Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 februari 2020, 17:28   #1
AndreasFirewolf
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 30 april 2012
Berichten: 85
Standaard 1000 miljard euro voor vriendjes politiek

1000 miljard euro te verdelen onder vriendjes
Ja, u leest het goed. De EU wil 1000 miljard euro geven aan Frans Timmermans en zijn vriendjes, zodat zij vriendjespolitiek kunnen spelen, hun vriendjes slapend rijk kunnen maken en de Europese bevolking straatarm.
.

Is Timmermans een narcistische psychopaat ???
Citaat:
Plasterk: Timmermans dwong buitenlandportefeuille af met niets doen
In een interview met de Volkskrant schildert voormalig PvdA minister Plasterk zijn fractiegenoot Timmermans af als 'een narcistische psychopaat'. Plasterk stelde: Hij zei: 'Nou, dan doe ik gewoon niks.' Echt, die heeft een half jaar niks gedaan. Ik vond het een rare vertoning.'
Zie: Timmermans dwong buitenlandportefeuille af met niets doen
Ik ben zelf psycho-therapeut en train psychiaters in het snel stellen van een diagnose. Als je let op de lichaamstaal van politici, dan leer je snel de "gestoorde snuiters" te onderscheiden van de goedwillende mensen. De lichaamstaal van Timmermans vind ik buitengewoon vreemd. Laat ik het daar maar bij houden. Ik zou aan Timmermans niet eens honderd euro lenen. Hem de beschikking geven over 1000 miljard euro belastinggeld? Hoe gestoord kan Europa worden?
.

Vriendjespolitiek
In September 2019 benoemde Frans Timmermans zijn PvdA vriendje Diederik Samsom als kabinetschef en plaatsvervanger. Dit voorspelt weinig goeds.
Ik ken Samsom niet persoonlijk. Maar dit weet ik wel. Samsom is:
  • Totaal incompetent
  • of een agent van de FSB.
    De FSB is een Russische geheime dienst, opvolger van de KGB.
    Sinds Putin de macht in Rusland kreeg, is de FSB heel actief agenten gaan werven bij Europese en Amerikaanse NGO's, met als doel invloed uit te oefenen. Daarbij werd vooral ingezet op milieubewegingen als Green Peace. Putin wil olie en gas verkopen. In opdracht van de FSB hebben de agenten bij Green Peace heel fel ge-ageerd tegen kolen. Nederland wil nu heel snel alle kolencentrales sluiten, zodat we volledig afhankelijk worden van Russisch gas en olie uit Rusland en Saudie Arabie.
    Washington Post.

    Yes, GOP leaders were making a joke
    .

    Citaat:
    Then Cathy McMorris Rodgers, the Republican conference chairman, chimes in. Her "big takeway" from the conversation is "just how sophisticated the propaganda" is in Russia. She and others hint at the NGOs Russia has bought in Europe, including the environmental groups that have been lined up to oppose fracking, a technology Russia doesn't like because it lowers gas prices. "It isn't just about Ukraine," Ryan says. And then, a few seconds later, he adds "Russia is trying to turn Ukraine against itself."
    .
    Zie: Rusland voert oorlog tegen ons

Het gedrag van Samsom als fractieleider van de PvdA in de Tweede kamer is heel vreemd, als je het goed analyseert. Hij had de mogelijkheid minister te worden, maar dat wees hij af. Ministers worden zeer grondig gescreened door de veiligheidsdienst AIVD. Voor een belangrijke ministerspost word je ook gescreened door de NSA. De USA wil natuurlijk niet dat belangrijke ministers van bondgenoten voor de FSB werken. De FSB vind het niet veilig om hun agenten aan een grondige screening bloot te stellen.
Meer informatie vind je hier: Is Diederik Samsom een FSB agent?
.

Citaat:
Ik weet uit eigen ervaring, dat de FSB zeer actief op zoek is naar mensen in Europa. Zie Koude oorlog
.

