Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 oktober 2020, 08:46   #6841
JBM
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Den Joe had een pen in zijn hand en liet die geen seconde los wel wisselde hij ze van hand, ben benieuwd welk gadget die pen bevatte.
Ik gok op een buisje met inkt.
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 08:58   #6842
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBM Bekijk bericht
Ik gok op een buisje met inkt.
Zou best wel eens kunnen, je weet maar nooit met linkse rakkers.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 09:04   #6843
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Nou geef mij dan maar 1 voorbeeld wanneer die demente dummie, Biden, een moeilijke vraag voor zijn kiezen heeft gehad.

Svp, niet aankomen met de 'moeilijke' vraag welk ijsje Biden lekkerder vindt. Vanille of aardbei.
Biden verloor de verkiezing toen Trump hem zover kreeg:

Trump just got Biden to say he wants to end the oil industry

En dan dit

https://twitter.com/realDonaldTrump/...91234042269696

Joe je bent eraan voor je moeite. lmao.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 23 oktober 2020 om 09:05.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 09:47   #6844
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBM Bekijk bericht
Ik gok op een buisje met inkt.


"I know wind better than you, it's expensive and kills all the birds" een klimaatdebat op de lagere school ?
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 10:02   #6845
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Zulke debatten, daar heb je een beamer voor he.
Den Joe had een pen in zijn hand en liet die geen seconde los wel wisselde hij ze van hand, ben benieuwd welk gadget die pen bevatte.
Open pen = roep hulplijn in. Wat voor systeem ook. Het functioneerde grotendeels. Joe leek slechts af en toe te struikelen maar recupereerde vlug.

Ik vond Biden beter als het over klimaat ging. 'Tiny windows' Trump miste diepgang. Trump was beter als het over economie ging. 'Eyes wide open' Biden kwam me onbetrouwbaar, onzeker en agressief over. Ik zie die niet in de internationale scene vreedzaam opereren.

Aangezien het foreign policy thema 'onbegrijpelijkerwijze' op het laatste moment geschapt was kon Trump niet zijn successen (IVM Israël bv) op dat gebied verkopen. We kregen in de plaats een onnodige herhaling van het Covid item uit het eerste debat. Daar viel Biden's strakke plan op:

“I would make sure we have everyone encouraged to wear a mask all the time,”

Hoe devastating de Hunter laptop is is after wachten. De authenticiteit echter werd wer niet ontkend door Biden. Hij suggereerde wel dat de Russen (steeds behulpzaam) er achter zaten. Trump ridiculiseerde dat. Dat Biden een soort van crime Family runt waar the big guy zijn percentage meepikt dat lijkt helemaal niet zo ver gezocht.

Wie kwam het meest 'presidential' over? Dat zal voor iedereen anders zijn schat ik. Trump is slim in de taktiek maar lijkt mager in de inhoud. Biden komt me eerlijk gezegd als een zwakkeling over in vergelijking met Trump.

De carrière politicus tegen de outsider business man....

Biden geraakt maar niet af van die deplorables minachtende zich superieur achtende grijns. Trump mag dan wel weeral een 'nobody's better then me' stunt plegen, maar in de persoonlijke omgang toonde hij meer respect voor Biden dan omgekeerd.

Laatst gewijzigd door Bach : 23 oktober 2020 om 10:19.
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 10:27   #6846
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Ik heb er bewust niet naar gekeken.

Ik kan die Biden zijn smoel niet zien.

Hij had zelfs de 'hulp' van een andere idioot nodig zijnde Obama.

Dus beste plan in mijn geval was om niet te kijken naar het 'debat'.

In 99,9% lult Biden ook gewoon uit zijn nek.

Mocht hij president (die Biden) worden dan is het einde VS denk ik.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 oktober 2020 om 10:34.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 10:49   #6847
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.986
Standaard

Als zelfs Soenens beweert dat Trump een goede beurt heeft gemaakt :

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/10...laatste-debat/
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 11:03   #6848
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Biden verloor de verkiezing toen Trump hem zover kreeg:

Trump just got Biden to say he wants to end the oil industry

En dan dit

https://twitter.com/realDonaldTrump/...91234042269696

Joe je bent eraan voor je moeite. lmao.
Zo simpel is dat niet. Biden wordt dan wel ontmaskerd als een leugenaar maar...

1. CNN en zowat heel de media gaan deze leugen verborgen houden. Je moet al naar Trumps twitter gaan. Wie doet dat?

2. Hoe popular is fracking? Indien Biden het wil afschaffen dan is dat mij betreft een goede zaak. Probleem is dat we niet weten wat Biden wil omdat hij erover liegt.
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 11:59   #6849
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Biden verloor de verkiezing toen Trump hem zover kreeg:

Trump just got Biden to say he wants to end the oil industry

En dan dit

https://twitter.com/realDonaldTrump/...91234042269696

Joe je bent eraan voor je moeite. lmao.
Dit debat was de eerste keer dat Biden geen softballs toegeworpen kreeg. Eindelijk.Trump had hier de grootste hand in.

