogen zijn diegene die de massa immigratie laten begaan of faciliteren daarom de veroorzakers als het ooit zover komt.
thomas1234 is offline  
Oud 16 maart 2019, 13:34   #105
thomas1234
Burger
 
Geregistreerd: 11 september 2013
Berichten: 182
Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door thomas1234 : 16 maart 2019 om 13:35. Reden: dubbel gepost
thomas1234 is offline  
Oud 16 maart 2019, 13:51   #106
thomas1234
Burger
 
Geregistreerd: 11 september 2013
Berichten: 182
Standaard

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...ims~adeacb8c9/

Dit zou ik kunnen zijn, ik heb er ook genoeg van dat er negatief gedaan wordt over moslims.
Hadden we maar nooit zo laks met massa immigratie omgegaan. Dit sociaal experiment, uniek in de geschiedenis, heeft gefaald en ik vrees voor wat er nog gaat gebeuren.
thomas1234 is offline  
Oud 16 maart 2019, 18:08   #107
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dat alles betekend niet dat wij aan het islamiseren zijn .
En als het gaat over aanslagen dan moet er nog een heel ander boekje geopend worden.
Sta niet rond de pot te draaien: moslims moeten de gemeenschappen waar ze opduiken "islamiseren", het is gewoon hun stomme plicht!
Ook over aanslagen, groot en klein , steken moslims boven de anderen uit! Uiteindelijk krijgt je dan hier en daar een burger die het nietsdoen van politici en gerecht eens zelf met grove middelen zal oplossen, zoals nu Nieuw Zeeland!
Er valt geen seconde goed te praten aan die actie, maar die is het gevolg van...
Een van hun politiekers zei vlakaf dat dat het gevolg was van de verkeerde aanpak van de migratie! Gevolgd door gehuil van de multiculonnozelaars die dat soort waarheden uiteraard niet kunnen slikken.
andev is offline  
Oud 16 maart 2019, 23:58   #108
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Sta niet rond de pot te draaien: moslims moeten de gemeenschappen waar ze opduiken "islamiseren", het is gewoon hun stomme plicht!
Ook over aanslagen, groot en klein , steken moslims boven de anderen uit! Uiteindelijk krijgt je dan hier en daar een burger die het nietsdoen van politici en gerecht eens zelf met grove middelen zal oplossen, zoals nu Nieuw Zeeland!
Er valt geen seconde goed te praten aan die actie, maar die is het gevolg van...
Een van hun politiekers zei vlakaf dat dat het gevolg was van de verkeerde aanpak van de migratie! Gevolgd door gehuil van de multiculonnozelaars die dat soort waarheden uiteraard niet kunnen slikken.
2
marie daenen is offline  
Oud 17 maart 2019, 18:41   #109
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Sta niet rond de pot te draaien: moslims moeten de gemeenschappen waar ze opduiken "islamiseren", het is gewoon hun stomme plicht!
Ook over aanslagen, groot en klein , steken moslims boven de anderen uit! Uiteindelijk krijgt je dan hier en daar een burger die het nietsdoen van politici en gerecht eens zelf met grove middelen zal oplossen, zoals nu Nieuw Zeeland!
Er valt geen seconde goed te praten aan die actie, maar die is het gevolg van...
Een van hun politiekers zei vlakaf dat dat het gevolg was van de verkeerde aanpak van de migratie! Gevolgd door gehuil van de multiculonnozelaars die dat soort waarheden uiteraard niet kunnen slikken.
2

p.s.