Wouter Bos, beschermheer van het bankenkartel
Wouter Bos is voormalig Minister van Financien. Als minister schreef hij een brief aan de hoogste rechters en vroeg hun om advies, om de banken te beschermen tegen rechtszaken van woedende burgers. De grote financiele instellingen bleken al sinds de jaren '1990 woekerpolissen te verkopen aan de nederlandse burgers. De politici waren daar al jaren voor gewaarschuwd, maar deden datgene waar ze zo goed in zijn: wegkijken en niets doen. En als je iets gevraagd wordt: ontkennen en staalhard liegen.
Wouter Bos had de burgers moeten beschermen en spijkerhard moeten optreden tegen de banken. Inplaats daarvan beschermde hij het bankenkartel en wrong hij zich in allerlei bochten om maar geen boetes te hoeven opleggen.
Deze topcrimineel en landverrader is inmiddels de baas bij InvestNL. Dat is een speeltje van grote bedrijven, dat 1,7 miljard euro aan belastinggeld mag verdelen onder de rijken. Je mag pas meedoen met dit tuig van de richel, wanneer je minimaal 5 miljoen euro investeert. Niet iets wat de gemiddelde burger onder zijn bed heeft liggen.
Wouter Bos is ook al PvdA en ook al een vriendje van Timmermans. Timmermans en Bos werken dan ook nauw samen aan de Green Deal, aangestuurd door Diederik Samsom. En Putin kijkt van een afstand toe en ziet dat alles goed gaat.
.

Vind u dit ook een beetje vreemd ???
Soms vraag ik me af, of er niet iets in het drinkwater zit, wat de Europese bevolking zo mak als lammetjes maakt. Zelf zuiver ik het drinkwater met een koolstoffilter, dus het zou kunnen, dat ik ontsnap aan deze verdovende stof.
Citaat:
1000 Miljard euro laten beheren door een narcist, die criminele pvda-vriendjes aanstelt, om samen de buit te verdelen onder de rijken. En de Europese burgers zouden daarvoor moeten bloeden.
Ik ben toch niet de enige die dit een beetje vreemd vindt ???
Men zou verwachten, dat de Europese bevolking woedend zou worden om zulk crimineel beleid. Maar ik zie heel weinig woede. Niemand die met een guillotine naar Brussel afreist voor een ludiek protest. Nauwelijks kritiek in de sociale media. Misschien ligt het aan mij, maar ik vind dit heel erg vreemd.
__________________
Iedere dag gaat het beter en beter en wij creeren een gouden toekomst !!!
www.groenepolitiek.info/
AndreasFirewolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2020, 20:29   #2
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AndreasFirewolf Bekijk bericht
1000 miljard euro te verdelen onder vriendjes
Ja, u leest het goed. De EU wil 1000 miljard euro geven aan Frans Timmermans en zijn vriendjes, zodat zij vriendjespolitiek kunnen spelen, hun vriendjes slapend rijk kunnen maken en de Europese bevolking straatarm.....
Bron ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2020, 08:40   #3
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AndreasFirewolf Bekijk bericht
1000 miljard euro te verdelen onder vriendjes
Wow, mijn ogen : : www.groenepolitiek.info/
Misschien toch eens een deftige website leren maken? Dit was al verouderd einde jaren '90.

By the way:
Je bent er warempel in geslaagd om daar inhoud in te kwakken die nog maffer is dan de look en feel van die website en dat wil wat zeggen.

Laatst gewijzigd door parcifal : 13 februari 2020 om 08:41.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2020, 09:59   #4
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Je bent er warempel in geslaagd om daar inhoud in te kwakken die nog maffer is dan de look en feel van die website en dat wil wat zeggen.
Bwa

Citaat:
Personal session or initiation with Andreas Firewolf
Duration: 3 to 5 hours

Costs: € 350 (including VAT).

Apprentices: € 125 (including VAT).

Deduction of taxes
On the invoice the services will be specified as 'coaching' or 'psychological training'. If you have a company in the Netherlands and you pay VAT, you can deduct this tax.

