Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 maart 2012, 16:17   #15241
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
De gevangenispopulatie.
Blijf het maar ontkennen hoor, je maakt het enkel maar erger daardoor.
De meerderheid zijn nog altijd Belgen, dat is dus niet "meestal allochtonen".

De overgrote meerderheid zijn mannen, het is dus wel meestal mannen!
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2012, 16:18   #15242
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
En circe, voor je je volgende getrol brouwt.
Weet je nu al waarom de gay-pride niet doorging?
geen idee. ge kunt het misschien eens in Leuven en Brussel gaan uitleggen aan de homo's en lesbiennes die in mekaar geklopt werden. Ik ben er vast van overtuigd dat het gebeuren in Servie voor hen de grootste prioriteit heeft!
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2012, 16:21   #15243
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
geen idee.
Dat zal wel niet.
Jij weet blijkbaar enkel iets af van wat er gebeurt in jouw moslimparadijzen.
Wat er in Europese Christelijke paradijzen gebeurt, daar heb je geen interesse voor.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2012, 16:28   #15244
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
elke vorm van sexueel misbruik kent zijn basis in religie. Eender welke van de georganiseerde religies beschermt de daders en reikt hen excuses aan om het eigen ziek gedrag niet te onderzoeken.
De vraag hoort niet te zijn waarom krijgen mensen iets tegen buitenlanders, maar waarom blijven mensen tolerant tegenover pedofiele en vrouwonvriendelijke (om het eufemistisch uit te drukken) organisaties?
En het antwoord is misschien:
- de multiculwereld heeft er een eigen "werkgelegenheid + inkomsten" van gemaakt, hoe meer vreemdelingen hoe beter
- bepaalde politiekers en partijen houden er een steeds maar groeiende kweekvijver aan kiezers aan over, zolang ze die groep naar de mond praat
enz
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2012, 16:33   #15245
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
De meerderheid zijn nog altijd Belgen, dat is dus niet "meestal allochtonen".

De overgrote meerderheid zijn mannen, het is dus wel meestal mannen!
neen 44% is VREEMDELING
de overige zijn samengesteld uit oude belgen + meer dan waarschijnlijk(als we de verhoudingen aanhouden) ook ongeveer 44% allochtone belgen.

Dat brengt de verhouding min of meer op een 70 ?* 75% criminelen van niet-belgische afkomst , net zoals Sven Mary dat al een paar jaar geleden schreef en ik hem hier heb gequote. Ik geloof dat je toen zelfs nog achter een bron+link vroeg.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2012, 16:37   #15246
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Nogmaals, het is parsprototem die begon over "Hier in het westen" en "Homoseksuelen kunnen huwen en kinderen adopteren."
http://forum.politics.be/showthread....45#post6007645

Ik mag daar toch op repliceren!
Eigenlijk hoef je daar niet op te "repliceren"! Het is gewoon zo, je rond-de-pot-draaierij en pogingen om het over een andere boeg te gooien veranderen niets aan de gemelde feiten! Puur tijdverlies!
Net zoals de 44% vreemdelingen in de gevangenissen, op onze kosten!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2012, 16:39   #15247
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat zal wel niet.
Jij weet blijkbaar enkel iets af van wat er gebeurt in jouw moslimparadijzen.
Wat er in Europese Christelijke paradijzen gebeurt, daar heb je geen interesse voor.
Toch wel, alleen vind ik het erger als mensen worden afgeklopt of uit hun huizen worden gepest. Het verbod op de gay pride + tegenbetoging lijkt me daarbij peanuts. Tenslotte werd in Brussel ook een verbod uitgevaardigd voor de anti-islam betoging van SIOE omdat ze tegenbetogingen verwachtten van Thielemans zijn kiesvee.

