Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 december 2017, 09:01   #21
Maarten Malaise
Administrator
 
 
Maarten Malaise's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Locatie: 't Stad
Berichten: 1.860
Standaard

Merci voor jullie feedback.
Het enige wat ik heb gedaan is een paar namen verwijderd die mee gekopieerd werden in de e-mails. Ik krijg geen reactie meer van de advocaat, heb dus gemeld dat ik het dossier als afgesloten beschouw, tenzij hij nog opmerkingen heeft.
Maarten Malaise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2017, 13:32   #22
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Je moet je niet zo snel laten opjutten door advocaten.
Vraag gewoon heel rustig alles omstandig uit te leggen, aan te tonen met wetgeving en rechtspraak inclusief referenties.
De prijs van zo 1 briefje sturen gaat al snel de hoogte in als er effectief uren opzoekwerk gaan gepresteerd moeten worden, de klager bedenkt zich dan wel al eens sneller.
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2017, 16:46   #23
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.657
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Loop je nu al zo ver naast je schoenen, dat je je verwaardigt om in iemands naam te antwoorden ?
Eno spreekt wel degelijk uit ervaring. Hij postte hier ooit een oproep om zijn huisbaas een pak rammel te gaan geven en zette er de naam en het adres bij. De huisbaas kwam dat op een of andere manier te weten en diende klacht in. Maarten werd door de politie geroepen voor verhoor. Zo zit het min of meer in mekaar.
Moet ik nog verder vertellen?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2017, 16:50   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.657
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise Bekijk bericht
Merci voor jullie feedback.
Het enige wat ik heb gedaan is een paar namen verwijderd die mee gekopieerd werden in de e-mails. Ik krijg geen reactie meer van de advocaat, heb dus gemeld dat ik het dossier als afgesloten beschouw, tenzij hij nog opmerkingen heeft.
Ik snap er de ballen van. Die kerel is rijp voor het zothuis. Ik kan me moeilijk voorstellen dat er gevolg wordt gegeven aan dergelijke zever.

Je hebt dat goed opgelost. Die zot weet dat hij geen kans maakt met dat soort zotternijen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2017, 16:56   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.657
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Maarten, als u gevraagd wordt gegevens over forummers door te geven, gaat u daar dan op in en/of worden die daar dan van op de hoogte gebracht ?
Neen. Behalve als de politie er aan te pas komt omdat er iemand strafbare feiten pleegt via dit forum. Oproepen tot geweld bijvoorbeeld.

Eno beseft niet wat een gelukzak hij is omdat Maarten hem niet voorgoed met zijn klikken en klakken buiten sjotte.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be