No sex.
Sometimes people (men and women) come for a session with the hope of sex. Since 1974 I have spent a few hours daily on TRANCE-FORMATION and breathing exercises to clean my aura and chakras. I don't want to pollute myself by sex with people I hardly know.

There are people (usually men) who call themselves 'guru' who want all young women to experience 'the sexual power of yoga'. The etheric body of this kind of people is usually unclean. Contact with people like this does not lead to enlightenment, but sometimes to some self-knowledge.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2020, 10:01   #5
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Ondanks bovenstaande vind ik het wel wat simpel om iemand aan te pakken omdat die nog een oude website heeft. Als je zoiets met je eigen tijd in mekaar bokst ipv een of andere IT'er zijn bmw'ke te betalen
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2020, 10:51   #6
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Ondanks bovenstaande vind ik het wel wat simpel om iemand aan te pakken omdat die nog een oude website heeft. Als je zoiets met je eigen tijd in mekaar bokst ipv een of andere IT'er zijn bmw'ke te betalen
Oude websites, kunnen perfect ok zijn, ik heb zelf mijn eerste website ( 1999) nog ergens draaien, puur voor mezelf uiteraard, een herinnering van hoe het ooit begon.

Maar nu kan je met Wordpress of Drupal op 2 minuten, gratis iets maken dat stukken beter is en up to date.

Enfin, smaken en kleuren etc.
Maar persoonlijk gesproken : van onderstaande banner bovenaan zijn website krijg ik niet echt vertrouwen, eerder pijn aan de ogen en een beetje buikkrampen.


Laatst gewijzigd door parcifal : 13 februari 2020 om 10:53.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2020, 10:59   #7
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Wow, mijn ogen : : www.groenepolitiek.info/
Misschien toch eens een deftige website leren maken? Dit was al verouderd einde jaren '90.

By the way:
Je bent er warempel in geslaagd om daar inhoud in te kwakken die nog maffer is dan de look en feel van die website en dat wil wat zeggen.
Onze linkiewinkie antwoord... Zeg mij eens waar die 1000 miljard naar toe gaat???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2020, 11:10   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard



Een hoek af van die vent?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2020, 12:06   #9
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Onze linkiewinkie antwoord... Zeg mij eens waar die 1000 miljard naar toe gaat???
Naast Frau Daenen is ongetwijfeld +99% van vlaanderen een linkiewinkie.

Maar allez:
Die 1000 miljard Euro zijn publieke EN private investeringen.

We weten -nog- niet waar dat geld heen gaat, dat ligt nog niet vast, ongetwijfeld zal een groot deel gaan naar regio's die nu nog Steenkool gebruiken om daar vervangende infrastructuur te bouwen..

Citaat:
“It’s a message to coal miners in Asturias, Western Macedonia or Silesia, to the peat harvesters in the Irish midlands, Baltic regions relied on oil shale and many more.
We know that you face a steeper path towards climate neutrality and we know that the prospect of a different future - a cleaner one - might be a welcoming prospect in general but the road to it looks daunting today. This Just Transition Mechanism of at least €100 billion is a pledge that the EU stands with you in this transition."

Wat wel al enigzins duidelijk is, is waar het geld vandaan komt.

https://www.europarl.europa.eu/news/...e-finance-plan

Citaat:
Where the money will come from

Around half of the money should come from the EU budget through various programmes that contribute to climate and environment projects, for instance through agricultural funds, the Regional Development Fund, Cohesion Fund, Horizon Europe and the Life programme.

This in turn would attract an additional €114 billion in co-financing by EU countries. About €300 billion worth of private and public investment is expected to be mobilised through InvestEU and ETS funds and another €100 billion should be attracted using the new Just Transition Mechanism, which is designed to support regions and communities that are most affected by a green transition, for instance regions that are heavily dependent on coal.

Laatst gewijzigd door parcifal : 13 februari 2020 om 12:07.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2020, 12:27   #10
AndreasFirewolf
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 30 april 2012
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Wow, mijn ogen : : www.groenepolitiek.info/
Misschien toch eens een deftige website leren maken? Dit was al verouderd einde jaren '90.