Mooie opmerking Trump maar niet echt origineel. 'Russia Russia Russia. Here we go again.'

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 23 oktober 2020 om 12:02.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 12:19   #6850
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Trump heeft zich gedragen. Dat is het zowat.

Polls van CNN (evenredig verdeeld over GOP en DEMS) geven aan dat Biden weer dik heeft gewonnen.

Denk dat het spel gespeeld is. Op 4 november weten we misschien iets.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 12:25   #6851
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Zo simpel is dat niet. Biden wordt dan wel ontmaskerd als een leugenaar maar...

1. CNN en zowat heel de media gaan deze leugen verborgen houden. Je moet al naar Trumps twitter gaan. Wie doet dat?

2. Hoe popular is fracking? Indien Biden het wil afschaffen dan is dat mij betreft een goede zaak. Probleem is dat we niet weten wat Biden wil omdat hij erover liegt.
Daarom kan CNN tot op de dag van vandaag de Russian hoax in stand houden.

Toch was dit wel een belangrijke kentering. Neem nu als voorbeeld die kooien waarin illegale immigranten worden vastgehouden. Dit beleid is geimplementeerd in Obama periode en werd tijdens 'debat' naar voren gebracht door Trump. Ook 1994 Law enforcement Act — die de levens van honderdduizenden zwarten heeft vernietigd. Ook de vraag van Trump aan Biden of die beruchte laptop echt was of niet.

Dit soort vragen zijn Biden nooit, echt, toegeworpen. En vooral nooit op liberaal MSM vertoont.Trump heeft duidelijk geluisterd naar zijn adviseurs om juist op deze punten te hameren.

To the point:

Bij blanken zie ik door dit debat geen echt grote verschuivingen meer plaatsvinden. Wel misschien verschil in opkomst cruciale districten waar fossielen gewonnen worden of - districten die gebukt gaan onder een lock down

Zwarten en hispanics hebben ook hun sociaal media kanalen op YouTube en kunnen hiermee aan de slag. Juist voor deze groepen kan dit debat wel eens doorslaggevend zijn en leiden tot verrassing. Zoals 2016 ook de grote 'verassing' kende.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 23 oktober 2020 om 12:49.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 12:28   #6852
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Trump heeft zich gedragen. Dat is het zowat.

Polls van CNN (evenredig verdeeld over GOP en DEMS) geven aan dat Biden weer dik heeft gewonnen.

Denk dat het spel gespeeld is. Op 4 november weten we misschien iets.
Polls CNN

Deze club zat er zo verschrikkelijk naast — in 2016.

..

U blijft in PRAVDA geloven. Lekker makkelijk.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 23 oktober 2020 om 12:30.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 12:59   #6853
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Zo simpel is dat niet. Biden wordt dan wel ontmaskerd als een leugenaar maar...

1. CNN en zowat heel de media gaan deze leugen verborgen houden. Je moet al naar Trumps twitter gaan. Wie doet dat?

2. Hoe popular is fracking? Indien Biden het wil afschaffen dan is dat mij betreft een goede zaak. Probleem is dat we niet weten wat Biden wil omdat hij erover liegt.
u kan op de homepage van CNN een analyse terugvinden over wie over wat loog of overdreef, dat (ook) Biden heeft gelogen staat er netjes is. 'Fake news' claims blijken zelf 'fake news' te zijn.

Ik daag u uit om een een breitbart of fox news artikel te vinden dat objectief is over Trump..

Laatst gewijzigd door edwinp : 23 oktober 2020 om 13:00.
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 13:03   #6854
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Open pen = roep hulplijn in. Wat voor systeem ook. Het functioneerde grotendeels. Joe leek slechts af en toe te struikelen maar recupereerde vlug.

Ik vond Biden beter als het over klimaat ging. 'Tiny windows' Trump miste diepgang. Trump was beter als het over economie ging. 'Eyes wide open' Biden kwam me onbetrouwbaar, onzeker en agressief over. Ik zie die niet in de internationale scene vreedzaam opereren.

Aangezien het foreign policy thema 'onbegrijpelijkerwijze' op het laatste moment geschapt was kon Trump niet zijn successen (IVM Israël bv) op dat gebied verkopen. We kregen in de plaats een onnodige herhaling van het Covid item uit het eerste debat. Daar viel Biden's strakke plan op:

“I would make sure we have everyone encouraged to wear a mask all the time,”

Hoe devastating de Hunter laptop is is after wachten. De authenticiteit echter werd wer niet ontkend door Biden. Hij suggereerde wel dat de Russen (steeds behulpzaam) er achter zaten. Trump ridiculiseerde dat. Dat Biden een soort van crime Family runt waar the big guy zijn percentage meepikt dat lijkt helemaal niet zo ver gezocht.

