Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 28 september 2008, 22:11   #1
tronca
Staatssecretaris
 
tronca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2004
Berichten: 2.797
Standaard Eerder gestelde vragen

In deze thread staan de antwoorden op enkele vragen die in het verleden aan de moderatie werden gesteld. Als u hier geen antwoord op uw prangende vraag vindt, kan u een nieuwe thread starten in Suggesties en Mededelingen om uw vraag te stellen.


Hoe kan ik een bericht citeren?
Typ de tekst die u wil quoten (evt. via copy-paste). Selecteer die tekst. Klik op het quote-symbool:. Plaats eventueel een naam in de nieuwe nested quote als volgt: [quote=naam]

U kan ook zelf de quotes aangeven. syntaxis (vervang quot door quote):
[quot] tekst [/quot]

Zijn dubbelnicks toegestaan?
Neen, dubbelnicks zijn niet (meer) toegestaan.

Hangt aan iedere "KNIP" een bestraffing vast?
Als er wordt geknipt hangen daar niet altijd waarschuwingspunten aan vast. Soms volstaat een PB aan de forummer in kwestie, soms gebeurt een knip op vraag van geviseerde. Alleen als de overtreding voldoende ernstig is, of wanneer het niet meer de eerste keer is, volgen vrijwel zeker waarschuwingspunten.

Wat betekent het plusje achter een naam in de aanwezigheidslijst onderaan de pagina?
De persoon staat op uw vriendenlijst.

Is het mogelijk om te zien of iemand jou op zijn of haar negeerlijst heeft gezet?
Nee, dat is niet mogelijk.

Kan je posts van jezelf verwijderen?
Dat kan niet. Indien u toch een bericht verwijderd wenst te zien, kunt u het betreffende bericht steeds aan ons rapporteren en de reden tot gewenste verwijdering opgeven.

Waar kun je je waarschuwingspunten bekijken?

Als je een waarschuwing (al dan niet met punten) krijgt, zul je daar via een PM van op de hoogte worden gebracht, met uitleg en een link naar de gewraakte post.

Welk lettertype wordt eigenlijk gebruikt op dit forum? Ik wil namelijk vermijden dat als ik teksten copy-paste, er steeds [FONT] verschijnt, door deze teksten op voorhand om te zetten naar het juiste lettertype.
Het gebruiken van eigen fonts kan eenvoudigweg niet. De ganse font-tag is uitgeschakeld. Als u een tekst kopieert en wil voorkomen dat de opmaak meekomt, doet u er goed aan de tekst eerst in Kladblok te plakken en het dan van daaruit te kopiëren naar het forum.

Een andere optie is bij het plaatsen van het bericht (niet via Snel reageren) rechtsboven op te klikken dan komt u terecht in een gewone editormode zodat de opmaak niet wordt meegenomen.

Hoe kan ik bijlagen plaatsen?
Als u een bericht plaatst ziet u in de werkbalk het paperclip-icoontje. Als u daarop klikt kunt u in het verschijnende venster (popup toelaten dus) één of meerdere bestanden vanop de pc op het forum plaatsen.

Hoe voeg ik een URL toe onder een bepaalde tekst?
Indien u een hyperlink wenst toe te voegen die wordt gerepresenteerd door een bepaald woord, zin of wat dan ook dient u eerst dat woord in te tikken, het te selecteren en dan vervolgens op de linkknop klikken. Vervolgens zult u zien dat u nu een link hebt die wordt voorgesteld door het door u gekozen woord.

Hoe komt het dat onder mijn username 'vreemdeling' komt te staan en kan ik dat veranderen?
Uw titel hangt af van het aantal posts dat u al gedaan hebt. U kan ze niet wijzigen.

Waarom mag ik niet stemmen in een peiling?
Je moet minimaal 100 berichten hebben en hier minimaal een maand geregistreerd zijn. Dit is om te verhinderen dat er speciaal accounts worden aangemaakt om een bepaalde poll te beïnvloeden.

Laatst gewijzigd door Pontifex : 17 februari 2020 om 12:34.
tronca is offline  
Discussie gesloten


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be