Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 oktober 2013, 00:47   #321
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Misschien is 't tijd om 'ons' continent terug op te eisen en er eindelijk eens iets deftig van te maken, laat al die Afrikanen Europa maar hebben, ze willen er toch zo graag zijn, na 'n paar decennia kunnen we dan terugkeren en wederom opbouwen.
Ook juist ! Als wij eigenlijk Afrikanen zijn, is dat continent ook van ons. Dat ze aan elk Europees land een stuk geven, en het is goed.
Geef de Congo aan België terug. Stuur onmiddellijk het leger naar ginder om al die bandieten die daar de plak zwaaien uit te schakelen, en al onze werklozen om het land te ontginnen / te heropbouwen ! De zwarten mogen bij ons in de leer komen, om te profiteren van alles wat wij in Europa geleerd hebben.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2013, 00:49   #322
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
De ban soort niet beledigen.



Misschien zijn deze gegevens wel heel belangrijk.
Het zou namelijk een verklaring zijn waarom sommige ziektes wel voorkomen bij blanken, maar niet bij kleurlingen.
Die zouden namelijk wel eens het gevolg kunnen zijn van de kruisingen.
Er zijn ook ziektes die meer voorkomen bij zwarten dan bij blanken.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2013, 01:56   #323
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Misschien, misschien... Maar tot nu toe is dat niet bewezen hé.

Bizar dat zowel blank als zwart niet bestand is tegen het Aids virus...
dat is al lang bewezen:

Afro-americans zijn extra gevoelig voor bepaalde hartziekten, waarvoor ze dan specifieke medicijnen moeten krijgen.

Indiaanse stammen die in de westerse maatschappij komen zijn extra gevoelig voor het krijgen van diabetes. Blijkbaar hebben die mensen eeuwenlang kunnen/moeten overleven met een minimum aan voedsel en geeft de overvloed van de westerse maatschappij hen bijna per definitie suikerziekte.

Aziaten zijn zeer gevoelig voor lactose en velen kunnen geen melkproducten verdragen.

De Sherpa's uit de Himalaya hebben een specifieke aanpassing aan hun bloedvatenstelsel zodat zij extra veel zuurstof kunnen opnemen in gebieden waar veel minder zuurstof aanwezig is.

Zulke dingen heten : evolutie.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2013, 02:42   #324
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
dat is al lang bewezen:

Afro-americans zijn extra gevoelig voor bepaalde hartziekten, waarvoor ze dan specifieke medicijnen moeten krijgen.

Indiaanse stammen die in de westerse maatschappij komen zijn extra gevoelig voor het krijgen van diabetes. Blijkbaar hebben die mensen eeuwenlang kunnen/moeten overleven met een minimum aan voedsel en geeft de overvloed van de westerse maatschappij hen bijna per definitie suikerziekte.

Aziaten zijn zeer gevoelig voor lactose en velen kunnen geen melkproducten verdragen.

De Sherpa's uit de Himalaya hebben een specifieke aanpassing aan hun bloedvatenstelsel zodat zij extra veel zuurstof kunnen opnemen in gebieden waar veel minder zuurstof aanwezig is.

Zulke dingen heten : evolutie.
Dat dit te maken heeft met evolutie dat weet ik ook lol.
Echter dat dit te wijten is aan de zogezegde kruisingen waar Jantje het over had dat is tot nu toe niet bewezen.

Zet een stel Afrikanen in de Himalaya en hun organisme zal zich na een tijdje ook wel aanpassen. etc. etc.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht

Misschien zijn deze gegevens wel heel belangrijk.
Het zou namelijk een verklaring zijn waarom sommige ziektes wel voorkomen bij blanken, maar niet bij kleurlingen.
Die zouden namelijk wel eens het gevolg kunnen zijn van de kruisingen.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2013, 06:53   #325
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Dat dit te maken heeft met evolutie dat weet ik ook lol.
Echter dat dit te wijten is aan de zogezegde kruisingen waar Jantje het over had dat is tot nu toe niet bewezen.

