Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 november 2017, 22:10   #241
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.140
Standaard

Mambo je mag nu ook op mijn vragen antwoorden
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 22:42   #242
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Mambo je mag nu ook op mijn vragen antwoorden
De enige vraag die zich stelt is; is radioactieve vervuiling van een kerncentrale schadelijk ja of nee.

En het antwoord is ja.

Hiermede zijn alle vragen beantwoord.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 22:48   #243
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
je kunt geen ijspralines van maken, er zit geen water in, er zit geen suiker in, er en er zit geen vet in en het is verglaasd. Dus uw vraag is zo idioot als het maar kan. Het zijn restelementen gaande van Lood, Tin, Ijzer, en ja ook cesium , kwik en zo gans de tabel van mendeljev tot aan Uranium.... Kan dat kwaad. Wel ik wil daar een auto mee maken, en ik wil daar batterijen mee maken, en u vragen wil je die batterij in uw ipad of niet...

En het antwoord is ja ik zie daar nu geen graten in. Je gaat dat nauwelijks met een geigerteller meten.

Voila dat is de juiste vraag en het juiste antwoord.
Het gebied rond tjernobil en fukuschima heeft alles om ijspralines te maken.
Je kan ze opvullen met eender wat en water in fukuschima hebben ze er intussen al zoveel moeten opslaan dat ze geen plaats meer hebben en terug in zee gaan lozen.

Dus wie het allemaal veilig vind...dat hij zijn gang maar gaat.

Maar ik denk dat je wel beter weet.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 22:57   #244
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Het gebied rond tjernobil en fukuschima heeft alles om ijspralines te maken.
Je kan ze opvullen met eender wat en water in fukuschima hebben ze er intussen al zoveel moeten opslaan dat ze geen plaats meer hebben en terug in zee gaan lozen.

Dus wie het allemaal veilig vind...dat hij zijn gang maar gaat.

Maar ik denk dat je wel beter weet.
meten is weten mambo...
polen lag volledig onder de fallout van tjernobyl. Die mensen zien er allemaal verrassend springlevend en gezond uit. Integendeel, ze lijken meer te werken dan de Marokkanen, wat mij noopt tot de gedachtesprong dat we misschien wat meer van die champignons in onze voeding moeten verwerken, met speciale aandacht voor migranten buurtwinkels die zo gettoachtig proberen hun doelgroep te bedienen

Laatst gewijzigd door brother paul : 16 november 2017 om 22:59.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 23:07   #245
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
meten is weten mambo...
polen lag volledig onder de fallout van tjernobyl. Die mensen zien er allemaal verrassend springlevend en gezond uit. Integendeel, ze lijken meer te werken dan de Marokkanen, wat mij noopt tot de gedachtesprong dat we misschien wat meer van die champignons in onze voeding moeten verwerken, met speciale aandacht voor migranten buurtwinkels die zo gettoachtig proberen hun doelgroep te bedienen
Tip: een stukje grond kopen naast de voormalige kerncentrale van Tsjernobyl, er een huisje opzetten en er gaan wonen. Moet heerlijk zijn, want voor bijzonder weinig geld zult u een enorm stuk grond kunnen kopen. Nu nog hopen dat u ergens werknemers vindt om dat huis te bouwen...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 23:12   #246
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
je kunt geen ijspralines van maken, er zit geen water in, er zit geen suiker in, er en er zit geen vet in en het is verglaasd. Dus uw vraag is zo idioot als het maar kan. Het zijn restelementen gaande van Lood, Tin, Ijzer, en ja ook cesium , kwik en zo gans de tabel van mendeljev tot aan Uranium.... Kan dat kwaad. Wel ik wil daar een auto mee maken, en ik wil daar batterijen mee maken, en u vragen wil je die batterij in uw ipad of niet...

En het antwoord is ja ik zie daar nu geen graten in. Je gaat dat nauwelijks met een geigerteller meten.

