Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 januari 2019, 12:36   #41
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.762
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Uiteindelijk is er alleen meditatie. Methodes om je bewustzijn te verscherpen. Het is niet tegen actie, je kan mediteren terwijl je werkt. Het is een kwaliteit van zijn. De stille getuige in jezelf. En als je dat eenmaal doorhebt kan je heel der dagen in een meditatieve staat doorbrengen. Je bent eigenlijk onverstoorbaar. Als je oplet tussen het hiaat van gedachten en stil bewustzijn moet je de aandacht verleggen van stil bewustzijn naar onnozel gekwetter. Ineens zijn dan de gedachten achtergrond lawaai en de stille getuige de voorgrond.

Het is eigenlijk een heel simpel fenomeen, dat iedereen wel eens in zijn leven heeft meegemaakt. Alleen ik kan wel enkele dagen in die staat blijven door training... maar op zich is het een heel gewoon fenomeen.
Ga je ook beginnen raar doen met Maharishi enzo en Yogisch vliegen zoals 1 van onze nogal speciale gasten hier ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2019, 13:04   #42
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Ik heb even genoeg van je mantra's en redeneringen die de logica niet respecteren Harry.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2019, 11:01   #43
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ik heb even genoeg van je mantra's en redeneringen die de logica niet respecteren Harry.
Mijn atoomtheorie zit volkomen logisch in elkaar, maar dat je mijn atoomtheorie niet eens kent, dat heeft je eigen reactie al duidelijk bewezen.

Niet de atomen zijn ruimteschepen, maar de elementaire deeltjes.
Begin daar maar eens mee.

Eerst moet je mijn atoomtheorie kennen voordat je de logica daarvan zou kunnen begrijpen.

Nu: zo ver ben je nog lang niet.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2019, 16:33   #44
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Mijn atoomtheorie zit volkomen logisch in elkaar, maar dat je mijn atoomtheorie niet eens kent, dat heeft je eigen reactie al duidelijk bewezen.

Niet de atomen zijn ruimteschepen, maar de elementaire deeltjes.
Begin daar maar eens mee.

Eerst moet je mijn atoomtheorie kennen voordat je de logica daarvan zou kunnen begrijpen.

Nu: zo ver ben je nog lang niet.
Als er in je presentatie hier al tegenstrijdigheden zitten ontneemt me dat de goesting verder te onderzoeken. Je staat ook niet open voor wetenschappelijke coöperatie. Je weet het al allemaal. Veel succes ermee dan.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2019, 11:33   #45
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Als er in je presentatie hier al tegenstrijdigheden zitten ontneemt me dat de goesting verder te onderzoeken.
Als je meent dat er tegenstrijdigheden zijn, dan moet je dat gewoon even melden.
Ik wil je gaarne helpen die op te lossen.
Citaat:
Je staat ook niet open voor wetenschappelijke coöperatie.
Integendeel, gaarne zou ik met de wetenschap samen werken, maar de wetenschap wil omgekeerd helemaal niks van mijn atoomtheorie weten.
Niet ik, maar zij willen niet samen werken.
Zo ook jij niet.
Zo heb je mijn reactie op jouw atoomfoto nog steeds niet beantwoord, wat wel zo beleefd zou zijn dat te doen.
Citaat:
Je weet het al allemaal. Veel succes ermee dan.
Inderdaad weet ik mijn atoomtheorie en nog nooit heeft iemand kunnen zeggen waarom het onmogelijk is (ook jij niet).
En ik heb zeer sterke argumenten waarom het wel zo is.

En als je er niks van begrijpt (wat wel het geval moet zijn gezien je reacties) mag je vragen stellen.
Ik wil je gaarne helpen.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2019, 14:31   #46
JimmyB
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 7.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Als je meent dat er tegenstrijdigheden zijn, dan moet je dat gewoon even melden.
Ik wil je gaarne helpen die op te lossen.
Integendeel, gaarne zou ik met de wetenschap samen werken, maar de wetenschap wil omgekeerd helemaal niks van mijn atoomtheorie weten.
Niet ik, maar zij willen niet samen werken.
Zo ook jij niet.
Zo heb je mijn reactie op jouw atoomfoto nog steeds niet beantwoord, wat wel zo beleefd zou zijn dat te doen.
Inderdaad weet ik mijn atoomtheorie en nog nooit heeft iemand kunnen zeggen waarom het onmogelijk is (ook jij niet).
En ik heb zeer sterke argumenten waarom het wel zo is.

En als je er niks van begrijpt (wat wel het geval moet zijn gezien je reacties) mag je vragen stellen.
Ik wil je gaarne helpen.

Het is niet onmogelijk, het is onlogisch.

Ik heb 1 vraag:

Indien de microwezens bewust onze wereld sturen, waarom sturen wij dan op onze beurt niet bewust een macrowereld waarvan de entiteiten een serieuze factor groter zijn dan wijzelf?

Ik zou een dergelijk macrowereld niet uitsluiten maar we kunnen het niet eens waarnemen laat staan sturen.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2019, 10:05   #47
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
Het is niet onmogelijk, het is onlogisch.
Mijn atoomtheorie is volkomen logisch en als je denkt van niet, dan moet je zeggen waarom niet.
Citaat:
Ik heb 1 vraag:

Indien de microwezens bewust onze wereld sturen, waarom sturen wij dan op onze beurt niet bewust een macrowereld waarvan de entiteiten een serieuze factor groter zijn dan wijzelf?
Dat zal pas in de verre toekomst gebeuren als we de macrokosmos om zullen bouwen tot een ruimtevaartcultuur.
Citaat:

Ik zou een dergelijk macrowereld niet uitsluiten maar we kunnen het niet eens waarnemen laat staan sturen.
Hieruit blijkt dat je mijn atoomtheorie niet eens kent.

En de wetenschap kan de macrokosmos wel degelijk waarnemen, en weet er al heel veel van.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be