Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Jean-Marie Dedecker (Lijst Dedecker) - 26 februari tot 4 maart
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Jean-Marie Dedecker (Lijst Dedecker) - 26 februari tot 4 maart Senator, judocoach, Oostendenaar, verzekeringsmakelaar, .... en op zoek naar 203.755 stemmen. Lid van de senaatscommissie voor de Financiën en voor de Economische Aangelegenheden en commissie voor de Buitenlandse Betrekkingen en de Landsverdediging (tot oktober 2006)

 
 
Discussietools
Oud 28 januari 2007, 12:37   #1
LOLO
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 2 september 2004
Berichten: 2
Standaard Interim Misbruiken

Beste Jean-Marie,

Elke dag worden er in Belgie duizenden Inhuurkrachten bestolen zonder dat ze het weten daar ze de Interimwetgeving niet kennen, de vakbonden in de bedrijven kennen deze nauwlijks.
Deze grote groep mensen die dagelijks groter en groter word is zijn aan hun lot overgelaten en NIEMAND durft de misbruiken aan te kaarten en ook iedereen denkt dat het in de Interimwereld koek en ei is.
De interimkantoren STELEN zelfs vaste jobs weg op de arbeidsmarkt en nadien durven ze zeggen kijk we crëeren vaste jobs.
Ja ze schuimen de media zoals kranten, zelfs de VDAB syte enz af met de bedrijven die zelf mensen zoeken langs deze weg hun diensten aan te prijzen, ze gaan zelfs ongewild de bedrijven opzoeken als een soort handelsreiziger om Inhuurkrachten (MODERNE SLAVEN) te kunen leveren en op hun kap geld te verdienen.

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Men is nu bij de NAR bezig om op de vraag van de regering een advies te vormen over het toevoegen van een 4 regel om Interim-arbeid toe te laten in de bedrijven, en als dit gebeurt zullen we helemaal de slaven worden van deze interim-kantoren.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Ze zullen nog meer MACHT krijgen en de regering zelfs te durven chanteren om hun wil op te leggen wat NU al gebeurt daar ben ik zeker van.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]De regering heeft nu GRATIS duizenden RVA’S en VDAB’S en verkoopt ons aan deze WETTELIJKE koppelbazen alleen om de werkloosheidscijfers naar beneden te halen al zij het DAGELIJKSE NEP JOBS.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Ons belastingsgeld moet men investeren in VASTE en DUURZAME jobs en niet in UREN jobs, want zo ken ik inhuurkrachten die na 3 uren naar huis zijn gestuurd en maar 3 uren hebben betaald gekregen.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]De Interim-kantoren schuimen de arbeidsmarkt af in de media en zelfs de VDAB site om werkaanbiedingen die bedrijven zelf plaatsen om een arbeidskracht te vinden en contacteren en bellen deze bedrijven op om hun diensten aan te prijzen om een inhuurkracht te laten aanwerven, zij zullen wel alles regelen dat dit allemaal kan en zoeken dan uitvluchten om ze daar te kunnen plaatsen.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Zo stelen ze vaste jobs weg op de arbeidsmarkt en maken ze er Interim jobs van en dan durft Federgon nog de kerstman en Sinterklaas te samen spelen met te zeggen:[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Wij hebben een MISSIE met te laten uitschijnen dat ZIJ vaste jobs creëren maar zeggen er niet bij dat ze er eerst valselijk en achterbaks Duizenden inpikken op de arbeidsmarkt om nadien Sinterklaas en de Kerstman tegelijk te spelen met te zeggen, KIJK WE creëren VASTE JOBS.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Ik zal kort blijven en ik zet in bijlage een fractie van de getuigenissen die ik heb verzameld en waar ik op de gepaste moment mee naar buiten zal komen, de e-mails die ik heb verzameld zal ik hier niet opzetten, wel een lijstje van de meeste trukjes die de uitzengkantoren gebruiken om mensen te misbruiken en te bestelen.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[SIZE=2]Beste Jean-Marie, Wat denk je van deze problematiek die als de DOOD overal word gezwegen en in de doofpot word gestoken.[/SIZE]
[SIZE=2]NIEMAND durft in deze pot nat te roeren.[/SIZE]
[SIZE=2]Ik dank je voor de aandaacht.[/SIZE]
[SIZE=2][/SIZE]
[SIZE=2]LOLO Email [email protected][/SIZE]
LOLO is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be