Voila dat is de juiste vraag en het juiste antwoord.
Het gebied rond tjernobil en fukuschima heeft alles om ijspralines te maken.
Je kan ze opvullen met eender wat en water in fukuschima hebben ze er intussen al zoveel moeten opslaan dat ze geen plaats meer hebben en terug in zee gaan lozen.

Dus wie het allemaal veilig vind...dat hij zijn gang maar gaat.

Maar ik denk dat je wel beter weet.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 23:14   #247
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Tip: een stukje grond kopen naast de voormalige kerncentrale van Tsjernobyl, er een huisje opzetten en er gaan wonen. Moet heerlijk zijn, want voor bijzonder weinig geld zult u een enorm stuk grond kunnen kopen. Nu nog hopen dat u ergens werknemers vindt om dat huis te bouwen...
Newsflash er wonen daar nog mensen.

https://www.pri.org/stories/2016-04-...ng-their-toxic

En ze leven langer dan degene die wegbleven....omdat de terugkeerders gelukkiger waren.

Ik zie maar een grote rode draad door dit verhaal: straling is niet een van de doders van mensen of dieren.

Het is pure onwetendheid van uw kant uit.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 23:19   #248
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
meten is weten mambo...
polen lag volledig onder de fallout van tjernobyl. Die mensen zien er allemaal verrassend springlevend en gezond uit. Integendeel, ze lijken meer te werken dan de Marokkanen, wat mij noopt tot de gedachtesprong dat we misschien wat meer van die champignons in onze voeding moeten verwerken, met speciale aandacht voor migranten buurtwinkels die zo gettoachtig proberen hun doelgroep te bedienen
Meten is idd weten.
Maar kankers ten gevolge van besmetting ontstaan doorgaans pas na 10 jaar.
Dat weten ze.
Er zijn overal veel kankers zowel in Polen als Oekraïne en andere gebieden.
Het probleem is echter dat de oorsprong nooit kan achterhaald worden in zulke gevallen.
Dus men kan niet officieel zeggen...dat is of zou kunnen de oorzaak zijn.
Officieus dan weer hebben ze wel ramingen.

Dus je meetlat kan niet alles meten.

Nu goed wie nu nog steeds niet weet dat bij een interne besmetting je doorlopend weefsel bestraald en je cellen vernietigd....ewel dat is een soepkieken

En degenen die vergelijken met bananen en dergelijke mogen eveneens in de soep.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 16 november 2017 om 23:22.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 23:42   #249
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
De enige vraag die zich stelt is; is radioactieve vervuiling van een kerncentrale schadelijk ja of nee.

En het antwoord is ja.

Hiermede zijn alle vragen beantwoord.
giftigheid is functie van concentratie. Fukushima loost tonnen water en doet daar sporen uranium en radiocativiteit in de zee verdwijnen. En jawel de oceaan wordt met sporen radioactiver en toch kan het geen kwaad.. DUS JE KAN NIET BINAIR ANTWOORDEN. Dat is het juiste antwoord

10 liter water is ook giftig voor het menselijk lichaam, toch heb je het nodig. 1 kilogram ijzer is giftig en toch heb je het nodig..
Dus gifitigheid is functie van concentratie.

Wat jij vraagt: mag je een overdosis radium innemen. Het antwoord is uiteraard nee... Mag je daar een auto dashboard mee maken zodat je met sporen radium in concact komt. Ja...
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 23:49   #250
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Meten is idd weten.
Maar kankers ten gevolge van besmetting ontstaan doorgaans pas na 10 jaar.
Dat weten ze.
Er zijn overal veel kankers zowel in Polen als Oekraïne en andere gebieden.
Het probleem is echter dat de oorsprong nooit kan achterhaald worden in zulke gevallen.
Dus men kan niet officieel zeggen...dat is of zou kunnen de oorzaak zijn.
Officieus dan weer hebben ze wel ramingen.

Dus je meetlat kan niet alles meten.

Nu goed wie nu nog steeds niet weet dat bij een interne besmetting je doorlopend weefsel bestraald en je cellen vernietigd....ewel dat is een soepkieken

En degenen die vergelijken met bananen en dergelijke mogen eveneens in de soep.
Een minuutje
moest je kanker krijgen door radioactiviteit in het algemeen,dan was door het doen van open kernproeven waarmee bewezen de background radioactiviteit gestegen is, de incidentie van kankers zeker een factor toegenomen...