By the way:
Je bent er warempel in geslaagd om daar inhoud in te kwakken die nog maffer is dan de look en feel van die website en dat wil wat zeggen.
Dit is volkomen offtopic, maar ik ga er toch op in.
  • Mijn websites zijn niet te hacken
  • gebruiken geen cookies uitgezonderd een connectie cookie
  • gebruiken geen external javascript
  • geven geen data door aan facebook, twitter en google
  • zijn razendsnel
  • het cms houdt automatisch een drie lagen menu bij
  • het cms biedt de mogelijkheid om meerdere sites (meerdere verschillende content containers) onder één domein te hosten
  • het cms biedt per site meerdere layouts die zich automatisch aanpassen aan de schermbreedte, per layout kun je kiezen voor hoog contrast en gewoon contrast en vijf verschillende lettergroottes
  • het cms maakt formulieren voor je aan en controleert de invoer automatisch op correctheid
  • werkt op alle browsers onder alle besturingssystemen.
  • zo kan ik nog wel even doorgaan ...

Bij het ontwerp kies ik bewust voor leesbaarheid, ook voor mensen met visuele beperking. En een snelle en duidelijke navigatie.

Ik kom dagelijks op website, die niet goed werken met een linux o.s. en een firefox browser.
Mijn websites zijn sinds 1998 NOOIT offline geweest, NOOIT slecht bereikbaar geweest en NOOIT gehacked.

IEDERE DAG detecteren mijn websites honderden hack-pogingen, gericht op onveilige CMS-en, zoals wp.

Als u de moeite zou nemen om de code achter de website te bekijken, ziet u zeer geavanceerde javascript. Op de website voor gewone mensen (zoals u) is de invoer van textarea's simpel. In het CMS deel kan gewoon html ingegeven worden. Dat kan op deze website niet. En zo zou ik nog heel lang door kunnen gaan.
__________________
Iedere dag gaat het beter en beter en wij creeren een gouden toekomst !!!
www.groenepolitiek.info/

Laatst gewijzigd door AndreasFirewolf : 13 februari 2020 om 12:31.
AndreasFirewolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2020, 12:34   #11
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AndreasFirewolf Bekijk bericht
Mijn websites zijn sinds 1998 NOOIT offline geweest, NOOIT slecht bereikbaar geweest en NOOIT gehacked.

IEDERE DAG detecteren mijn websites honderden hack-pogingen, gericht op onveilige CMS-en, zoals wp.
Ik zat er niet ver naast he.
De veiligheid van de website zit in de veiligheid van de webserver, ik hoop dat je die sinds 1998 toch hebt geupdated?

Trouwens : websites die gehacked worden zijn vooral die websites met een breed profiel, die de moeite zijn.
Wat zeggen de webalizer logs van jouw server? Welk soort traffic zie je?
10 unieke bezoekers per week, in die orde?
Ziedaar de hoeksteen van je beveiliging

En je spreekt wel van een CMS, maar echt overtuigend vind ik het niet,
Het lijkt eerder op een sjabloon.

Maar hey, als het voor jou werkt : tant mieux he, maar iets vertelt me dat je hier niet echt veel centen mee verdient.

https://www.nulacomputers.com/

Laatst gewijzigd door parcifal : 13 februari 2020 om 12:40.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2020, 12:49   #12
AndreasFirewolf
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 30 april 2012
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
We weten -nog- niet waar dat geld heen gaat, dat ligt nog niet vast, ongetwijfeld zal een groot deel gaan naar regio's die nu nog Steenkool gebruiken om daar vervangende infrastructuur te bouwen..
.
Dat is op zich al een probleem.