Link zie post #303
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 maart 2019 om 18:44.
Universalia is offline  
Oud 18 maart 2019, 00:04   #110
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Sta niet rond de pot te draaien: moslims moeten de gemeenschappen waar ze opduiken "islamiseren", het is gewoon hun stomme plicht!
Ook over aanslagen, groot en klein , steken moslims boven de anderen uit! Uiteindelijk krijgt je dan hier en daar een burger die het nietsdoen van politici en gerecht eens zelf met grove middelen zal oplossen, zoals nu Nieuw Zeeland!
Er valt geen seconde goed te praten aan die actie, maar die is het gevolg van...
Een van hun politiekers zei vlakaf dat dat het gevolg was van de verkeerde aanpak van de migratie! Gevolgd door gehuil van de multiculonnozelaars die dat soort waarheden uiteraard niet kunnen slikken.
De nagel op de kop !
daiwa is offline  
Oud 25 maart 2019, 21:06   #111
schaakspeler
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2010
Berichten: 330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Sta niet rond de pot te draaien: moslims moeten de gemeenschappen waar ze opduiken "islamiseren", het is gewoon hun stomme plicht!
Ook over aanslagen, groot en klein , steken moslims boven de anderen uit! Uiteindelijk krijgt je dan hier en daar een burger die het nietsdoen van politici en gerecht eens zelf met grove middelen zal oplossen, zoals nu Nieuw Zeeland!
Er valt geen seconde goed te praten aan die actie, maar die is het gevolg van...
Een van hun politiekers zei vlakaf dat dat het gevolg was van de verkeerde aanpak van de migratie! Gevolgd door gehuil van de multiculonnozelaars die dat soort waarheden uiteraard niet kunnen slikken.
Alle haatpreken zijn disproportioneel en verzuren de samenleving alsmaar meer. Het gevolg is een grotere kans op aanslagen, zowel door fanatieke voor- als tegenstanders van de islam.

Islamiseren een plicht? Ik heb al veel getuigen van jehova aan mijn deur gehad maar nog nooit een moslim om zijn geloof te promoten.
Nochtans zijn ze hier al met miljoenen.

Hoeveel aanslagen plegen de 27 x 1000 x 1000 moslims jaarlijks in Europa en hoeveel doden vallen daarbij? Natuurlijk is elke dode er een teveel maar vergelijk dat aantal eens met het aantal verkeersdoden. Honderden keren zoveel! Over dat laatste geen spoor van verontwaardiging omdat iedereen er zelf aan meedoet. De auto is heiliger dan de koran en niemand roept "weg ermee".

Een beetje objectiviteit en nuchterheid kan soms geen kwaad.
schaakspeler is offline  
Oud 26 maart 2019, 08:41   #112
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Sta niet rond de pot te draaien: moslims moeten de gemeenschappen waar ze opduiken "islamiseren", het is gewoon hun stomme plicht!
Ook over aanslagen, groot en klein , steken moslims boven de anderen uit! Uiteindelijk krijgt je dan hier en daar een burger die het nietsdoen van politici en gerecht eens zelf met grove middelen zal oplossen, zoals nu Nieuw Zeeland!
Er valt geen seconde goed te praten aan die actie, maar die is het gevolg van...
Een van hun politiekers zei vlakaf dat dat het gevolg was van de verkeerde aanpak van de migratie! Gevolgd door gehuil van de multiculonnozelaars die dat soort waarheden uiteraard niet kunnen slikken.
Vreemde woordkeuze.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline  
Oud 27 maart 2019, 21:57   #113
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.333
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Sta niet rond de pot te draaien: moslims moeten de gemeenschappen waar ze opduiken "islamiseren", het is gewoon hun stomme plicht!
nonsense natuurlijk , de overgrote meerderheid is daar echt niet mee bezig.

Citaat:
Ook over aanslagen, groot en klein , steken moslims boven de anderen uit!
Wanneer je alleen naar de aanslagen in westerse landen kijkt wel ja.



Citaat:
Er valt geen seconde goed te praten aan die actie, maar die is het gevolg van...
net als andere aanslagen dus.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline  
Oud 28 maart 2019, 03:28   #114
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Sta niet rond de pot te draaien: moslims moeten de gemeenschappen waar ze opduiken "islamiseren", het is gewoon hun stomme plicht!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
nonsense natuurlijk , de overgrote meerderheid is daar echt niet mee bezig.
Er is maar een kleine groep nodig om de massa in beweging te brengen.
De overgrote meerderheid zal de autochtone, originele waarden NIET beschermen. Deze zullen echter genieten van hun religieus "schild" om zelf te overleven.

Het westen is zichzelf aan het verloochen onder het mom van intellectuele evolutie, lees: verlichting.