Er bestaan natuurlijke omgevingen met verhoogde radioactiviteit, zelfs onze ardennen zijn zo'n zone met verhoogd radioctiviteit uit de grond, en ook daar zie je geen lineair toemane van problemen.dat gebeurt dus niet...

Er bestaan zones met resten van atoomproeven, en zones met falloutrestne. En ook daar zie je die toenamen niet. dus het verband is niet zo lineair en misterieus als jij het wil schetsen..

Wat we wel zeker zijn is dat jonge mensen tijdens een fallout last krijgen van hun schildklier, end at gaat over een periode van enkele week waar die radiocatief jodium aanwezig is. Met een verhoogde incidentie van schildklierkankers en die cijfers zijn dan nog in feite geen drama... zeker niet als je rekening houdt met de geneeskansen.
Noch hilarischer wordt de discussie als je daar in die zone alle rusthuizen van europa zou concentreren, dan zou je zien dat die bejaarden er allemaal helemaal geen last van hebben...

Dus je kun geen zo'n dingen schrijven en dat is niet omdat het verband zo los is, maar dat is omdat het verband in elk geval met huidige data beter meetbaar is dan het effect op de mens zichtbaar is... Maar zelfs al zouje daar op lange termijn een effect zien, dan moet je niet twijfelen, het getal zou zeker statistisch te berekenen zijn, omdat je gewoon de fallout zones met de niet fallout zones moet benchmarken...

Het is kankerrisico is bvb niet te meten bij luchthavenpersoneel die dagelijks met radioactiviteit in contact komt. Jet is niet te meten bij ziekenhuispersoneel die deze machines bedienen en zo dagelijks hun portie extra krijgen. En het is niet te meten bij kerncentrale personeel

Dus die fallout wolk van Tjernobyl wil ik de studie zien die bewijst dat er inderdaad in europa een toename is van 100% van de kankers als gevolg van die fallout..

Laatst gewijzigd door brother paul : 16 november 2017 om 23:52.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 23:55   #251
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.140
Standaard

Kijk Mambo dat is een wetenschappelijk studie. Dus mensen die het niet kan schelen of ze kanker vinden of geen kanker vinden die proberen objectief te meten

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24135935

Colon kanker bij vrouwen toont een klein beetje verband...

The largely null findings are consistent with extrapolation from previous studies suggesting that the effect is likely to remain too small to be empirically detectable and of little public health impact.

Tweede studie
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4102770/
van hetzelfde...

Derde studie
http://www.who.int/ionizing_radiatio...ckgrounder/en/
weer hetzelfde
schildklierkankers bij kinderen die goed behandeld worden
en anders stress bij groene die zot worden van de gedachte dat ze radioactieve paddestoelen eten

Laatst gewijzigd door brother paul : 16 november 2017 om 23:59.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2017, 08:39   #252
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Kijk Paul het staat als een paal boven water vast dat jij er tot hiertoe geheel uw eigen draai aan wil geven of je het niet snapt.
Dat mag.
Maar je bent zo ontzettend verkeerd.

Ik zou u aanraden om eens op te zoeken wat kernafval eigenlijk is om te beginnen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2017, 08:51   #253
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Kijk Paul het staat als een paal boven water vast dat jij er tot hiertoe geheel uw eigen draai aan wil geven of je het niet snapt.
Dat mag.
Maar je bent zo ontzettend verkeerd.

Ik zou u aanraden om eens op te zoeken wat kernafval eigenlijk is om te beginnen.
Mambo staat boven die wetenschappelijke artikels ?
kijk Mambo, de geest van de mens is sterk, er wordt angstpsychoses gemaakt tijdens nucleaire ongevallen.. dank u groene

Ale Mambo, nu ga je vertellen zeker dat die mensen omgekocht zijn door de nucleaire industrie om wetenschappelijke artikels te schrijven waar ze het verband bewijzen dat er geen verband is omdat ze een significantietest voorschrijven blabla bla...


