Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 oktober 2011, 09:03   #1021
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Dat Bgf 324 een achtpunter gekregen heeft en geen negenpunter
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 10:02   #1022
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Kom net terug van de spoed. Opnieuw gezond verklaart, maar met anorexia.

Helaas net heel duidelijk bewijs van ziekte in het toilet zien vallen. Huisarts gebeld... afgegeven.
Bordeaux stoelgang ... gedrenkt in bloed. Ik wou zo graag ongelijk hebben in deze... UZ Gent, het zal niet meer lang duren eer ik eraan kom of ik eindelijk zal weet wat mij ... aan het doden is.
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 10:07   #1023
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Kom net terug van de spoed. Opnieuw gezond verklaart, maar met anorexia.

Helaas net heel duidelijk bewijs van ziekte in het toilet zien vallen. Huisarts gebeld... afgegeven.
Bordeaux stoelgang ... gedrenkt in bloed. Ik wou zo graag ongelijk hebben in deze... UZ Gent, het zal niet meer lang duren eer ik eraan kom of ik eindelijk zal weet wat mij ... aan het doden is.
Stoelgang heeft altijd afvalbloed in zich, misschien toch niet zo in paniek geraken?
Heb je al een darmonderzoek laten uitvoeren?

Verder is de huidige hype het gebruik van "het heilige kruid" Kurkuma: 2 euro voor een halve kilo in de turkse of marokkaanse winkels. dagelijks 1 ?* 2 gram en je darmstelsel wordt helemaal in evenwicht gebracht. Ik maak zelf de capsules, anders kost het veel te veel.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 10:16   #1024
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.147
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Kom net terug van de spoed. Opnieuw gezond verklaart, maar met anorexia.

Helaas net heel duidelijk bewijs van ziekte in het toilet zien vallen. Huisarts gebeld... afgegeven.
Bordeaux stoelgang ... gedrenkt in bloed. Ik wou zo graag ongelijk hebben in deze... UZ Gent, het zal niet meer lang duren eer ik eraan kom of ik eindelijk zal weet wat mij ... aan het doden is.
en voor die anorexi krijg je natuurlijk geen pillekes ?
een pakske fortimellekes gaan halen en gezellig uitdrinken, een kilootje chocolade in de winkel en iedere dag een reepje smullen, chocomelkske, een literke fanta in huis halen, lekkere taartjes snoepen, nog een koffiekoekske smorgens, alé kom groentje begin eens te eten.

en uw bloed in stoelgang, geen last van speen zeker ?

Laatst gewijzigd door brother paul : 28 oktober 2011 om 10:19.
brother paul is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 10:26   #1025
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Neen, het is echt in de stoelgang zelf, niet op het toiiletpapier of op het uiteinde. Het is echt bordeaux. Sommige delen zijn volledig doordrenkt. Hoe dan ook de rest is niet goed verteerd.
Stonk ook enorm. Is ook al de hele tijd bezig dat mijn buik nooit dikker is geweest terwijil ik nooit magerder ben geweest. In den beginne van die zes ?* zeven weken is ook dat deel van mijn lichaam zich eigenlijk al anders gaan gedragen.
Endoscopie gehad afgelopen week ...

Gebeld naar UZ Gent... ons ziekenhuis ligt momenteel vol, denk je nu echt dat je de enige bent met zulke klachten... maak een afspraak in de polikliniek maarja de wachttijden zijn wel lang...

Kan dit een gevolg van te veel radioactieve straling (ct's en stofjes) zijn?