De door de FSB aangestuurde milieu bewegingen hebben ons wijs gemaakt, dat steenkool veel slechter is dan gas. Dat is ONZIN.
Voor details zie Energie inhoud en CO2 uitstoot
.
Bij de verbranding levert steenkool ca. 1,8 maal meer CO2 op. Daar wijst men naar.
Telt men bij fracking gas de uitstoot van de winningskosten, dan kost fracking gas ca. 3 maal meer CO2 dan gemakkelijk winbaar gas. (Zoals dat ooit in Groningen gewonnen werd.)
Bij de winning van gas in Rusland komt heel veel methaan vrij. Dat is een veel sterker broeikasgas dan co2.
.
Een auto op kolenstroom vervuilt HEEL VEEL minder dan een auto op benzine.
Citaat:
Een benzine auto kost 1,25 kg CO2 per nuttig gebruikte kWh. Een kolenstroom auto kost 0,87 kg CO2 per nuttig gebruikte kWh
Voor details zie Energie inhoud en CO2 uitstoot

Bovendien:
Citaat:
Een benzine-auto met een rendement van 20% kost dan 0,25 euro per kWh. Een kolenstroom-auto met een rendement van 45% kost dan 0,016 euro per kWh. De brandstofkosten van een benzine-auto zijn dan ruim 15 keer hoger dan een kolenstroom-auto.

U leest het goed: 15 KEER meer

Voor details zie Energie inhoud en CO2 uitstoot
.
Wanneer we olie en gas van Rusland en Saudie Arabie kopen, gaat de opbrengst naar wapens. Dit veroorzaakt heel veel ellende in Syrie en Yemen en geeft heel veel milieu schade.
.
Wanneer we steenkool kopen in Europa, bijvoorbeeld van Polen, versterken we de Europese economie. Bovendien sparen we heel veel geld uit. Dat geld kunnen we dan gebruiken voor zonnepanelen, windmolens op zee en voor subsidie voor het opzetten van een waterstof economie.
.
Maar als de politici duizend miljard geven aan een vermoedelijke FSB-agent of aan een ernstig gestoorde euro-commissaris, dan plegen ze een misdaad tegen de belastingbetalers.
__________________
Iedere dag gaat het beter en beter en wij creeren een gouden toekomst !!!
www.groenepolitiek.info/
AndreasFirewolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2020, 12:55   #13
AndreasFirewolf
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 30 april 2012
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik zat er niet ver naast he.
De veiligheid van de website zit in de veiligheid van de webserver, ik hoop dat je die sinds 1998 toch hebt geupdated?

Wat zeggen de webalizer logs van jouw server? Welk soort traffic zie je?
10 unieke bezoekers per week, in die orde?

https://www.nulacomputers.com/
Mijn websites draaien op ubuntu linux en zijn beveiligd met iptables en ipset.
Wanneer er een inbraakpoging gedetecteerd wordt, wordt het ip-nummer automatisch toegevoegd aan een ipset, wat resulteert in een permanente block.

Webalizer? Get real.
Ik gebruik geen externe websites. Ik gebruik geen dingen zoals Google analytics.
Alleen IK ken het aantal bezoekers.
Data wordt NIET gedeeld met de Google of Facebook.
Bezoekersdata wordt na een week automatisch gewist.

JA, ik ben heel erg ouderwets.
Ik hect waarde aan privacy.
__________________
Iedere dag gaat het beter en beter en wij creeren een gouden toekomst !!!
www.groenepolitiek.info/

Laatst gewijzigd door AndreasFirewolf : 13 februari 2020 om 12:55.
AndreasFirewolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2020, 14:10   #14
AndreasFirewolf
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 30 april 2012
Berichten: 85
Standaard

Stel:
  • We houden alle steenkool centrales open zolang we ze nodig hebben
  • we kopen de steenkool in Europa, bijvoorbeeld in Polen
  • Polen gebruikt de inkomsten voor windmolens en zonnepanelen
  • De energiecentrales gebruiken de besparing op brandstofkosten voor zonnepanelen en windmolens
  • Duitsland gaat elektrische auto's produceren met een kleine accu, een brandstofcel en een waterstoftank
  • Overtollige zonnestroom in de zomer wordt omgezet in waterstof en in de winter gebruikt om onze elektrische auto's te laten rijden
  • We reduceren ieder jaar de inkoop van olie en gas uit landen als Rusland en Saudie Arabie

Als we deze eenvoudige dingen doen, BESPAREN we geld. En we stoppen met het voeden van beestachtige regimes.
We kunnen de klimaat-transitie gemakkelijk realiseren ZONDER idiote bedragen onder te brengen bij narcisten en FSB-agenten.