Mambo dat is het verschil tussen 'roddelpers' lezen en 'feiten' zoeken...
Een persbericht van agalev is gewoon roddelpers info.. Een artikel met een wetenschappelijk onderzoek waar je een verband zoekt op 2miljoen mensen is een wetenschappelijk onderzoek. pasop je kunt dus echt niet zeggen dat er geen grondig onderzoek gedaan is om uw punt te bewijzen. Noorwegen, Denemarken, Zweden hebben allemaal lekker gedeeld in de fallout en er zijn geen significante toename van kankers . Dank u wel wetenschap, en bedankt groene om ons bang te maken zodat de antidepressiva meer verkopen.

Laatst gewijzigd door brother paul : 17 november 2017 om 09:01.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2017, 09:13   #254
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.140
Standaard

hier Mambo
https://en.wikipedia.org/wiki/Radioactive_waste
je ziet ze staan he de hele tabel van mendeljev


Jij leest zoiets
Citaat:
Exposure to radioactive waste may cause serious harm or death. In humans, a dose of 1 sievert carries a 5.5% risk of developing cancer,[11] and this risk is assumed to be linearly proportional to dose even for low doses. Ionizing radiation causes deletions in chromosomes.[12] If a developing organism such as an unborn child is irradiated, it is possible a birth defect may be induced, but it is unlikely this defect will be in a gamete or a gamete-forming cell. The incidence of radiation-induced mutations in humans is small, as in most mammals, because of natural cellular-repair mechanisms, many just now coming to light. These mechanisms range from DNA, mRNA and protein repair, to internal lysosomic digestion of defective proteins, and even induced cell suicide—apoptosis[13]

Depending on the decay mode and the pharmacokinetics of an element (how the body processes it and how quickly), the threat due to exposure to a given activity of a radioisotope will differ. For instance iodine-131 is a short-lived beta and gamma emitter, but because it concentrates in the thyroid gland, it is more able to cause injury than caesium-137 which, being water soluble, is rapidly excreted through urine. In a similar way, the alpha emitting actinides and radium are considered very harmful as they tend to have long biological half-lives and their radiation has a high relative biological effectiveness, making it far more damaging to tissues per amount of energy deposited. Because of such differences, the rules determining biological injury differ widely according to the radioisotope, time of exposure and sometimes also the nature of the chemical compound which contains the radioisotope
En dan weet jij natuurlijk niet wat is 1sievert ?
wanneer heb je 1 sievert ?
hoeveel kilogram moet je rond u hebben om 1sievert te hebben..
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2017, 09:22   #255
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Mambo staat boven die wetenschappelijke artikels ?
kijk Mambo, de geest van de mens is sterk, er wordt angstpsychoses gemaakt tijdens nucleaire ongevallen.. dank u groene

Ale Mambo, nu ga je vertellen zeker dat die mensen omgekocht zijn door de nucleaire industrie om wetenschappelijke artikels te schrijven waar ze het verband bewijzen dat er geen verband is omdat ze een significantietest voorschrijven blabla bla...


Mambo dat is het verschil tussen 'roddelpers' lezen en 'feiten' zoeken...
Een persbericht van agalev is gewoon roddelpers info.. Een artikel met een wetenschappelijk onderzoek waar je een verband zoekt op 2miljoen mensen is een wetenschappelijk onderzoek. pasop je kunt dus echt niet zeggen dat er geen grondig onderzoek gedaan is om uw punt te bewijzen. Noorwegen, Denemarken, Zweden hebben allemaal lekker gedeeld in de fallout en er zijn geen significante toename van kankers . Dank u wel wetenschap, en bedankt groene om ons bang te maken zodat de antidepressiva meer verkopen.
Ook wetenschappelijke onderzoeken en rapporten zijn vaak beinvloed door de betaler van het onderzoek.
En rapport over de gevolgen van de uitstoot door auto's gevraagd door de GM ziet er totaal anders uit dan een rapport gevraagd door door Tesla.

