![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook dat kom je in de VS op veel plaatsen tegen. Het is waarschijnlijk daarom (veel streetfood, veel 'diner'-achtige zaken) dat vele huur-appartementen of -huizen in grote steden er ook gewoon geen keuken hebben.
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt andere voorkeuren dan ik, daar is niets mis mee. Aan auto's kan ik enkel geld uitgeven puur omwille van de functionaliteit. Ik zou er nooit meer geld aan uitgeven dan nodig. Dat geld geef ik dan weer liever uit aan een restaurant bezoek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar zit het daar, itt tot bij Lunch Garden, wel altijd vol. Veel jongeren.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan hebben we ook heel wat adresjes afgedweild waaronder de Ikea, maar ook de Pizzahut her en der frituren, er was altijd wel ergens een reden om geen boterhammen te moeten eten. |
|
![]() |
![]() |