Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 januari 2025, 11:55   #221
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Bezoek eens ZO Azie daar kan je overal ergens op straat aan een stalletje een spotgoedkoop schoteltje eten . Je gaat zitten aan een simpel plastiek tafeltje op een plastiek stoeltje en 2 minuten later staat je soepje of rijstschoteltje vers gemaakt voor je neus. Gedaan met eten betalen en je bent weer weg. Streetfood zie je in gans Azie.
Belgie is nu al een peperduur land inzake vertier en je krijgt er eigenlijk weinig of niks meer voor in retour behalve dan saaie arrogantie.
Streetfood is iets wat hier inderdaad nagenoeg nergens te vinden is.

Ook dat kom je in de VS op veel plaatsen tegen.

Het is waarschijnlijk daarom (veel streetfood, veel 'diner'-achtige zaken) dat vele huur-appartementen of -huizen in grote steden er ook gewoon geen keuken hebben.
Oud 22 januari 2025, 13:06   #222
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ja dat begrijp ik maar persoonlijk geef ik niet graag veel geld uit aan eten gewoon opdat me dat niet bekoren kan. Een simpele Spaghetti smaakt mij evengoed dan een schotel in een 4 sterren restaurant.

Anderzijds heb ik in mijn leven enorm veel geld uitgegeven aan auto's wat anderen dan misschien weer niet begrijpen en of helemaal niet boeit.

Maar dat is met vele dingen zo....de Fransen hebben daar een goede uitdrukking voor ; quand on aime on ne compte pas. Voor hetgeen je boeit zie je niet op paar centen meer of minder voor hetgeen je niet boeit is iedere cent er een te veel.
Exact mijn punt.

Jij hebt andere voorkeuren dan ik, daar is niets mis mee. Aan auto's kan ik enkel geld uitgeven puur omwille van de functionaliteit. Ik zou er nooit meer geld aan uitgeven dan nodig. Dat geld geef ik dan weer liever uit aan een restaurant bezoek.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2025, 14:14   #223
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Dat is echt niet te freten, zeker niet nu ze op de vegetarische toer opgegaan zijn.
Blijkbaar zit het daar, itt tot bij Lunch Garden, wel altijd vol. Veel jongeren.
* "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23)
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2025, 14:21   #224
Onzijdig
Eur. Commissievoorzitter

Onzijdig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Blijkbaar zit het daar, itt tot bij Lunch Garden, wel altijd vol. Veel jongeren.
De balletjes menu's en de vegetarische rommel bij Ikea zal vroeg of laat ook een einde kennen.
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2025, 14:48   #225
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
lang geleden, had ik een collega en wij hadden nogal wat vrijheid, vliegende equipe zeg maar, die overal naartoe gestuurd werd om te gaan invallen of bij te springen. Maar dat wou zeggen dat wij over de middag ook tijd hadden om van alles te doen. Eigenlijk was niets te zot, als we maar op tijd terug waren om onze voiture te parkeren op de parking.

Dan hebben we ook heel wat adresjes afgedweild waaronder de Ikea, maar ook de Pizzahut her en der frituren, er was altijd wel ergens een reden om geen boterhammen te moeten eten.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be