Kijk, dit vind ik dus erger in "mijn europese christelijke paradijzen" :

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenla...oont-dus.dhtml

Citaat:
Het Delftse homo-echtpaar John van Hulten (52) en Jeroen Smit (61) werd maandenlang geterroriseerd door medebewoners in een grote flat. Sinds vorige week wonen ze elders in de regio Den Haag. Weggepest. 'Homo's pesten loont dus.' 'Kankerhomo' is zo ongeveer de standaardbegroeting die de twee mannen tussen juni en oktober dit jaar krijgen in de ontvangsthal van de Lisztflat in de Delftse wijk Buitenhof.

Na een reeks incidenten is 30 Juni het breekpunt. Smit wordt in de centrale hal 'begroet' door een groepje van tien jongens. 'Het schelden bleef maar doorgaan. Zoiets had ik in de dertig jaar sinds mijn coming out niet meegemaakt. Ik was zo ontdaan dat ik niets meer kon uitbrengen. Het was vreselijk.'
Ze weten wie het waren hoor, en neen het waren geen neo-nazi's.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2012, 16:41   #15248
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik ben katholiek, in mijn katholieke familie waren (intussen overleden) enkele homoseksuelen. Vroeger op het werk heb ik ook een homoseksuele collega gehad.
Nooit heb ik geweten dat een homo lastig gevallen werd, laat staan dat er één in elkaar geklopt werd.
Vroeger werd heel weinig over die zaken gesproken maar ik heb nooit gehoord dat er opgeroepen werd tot haat of geweld tegen homo's. De katholieke Kerk veroordeelde homoseksualiteit dan wel (enfin, de Kerk deed dat, de priesters da's weer een andere zaak!) maar sprak er in feite nooit over.
Ik veronderstel dat het een beetje te maken heeft met de schaamte die ons door de Kerk vroeger werd aangepraat als het over eender wat voor soort seksualiteit ging. Die schaamte maakte dat het onderwerp gewoon niet besproken werd.
En als er over gewone seksualiteit niet mocht gesproken worden, dan heel zeker niet over homoseksualiteit. Degenen die dus zeggen dat er in katholieke middens ook geageerd werd tegen homo of lesbiennes vergissen zich heel sterk. Het werd gewoon allemaal doodgezwegen.
Homofobie werd toen pragmatiser gepleegd...openlijk geweld of laster werden toen geschuwd...

Prent wat homofobie in bij een groepje marginaal tuig en dan krijg je wat je hier ziet...

Zet een sexistische & discriminerend getinte machoreligie in een marginaal milieu en dan ben je in onze probleembuurten..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2012, 16:43   #15249
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
De meerderheid zijn nog altijd Belgen, dat is dus niet "meestal allochtonen".

De overgrote meerderheid zijn mannen, het is dus wel meestal mannen!
Zwak, en een zelfs voor jouw niveau behoorlijk kinderachtig niveau...zit je echt aan het einde van je latijn ?..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2012, 16:55   #15250
Elbow
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2011
Berichten: 3.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Ze weten wie het waren hoor, en neen het waren geen neo-nazi's.
De enige oplossing is een cordon sanitaire rond de islam èn een cordon sanitaire rond de vergoeilijkers. Zolang linksen de artisjokiaanse logica volgen en de feiten tot in het absurde wegrelativeren, zal een aanpak niet mogelijk zijn. Want die linksen met artisjokiaanse logica degraderen zich tot objectieve bondgenoten van de islamitische homofobie, racisme en sexisme : zij maken elke bespreking en aanpak onmogelijk. Ze zijn dus in wezen niet beter of anders dan de Rachid Klops die ze constant zitten te vergoelijken.

Je kan pas een probleem aanpakken als je het bij naam noemt. De adepten van de artisjokiaanse logica weigeren dit. Ze zitten even versteend in een politiek correct verstarringsdenken als de muzels in hun achterlijke religie.