Kan iemand mij een goede reden geven om 1000 miljard euro te geven aan Timmermans en zijn FSB-flunky ???

Industriele politiek
Inplaats van 'vrijhandel' met criminele staten als China, (zie note hieronder)
dienen we onze industrie te beschermen.
Europa heeft nodig:
  • Een eigen vitale zonnepanelen industrie
  • Een eigen vitale accu-industrie
  • Een eigen vitale brandstofcel industrie
  • Een eigen vitale auto-industrie met elektrische auto's die ook op waterstof kunnen rijden

We moeten onze eigen industrieen beschermen tegen China en co.
We moeten geen geld geven aan FSB-agenten of narcisten, die vriendjes heel veel belastinggeld willen geven.

Note: Ik noem China een criminele staat. Hierboven verwees Parcival naar mijn websites. Dagelijks detecteren mijn servers duizenden inbraakpogingen. Meer dan 70% daarvan komt uit China. Rusland is een goede tweede.
__________________
Iedere dag gaat het beter en beter en wij creeren een gouden toekomst !!!
www.groenepolitiek.info/
AndreasFirewolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2020, 14:47   #15
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

[*]We houden alle steenkool centrales open zolang we ze nodig hebben
Achterlijk plan. Naast CO2 zorgen ze voor enorme luchtvervuiling
[*]we kopen de steenkool in Europa, bijvoorbeeld in Polen
Boel sluiten en opgelost
[*]Polen gebruikt de inkomsten voor windmolens en zonnepanelen
Onder dit plan krijgt Polen Euro's voor windmolens en zonnepanelen
[*]De energiecentrales gebruiken de besparing op brandstofkosten voor zonnepanelen en windmolens
'Een energiecentrale' heeft nog nooit zonnepanelen en windmolens geplaatst. Dat is een machine waar je iets in steekt en stroom uit krijgt.
[*]Duitsland gaat elektrische auto's produceren met een kleine accu, een brandstofcel en een waterstoftank
Waterstofauto's en het nodige distributienet gaan nooit op tijd volwassen raken. Ga maar eerst vol elektrisch
[*]Overtollige zonnestroom in de zomer wordt omgezet in waterstof en in de winter gebruikt om onze elektrische auto's te laten rijden
Ik vrees dat je fout inschat hoeveel opslagcapaciteit je nodig gaat hebben...
[*]We reduceren ieder jaar de inkoop van olie en gas uit landen als Rusland en Saudie Arabie
Dat zal sowieso het gevolg zijn van het plan zoals het er nu uit ziet
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2020, 15:32   #16
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AndreasFirewolf Bekijk bericht
Mijn websites draaien op ubuntu linux en zijn beveiligd met iptables en ipset.
Wanneer er een inbraakpoging gedetecteerd wordt, wordt het ip-nummer automatisch toegevoegd aan een ipset, wat resulteert in een permanente block.

Webalizer? Get real.
Ik gebruik geen externe websites. Ik gebruik geen dingen zoals Google analytics.
Alleen IK ken het aantal bezoekers.
Data wordt NIET gedeeld met de Google of Facebook.
Bezoekersdata wordt na een week automatisch gewist.

JA, ik ben heel erg ouderwets.
Ik hect waarde aan privacy.
Dan gaan er via zoek machines niet veel mensen je site vinden vrees ik, maar soit.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2020, 15:37   #17
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AndreasFirewolf Bekijk bericht
Webalizer? Get real.
Ik gebruik geen externe websites. Ik gebruik geen dingen zoals Google analytics.
Alleen IK ken het aantal bezoekers.
Webalizer is een open source webserver log programma voor linux, iets
dat elke webserver geinstalleerd moet hebben.
Als je dat niet kent weet ik genoeg.

