Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 februari 2013, 05:45   #21
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Het zal hem leren, oude mensen in nood helpen.
Inderdaad , hoe durft die zelfs !!!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Die man moet niet teveel zagen. Als ge in het water springt om een drenkeling te redden en ge vergeet uw gsm in uw broekzak dan is die naar de kloten. Of ge legt uw gsm netjes aan de oever en dan loopt er kut-Marokkaan voorbij en weg is uw gsm. Een goede daad blijft nooit ongestraft. Dat past gewoon niet bij de wet van de Jungle. Dokken zal je. Behalve die kut-Marokkaan en de Woerdense kas. Die varen er wel bij.
LOL
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2013, 14:40   #22
JanJanssens
Partijlid
 
Geregistreerd: 21 april 2009
Berichten: 231
Standaard Hulp in nood ? Forget it.

Engeland, enkele jaren geleden.

Een oudere man redt een klein meisje uit een vijver in een park voor de ogen van een ongeinteresseerd publiek en een hysterische moeder. Toen hij het kindje uit die vijver trok, raakte haar kledij gescheurd.

De moeder, die geld rook, klaagt de man aan wegens kindermisbruik, het gescheurde kledingsstuk dient als bewijs voor het gerecht.

De man krijgt 3 jaar effectieve gevangenisstraf. De tabloid kranten applaudisseren.

Een jaar of zo later ziet een automobilist (weer een oudere man) een, naar zijn schatting, 2-3 jarige baby, naast het voetpad, op een drukke rijweg.

Tabloid-artikels in gedachte, stopt de man niet, doch gaat op zoek naar een telefooncel (gsm thuis vergeten of zo) waar hij een anonieme melding doet bij de politie.

Toen de politie bij de aangegeven plaats aankwam vondt ze enkel nog een bloederige streep op het wegdek.

De overheid lanceerde dan maar, via kranten en televisie, een oproep opdat de -anonieme- beller zich zou bekend maken.

Nul op request, natuurlijk.

Jan.
__________________
Tenno heika banzai !

Laatst gewijzigd door JanJanssens : 24 februari 2013 om 14:41.
JanJanssens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2013, 15:22   #23
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

Off Topic

Toen ik nog in Zandvoort woonde, viste ik met mijn Zodiac Mk V veel op zee.

Op een warme zondagmiddag trof ik plm 2 mijl uit de kust een doodsbang kind aan op een soort luchtbed.
Aan boord genomen, (met luchtbed) en bij de strandpolitie Bloemendaalse strand afgeleverd.

Nog geen bedankje.
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2013, 16:00   #24
nabat54
Minister-President
 
nabat54's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Locatie: Gent
Berichten: 4.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Dat is toch puur incidenteel. Spijtig ja, maar shit happens.

Ge kunt niet langs den ene kant willen dat een politieagent niet meer in staat is om boetes van zijn familie te schrappen en dan verbaasd zijn dat hij het niet meer kan als het wel terecht zou zijn.

Als die flik wel had kunnen voldoen aan het (terechte) verzoek, dan hoor je er niks van en is er morgen een ander die een thread opent over vriendjespolitiek bij de politie.

Shit happens. Deal with it.
Waar,ik herhaal, waar heb jij in het aangehaalde artikel gelezen dat het hier over de politie gaat ?
In het artikel spreekt men over "verbalisten"....


"Shit happens"......het zal je moeder maar zijn die daar gevallen was en jij was niet in de buurt (wegens omstandigheden die perfect aanvaardbaar zijn),
je zou blij zijn dat een persoon haar hielp zodat ze terug verder kon gaan......
__________________
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá

Laatst gewijzigd door nabat54 : 24 februari 2013 om 16:03.
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2013, 16:12   #25
nabat54
Minister-President
 
nabat54's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Locatie: Gent
Berichten: 4.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ge moet toch niet per se fout parkeren om iemand te helpen?
"Ik zag toen links op het gladde trottoir een daar gevallen oudere vrouw liggen. Niemand hielp haar. Ik parkeerde mijn auto links en hielp de vrouw. Zij had hevige pijn en ze dacht dat haar arm uit de kom was. Na haar overeind te hebben geholpen, begeleidde ik haar naar de Achterstraat om haar af te zetten bij een bekende. "

Ik heb een vraag voor je.... is het toegestaan om fout te parkeren.......door het rood licht te rijden, snelheid te overtreden....om een mens in nood te helpen ?

Als iemand aan het doodbloeden is, is het dan toegestaan om fout te parkeren ?

Hoe zie je dat iemand al of niet aan het bloeden is ?

ps
Betreffende het artikel, ja het kan zijn dat het hier over een persoon gaat die
een verhaaltje opdist omdat hij een parkeerboete ontvangen heeft.
Maar ja dat weet ik niet, jij ook niet, het is aan de journalist die dit schrijft om het te checken....en dan te publiceren.....maar dit concept is eventueel een verloren traditie....
__________________
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2013, 13:55   #26
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Off Topic

Toen ik nog in Zandvoort woonde, viste ik met mijn Zodiac Mk V veel op zee.

Op een warme zondagmiddag trof ik plm 2 mijl uit de kust een doodsbang kind aan op een soort luchtbed.
Aan boord genomen, (met luchtbed) en bij de strandpolitie Bloemendaalse strand afgeleverd.

Nog geen bedankje.
Wat onbeschoft!
__________________
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2013, 15:44   #27
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Die man moet niet teveel zagen. Als ge in het water springt om een drenkeling te redden en ge vergeet uw gsm in uw broekzak dan is die naar de kloten. Of ge legt uw gsm netjes aan de oever en dan loopt er kut-Marokkaan voorbij en weg is uw gsm. Een goede daad blijft nooit ongestraft. Dat past gewoon niet bij de wet van de Jungle. Dokken zal je. Behalve die kut-Marokkaan en de Woerdense kas. Die varen er wel bij.
help een hond en hij bijt in uw kont
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be