Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 januari 2008, 21:46   #481
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Dus als ik u goed begrijp: je hoeft je niet aan te passen als je maar geen overlast bezorgt. Ik heb akte genomen van uw uitspraak. Nogmaals, mij niet gelaten.
Het zou in ieder geval een zeer grote stap vooruit zijn moesten nieuwkomers studeren en werken en geen overlast bezorgen.
Italjaanse en Poolse immigranten vallen in die categorie. Zelden of nooit hoor je daar klachten over. Neem daar ook maar akte van.
__________________
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2008, 21:53   #482
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Hun keppeltje is discreet! Misschien, maar de rest van hun kledij dan toch niet. U bent toch niet blind, neem ik aan. U bent zeker nooit in Antwerpen geweest. Toch eens doen.

meestal gewoon zwarte kledij, broek en vest, witte hemden, zwart dasje... de orthodoxe Joden dragen meestal een hoed over hun "pijpekrullend" haar. Vrouwen zie je zoveel niet.

Oh ja, ik was al meermaals in Antwerpen, niet zover van Centraal Station heb je de Keyserlei, de diamantwijk... Pelikaanstraat, Carnotstraat, Ommeganckstraat,
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2008, 22:01   #483
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Het zou in ieder geval een zeer grote stap vooruit zijn moesten nieuwkomers studeren en werken en geen overlast bezorgen.
Italjaanse en Poolse immigranten vallen in die categorie. Zelden of nooit hoor je daar klachten over. Neem daar ook maar akte van.
En over Chinezen evenmin, neem daar zeker akte van. En vroeger hadden wij in Limburg geen enkele last met Marokkanen. Totdat het aantal een zeker cijfer overschreed. Trouwens, wat u komt vertellen over Italianen, klopt van geen kanten. U moest maar eens in Limburg geleefd hebben in de beginjaren van de massale immigratie van de Italianen. Vechtpartijen, inbraak, onaangepast gedrag, niet van de Limburgse meisjes kunnen afblijven, drinken en noem maar op. U had wel een andere bevokingsgroep als voorbeeld moeten nemen. Soms heb ik de indruk dat u helemaal niet weet waarover u praat.

Laatst gewijzigd door system : 22 januari 2008 om 22:22.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2008, 22:03   #484
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
meestal gewoon zwarte kledij, broek en vest, witte hemden, zwart dasje... de orthodoxe Joden dragen meestal een hoed over hun "pijpekrullend" haar. Vrouwen zie je zoveel niet.

Oh ja, ik was al meermaals in Antwerpen, niet zover van Centraal Station heb je de Keyserlei, de diamantwijk... Pelikaanstraat, Carnotstraat, Ommeganckstraat,
Dan hebt u toch niet goed gekeken voor wat de joodse kledij betreft. Want van dit disceet keppeltje van u, is niet veel te zien. Van de rest maar al te meer.

Laatst gewijzigd door system : 22 januari 2008 om 22:13.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2008, 22:57   #485
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
En over Chinezen evenmin, neem daar zeker akte van. En vroeger hadden wij in Limburg geen enkele last met Marokkanen. Totdat het aantal een zeker cijfer overschreed. Trouwens, wat u komt vertellen over Italianen, klopt van geen kanten. U moest maar eens in Limburg geleefd hebben in de beginjaren van de massale immigratie van de Italianen. Vechtpartijen, inbraak, onaangepast gedrag, niet van de Limburgse meisjes kunnen afblijven, drinken en noem maar op. U had wel een andere bevokingsgroep als voorbeeld moeten nemen. Soms heb ik de indruk dat u helemaal niet weet waarover u praat.
In Henegouwen liep er zelfs een kleine Italiaan rond die niet van de jongetjes kon blijven.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2008, 10:08   #486
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
En over Chinezen evenmin, neem daar zeker akte van. En vroeger hadden wij in Limburg geen enkele last met Marokkanen. Totdat het aantal een zeker cijfer overschreed. Trouwens, wat u komt vertellen over Italianen, klopt van geen kanten. U moest maar eens in Limburg geleefd hebben in de beginjaren van de massale immigratie van de Italianen. Vechtpartijen, inbraak, onaangepast gedrag, niet van de Limburgse meisjes kunnen afblijven, drinken en noem maar op. U had wel een andere bevokingsgroep als voorbeeld moeten nemen. Soms heb ik de indruk dat u helemaal niet weet waarover u praat.
Gelukkig ben jij daar nog om me op het juiste pad te helpen!
__________________
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2008, 22:19   #487
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Gelukkig ben jij daar nog om me op het juiste pad te helpen!
Dat is op tijd en stond wel eens nodig inderdaad.

Laatst gewijzigd door system : 29 januari 2008 om 22:21.
system is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be