Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 januari 2008, 22:10   #41
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Ik kom uit een Vlaams-nationalistisch nest dus worden al mijn argumenten bij voorbaat bij het huisvuil gezet. Als leugens, onzin, verraad en bedrog afgedaan. Kortom zéér feilbaar verklaard. Jij herhaalt het zelf voortdurend. Het moet dus wel waar zijn. Alles wat jij zegt is de enige, zuivere waarheid. Er kan niet en nooit aan getornd worden. Je zegt dan wel niet recht voor de raap dat jij onfeilbaar bent. Je bént het evengoed.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2008, 22:12   #42
Kortaf
Europees Commissaris
 
Kortaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2007
Locatie: Op tijd weg
Berichten: 7.588
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje Bekijk bericht
De heer Van Melkebeke is de laatste die kritiek zou mogen geven op iemand anders . Toen hij nog kabinetschef was van minister schijnheilig paterke Steve Stevaert was het net hij het die de ontsluiting van de dodenbaan N 42 tussen Gent en Geraardsbergen tegenhield . Gans Zottegem en Herzele weet dat dit gebeurde uit persoonlijke , financiële redenen , omdat hij zijn grond niet wou laten onteigenen en liever als bouwgrond verkoopt. ( speculatie en winstbejag )
Dhr. Van Melkebeke is ook degene die het positief verslag over de leefbaarheid van Doel de grond in boorde, en vervolgens elk Vlaams beleid ten voordele van de Doelenaars saboteerde. Met de huidige rotzooi als gevolg.
Kortaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2008, 22:16   #43
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf Bekijk bericht
Dhr. Van Melkebeke is ook degene die het positief verslag over de leefbaarheid van Doel de grond in boorde, en vervolgens elk Vlaams beleid ten voordele van de Doelenaars saboteerde. Met de huidige rotzooi als gevolg.
Wel wel wel!

En die kerel moet Morel een wrede geest verwijten?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2008, 22:17   #44
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik kom uit een Vlaams-nationalistisch nest dus worden al mijn argumenten bij voorbaat bij het huisvuil gezet. Als leugens, onzin, verraad en bedrog afgedaan. Kortom zéér feilbaar verklaard. Jij herhaalt het zelf voortdurend. Het moet dus wel waar zijn. Alles wat jij zegt is de enige, zuivere waarheid. Er kan niet en nooit aan getornd worden. Je zegt dan wel niet recht voor de raap dat jij onfeilbaar bent. Je bént het evengoed.
Neen. Ik ga door op feiten. Ik zie wat ik zie. Ik zie waar Dewinter naartoe gaat en welke vieringen hij meemaakt. U ziet het niet of u wilt het niet zien omdat u verknocht bent aan een bepaald idee van - let wel - een welbepaald georiënteerd Vlaams-Nationalisme, dat zijn wortels heeft in de collaboratie. Zolang als er mensen zijn zoals u en anderen, die dat willen minimaliseren en goedpraten, zult u mij op uw weg vinden. Zeker weten.

Laatst gewijzigd door system : 18 januari 2008 om 22:20.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2008, 22:23   #45
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Ja meester.
U hebt gelijk meester.
Wat U ziet is de enig mogelijke Waarheid, meester.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2008, 22:24   #46
De Garde
Europees Commissaris
 
De Garde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2004
Locatie: Meetjesland
Berichten: 6.889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Maar u bent ook uit dit extreem Vlaams-nationalistisch nest. U moet wel meeheulen.
resistance is futile, you will be assimilated.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2008, 22:24   #47
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Heb je ook gelezen wat Kortaf schreef, Systeem?

Of interesseert jou enkel wat FDW doet en zegt?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 18 januari 2008 om 22:25.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2008, 22:30   #48
toccata
Europees Commissaris
 
toccata's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2006
Berichten: 7.056
Standaard

Mannen, dit is non-nieuws
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Heel wat prille democratieen met onwillige burgers zouden het toejuichen, voor de chocoladecigarettenindustrie zou het een slag zijn

toccata is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2008, 22:37   #49
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Heb je ook gelezen wat Kortaf schreef, Systeem?