Een cordon sanitaire dringt zich echt wel op rond die mensen.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2012, 16:58   #15251
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Toch wel, alleen vind ik het erger als mensen worden afgeklopt of uit hun huizen worden gepest. Het verbod op de gay pride + tegenbetoging lijkt me daarbij peanuts. Tenslotte werd in Brussel ook een verbod uitgevaardigd voor de anti-islam betoging van SIOE omdat ze tegenbetogingen verwachtten van Thielemans zijn kiesvee.

Kijk, dit vind ik dus erger in "mijn europese christelijke paradijzen" :

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenla...oont-dus.dhtml


Ze weten wie het waren hoor, en neen het waren geen neo-nazi's.
Onze westerse politici zijn veel te laks tegenover dit soort wantoestanden - of ze durven niet optreden tegen islamieten - of de rode partijen zijn inderdaad bang hun nieuwe kiezers te verliezen.
Het verhaal van dit homo-echtpaar was even groot nieuws, iedereen sprak er schande van en zei dat zoiets in een Westers land niet meer mag gebeuren. Het is meer dan een half jaar geleden, men hoort er niets meer over en er is intussen niets aan gedaan om het gay-bashen ook werkelijk te stoppen.
Integendeel, we krijgen weer meldingen van andere incidenten en spoedig zullen ook die weer onder de mat geveegd worden met het excuus dat Milquet eraan werkt.
Offer maar wat mensen - in dit geval homo's - op, wek intussen veel medelijden voor arme sukkelaars van illegalen en binnenkort - nee, nu al - zitten we in een verrotte, verloederde maatschappij zonder respect voor humanistische waarden.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2012, 16:59   #15252
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

http://www.dekamer.be/FLWB/PDF/53/2085/53K2085001.pdf
Niet alleen fake "gezinsherenigingen" vaststellen maar er ook de nodige gevolgen aan vastknopen...
Er is nog zoveel te doen om al de redenen waarom zoveel mensen hun buik vol hebben van de vreemdelingeninvasie aan te pakken, nietwaar...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2012, 17:00   #15253
Elbow
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2011
Berichten: 3.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Haar reacties zijn in deze draad (alweer) te troleriaans om op te reageren...

Serviers of Kameroenezen erbij slepen om de homofobe moslims in onze straten te kunnen nuanceren...

En dan nog een rondje semantisch trollen om de zeldzame uitzonderingen in de verf te kunnen zetten...
Een cordon sanitaire dringt zich op rond de adepten van de artisjokiaanse logica. Je mag niet tolerant zijn tgo onverdraagzame en verzuurde linksen die constant uitingen van islamitische onverdraagzaamheid (homofobie, sexisme en racisme) verdedigen.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2012, 17:05   #15254
Elbow
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2011
Berichten: 3.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Onze westerse politici zijn veel te laks tegenover dit soort wantoestanden - of ze durven niet optreden tegen islamieten - of de rode partijen zijn inderdaad bang hun nieuwe kiezers te verliezen.
Het verhaal van dit homo-echtpaar was even groot nieuws, iedereen sprak er schande van en zei dat zoiets in een Westers land niet meer mag gebeuren. Het is meer dan een half jaar geleden, men hoort er niets meer over en er is intussen niets aan gedaan om het gay-bashen ook werkelijk te stoppen.
Integendeel, we krijgen weer meldingen van andere incidenten en spoedig zullen ook die weer onder de mat geveegd worden met het excuus dat Milquet eraan werkt.
Offer maar wat mensen - in dit geval homo's - op, wek intussen veel medelijden voor arme sukkelaars van illegalen en binnenkort - nee, nu al - zitten we in een verrotte, verloederde maatschappij zonder respect voor humanistische waarden.
Enkele maanden geleden hoorden we kreten van verontwaardiging over dat lesbisch moslimmeisje dat door haar familie en een gebedsgenezer met kokend water moest genezen van haar 'ziekte'. Intussen is er nog niets gebeurd. Van de rode partijen moet je niets verwachten : zij hebben dat jarenlang als verrijking verkocht, zijn hun autochtone kiezers kwijt en moeten het dus nog enkel hebben van dat importkiesvee. Ze gaan echt niets zeggen dat de extreem lange religieuze tenen van hun importkiesvee kan doen krullen, zeker niet voor de verkiezingen.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2012, 17:44   #15255
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
De meerderheid zijn nog altijd Belgen, dat is dus niet "meestal allochtonen".