Inmiddels ben ik twee dagen ofzo volcontinu op en de voorbije weken ook amper geslapen. Ik ben doodop. In Uz brussel zei ik nog dat ik hoopte het einde van de maand te halen. Mijn uitslag is bijna overal rond, hij is heel fel toegenomen op mijn benen... opgemerkt deze nacht. Kortademig naar de spoed (te weinig zuurstof in bloed dit keer vastgesteld) en teruggestuurd: anorexia. :-/ Ik eet verdorie zoveel als iedere normale mens.
Ik heb de pijn uitgelegd... de zich verplaatsende druk, de misselijkheid, ...
De vorige dokteres die ik aan de lijn kreeg (een weekend of een paar weekends geleden) was veel vriendelijker. Ze vroeg me wel een afspraak te maken met IG maarja...
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 10:30   #1026
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Ik doe niks anders als zo vettig en suikerrijk mogelijk eten trouwens sinds al hun anorexia ge-ijl (en ook wel sinds mijn gewicht zo laag is). Nu ja, ik blijf erbij: toen alles begon (of beter: toen ik doorhad dat er echt iets scheelde) was ik op mijn normaal gewicht ...
Plots zijn er kilo's afgeschoten. Nu zijn die er terug aan denk ik en is mijn gewicht terug min of meer normaal. Ik zei nog deze nacht op spoed: anorexia... maar de jeans die ik nu droeg heb ik al drie jaar. Ik krijg ze niet toe... zo gezwollen is mijn buik. Ook de puntjes heb ik laten zien... opnieuw hetzelfde: dermatoloog. Ze duwen er niet op om na te gaan of het petechieën zijn. Maakt allemaal niet uit blijkbaar. Nu volgens mij zijn het wel ... onderhuidse bloedingkjes. Het zou veel verklaren.

Dit is niet grappig meer. Ik ben trouwens zo over-vermoeid nu dat ik er echt niet meer uitraak. Mijn hart gaat ook al weken in overdrive en hartoverslagen aan de lopende band nu.
Enfin soit ... Nu is er in ieder geval bewijs.

(Fortimel in drank en in "gebakjes" vorm ook al gegeten in het ziekenhuis.)
Nu ik heb ook geen tekorten in mijn bloed, ... geen aanwijzingen dus voor anorexia. Ik denk dat een mogelijkheid extreme dehydratatie is, maar ik weet nu niet of ik dat ga overleven. Of bloedtekort, of iets mis in beenmerg, of allemaal ...
Die vena blablabla, komt echt wel heel sterk overeen met wat ik de hele tijd voel. Sinds een viertal weken ongeveer nu, en het verergert met de dag.
Daarnaast ook iedere beweging is een hel. Of ik die zelf maak of niet maakt geen verschil. Ook een beweging van een bus, trein, auto, ... die over een hobbel rijdt.
__________________
Bedankt!

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 28 oktober 2011 om 10:32.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 10:31   #1027
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Eten maken en kant en klaar producten van de criminele voedselindustrie, daar erger ik mij enorm aan, en dat ik niet op restaurant kan gaan (budget)
Maar eten doe ik graag.

Laatst gewijzigd door eno2 : 28 oktober 2011 om 10:33.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 10:45   #1028
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.147
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ik doe niks anders als zo vettig en suikerrijk mogelijk eten trouwens sinds al hun anorexia ge-ijl (en ook wel sinds mijn gewicht zo laag is). Nu ja, ik blijf erbij: toen alles begon (of beter: toen ik doorhad dat er echt iets scheelde) was ik op mijn normaal gewicht ...
Plots zijn er kilo's afgeschoten. Nu zijn die er terug aan denk ik en is mijn gewicht terug min of meer normaal. Ik zei nog deze nacht op spoed: anorexia... maar de jeans die ik nu droeg heb ik al drie jaar. Ik krijg ze niet toe... zo gezwollen is mijn buik. Ook de puntjes heb ik laten zien... opnieuw hetzelfde: dermatoloog. Ze duwen er niet op om na te gaan of het petechieën zijn. Maakt allemaal niet uit blijkbaar. Nu volgens mij zijn het wel ... onderhuidse bloedingkjes. Het zou veel verklaren.

Dit is niet grappig meer. Ik ben trouwens zo over-vermoeid nu dat ik er echt niet meer uitraak. Mijn hart gaat ook al weken in overdrive en hartoverslagen aan de lopende band nu.
Enfin soit ... Nu is er in ieder geval bewijs.