Of interesseert jou enkel wat FDW doet en zegt?
Doel is ten dode opgeschreven. Maar ik trek partij voor de Doelenaars. Zolang er hoop is er leven. Ik vind het gewoon schandalig dat alles (mensen èn natuur) moet wijken voor de commercie. Punt uit.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2008, 22:57   #50
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht
Mannen, dit is non-nieuws

Niet voor de VB-bashers. Die komen zelfs klaar van dit soort 'nieuws'.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2008, 23:02   #51
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Doel is ten dode opgeschreven. Maar ik trek partij voor de Doelenaars. Zolang er hoop is er leven. Ik vind het gewoon schandalig dat alles (mensen èn natuur) moet wijken voor de commercie. Punt uit.
Het punt was wel dat dezelfde kerel die Morel een wreed brein verwijt twee handen uitsteekt om de mensen en de natuur op schandelijke wijze te helpen wijken in Doel.

Ik vraag me trouwens af waarom jij zo vanzelfsprekend vindt dat Doel ten dode is opgeschreven. In Nederland werd een gelijkaardige situatie immers wél zonder wreedheid opgelost.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2008, 23:08   #52
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het punt was wel dat dezelfde kerel die Morel een wreed brein verwijt twee handen uitsteekt om de mensen en de natuur op schandelijke wijze te helpen wijken in Doel.

Ik vraag me trouwens af waarom jij zo vanzelfsprekend vindt dat Doel ten dode is opgeschreven. In Nederland werd een gelijkaardige situatie immers wél zonder wreedheid opgelost.

Of Morel een 'wreed' brein heeft weet ik niet. Het interessert mij eigenlijk ook geen iota. Ik til ook niet zo zwaar aan die uitspraak. U zou dat ook niet moeten doen. Mensen die beroepspolitici zijn, hebben wel een dikkere huid dan u vemoedt. Dat hebt u nog steeds niet door. Het wordt anders wel tijd dit te beseffen in plaats van steeds weer dezelfde kleinzielige praat te debiteren.

Laatst gewijzigd door system : 18 januari 2008 om 23:19.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2008, 23:23   #53
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Ik denk dat een groot deel van de vrouwtjes zich met opzet tooien als een lustobject, Anna List. Herlezen zou ik zeggen, ik citeer: 'toen mevrouw Morel in minirok en laarzen het halfrond van het Vlaams Parlement betrad'.
''de vrouwtjes''
''met opzet tooien als lustobject''
''in minirok en laarzen''

past in het rijtje van:

''als je er zo bij loopt vraag je er om''
''als een meisje nee zegt bedoelt ze ja''
''ze lokte het uit door zo langs me te lopen en met haar kont te draaien''
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2008, 23:27   #54
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
''de vrouwtjes''
''met opzet tooien als lustobject''
''in minirok en laarzen''

past in het rijtje van:

''als je er zo bij loopt vraag je er om''
''als een meisje nee zegt bedoelt ze ja''
''ze lokte het uit door zo langs me te lopen en met haar kont te draaien''
Dat meent u toch niet hoop ik. Een scherts neem ik aan.

Laatst gewijzigd door system : 18 januari 2008 om 23:30.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2008, 23:32   #55
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Dat meent u toch niet hoop ik.
Ja, dat meen ik wel. Het is niet omdat een vrouw wenst er op een bepaalde manier uit te zien dat dit een vrijbrief is om opmerkingen naar haar hoofd te slingeren.

Voor een kabinetschef is dat zeker uit den boze. Een frietenbakker weet niet beter.

Maar ik meen het serieus. Voor een loslopend politicus is het nog aanvaardbaar om zoiets te zeggen, hoewel ik het dan nog niet smaakvol vind, maar een vertegenwoordiger van een minister moet zijn plaats weten.