De overgrote meerderheid zijn mannen, het is dus wel meestal mannen!
Ja tuurlijk, en als ze morgen allemaal nen belgische pas krijgen zijn het enkel maar belgen.
Die truuk werkt al lang niet meer en bij niemand.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2012, 17:52   #15256
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ja tuurlijk, en als ze morgen allemaal nen belgische pas krijgen zijn het enkel maar belgen.
Die truuk werkt al lang niet meer en bij niemand.
Enkel in de Westhoek en omgeving lopen zo nog wat uitzonderingen zeker?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2012, 18:19   #15257
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Onze westerse politici zijn veel te laks tegenover dit soort wantoestanden - of ze durven niet optreden tegen islamieten - of de rode partijen zijn inderdaad bang hun nieuwe kiezers te verliezen.
Het verhaal van dit homo-echtpaar was even groot nieuws, iedereen sprak er schande van en zei dat zoiets in een Westers land niet meer mag gebeuren. Het is meer dan een half jaar geleden, men hoort er niets meer over en er is intussen niets aan gedaan om het gay-bashen ook werkelijk te stoppen.
Integendeel, we krijgen weer meldingen van andere incidenten en spoedig zullen ook die weer onder de mat geveegd worden met het excuus dat Milquet eraan werkt.
Offer maar wat mensen - in dit geval homo's - op, wek intussen veel medelijden voor arme sukkelaars van illegalen en binnenkort - nee, nu al - zitten we in een verrotte, verloederde maatschappij zonder respect voor humanistische waarden
.
Dat is die verrotte mentaliteit die we al decenia aan het kweken zijn. De mensen 'blaaskes' wijsmaken zonder het probleem aan te pakken. Want het echte probleem is hun eigen onkunde.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2012, 18:20   #15258
Elbow
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2011
Berichten: 3.367
Standaard

Kijk, dit krijg je als je achterlijke barbaren en hun cultuur binnenlaat.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Wereld/...n-Londen.dhtml

Arm sukkelaartje.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2012, 18:29   #15259
Elbow
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2011
Berichten: 3.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Yamila Idrissa (SP.A) niet gehoord op het 1 uur journaal?
http://www.deredactie.be/permalink/1.1235431
Waarom loopt Yamilda Idrissa de moskees niet af met haar taboedoorbrekende ideeën?
Is ze bang om klop te krijgen? Dat ze buiten gebonjourd wordt (dat wordt ze sowiezo als ze als vrouw zich verder begeeft dan het gesegreegeerd vrouwenkwartier in de moskee). Is ze bang dat ze verstoten zal worden door haar gemeenschap? Dat ze stemmen zal verliezen?
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2012, 18:57   #15260
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
neen 44% is VREEMDELING
de overige zijn samengesteld uit oude belgen + meer dan waarschijnlijk(als we de verhoudingen aanhouden) ook ongeveer 44% allochtone belgen.
1 Waarom zouden we die verhouding moeten aanhouden? Is er een correlatie tussen vreemdeling zijn en in de gevangenis zitten?
33% van de gevangenen zijn illegalen.
2 Allochtone Belgen zijn Belgen.

Citaat:
Dat brengt de verhouding min of meer op een 70 ?* 75% criminelen van niet-belgische afkomst , net zoals Sven Mary dat al een paar jaar geleden schreef en ik hem hier heb gequote. Ik geloof dat je toen zelfs nog achter een bron+link vroeg.
Ja, we kwamen toen tot de constatatie dat Sven Mary die cijfers uit de losse pols schudde. Aangezien hij onmogelijk alle gevangenen kan tellen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be