Speciaal gevalleke gij.

Laatst gewijzigd door parcifal : 13 februari 2020 om 15:37.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2020, 15:51   #18
AndreasFirewolf
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 30 april 2012
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Webalizer is een open source webserver log programma voor linux, iets
dat elke webserver geinstalleerd moet hebben.
Als je dat niet kent weet ik genoeg.

Speciaal gevalleke gij.
Mijn CMS houdt al het verkeer bij. Ik beperk externe programma's tot het uiterst noodzakelijke: linux, apache, mysql en php. De rest doe ik zelf.

Ik begrijp, dat u een wijsneus probeert te zijn. Maar ik lees alleen maar kretologie.

Ik stel voor om op te houden over mijn webservers en websites en dat we ons op het topic concentreren.
__________________
Iedere dag gaat het beter en beter en wij creeren een gouden toekomst !!!
www.groenepolitiek.info/
AndreasFirewolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2020, 15:55   #19
AndreasFirewolf
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 30 april 2012
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
[*]We houden alle steenkool centrales open zolang we ze nodig hebben
Achterlijk plan. Naast CO2 zorgen ze voor enorme luchtvervuiling
[*]we kopen de steenkool in Europa, bijvoorbeeld in Polen
Boel sluiten en opgelost
[*]Polen gebruikt de inkomsten voor windmolens en zonnepanelen
Onder dit plan krijgt Polen Euro's voor windmolens en zonnepanelen
[*]De energiecentrales gebruiken de besparing op brandstofkosten voor zonnepanelen en windmolens
'Een energiecentrale' heeft nog nooit zonnepanelen en windmolens geplaatst. Dat is een machine waar je iets in steekt en stroom uit krijgt.
[*]Duitsland gaat elektrische auto's produceren met een kleine accu, een brandstofcel en een waterstoftank
Waterstofauto's en het nodige distributienet gaan nooit op tijd volwassen raken. Ga maar eerst vol elektrisch
[*]Overtollige zonnestroom in de zomer wordt omgezet in waterstof en in de winter gebruikt om onze elektrische auto's te laten rijden
Ik vrees dat je fout inschat hoeveel opslagcapaciteit je nodig gaat hebben...
[*]We reduceren ieder jaar de inkoop van olie en gas uit landen als Rusland en Saudie Arabie
Dat zal sowieso het gevolg zijn van het plan zoals het er nu uit ziet
Misschien toch eens beter lezen.
Als we kolen in Polen kopen, krijgt Polen betaald voor die kolen. Als zij met dat geld windmolens en zonnepanelen voor installeren, dan helpt dat het milieu.

Boel sluiten en opgelost ???
En op welke stroom moeten onze elektrische auto's dan rijden in de winter? Misschien de bodem er uit slopen en er een Flintstone mobiel van maken?

Ik zou het op prijs stellen, als er wat serieuzer gereageerd wordt.

In Nederland hebben de door de FSB aangestuurde milieubewegingen het voor elkaar, dat er één kolencentrale dichtgaat. Dit is een vrij efficiente centrale, veel efficienter dan veel Oost Europese centrales.
Men wil ALLE Nederlandse centrales sluiten, zelfs de centrales die slechts enkele jaren open zijn en die tot de meest schone en zuinige centrales ter wereld behoren.
Dan wil men ook nog meer Russisch gas gaan gebruiken, terwijl de Tundra's aan het smelten zijn. De methaan die daarbij vrij komt is een ernstige bedreiging voor onze toekomst.
__________________
Iedere dag gaat het beter en beter en wij creeren een gouden toekomst !!!
www.groenepolitiek.info/

Laatst gewijzigd door AndreasFirewolf : 13 februari 2020 om 15:59.
AndreasFirewolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2020, 12:11   #20
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Kerncentrales bouwen

Kolencentrales dicht
Gascentrales dicht

Tesla opladen

Knallen!
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be