Een rapport van N-VA over de gevolgen van hun beleid ziet er heel anders uit dan een rapport gevraagd door SP.a.

Tjernobil en Fukuschima hebben weldegelijk hun invloed op de gezondheid van de mensen, maar hoe groot en welke is afhankelijk van wie het onderzoek vraagt.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2017, 09:23   #256
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Mambo staat boven die wetenschappelijke artikels ?
kijk Mambo, de geest van de mens is sterk, er wordt angstpsychoses gemaakt tijdens nucleaire ongevallen.. dank u groene

Ale Mambo, nu ga je vertellen zeker dat die mensen omgekocht zijn door de nucleaire industrie om wetenschappelijke artikels te schrijven waar ze het verband bewijzen dat er geen verband is omdat ze een significantietest voorschrijven blabla bla...


Mambo dat is het verschil tussen 'roddelpers' lezen en 'feiten' zoeken...
Een persbericht van agalev is gewoon roddelpers info.. Een artikel met een wetenschappelijk onderzoek waar je een verband zoekt op 2miljoen mensen is een wetenschappelijk onderzoek. pasop je kunt dus echt niet zeggen dat er geen grondig onderzoek gedaan is om uw punt te bewijzen. Noorwegen, Denemarken, Zweden hebben allemaal lekker gedeeld in de fallout en er zijn geen significante toename van kankers . Dank u wel wetenschap, en bedankt groene om ons bang te maken zodat de antidepressiva meer verkopen.

Laat de politiek er maar buiten.

Tot op heden is er nog steeds toename van kankers ten gevolge van.

Maar goed wie denkt dat ioniserend materiaal binnenin het lichaam niet ongezond is moet dat maar verder blijven geloven.
Bedenk wel eenmaal in het lichaam is het definitief blijvend ioniserend en onverwijderbaar.
Wat stof of vuil of iets eten of drinken dat besmet is en je hebt het.
Dan wachten.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2017, 09:33   #257
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.140
Standaard

Ga u een beetje helpen
Zelfs in de kerncentrale van fukushima heb je nog geen 1sievert/h
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2017, 09:35   #258
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Laat de politiek er maar buiten.

Tot op heden is er nog steeds toename van kankers ten gevolge van.

Maar goed wie denkt dat ioniserend materiaal binnenin het lichaam niet ongezond is moet dat maar verder blijven geloven.
Bedenk wel eenmaal in het lichaam is het definitief blijvend ioniserend en onverwijderbaar.
Wat stof of vuil of iets eten of drinken dat besmet is en je hebt het.
Dan wachten.
Mambo: er zijn mensen die dromen van Marsmissie
kijk eens naar de sievert... 1sievert/jaar. En je hebt 5% kans om ervan dood te gaan...



De natuur en het lichaam is 'designed' als het ware rond radioactiviteit. Het is gewoon overal aanwezig in de ruimte

Laatst gewijzigd door brother paul : 17 november 2017 om 09:36.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2017, 09:37   #259
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ook wetenschappelijke onderzoeken en rapporten zijn vaak beinvloed door de betaler van het onderzoek.
En rapport over de gevolgen van de uitstoot door auto's gevraagd door de GM ziet er totaal anders uit dan een rapport gevraagd door door Tesla.

Een rapport van N-VA over de gevolgen van hun beleid ziet er heel anders uit dan een rapport gevraagd door SP.a.

Tjernobil en Fukuschima hebben weldegelijk hun invloed op de gezondheid van de mensen, maar hoe groot en welke is afhankelijk van wie het onderzoek vraagt.
Uiteraard.

Maar een kolencentrale met een vergelijkbaar vermogen doet veel, veel meer schade. In directe doden ja. Astma, zure regen,...

In de jaren 80 en 90 had je in Polen en Duitsland hele bossen die hun bladeren verloren en kapot gingen door de zure regen, veroorzaakt door de kolencentrales.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2017, 09:53   #260
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Ga u een beetje helpen
Zelfs in de kerncentrale van fukushima heb je nog geen 1sievert/h
Tot 530 sievert.
Je overleeft het niet
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be