Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 1 juli 2013, 22:27   #1
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard quoteveranderaars...

als ik het forumreglement goed lees, dan moeten quoteveranderaars toch strafpunten krijgen omdat ze iets dat niet mag hé? Een vriend van mij heeft alvast al op dat vlak tegen de lamp gelopen omwille van iets wat nogal redelijk onschuldig was. En zo zijn er nog een paar.

Maar nu zie ik steevast dezelfde mensen terugkomen en quotes veranderen zonder dat de moderatie daar iets aan verandert. Dat lijkt me vreemd. Zijn er nog mensen die ervaren dat er tegen de ene strenger wordt opgetreden dan tegen de andere? Dat lijkt me niet echt eerlijk, als het daadwerkelijk zo zou zijn.
Eduard Khil is offline  
Oud 7 juli 2013, 18:36   #2
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
als ik het forumreglement goed lees, dan moeten quoteveranderaars toch strafpunten krijgen omdat ze iets dat niet mag hé? Een vriend van mij heeft alvast al op dat vlak tegen de lamp gelopen omwille van iets wat nogal redelijk onschuldig was. En zo zijn er nog een paar.

Maar nu zie ik steevast dezelfde mensen terugkomen en quotes veranderen zonder dat de moderatie daar iets aan verandert. Dat lijkt me vreemd. Zijn er nog mensen die ervaren dat er tegen de ene strenger wordt opgetreden dan tegen de andere? Dat lijkt me niet echt eerlijk, als het daadwerkelijk zo zou zijn.
Ik heb dit verwerpelijk fenomeen een tijdje geleden aangekaart met een draad "Halt aan de verloedering van dit forum". In het forumreglement is er niks van terug te vinden. Postings vervalsen is dus niet verboden, maar de man die het toepast plaatst er steevast "fixed" bij. Hij doet dit omdat hij niet kan debateren. Maar spijtig genoeg laat de moderatie begaan. Je kan er voorlopig niks aan doen, alleen rapporteren.
robert t is offline  
Oud 8 juli 2013, 08:26   #3
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Move on.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 8 juli 2013, 15:11   #4
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Move on.
Wat bedoel je nu alweer? Trouwens, ik move niet op bevel.
robert t is offline  
Oud 8 juli 2013, 15:20   #5
Koenraad Noël
Europees Commissaris
 
Koenraad Noël's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2012
Locatie: Europa
Berichten: 7.744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
als ik het forumreglement goed lees, dan gaan dat niet, want ik ben blind. Een vriend van mij heet Avast de Piraat, en heeft al op het schip tegen de zeilen gelopen gelopen omwille van een drankje dat nogal redelijk onschuldig was. En zo zijn er nog een paar.
Ja, maar waar is het probleem nu?

Maar serieus, een correct gevormd citaat verwijst terug naar het bericht. Verschillen kunnen liggen aan berichten die zijn aangepast nadat ze geciteerd werden, en echte aanpassingen gebeuren meestal met een duidelijke "Fixed" of soortgelijke opmerking erna, om een punt te maken.
Koenraad Noël is offline  
Oud 8 juli 2013, 20:39   #6
twitterendwaterding
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 369
Standaard

Ik vind die quote veranderingen (aangeduid met fixed) over het algemeen wel grappig.

Een mens zou toch nu en dan eens mogen lachen, nietwaar? We voeren hier toch geen oorlog?
twitterendwaterding is offline  
Oud 9 juli 2013, 06:46   #7
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door twitterendwaterding Bekijk bericht
Ik vind die quote veranderingen (aangeduid met fixed) over het algemeen wel grappig.

Een mens zou toch nu en dan eens mogen lachen, nietwaar? We voeren hier toch geen oorlog?
2
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 9 juli 2013, 06:46   #8
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Wat bedoel je nu alweer? Trouwens, ik move niet op bevel.
Simpel: het is de moeite niet waard om er je druk in te maken.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 9 juli 2013, 08:15   #9
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door twitterendwaterding Bekijk bericht
Ik vind die quote veranderingen (aangeduid met fixed) over het algemeen wel grappig.

Een mens zou toch nu en dan eens mogen lachen, nietwaar? We voeren hier toch geen oorlog?
Luister eens twitterdingske. Eén keer kan het grappig zijn. Maar in mijn geval is het niet meer grappig. Omdat ik een draad tégen de vervalser opgestart heb ben ik een systematisch doelwit van die kerel geworden, tussen haakjes één van de domste forumgebruikers.

Dit is een discussieforum. Indien je geregeld wil lachen lees dan Suske en Wiske en Jommeke. Zeer plezant.
robert t is offline  
Oud 9 juli 2013, 08:17   #10
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Simpel: het is de moeite niet waard om er je druk in te maken.
Hazo.
robert t is offline  
Oud 9 juli 2013, 09:45   #11
twitterendwaterding
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 369
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Luister eens twitterdingske. Eén keer kan het grappig zijn. Maar in mijn geval is het niet meer grappig. Omdat ik een draad tégen de vervalser opgestart heb ben ik een systematisch doelwit van die kerel geworden, tussen haakjes één van de domste forumgebruikers.

