Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Jean-Marie Dedecker (Lijst Dedecker) - 26 februari tot 4 maart
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Jean-Marie Dedecker (Lijst Dedecker) - 26 februari tot 4 maart Senator, judocoach, Oostendenaar, verzekeringsmakelaar, .... en op zoek naar 203.755 stemmen. Lid van de senaatscommissie voor de Financiën en voor de Economische Aangelegenheden en commissie voor de Buitenlandse Betrekkingen en de Landsverdediging (tot oktober 2006)

 
 
Discussietools
Oud 29 januari 2007, 20:22   #1
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard Houding tov het VB

U zal ongetwijfeld door de media als alternatief voor het VB worden opgevoerd. Ik verwacht me aan politieke 'discussies' tussen u en Dewinter en anderzijds tussen de 'grote jongens'.

De verleiding zal zeer groot zijn om aan een portie 'blokbashing' te gaan doen in ruil voor media aandacht.

In welke mate bent u van plan daaraan mee te gaan doen?

Van mij hoeft u niet op een VB lijst te gaan staan, een kartel te beginnen enz. naast de gelijkenissen zijn er imo ook teveel verschillen om in dergerlijke vorm met elkaar scheep te gaan. (vnl ethische standpunten)

Ik zou echter wel hopen dat u uw pijlen op de traditionelen gaat richten en niet op het VB. In het huidige bestel zijn jullie immers objectieve bondgenoten. Kiezers van elkaar afsnoepen zal niemand vooruit gaan helpen want u zit evenzeer achter een 'cordon' dan hen.

Ik wens u heel veel misnoegde N-VA/CD&V en VLD stemmen toe, maar weinig VB stemmen, veel succes alleszins
Rr00ttt is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be