Zet een stel Afrikanen in de Himalaya en hun organisme zal zich na een tijdje ook wel aanpassen. etc. etc.
bembem, kruisingen zijn ook vormen van evolutie.



En de aanpassingen die dat stel Afrikanen in de Himalaya moeten ondergaan, duren wel wat langer dan 1 mensenleven.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2013, 21:18   #326
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
bembem, kruisingen zijn ook vormen van evolutie

Nogmaals het is niet bewezen dat de mens het resultaat is van kruisingen met de Neanderthaler cf. dna onderzoek met besmette fossielen, én piste dat ze beiden een gemeenschappelijke voorouder zouden hebben.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
En de aanpassingen die dat stel Afrikanen in de Himalaya moeten ondergaan, duren wel wat langer dan 1 mensenleven.
Ik heb nooit beweerd dat dit tijdens 1 mensenleven het geval zou zijn, wel dat door evolutie het menselijk organisme en met name één van Afrikaanse origine zich kan aanpassen aan de biotoop van de Himalaya. Het tegendeel is tot nu toe evenmin bewezen.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 00:39   #327
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nogmaals het is niet bewezen dat de mens het resultaat is van kruisingen met de Neanderthaler cf. dna onderzoek met besmette fossielen, én piste dat ze beiden een gemeenschappelijke voorouder zouden hebben.





Ik heb nooit beweerd dat dit tijdens 1 mensenleven het geval zou zijn, wel dat door evolutie het menselijk organisme en met name één van Afrikaanse origine zich kan aanpassen aan de biotoop van de Himalaya. Het tegendeel is tot nu toe evenmin bewezen.
Je moet de Neanderthalers niet zo discrimineren hé ! Anders ga ik mij beklagen bij De Witte. Zij zijn een minderheid in ons DNA, en minderheden moet je respecteren.
Eigenlijk denk ik dat je jaloers bent, omdat jijzelf, als zwarte uit Afrika, geen Neanderthaler DNA bezit. Je hebt iets minder dan wij, en daar ben je jaloers op.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 00:44   #328
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Je moet de Neanderthalers niet zo discrimineren hé ! Anders ga ik mij beklagen bij De Witte. Zij zijn een minderheid in ons DNA, en minderheden moet je respecteren.
Eigenlijk denk ik dat je jaloers bent, omdat jijzelf, als zwarte uit Afrika, geen Neanderthaler DNA bezit. Je hebt iets minder dan wij, en daar ben je jaloers op.

Ik kom je net te zeggen dat die dna fossielen besmet waren met dat van de onderzoekers! Dus blablabalabalabla! lol!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 00:57   #329
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik kom je net te zeggen dat die dna fossielen besmet waren met dat van de onderzoekers! Dus blablabalabalabla! lol!
Die lulkoek werd reeds weerlegd mannekke.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 01:03   #330
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Die lulkoek werd reeds weerlegd mannekke.
Door jou ^^
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 06:32   #331
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Door jou ^^
Nee, niet door hem, maar door de logica.

Leg mij anders eens uit hoe een onderzoeksteam dat niets anders doet dan DNA onderzoeken een dergelijke fout verschillende malen na elkaar opnieuw maakt?

En dat die instelling nu alle gerechtelijke onderzoeken van meer dan 10 landen heeft toegewezen gekregen?
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2013, 00:00   #332
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Door jou ^^
Moest je een paar percentjes Neanderthaler DNA hebben zou je misschien al begrepen hebben dat ik helemaal niks moeten weerleggen heb. De feiten spreken voor zich.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2013, 00:47   #333
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

hmmmmmmmmm, dur de comprenure meneer & co eh

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ok, ik heb wat research gedaan.. Blijkt dat die interbreeding Neanderthal theorie (v. die Svanto Pääbo) niet (echt) serieus is want 1) Fossielen waren besmet met menselijk DNA tijdens onderzoeken, daaropvolgende tests hebben geen uitsluitsel hierover gegeven. 2) Nieuw wetenschappelijk onderzoek wijst naar het bestaan van een gemeenschappelijke voorouder van de Neanderthaler en de moderne mens.