Als het fout loopt - en dit zal en moet fout aflopen, de vraag is alleen wanner - moet links niet afkomen met "wir haben es nicht gewusst". Links weet het maar degelijk zeer goed, dagelijks te merken in hun afgezaagde uithalen naar rechts, zoals populist.
.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?
fbpolitics is offline  
Oud 28 maart 2019, 16:05   #115
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.333
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
Er is maar een kleine groep nodig om de massa in beweging te brengen.
De overgrote meerderheid zal de autochtone, originele waarden NIET beschermen. Deze zullen echter genieten van hun religieus "schild" om zelf te overleven.
Wat zijn eigenlijk de autochtone originele waarden? er bestaan al heel lang verschillende opvattingen in Europa .
De realiteit is dat nieuwkomers zich na enkele generaties aanpassen aan wat we hier gewend zijn , denk aan het geboortecijfer .(bron CBS)

Ik sluit mij niet aan bij uw paniekzaaierij.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline  
Oud 28 maart 2019, 21:35   #116
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Wat zijn eigenlijk de autochtone originele waarden? er bestaan al heel lang verschillende opvattingen in Europa .
Verschillende opvattingen: ja. Zelfs verschillende landen, talen, gewoonten, culturen...
MAAR
Hetzelfde geloof.
-> Islam is totaal iets anders, wat u ook moge zeggen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
De realiteit is dat nieuwkomers zich na enkele generaties aanpassen aan wat we hier gewend zijn , denk aan het geboortecijfer .(bron CBS)
De nieuwkomers passen zich aan? Goede grap.
En het bewijs hiervoor is het geboortecijfer? Wel...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik sluit mij niet aan bij uw paniekzaaierij.
Nog zo'n afgezaagde uithalen naar rechts: paniekzaaierij.
Neen: ik ben een realist.

En dit is nog steeds beter dan een dromer te zijn.
Denkt u werkelijk dat het mengen van 2 totaal verschillende religies, een goed einde kan kennen. Denkt u werkelijk dat we allemaal samen, hand in hand, "kumbaya" zullen zingen?
.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 28 maart 2019 om 21:36.
fbpolitics is offline  
Oud 30 maart 2019, 20:55   #117
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.333
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
Verschillende opvattingen: ja. Zelfs verschillende landen, talen, gewoonten, culturen...
MAAR
Hetzelfde geloof.
-> Islam is totaal iets anders, wat u ook moge zeggen.
Islam is er ook al lang in europa


Citaat:

De nieuwkomers passen zich aan? Goede grap.
En het bewijs hiervoor is het geboortecijfer? Wel...
een van de bewijzen inderdaad. Er gaan echter wel een paar generaties
overheen.
Citaat:

Nog zo'n afgezaagde uithalen naar rechts: paniekzaaierij.
Neen: ik ben een realist.
Al in 2003 werd er geroepen dat we in een paar jaar tijd zouden islamiseren. Paniekzaaierij was dat
Citaat:
En dit is nog steeds beter dan een dromer te zijn.
Denkt u werkelijk dat het mengen van 2 totaal verschillende religies, een goed einde kan kennen. Denkt u werkelijk dat we allemaal samen, hand in hand, "kumbaya" zullen zingen?
En zonder islamieten zal dit wel plaatsvinden??
.[/quote]
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline  
Oud 31 maart 2019, 01:18   #118
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 31 maart 2019 om 01:20.
kojak is offline  
Oud 31 maart 2019, 01:39   #119
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
nonsense natuurlijk , de overgrote meerderheid is daar echt niet mee bezig.
Je hebt gelijk, het is slechts de helft:

Helft Belgische moslims is fundamentalist

https://www.demorgen.be/binnenland/-...list-b2344ae6/

Deze 'overgrote meerderheid' is daar ook echt niet mee bezig, maar gaat wel volmondig akkoord met wat een moslimextremist zo sympathisch naar voor brengt:

https://www.youtube.com/watch?v=D8tFH5yIvsQ

Inchallah enzo...
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 1 april 2019, 01:54   #120
Gerard R.
Lokaal Raadslid
 
Gerard R.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2017
Locatie: Nederland
Berichten: 320
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
mits wat politieke moed, is/was er heel veel aan te dioen. Enkel, niet door het soort platbroeken die beweren ons land te besturen.
In principe is er altijd wat aan te doen.

Als je voldoende macht, kracht, geld en wat dies meer zij toepast namelijk. Als 'het er teveel worden' en als 'ze' erg geweldgezind blijken. Een soort oorlog dus.

De 'platbroeken' proberen zo humaan mogelijk te zijn, hoewel niet oeverloos, blijkt vaak, vooral als ze een keer op de korrel zijn genomen.
De andere kant van de munt kan heel afschuwelijk zijn zoals we weten.
Gerard R. is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be