Vergelijk het maar met De Gucht over Balkenende. Juist h�*j hoorde zoiets niet te zeggen.

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 18 januari 2008 om 23:32.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2008, 23:35   #56
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Ja, dat meen ik wel. Het is niet omdat een vrouw wenst er op een bepaalde manier uit te zien dat dit een vrijbrief is om opmerkingen naar haar hoofd te slingeren.

Voor een kabinetschef is dat zeker uit den boze. Een frietenbakker weet niet beter.

Maar ik meen het serieus. Voor een loslopend politicus is het nog aanvaardbaar om zoiets te zeggen, hoewel ik het dan nog niet smaakvol vind, maar een vertegenwoordiger van een minister moet zijn plaats weten.

Vergelijk het maar met De Gucht over Balkenende. Juist h�*j hoorde zoiets niet te zeggen.
Ja daar kan ik inkomen. Maar het is niet omdat een vrouw zich wat aantrekkelijk kleedt dat zij iets 'wil'. Een vrouw heeft het recht zich te kleden op een manier waarop zij zich goed voelt.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2008, 23:41   #57
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Niet voor de VB-bashers. Die komen zelfs klaar van dit soort 'nieuws'.
Ik hoop dat je d�*t niet zelf gelooft...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2008, 23:43   #58
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ja daar kan ik inkomen. Maar het is niet omdat een vrouw zich wat aantrekkelijk kleedt dat zij iets 'wil'. Een vrouw heeft het recht zich te kleden op een manier waarop zij zich goed voelt.
Dan heb je mijn bericht denk ik niet goed gelezen. Wat je hier zegt is namelijk precies wat ik bedoel.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2008, 23:44   #59
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Dan heb je mijn bericht denk ik niet goed gelezen. Wat je hier zegt is namelijk precies wat ik bedoel.
Sorry, dan zit ik fout.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2008, 07:35   #60
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Of Morel een 'wreed' brein heeft weet ik niet. Het interessert mij eigenlijk ook geen iota. Ik til ook niet zo zwaar aan die uitspraak. U zou dat ook niet moeten doen. Mensen die beroepspolitici zijn, hebben wel een dikkere huid dan u vemoedt. Dat hebt u nog steeds niet door. Het wordt anders wel tijd dit te beseffen in plaats van steeds weer dezelfde kleinzielige praat te debiteren.
Wie denk jij wel dat je bent om mij te kunnen debiteren wat ik wel en niet zou moeten doen of beseffen?
Dat jij niet tilt aan de sexistische vuilbekkerij van een kerel die geen bezwaar had tegen het 70-puntenplan, of van een smeerlap van een kabinetchef, begrijp ik. Toch als dat soort praat een vrouw moet treffen uit dezelfde stal van FDW.

Of Morel wel of niet een wreedaardig brein in een mooi lichaam heeft hoeft jou niet te interesseren. Er werd hier wél een draad over opgestart. En jij was er als de kippen bij was om die uitspraak te minimaliseren én goed te praten. Of wat bedoelde je anders met reacties zoals: 'Mens cruella in corpore pulchro’ vind ik wel een zeer geslaagde uitdrukking en 'beroepspolitici hebben een dikke huid'?
Het wordt anders wel tijd dat je dat begint te beseffen inplaats van steeds weer dezelfde dubbelhartige praat te debiteren.

Beroepspolitici mogen nog zo'n dikke huid hebben. Dit forum is geen vuilbak waar Blokbusters hun vrije mening, in een verpakking van beduimeld gazettenpapier, komen ingooien zonder een expliciet doel voor ogen: medestanders in sexisme en vuilspuierij vinden die het eveneens gemunt hebben op al wie van dezelfde partij deel uitmaakt als FDW.
Vraag liever eens aan Anne Marie Lizin welke reactie er komt als politici beledigd worden op een manier waarop dat op dit forum SYSTEMatisch gebeurt tegenover Vlaams-nationalisten.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be