http://www.nytimes.com/2010/05/07/sc...anderthal.html


http://www.kennislink.nl/publicaties...-neanderthaler


http://www.theguardian.com/science/2...-interbreeding


Het is eveneens niet bewezen dat intelligentie verschillen hiermee te maken hebben. Capaciteiten in IQ zijn universeel en niet noodzakelijk gebonden aan resultaten (/iq tests). De expressie van een bepaald genvariant is gebonden aan omgeving en het individu, niet aan wat men "ras" noemt. De omgevingsfactoren waarin men als individu verkeert zijn dan weer wel vaak gebonden aan de gevolgen van ons "sociaal predicament door ras".
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2013, 16:48   #334
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
hmmmmmmmmm, dur de comprenure meneer & co eh
Citaat:
Ok, ik heb wat research gedaan.. Blijkt dat die interbreeding Neanderthal theorie (v. die Svanto Pääbo) niet (echt) serieus is want 1) Fossielen waren besmet met menselijk DNA tijdens onderzoeken, daaropvolgende tests hebben geen uitsluitsel hierover gegeven
Deze zever werd dus weerlegd.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2018, 02:18   #335
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ja, we stammen allemaal uit Afrika..en hoezo superieure blanken, last van haat tegenover witte mensen misschien?
Ga toch iets nuttigs doen, inplaats van je frustraties op het internet te gooien!
Ga toch iets nuttigs doen, inplaats van je frustraties over frustraties van anderen op het internet te gooien.

Afijn, Bem heeft naar je raad geluisterd. Nu jij nog.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2018, 02:20   #336
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
't Is toch niet waar zeker??!!!
Verdoemme toch!!!
Zijn wij dan echt allemaal pooiers, dieven, sacochen-trekkers, sluikslachters, vrouwenverminkers, fanatieke imperialisten, religieuze idioten en leegzuigers van de sociale kassen?
Niet allemaal, maar er zitten wel een paar ultra-libertariërs tussen. Leegzuigers van de sociale klassen.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2018, 02:29   #337
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
En uw punt is?
... jou ontsnapt...
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2018, 22:18   #338
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Wij stammen allemaal uit Afrika
In grote lijnen klopt dat ergens wel want de landmassa's die de Aarde 'rijk' is die hingen in een ver verleden aan elkaar.

Het was één deel.

Dan is dat beginnen verschuiven in vele stukken zoals wij ze nu kennen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 8 januari 2018 om 22:19.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2018, 23:03   #339
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

We stammen niet af van voorouders die in Afrika leefden, maar van onze vroegere 'buren':


"Meer dan een jaar hebben ze gewacht om hun ontdekking aan te kondigen. Ze wilden er zeker van zijn dat alle informatie over hun sensationele vondst correct was. En nu hebben archeologen eindelijk bekendgemaakt dat ze in Duitsland een paar tanden van een mensachtige van 9,7 miljoen jaar geleden hebben gevonden. Mogelijk moet de geschiedenis van de mens daardoor herschreven worden.
Het Naturhistorisches Museum in Mainz kondigde aan dat de fossielen gevonden werden in de Duitse plaats Eppelsheim."

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171020_03143132

Die Afrika-sage kan dus ook al naar de vuilbak.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2018, 01:14   #340
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
....Die Afrika-sage kan dus ook al naar de vuilbak.
'....Mogelijk haalt de ontdekking de hele enkele-oorspronghypothese - ook wel het uit-Afrikamodel genoemd - onderuit....'

Mischien...
Dat zal de toekomst moeten uitwijzen.
Niet te vlug met je conclusies.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be