Wie kwam het meest 'presidential' over? Dat zal voor iedereen anders zijn schat ik. Trump is slim in de taktiek maar lijkt mager in de inhoud. Biden komt me eerlijk gezegd als een zwakkeling over in vergelijking met Trump.

De carrière politicus tegen de outsider business man....

Biden geraakt maar niet af van die deplorables minachtende zich superieur achtende grijns. Trump mag dan wel weeral een 'nobody's better then me' stunt plegen, maar in de persoonlijke omgang toonde hij meer respect voor Biden dan omgekeerd.




en Trump is El Symphatico ?

Laatst gewijzigd door edwinp : 23 oktober 2020 om 13:09.
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 13:07   #6855
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht




en hij is El Symphatico ?
Yep lol
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 13:21   #6856
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Trump heeft zich gedragen. Dat is het zowat.

Polls van CNN (evenredig verdeeld over GOP en DEMS) geven aan dat Biden weer dik heeft gewonnen.

Denk dat het spel gespeeld is. Op 4 november weten we misschien iets.
Ik vrees dat je zwaar teleurgesteld zal worden.

Maar, het is inderdaad nog afwachten tot 4 november of enkele maanden nadien. Beide campagnes hebben honderden advocaten klaar staan voor de aanval.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 13:29   #6857
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Dus je verwacht dat de polls er 6-7 % vanaf zitten ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 13:39   #6858
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Nugoed, het kan hé.

Iemand die nu zegt die zeker weet dat Biden Of Trump wint, is een gelovige.

Ik zeg dat de KANS dat Biden wint groter is. Maar als Trump wint, mij niet afzeiken hé, want dat is de essentie van kansberekening hé, soms wint de kleine kans ook
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 13:44   #6859
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht

Ik vond Biden beter als het over klimaat ging. 'Tiny windows' Trump miste diepgang. Trump was beter als het over economie ging. 'Eyes wide open' Biden kwam me onbetrouwbaar, onzeker en agressief over. Ik zie die niet in de internationale scene vreedzaam opereren.
Miste diepgang maar had een punt dat je wereld niet schoner krijgt door de wereld tot 2030 meer te laten uitstoten. Dit door eigen, Amerikaanse, industrie kapot te maken.

PS. Ik heb ook een hard hoofd in fracking, echter sinds Amerika energie onafhankelijk is zijn de MO oorlogen gestopt. Laatste is een groot pluspunt. Diepgang had kunnen zijn om vooral op gaswinning in te zetten en hiervan ook de 3e wereld, opkomende economieën te laten profiteren. De extreem vervuilende kolencentrales die in 3e wereld landen door China worden gebouwd moeten stoppen. Idem de ozon vernietigende gassen die een stad in China momenteel uitstoot. Hier is al akkoord in een ver verleden over getekend en heeft decennia gewerkt— dat maak je niet goed door je reet te verkopen aan een nieuw akkoord. Oud akkoord ozonlaag nakomen.

Betreft Korea wordt voor zeker linke soep in ieder geval. Biden eist dat Noord Korea haar nukes weghaalt. Ook begon Biden doodleuk te vertellen dat het een geweldig goed idee van zijn voormalige baas was om bommenwerpers over de Chinese zee te laten vliegen.

Fout.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 23 oktober 2020 om 13:49.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 14:19   #6860
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
Ik daag u uit om een een breitbart of fox news artikel te vinden dat objectief is over Trump..
Die is er niet.

Het grote verschil is dat Fox en Breitbart artikelen van CNN aanhaalt om hierop te anticiperen.

Tegenovergestelde is niet het geval.

Waar je uit kan opmaken dat er een groep is die alleen maar CNN en aanverwante media lezen en een groep die bekend zijn met beiden media platforms.

..

CNN en aanverwante media doen niet aan debunken. Het zijn de Russen en daarmee is de kous af voor hen. Het is een zelfopblaasbaar ventiel. Het heeft geen verbinding met andere media ecosystemen. Zij staan opzichzelf, zijn onaantastbaar en hebben geen specifieke bronnen nodig omdat zij menen de waarheid in pacht te hebben.

Typisch voorbeeld is Hunters Biden Laptop. CNN moet gepensioneerde officials van de FBI erbij halen om het publiek te overtuigen dat de Russen erachter zitten.

Kan het niet specifieker vraag ik mij af. En waarom mensen erbij halen die niet meer voor de FBI werken. Hebben deze mensen, die niet meer voor de FBI werken, geheime bijeenkomsten waarbij informatie wordt gedeeld waar wij als publiek niets van mogen weten. Zoja. Waarom dan, en wat stond er exact in die informatie, zou je je moeten afvragen.

Waarom überhaupt dit gesloten medium, CNN en aanverwante media, boven Breitbart, Fox, New York Post, stellen die tenminste nog wel een nieuwslink met hun tegenvoeters hebben?

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 23 oktober 2020 om 14:22.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be