Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 november 2019, 23:09   #121
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ik zaag niet. Anderen zagen hier als zouden mensen in het onderwijs teveel verdienen, lui zijn, profiteren...
Vroeger was dat zeker niet het geval. Ik zie nog steeds die stapel leien, die afgeveegd dienden te worden. De talloze griffels, die aangescherpt moesten worden. De stok of lat waarmee onhandelbare scholieren geslagen werden en op het rechte pad gebracht werden. Het kolenhok waar de schobbejakken tijdelijk opgesloten werden. Onderwijzer was toen een gerespecteerd maar 'zwaar beroep'.
__________________
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2019, 11:47   #122
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ik ben benieuwd of u mij kunt vertellen waar en door wie het geld over de balk wordt gegooid.
Ik zag ooit 3 gemeentewerkers 3 weken aan een stuk bezig om pakweg 70 m2 beton te gieten.Om 8 uur moesten ze beginnen werken maar kwamen pas om 8.30 aan,van 9 uur tot 9.45 in de camionette voor koffiepauze,om 11 uur nog een halfuur koffiepauze.Natuurlijk tegen 11.40 weg om tegen 12.00 in het gemeentedepot te zijn (500 meter ver).In plaats van om 13.00 terug te zijn was dat 13.30, van 13.45 tot 14.30 was het koffiepauze in de camionette.
En dan zwijg ik nog van het constante gezuip.

Natuurlijk is het normaal dat die mensen evenveel verdienen als echte bouwvakkers en later 600 euro per maand meer pensioen krijgen.
__________________
Economisch vluchteling afkomstig van de Rodenbachstede,binnenkort het Cyriel Verschaeve-dorp.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2019, 11:55   #123
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Gepikt van een tweet:

Crevits :"CD&V stapt niet in regering die de klok terugdraait"
Ah, de tsjeven zijn tegen het zomeruur.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2019, 14:13   #124
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Het gaat niet over het pedagogisch aspect, maar over de inzet van de leraren. Tavek komt met een pak mythes af. School zou al eindigen om drie uur en dan zou het allemaal stoppen... Waar zitten die kinderen dan tussen drie en vier?
Naschoolse kinderopvang gegeven door vrijgestelden van den dop...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be