(Fortimel in drank en in "gebakjes" vorm ook al gegeten in het ziekenhuis.)
Nu ik heb ook geen tekorten in mijn bloed, ... geen aanwijzingen dus voor anorexia. Ik denk dat een mogelijkheid extreme dehydratatie is, maar ik weet nu niet of ik dat ga overleven. Of bloedtekort, of iets mis in beenmerg, of allemaal ...
Die vena blablabla, komt echt wel heel sterk overeen met wat ik de hele tijd voel. Sinds een viertal weken ongeveer nu, en het verergert met de dag.
Daarnaast ook iedere beweging is een hel. Of ik die zelf maak of niet maakt geen verschil. Ook een beweging van een bus, trein, auto, ... die over een hobbel rijdt.

maar enfin

als je deshydratatie hebt, drink dan toch gewoon ? dat lijkt mij toch niet echt moeilijk te zijn om elke dag op uw gemak 3 pintjes te drinken, of een glas of 5 fanta ? Of een glas of 5 fristi ?

en heb je nu al die foto's van die CT-scan ? Ze maken toch een verslag voor de huisarts ? Je moet toch een naam geven van de huistarts, en je kunt naar de huisarts gaan om uw verslag een copy te krijgen ?
Maak eens foto's van uw huidvlekjes ?
EN copieer eens dat bloedverslag zonder uw naam ?
brother paul is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 11:26   #1029
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.147
Standaard

In elk geval

Groentje verbetert mij

Met symptoom gewichtsverlies:
je heb geen diarree en pakt medicatie
je bent chronisch ziek langer dan 2-3 weken
je hebt geen energie, slaapt slecht, vertekend lichaamsbeeld ?
uw labo onderzoek moet je testen
CBC, PPD, HIV, electrolyten, glucose, TSH, Creatinine, rode bloedcellen,
volgens u is dat allemaal negatief...
er blijft dan over: depressie, angst, anorexia

Als je anorexia hebt
en ze vinden geen depressie ?
dan zoek je naar
- maagzweren, darmonstekingen,coeliacie, malabsorptie, pancreatitis, gallsstenen, parasieten
- of hyperthyroidie, addison disease, hypopituarisme
- of maligniteit in kolon, maag, pancreas, longen,
- of andere oorzaak type HIV

dus uw darmen zitten met bloed zeg je nu, dat wijst op ontsteking in de darmen.

Maar kom groentej
je kreeg al een CT scan op kankers ? dus dat is negatief
je kreeg al een coloscopie... ?? ik dacht van wel
een gastroscopie ?? ik dacht van wel
uw bloedspiegel is normaal dus die hiv, thyroidie pistes sluit je uit

er blijft volgens mij nog die coloscopie over, je hebt misschien gewoon de ziekte van chrohn... maar dat zou je merken aan diarree;; en daar klaag je niet van

zie je bent wel een atypisch geval hoor, er is geen ziekte te vinden, dus herleiden tot zenuwen.

Maar miraculeus, je krijgt 10 dokters in 10 dagen tijd over de vloer en dan geneen die u een pilleke voorschrijft ? Dus conclusie bij uw uit het leven gegrepe story, artsen weigeren nog pillekes voor te schrijven.
brother paul is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 11:59   #1030
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Dat Bgf 324 een achtpunter gekregen heeft en geen negenpunter
negenpunters bestaan niet
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 12:33   #1031
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.147
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
negenpunters bestaan niet
is dat een kaartspel of zo ?
brother paul is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 14:43   #1032
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Daarnaast ook iedere beweging is een hel. Of ik die zelf maak of niet maakt geen verschil. Ook een beweging van een bus, trein, auto, ... die over een hobbel rijdt.
Heb je dan pijn bij bus-rijdt-over-hobbel-beweging ? Waar ?

Of eerder misselijk ?

Laatst gewijzigd door Knipp : 28 oktober 2011 om 14:44.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 15:01   #1033
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

vreemd genoeg erger ik me vandaag aan niks of niemand...

'k zou zelfs durven stellen dat ik vandaag goed gezind en vrolijk ben
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.

Laatst gewijzigd door Txiki : 28 oktober 2011 om 15:02.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 15:39   #1034
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Maar miraculeus, je krijgt 10 dokters in 10 dagen tijd over de vloer en dan geneen die u een pilleke voorschrijft ? Dus conclusie bij uw uit het leven gegrepe story, artsen weigeren nog pillekes voor te schrijven.
Conclusie, artsen vinden niks, maar zien een vrij rustig iemand die geen tekenen van depressie vertoont, en geen tekenen van waanvoorstellingen.
En schrijven daar dan uiteraard geen pillekes voor voor.