Dit is een discussieforum. Indien je geregeld wil lachen lees dan Suske en Wiske en Jommeke. Zeer plezant.
Hi robert tutter,
Denk je van jezelf dat je erg discussiebereid bent?
twitterendwaterding is offline  
Oud 9 juli 2013, 13:07   #12
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door twitterendwaterding Bekijk bericht
Hi robert tutter,
Op je teentjes getrapt braaf kind? ik doe dit wel meer met mensen die ik feitelijk best mag. Ik heb kleinkinderen die allang niet meer tutteren. Een beetje respect voor een oude man hé.
Citaat:
Denk je van jezelf dat je erg discussiebereid bent?
Absoluut. Ik ben zeer discussiebereid. Indien het over iets serieus gaat. Ik kan misschien een tikje radicaal overkomen. De aard van het beestje.
robert t is offline  
Oud 9 juli 2013, 13:34   #13
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.967
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
als ik het forumreglement goed lees, dan moeten quoteveranderaars toch strafpunten krijgen omdat ze iets dat niet mag hé?
Man toch. Binnen de huidige politieke wereld is het manipuleren en veranderen van quotes (citaten) een niet zo slecht betaalde beroepsbezigheid.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 9 juli 2013 om 13:35.
Rudy is offline  
Oud 9 juli 2013, 14:06   #14
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Luister eens twitterdingske. Eén keer kan het grappig zijn. Maar in mijn geval is het niet meer grappig. Omdat ik een draad tégen de vervalser opgestart heb ben ik een systematisch doelwit van die kerel geworden, tussen haakjes één van de domste forumgebruikers.

Dit is een discussieforum. Indien je geregeld wil lachen lees dan Suske en Wiske en Jommeke. Zeer plezant.
Och gossie..

Wil je er over praten?
Nietzsche is offline  
Oud 9 juli 2013, 15:13   #15
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Och gossie..

Wil je er over praten?
Liever niet. Ben je soms een hulplijn? Je richt je trouwens tot de verkeerde. Rare jongens, de Nederlanders. Sommige toch...
robert t is offline  
Oud 9 juli 2013, 15:26   #16
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Ik kan misschien een tikje radicaal overkomen. De aard van het beestje.
Dat is allemaal ok. Dat mag en maakt het plezant.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 9 juli 2013, 22:21   #17
Echte Waal
Staatssecretaris
 
Echte Waal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2012
Berichten: 2.647
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
als ik het forumreglement goed lees, dan moeten quoteveranderaars toch strafpunten krijgen omdat ze iets dat niet mag hé? Een vriend van mij heeft alvast al op dat vlak tegen de lamp gelopen omwille van iets wat nogal redelijk onschuldig was. En zo zijn er nog een paar.

Maar nu zie ik steevast dezelfde mensen terugkomen en quotes veranderen zonder dat de moderatie daar iets aan verandert. Dat lijkt me vreemd. Zijn er nog mensen die ervaren dat er tegen de ene strenger wordt opgetreden dan tegen de andere? Dat lijkt me niet echt eerlijk, als het daadwerkelijk zo zou zijn.
Wat mij betreft ben je een troll die alweer irritante beelden van troll katten post.
Vind je dat grappig?
__________________
Wallonie panda's
Vlaenderen pinda's
Echte Waal is offline  
Oud 9 juli 2013, 22:22   #18
Echte Waal
Staatssecretaris
 
Echte Waal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2012
Berichten: 2.647
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Luister eens twitterdingske. Eén keer kan het grappig zijn. Maar in mijn geval is het niet meer grappig. Omdat ik een draad tégen de vervalser opgestart heb ben ik een systematisch doelwit van die kerel geworden, tussen haakjes één van de domste forumgebruikers.

Dit is een discussieforum. Indien je geregeld wil lachen lees dan Suske en Wiske en Jommeke. Zeer plezant.
Lol
__________________
Wallonie panda's
Vlaenderen pinda's
Echte Waal is offline  
Oud 9 juli 2013, 22:24   #19
Echte Waal
Staatssecretaris
 
Echte Waal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2012
Berichten: 2.647
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Luister eens. Eén keer kan het grappig zijn. Maar in mijn geval is het niet meer grappig. Omdat ik een draad tégen de vervalser opgestart heb ben ik één van de domste forumgebruikers.

Dit is een discussieforum. Indien je geregeld wil lachen lees dan mijn serieuze draden.
fixed
__________________
Wallonie panda's
Vlaenderen pinda's
Echte Waal is offline  
Oud 10 juli 2013, 08:00   #20
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal Bekijk bericht
fixed
Ah, bent gij de "grote quoteveranderaar"...
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Discussie gesloten


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be