Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 november 2019, 06:36   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard De politiek correcte EU-elite hebben West-Europa in gevaar gebracht ...

Citaat:
De politiek correcte EU-elite hebben West-Europa in gevaar gebracht door teveel immigranten toe te laten met een afwijkende 'cultuur'.
In West-Europa is een idiotie capitulatie voor de opmars vd agressieve islam.

Citaat:
Met islamisering wordt niet alleen de toename van de moslimpopulatie bedoeld, en ook niet de militaire verovering van het land door moslims of de stichting van een islamitische staat. Islamisering is een proces waarbij de islamitische waarden en normen sluipenderwijs alle aspecten van het leven gaan domineren.Met elk land waar zich een totale islamisering heeft voltrokken, ging het bergafwaarts.
Dat lijkt mij wel een correcte weergave van het 'probleem'.

Toch blijft het 'wir schaffen das' nog steeds operationeel te zijn.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 28 november 2019 om 06:38.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2019, 21:37   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
In West-Europa is een idiotie capitulatie voor de opmars vd agressieve islam.



Dat lijkt mij wel een correcte weergave van het 'probleem'.

Toch blijkt het 'wir schaffen das' nog steeds operationeel te zijn.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2019, 21:57   #3
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Vanuit het standpunt vh establishment is het eigenlijk vrij logisch. Religies zijn altijd heel geschikt geweest om de massa in toom te houden. Maar als je al een religie hebt die fanatiek gedragen wordt door miljoenen gelovigen dan gaan die jou helpen om de andere massa's in toom te houden. Laat het plebs het maar onder elkaar uitvechten.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 28 november 2019 om 21:57.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2019, 22:04   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Vanuit het standpunt vh establishment is het eigenlijk vrij logisch. Religies zijn altijd heel geschikt geweest om de massa in toom te houden. Maar als je al een religie hebt die fanatiek gedragen wordt door miljoenen gelovigen dan gaan die jou helpen om de andere massa's in toom te houden. Laat het plebs het maar onder elkaar uitvechten.
Klopt.

p.s.

Zoals ik al eerder schreef heb ik er geen probleem mee dat de Islam op zich bestaat maar die hoort wegens de véél te grote verschillen met wat wij mensen Europeanen gewoon niet thuis in de EU.

Meningen zullen daar over verschillen ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be