Msschn moeten we die zenuwen wat letterlijker nemen, een neurologisch probleem ?
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 16:39   #1035
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
In elk geval

Groentje verbetert mij

Met symptoom gewichtsverlies:
Doe een keer dezelfde oefening maar vertrekkend van symptoom kortademig.

( mijn carrière loopt hier nogal, nu geef ik ook al orders )
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 16:51   #1036
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
vreemd genoeg erger ik me vandaag aan niks of niemand...

'k zou zelfs durven stellen dat ik vandaag goed gezind en vrolijk ben
Ik dreig ten onder te gaan aan virus
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 16:56   #1037
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.147
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
Doe een keer dezelfde oefening maar vertrekkend van symptoom kortademig.

( mijn carrière loopt hier nogal, nu geef ik ook al orders )
hmm...

ze heeft last van korte adem
bij rust,
maar is niet plots begonnen dus geen embolie
ze heeft wel afwijkend bloedcellen maar normaal geen tekort aan rode bloedcellen dat kan wijzen ofwel op anemie, of hyperglycemie...
i
en in principe doen ze daar zelfs blijkbaar geen ademhalingsproef, dus ik denk dat ze gewoon geen asthma heeft, want dat zou ik toch verwachten kunnen de dokters wel eruithalen, dat is nu wel echt te simpel.
die anemie ook niet want op dat vlak is haar bloed normaal
en glycemie gaan ze ook al getest hebben en die zal ook wel normaal zijn , dan heb je andere symptomen van
veel dorst
veel pipi doen
die zeer typisch zijn

Laatst gewijzigd door brother paul : 28 oktober 2011 om 16:57.
brother paul is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 18:11   #1038
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Msschn toch maar even de psychologische toer op ?

Symptoms of tension
(15) Muscle tension or aches and pains.
(16) Restlessness and inability to relax.
(17) Feeling keyed up, or on edge, or of mental tension.
(18) A sensation of a lump in the throat, or difficulty with swallowing

Op basis van wat je schrijft zou ik zeggen Generalized anxiety disorder

http://en.wikipedia.org/wiki/General...xiety_disorder

Maar ik kan 't niet echt koppelen met je 'vlees en bloed' verschijning

Of 't zou moeten zijn dat mijn aanwezigheid rustgevend is ??

Ik mis de irrationele component om te durven besluiten dat het 'alleen maar angst' is, maar je bent erg intelligent, dus je betrapt jezelf wel tijdig op irrationele elementen in je verhaal, en weet ze zo om te buigen dat je blijvend 'benefit of doubt' weet te houden voor jezelf en je bezoekers ?

Msschn toch maar n keer SSRI's proberen ?

Laatst gewijzigd door Knipp : 28 oktober 2011 om 18:24.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 18:29   #1039
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

http://en.wikipedia.org/wiki/General...xiety_disorder

Je herkent je daar toch beter in dan in die 'vena blablabla' ?

Laatst gewijzigd door Knipp : 28 oktober 2011 om 18:30.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 20:39   #1040
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
maar enfin

als je deshydratatie hebt, drink dan toch gewoon ? dat lijkt mij toch niet echt moeilijk te zijn om elke dag op uw gemak 3 pintjes te drinken, of een glas of 5 fanta ? Of een glas of 5 fristi ?

en heb je nu al die foto's van die CT-scan ? Ze maken toch een verslag voor de huisarts ? Je moet toch een naam geven van de huistarts, en je kunt naar de huisarts gaan om uw verslag een copy te krijgen ?
Maak eens foto's van uw huidvlekjes ?
EN copieer eens dat bloedverslag zonder uw naam ?
De foto's van de ct-scan van mijn longen had ik. Maar die heb ik afgegeven in het ziekenhuis waar ik laatst eh... opgenomen ben (op inwendige hé ). Ik denk niet dat ze ze bekeken hebben. Je kon er ook niets mee. Behalve met enkelen. Ik heb er één van opgeslaan. Als je wil kan ik 'm proberen uploaden. Je ziet er niets bijzonders op. Wel veel witte vlekjes.

