Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 22 januari 2004, 21:51   #1
Thomas
Provinciaal Gedeputeerde
 
Thomas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: Brussel
Berichten: 812
Standaard

Wanneer zal nu juist weer dat proces tegen het blok gevoerd worden waardoor het blok eindelijk ook juridisch als illegaal en ongrondwettelijk zal kunnen beschouwd worden? Voor of na de verkiezingen van 2004?

Enfin, onze neofaschistenzullen het niet echt aan hun hart laten komen, vermoed ik. Een vangnet voor hun kiezers bij de komende afschaffing van hun partij is volgens mij helaas al een tijdje onder de namen NVA, liberaal appel of BUB in ons politieke landschap aanwezig. Welk (ver)vangnet zal er komen, denkt u?
__________________
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof).
Thomas is offline  
Oud 22 januari 2004, 21:54   #2
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas
Wanneer zal nu juist weer dat proces tegen het blok gevoerd worden waardoor het blok eindelijk ook juridisch als illegaal en ongrondwettelijk zal kunnen beschouwd worden? Voor of na de verkiezingen van 2004?

Enfin, onze neofaschistenzullen het niet echt aan hun hart laten komen, vermoed ik. Een vangnet voor hun kiezers bij de komende afschaffing van hun partij is volgens mij helaas al een tijdje onder de namen NVA, liberaal appel of BUB in ons politieke landschap aanwezig. Welk (ver)vangnet zal er komen, denkt u?
Ik vraag het morgen aan Filip op de meeting in Vilvoorde

NIEUWJAARSRECEPTIE met Filip Dewinter

Organisatie: Arrondissement Halle-Vilvoorde
zaal Uilenspiegel aan kerk Far West 1800 Vilvoorde

Meer info: Steven Dupont (02/253.38.27)
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 22 januari 2004, 22:02   #3
Thomas
Provinciaal Gedeputeerde
 
Thomas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: Brussel
Berichten: 812
Standaard

Da's ook goed op tijd voor een nieuwjaarsreceptie, we zitten bijna aan februari. Echte Vlaamse cultuur?
__________________
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof).
Thomas is offline  
Oud 23 januari 2004, 07:45   #4
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Je kan niet overal tegelijkertijd zijn hé, er komen er nog :

www.vlaamsblok.be kijk in kalender
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be