Probleem is dus dat die CT-thorax mislukt is.
Nu vandaag heb ik teruggebeld naar dat ziekenhuis waar ik was opgenomen (nadat Gent me vriendelijk verzocht daar te blijven) en het probleem voorgelegd. Ik vroeg een arts aan de lijn. Die kon de verpleegkundige me niet geven, maar ze zei: kom maar terug dan, via spoed.
Ik dus terug naar dat ziekenhuis, drie bussen.... en aan de verkeerde afgestapt. Bleek spoed te zijn aan de campus waar ik deze nacht dan weer geweest ben wegens heel hevige pijn en kortademigheid en waar ik dus net van kwam.
Ik had een staaltje bij, ik moest bewijzen hebben hé. Geen arts te zien. Uiteindelijk stagiaire gekomen, onderzocht me en begon weer met de uitleg. Mijn stoelgang werd niet onderzocht. Arts zei: we doen geen technische onderzoeken meer. Geldverspilling. Er is duidelijk niets mis maar het gaat om een psychiatrisch probleem (anorexia ), etc. :-/ Nu is het blijkbaar de dokter van vroeger die ik vertrouwde die hier de "aanstoker" van is en mij verdacht van anorexia.

De huisarts had de uitslagen van de recentste onderzoeken nog niet. Zelfs nog niet deze van een week geleden. De ct thorax zelfs ed komen ook niet naar hem, enkel de resultaten van de onderzoeken komen naar hem. Het papieren verslag dus waarop staat dat er niets afwijkend is. Ik moet die cd-rom dus terug gaan halen in ziekenhuis x, of opnieuw een kopie vragen daar waar hij gemaakt is.
Nu, als ik de verslagen lees die ik al gezien heb, wordt er erg onzorgvuldig genoteerd. Zelfs medicatie, vorige ziektes e.d. :-/ Als al deze zever om is, of misschien nog ervoren, ga ik eens gebruik maken van mijn patiëntenrechten geloof ik.
Wat betreft de scène van vandaag in het ziekenhuis, het mij eerst zeggen dat ik moet afkomen, wat dan in een ander ziekenhuis blijkt te moeten zijn, waar ze me dan in ziekenhuis waar ik eerst aankwam zeggen dat ik duidelijk moet zeggen in ziekenhuis 2 dat ik terug moet opgenomen worden in ziekenhuis 1 aangezien de symptomen verergerd zijn ... ik die duidelijk aangeef dat de dokters zeggen wat ze willen en zij die zeggen: sta op uw strepen, zeg dat het moet, ... ik dus terug naar ziekenhuis 2 (dat van vannacht) en daar dus het gezever over technische onderzoeken... Bloed in de stoelgang was plots een normaal verschijnsel. Dat kan gebeuren.
Gisterennacht gaf ik ook duidelijk aan dat mijn buik enorm gezwollen was en pijnlijk, niet op gereageerd... Soit... voor mij is bloed in de stoelgang dus niet normaal. Zoiets zou me zeker zijn opgevallen. Te meer daar ik met ziekteleer ooit heb geleerd dat het een symptoom is wat je best als "alarmerend" kan interpreteren.

Van die verslagen heb ik nu zelf niks meer. Alles afgegeven, tesamen met die cd-rom. Te goed van vertrouwen, ikke. Ik zou het echt beter terug gaan halen, als ik daar nog eens in de buurt kom. (Of best eens eerst vragen of ze het daar nog hebben.)
Maar deze afwijkingen heb ik overgetypt :
vergrote rode bloedcellen (maar geen evidentie voor foliumzuur of vit B12 defiiciëntie (huisarts kon niet geloven dat dit niet verder onderzocht was ) en nog wat kleine afwijkingen (te veel calcium), iets te weinig neutrofielen, albumine en iets te veel lymfocyten, MCH, MCV en CRP.

De vlekjes zal ik zodadelijk fotograferen.

Ze zijn niet wegdrukbaar wat me wel wat verontrust... (petechieën? ) Er staan er serieus veel nu.

Wat ik niet begrijp is dat ze zooo overtuigd zijn dat er niks mis is, terwijl de belangrijkste dingen ontbreken:
- CT of MRI thorax
- MRI hoofd
- onwetendheid over de "bollekes"
want hier begonnen mijn klachten mee ...

Nu de stagiare zei, als er afwijkingen op die CT waren geweest van uw thorax, betekende dat zoiets slecht dat je nu al op intensieve lag. (Ik voel me wel klaar voor intensieve maar soit )
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be